Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Μετρό Αθήνας: Επιθεώρηση στον Σταθμό Αλιμος

Οδεύοντας προς το τέλος της προεκλογικής περιόδου επίσκεψη είχαμε στο εργοτάξιο του Σταθμού Άλιμος στην επέκταση της Γραμμής 2 από τον Άγιο Δημήτριο έως το Ελληνικό. Παρουσιάζοντας γενικώς το πρόγραμμα έργων μετρό δεν μάθαμε κάτι καινούργιο από αυτό που ήδη ξέρουμε. Δηλαδή την παράδοση του Σταθμού Νομισματοκοπείο στα τέλη Αυγούστου και την επανασύνδεση της Γραμμής 3 έως το Αεροδρόμιο, την παράδοση έως το τέλος του έτους των επεκτάσεων προς Χαϊδάρι και Ανθούπολη και την παράδοση της επέκτασης από τον Άγιο Δημήτριο στο Ελληνικό την "Άνοιξη" του 2010. Φυσικά για το Καλοκαίρι του 2010 έμεινε ο Σταθμός Αγία Παρασκευή.
Ξαναμάθαμε ότι ο διαγωνισμός της Γραμμής 3 από το Χαϊδάρι στο Δημοτικό Θέατρο είναι σε εξέλιξη 4 μήνες μετά τη δημοπράτηση του έργου και ότι ως το τέλος του έτους θα δημοπρατηθεί η Γραμμή 4 χωρίς χρονοδιαγράμματα η κάτι άλλο σαφές.
Γενικότερα έχω την αίσθηση ότι μέχρι το 2015 οι επεκτάσεις που θα μας απασχολούν θα είναι αυτή προς Πειραιά και φυσικά η Γραμμή 4.
Πιο πολύ ενδιαφέρον παρουσιάζει η μέχρι τώρα πρόοδος των έργων:
Σταθμός Νομισματοκοπείο: Σε στάδιο ολοκλήρωσης βρίσκονται οι εργασίες αρχιτεκτονικών τελειωμάτων.
Σταθμός Χολαργός: Σε τελικό στάδιο βρίσκονται οι εργασίες εγκατάστασης ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού.
Σταθμός Αγία Παρασκευής: προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι εργασίες σκυροδέτησης της πλάκας έκδοσης εισιτηρίων.
Επέκταση προς Χαϊδάρι: Σε στάδιο ολοκλήρωσης βρίσκεται η κατασκευή δαπέδων των τεχνικών χώρων του σταθμού ΧΑΪΔΑΡΙ και ολοκληρώθηκαν οι εργασίες πολιτικού μηχανικού στη νότια είσοδο/εξοδο του σταθμού και ξεκινούν οι εργασίες των αρχιτεκτονικών τελειωμάτων (πλακάκια, μάρμαρα, κλπ).
Επέκταση προς Ανθούπολη: Ολοκληρώνεται η εγκατάσταση σιδηροτροχιών. Ξεκίνησε η τοποθέτηση γρανιτών στο δάπεδο και τους τοίχους στον σταθμό ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, καθώς και η κατασκευή του συστήματος εξαερισμού.
Σε στάδιο ολοκλήρωσης βρίσκεται η εγκατάσταση του συστήματος ηλεκτρικής μόνωσης στις πλατφόρμες του σταθμού ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ
Επέκταση προς Ελληνικό: Ξεκίνησε η επίστρωση των δαπέδων με γρανίτη στους σταθμούς ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Σε εξέλιξη βρίσκεται η εγκατάσταση σιδηροτροχιών, ενώ παράλληλα προχωρούν και οι ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες σε όλο το μήκος της σήραγγας της επέκτασης και σε στάδιο ολοκλήρωσης βρίσκονται οι εργασίες σκυροδέτησης στον σταθμό ΑΛΙΜΟ.
Λογικά μετά την παράδοση του σταθμού Νομισματοκοπείου θα έχουμε και νεότερα για την δημοπράτηση της Γραμμή 4 που αναμένει όλη η Αθήνα τα Ανατολικά και Βόρεια Προάστια.

13 σχόλια:

Μετρόφιλος είπε...

Δεν μάθαμε τίποτα το νεώτερο από την προεκλογική επίσκεψη του πρωθυπουργού στον Άλιμο. Αυτούς τους 10 σταθμούς μας τους κοπανάει ο κ. Σουφλιάς κάθε λίγο και λιγάκι. Φτάνει, τους εμπεδώσαμε. Το θέμα είναι τι γίνεται από εδώ και πέρα.

Ανώνυμος είπε...

Σε λίγο όπως πάμε θα βγαίνει επίσημο ανακοινωθέν επειδή ολοκληρώθηκαν τα σοβατεπιά στο χώρο τουαλετας της καθαρίστριας...οπότε αν το σκεφτούμε για 200 σταθμούς του νέου ρυθμιστικού, φανταστείτε πόσα πλακάκια και τελειώματα μας μενουν ακόμα.

Ανώνυμος είπε...

Η κυβέρνηση αυτή θα έπρεπε παράλληλα να είχε φροντίσει και το τραμ. Δεν έχει καμμία σχέση με το παλιό. Αν έχουν πρόβλημα ψυχολογικό οι άνθρωποι, ας του αλλάξουν το όνομα. Ελαφρύ μετρό έστω και ας φρόντιζαν να λειτουργεί ως τέτοιο.
Βλακία τους. Μόνο με το υπόγειο η Αθήνα δεν σώζεται. Θα μπορούσαμε να πούμε το αντίθετο, αν είχε ήδη 10 γραμμές. Από την άλλη, δεν μπορεί να περιμένει η χειρότερη περιβαλλοντικά πόλη της Ευρώπης άλλα 50 χρόνια! Φως φανάρι πια.

Ανώνυμος είπε...

Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΝΑ ΕΙΧΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ 2009.ΓΙΑΤΙ ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ;Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΓΑΝΤΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΕΤΡΟ ΠΑΝΕ ΣΑΝ ΧΕΛΩΝΑ.ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΖΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ,ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΑΛΛΑΛΟΥΜ.ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΜΙΑ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΘΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ,ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΙΔΙΩΤΕΣ Π.Χ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΟΛΟΙ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥΣ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΜΕΤΡΟ.ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΟΔΟΦΟΡΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ.ΤΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ;ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΛΥΣΕΙΣ
PETER

Ανώνυμος είπε...

Agaphtoi Filoi,

Opws kai seis etsi kai egw eimai ena apo tous Athinaious polites pou agwnioun kai talaipwrountai me ta sygkoinwniaka ths polhs mas.

Prin liges hemeres egrapsa ena mynhma sthn attiko metro me emfash sthn epektash ston Peiraia kai thn grammh 4.

H apanthsh htan amesh kai nomizw oti aksizei na thn analysoume se sythn thn istoselida. H diadikasia mou eipan gia thn epektash ston Peiraia den exei kolhsei, aplws hdh etairies pou seymmetexoun ston diagwnismo exoun ypobalei enstaseis sta ellhnika dikasthria, ayto meta to anoigma twn prosforwn. Yparxei h pithanothta na synexistei ayto me enstaseis sthn eyrwpaikh epitroph.

Shmeiwste edw oti ayto symbainei prin apofasisthei o proswrinos anadoxos opou kai tote mporei (kai mallon) tha akolouthhsoun kai alles enstaseis.

Nomizw Ke Karagiannh kai agaphtoi sxoliastes oti mia pithanh lysh se ayto to ellhniko akraio fainomeno einai h anagkh mias neas strathgikhs apo to YPEXODE.

H plhrhs enhmerwsh twn politwn kathe trexousas diadikasias, dhladh shmera 11 Iouniou h etairia tade exei kanei enstash kata ths etairias tade, h apofash anamenetai tote...

Me ayton ton tropo kaneis den tha mporei na krybetai. Ayto tha odhghsei amesa kai sthn egrhgorsh tou ypourgeiou dikaiosynhs etsi wste oi nomikes diadikasies twn enstasewn na diekperewnontai taxista (katepeigon).

Katanohto oti ta ypourgeia syxna den kinountai glhgora alla yparxoun kai alloi endogeneis paragontes pou apaitoun antimetwpish.

Ke Karagiannh nomizw oti an syntaksete ena gramma me aytes tis genikes plhrofories tha bohthhsete isws poly.

Oso gia thn grammh 4, to provlhma einai pali plhroforhshs. Anagkaio na mas dwthoun hmeromhnies oloklhrwshs twn meletwn, oxi omws genikologes alla akribeis kai entelexeis, alloiws dikio exei o kathe polithw kai pisteyei oti empezetai.

Anastashs Tsirigkidhs

Ανώνυμος είπε...

Το πρόβλημα έγκειται στο ίδιο το μειοδοτικό σύστημα με τις πολύ μεγάλες εκπτώσεις. Ισως η πολιτική της προηγούμενης κυβέρνησης να μοιράζει την πίτα σε περισσότερα κομμάτια να ήταν η πιο κατάλληλη. Δυστυχώς η κυβέρνηση αυτή, έχει δώσει έμφαση μόνο στο Μετρό, το οποίο έτσι κι αλλιώς και πανάκριβο είναι και δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για γρήγορη υλοποίησή του όπως σε άλλες προηγμένες χώρες και έχει αφήσει τις πόλεις ρημαδιό με όλες τις ρυθμίσεις υπέρ του ΙΧ, όπως π.χ. το τελευταίο μέτρο με τη μείωση του τέλους ταξινόμησης αλλά χωρίς απόσυρση παλαιών ΙΧ!
Το τραμ γιατί δεν επεκτάθηκε και τόσα χρόνια μας κοροϊδεύουν με μια αστεία επέκταση στο κέντρο του Πειραιά; Οι επεκτάσεις προς Ζωγράφου, Πατήσια κλπ;
Από την άλλη, για τη γραμμή 4 του Μετρό δεν υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Μιλάμε για πάνω από 2.5 δις ευρώ σημερινές τιμές. Πώς θα βρεθούν αυτά τα χρήματα; Κατά τη γνώμη μου η γραμμή 4, η οποία θα μπορούσε να σπάσει και σε δύο μικρότερα κομμάτια για λόγους εξοικονόμησης πόρων και χρόνου, δεν θα είναι έτοιμη ούτε το 2030!
Η ΑΘήνα στο μεταξύ είναι επιεικώς αβίωτη και η κατάσταση χειροτερεύει καθημερινά. Ειδικά το καλοκαίρι με τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες και το "νέφος".

Ανώνυμος είπε...

Εγώ το μόνο που είδα 5 χρόνια τώρα από Μετρό είναι το... κόψιμο της γραμμής για αεροδρόμιο, ένας έρημος σταθμός στη μέση του πουθενά στην Ιερά οδό, υποσχέσεις για τον Πειραιά και μια γραμμή 4 που χρονολογούνται από το 2004!!!
Αντίθετα, είδα πολλά σχέδια επί χάρτου, καμμία ουσιαστική επέκταση του τραμ, του προαστιακού, ΗΣΑΠ κλπ.
Γιατί ο λαός πρέπει δηλαδή να ψηφίζει ΝΔ; Επειδή απλά διατηρεί στο... χαρτί έναν δαυλό αναμμένο; Οι κύριοι (που δεν ψηφίζω...με) τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

Καλά με το ΜΕΤΡΟ. Με το αίμα που χύνεται κάθε μέρα στην Γλυφάδα τι γίνεται; Σήμερα πάλι, είναι η 345η φορά που συμβαίνει στην ίδια διασταύρωση στην οδό Σάκη Καράγιωργα με την οδό Κύπρου το ίδιο ατύχημα καρμπόν. Δεν υπάρχουν φανάρια και κάθε μέρα ,λόγω της αυξθμένης κίνησης, συμβαίνουν 3-4 ατυχήματα (βλέπε βιβλίο συμβάντων της Τροχαίας Γλυφάδας και της ειδικής Μονάδας τροχαίων ατυχημάτων)και δυστυχώς τα περισσότερα από αυτά βάφονται με το αίμα των αθώων πολιτών/οδηγών που έχουν την ατυχία να οδηγούν στην ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΠΑΓΙΔΑ που έχει στήσει το ΥΠΕΧΩΔΕ.
Τα παράπονά σου στον Δήμαρχο λένε μερικοί και αυτός με την σειρά του ρίχνει το μπαλάκι στο ΥΠΕΧΩΔΕ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΙΓΗ ΝΤΡΟΠΗ. Στο σημείο την τελευταία τριετία είχαμε 3 νεκρούς και πάνω από 42 τραυματίες.
Σήμερα ένα ταξί μπήκε στην κεντρική είσοδο πολυκατοικίας.
Τι λέτε κύριε Σουφλιά;
Κάτοικος της οδού Σάκη Καράγιωργα.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλά τα λέει ο φίλος για το αίμα που τρέχει λόγω έλλειψης φαναριών στην διασταύρωση των οδών ΣΑΚΗ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑ και ΚΥΠΡΟΥ στην Γλυφάδα. Τι κάνει ο κος Σουφλιάς;
Επίσης το Τμήμα Τροχαίας Γλυφάδας θα έπρεπε ήδη να είχε ενημερώσει τις αρμόδιες υπηρε3σίες του ΥΠΕΧΩΔΕ για την συχνότητα των τροχαίων ατυχημάτων στην πιο πάνω διασταύρωση, προτείνοντας παραάλληλα τη λήψη συγκεκριμένωνν μέτρων (τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών). Ας ανοίξει επιτέλους τα Βιβλία Συμβάντων 2003-2009 και ας σεβαστεί τα αθώα θύματα ο διοικητής του Τμήματος. Τα γαλόνια κερδίζονται στο πεζοδρόμιο και όχι αναμένοντας να έλθουν σε ένα γραφείο μη κάνοντας τίποτε...

Ανώνυμος είπε...

Φίλε από τη Σάκη Καράγιωργα .εχεις δίκαιο. Άνοιξες ένα πολύ μεγάλο θέμα που καίει όλους τους κατοίκους της περιοχής. Η Τροχαία αδρανεί 100%, ο Σουφλιάς το ίδιο, ο Δήμαρχος σφυρίζει αδιάφορος και το αίμα καθημερινά τρέχει και γίνεται το ποτάμι της οτγής. Οι Πολιτικοί τι κάνουν. Ο Συνασπισμός, το ΚΚΕ, ο ΛΑΟΣ, το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ; Κύριε Μητσοτάκη είναι κοντά στην γειτονιά σου τι κάνεις;
Ξυπνήστε επιτέλους πριν θα είναι πολύ αργά για όλους σας....

Ανώνυμος είπε...

Φίλε από τη Σάκη Καράγιωργα .εχεις δίκαιο. Άνοιξες ένα πολύ μεγάλο θέμα που καίει όλους τους κατοίκους της περιοχής. Η Τροχαία αδρανεί 100%, ο Σουφλιάς το ίδιο, ο Δήμαρχος σφυρίζει αδιάφορος και το αίμα καθημερινά τρέχει και γίνεται το ποτάμι της οργής. Οι Πολιτικοί τι κάνουν. Ο Συνασπισμός, το ΚΚΕ, ο ΛΑΟΣ, το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ; Κύριε Μητσοτάκη είναι κοντά στην γειτονιά σου τι κάνεις;
Ξυπνήστε επιτέλους πριν θα είναι πολύ αργά για όλους σας....

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μη περιμένεις τίποτε από τους πολιτικούς. Θα καταλάβουν μόνον όταν οι ίδιοι τύχει να περάσουν από το ΄΄ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΙΛΙ΄΄ στην Σάκη Καράγιωργα και Κύπρου στην Γλυφάδα.
ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ σε όλους ΤΡΟΧΑΙΑ, ΔΗΜΟ, ΠΕΧΩΔΕ, πολιτικούς.
Τι καστίζει το φανάρι; Στο κάτω κάτω έρανο να κάνουν οι κάτοικοι της περιοχής θα μαζέψουν το ποσό που χρειάζεται προκειμένου να ησυχάσουν τα παιδιά τους από τοιν εφιάλτη που ζουν καθημερινά.
Ξαφνικά ακούς το δυνατό φρενάρισμα και αμέσως μετά το δυνατό στουκάρισμα. Τραυματισμοί, θάνατοι και καταστροφικές ζημιές για τους οδηγούς. Και μη μας πουν ότι υπάρχει ΣΤΟΠ και άλλες εύκολες δικαιολογίες. Τα πολλά και καθημερνινά τρακαρίσματα φανερώνουν ότι η πραγματική αιτία βρίσκεται στην αδιαφορία των ΕΓΓΚΛΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ.
Συνέλθετε κύριοι της καρέκλας...

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα είναι επίκαιρο.Θα πρέςπει άμεσα να επιληφθούν οι αρμόδιοι. Είναι αλήθεια ότι το αίμα ρέει καθημερινά στην Σάκη Καράγιωργα στην συμβολή της με την οδό Κύπρου στην Γλυφάδα. Ρωτήστε τους αστυνομικούς της Τροχαίας που καθημερινά παίρνου κλήσεις για σοβαρά ατυχήματα τρεις και τέσσερις φορές. Βαρ΄ςθηκαν και αυτοί να γράφουν αναφορές και μαρτυρικές καταθέσεις. Όλα σταματούν όμως εκεί. Καμία αναφορά από τον Διθοικητή τους προς το ΠΕΧΩΔΕ...
Τι γίνεται κύριε Διοικητά;

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα