Οδεύοντας προς το τέλος της προεκλογικής περιόδου επίσκεψη είχαμε στο εργοτάξιο του Σταθμού Άλιμος στην επέκταση της Γραμμής 2 από τον Άγιο Δημήτριο έως το Ελληνικό. Παρουσιάζοντας γενικώς το πρόγραμμα έργων μετρό δεν μάθαμε κάτι καινούργιο από αυτό που ήδη ξέρουμε. Δηλαδή την παράδοση του Σταθμού Νομισματοκοπείο στα τέλη Αυγούστου και την επανασύνδεση της Γραμμής 3 έως το Αεροδρόμιο, την παράδοση έως το τέλος του έτους των επεκτάσεων προς Χαϊδάρι και Ανθούπολη και την παράδοση της επέκτασης από τον Άγιο Δημήτριο στο Ελληνικό την "Άνοιξη" του 2010. Φυσικά για το Καλοκαίρι του 2010 έμεινε ο Σταθμός Αγία Παρασκευή.
Ξαναμάθαμε ότι ο διαγωνισμός της Γραμμής 3 από το Χαϊδάρι στο Δημοτικό Θέατρο είναι σε εξέλιξη 4 μήνες μετά τη δημοπράτηση του έργου και ότι ως το τέλος του έτους θα δημοπρατηθεί η Γραμμή 4 χωρίς χρονοδιαγράμματα η κάτι άλλο σαφές.
Γενικότερα έχω την αίσθηση ότι μέχρι το 2015 οι επεκτάσεις που θα μας απασχολούν θα είναι αυτή προς Πειραιά και φυσικά η Γραμμή 4.
Πιο πολύ ενδιαφέρον παρουσιάζει η μέχρι τώρα πρόοδος των έργων:
Σταθμός Νομισματοκοπείο: Σε στάδιο ολοκλήρωσης βρίσκονται οι εργασίες αρχιτεκτονικών τελειωμάτων.
Σταθμός Χολαργός: Σε τελικό στάδιο βρίσκονται οι εργασίες εγκατάστασης ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού.
Σταθμός Αγία Παρασκευής: προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι εργασίες σκυροδέτησης της πλάκας έκδοσης εισιτηρίων.
Επέκταση προς Χαϊδάρι: Σε στάδιο ολοκλήρωσης βρίσκεται η κατασκευή δαπέδων των τεχνικών χώρων του σταθμού ΧΑΪΔΑΡΙ και ολοκληρώθηκαν οι εργασίες πολιτικού μηχανικού στη νότια είσοδο/εξοδο του σταθμού και ξεκινούν οι εργασίες των αρχιτεκτονικών τελειωμάτων (πλακάκια, μάρμαρα, κλπ).
Επέκταση προς Ανθούπολη: Ολοκληρώνεται η εγκατάσταση σιδηροτροχιών. Ξεκίνησε η τοποθέτηση γρανιτών στο δάπεδο και τους τοίχους στον σταθμό ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, καθώς και η κατασκευή του συστήματος εξαερισμού.
Σε στάδιο ολοκλήρωσης βρίσκεται η εγκατάσταση του συστήματος ηλεκτρικής μόνωσης στις πλατφόρμες του σταθμού ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ
Επέκταση προς Ελληνικό: Ξεκίνησε η επίστρωση των δαπέδων με γρανίτη στους σταθμούς ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Σε εξέλιξη βρίσκεται η εγκατάσταση σιδηροτροχιών, ενώ παράλληλα προχωρούν και οι ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες σε όλο το μήκος της σήραγγας της επέκτασης και σε στάδιο ολοκλήρωσης βρίσκονται οι εργασίες σκυροδέτησης στον σταθμό ΑΛΙΜΟ.
Λογικά μετά την παράδοση του σταθμού Νομισματοκοπείου θα έχουμε και νεότερα για την δημοπράτηση της Γραμμή 4 που αναμένει όλη η Αθήνα τα Ανατολικά και Βόρεια Προάστια.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
13 σχόλια:
Δεν μάθαμε τίποτα το νεώτερο από την προεκλογική επίσκεψη του πρωθυπουργού στον Άλιμο. Αυτούς τους 10 σταθμούς μας τους κοπανάει ο κ. Σουφλιάς κάθε λίγο και λιγάκι. Φτάνει, τους εμπεδώσαμε. Το θέμα είναι τι γίνεται από εδώ και πέρα.
Σε λίγο όπως πάμε θα βγαίνει επίσημο ανακοινωθέν επειδή ολοκληρώθηκαν τα σοβατεπιά στο χώρο τουαλετας της καθαρίστριας...οπότε αν το σκεφτούμε για 200 σταθμούς του νέου ρυθμιστικού, φανταστείτε πόσα πλακάκια και τελειώματα μας μενουν ακόμα.
Η κυβέρνηση αυτή θα έπρεπε παράλληλα να είχε φροντίσει και το τραμ. Δεν έχει καμμία σχέση με το παλιό. Αν έχουν πρόβλημα ψυχολογικό οι άνθρωποι, ας του αλλάξουν το όνομα. Ελαφρύ μετρό έστω και ας φρόντιζαν να λειτουργεί ως τέτοιο.
Βλακία τους. Μόνο με το υπόγειο η Αθήνα δεν σώζεται. Θα μπορούσαμε να πούμε το αντίθετο, αν είχε ήδη 10 γραμμές. Από την άλλη, δεν μπορεί να περιμένει η χειρότερη περιβαλλοντικά πόλη της Ευρώπης άλλα 50 χρόνια! Φως φανάρι πια.
Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΝΑ ΕΙΧΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ 2009.ΓΙΑΤΙ ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ;Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΓΑΝΤΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΕΤΡΟ ΠΑΝΕ ΣΑΝ ΧΕΛΩΝΑ.ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΖΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ,ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΑΛΛΑΛΟΥΜ.ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΜΙΑ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΘΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ,ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΙΔΙΩΤΕΣ Π.Χ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΟΛΟΙ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥΣ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΜΕΤΡΟ.ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΟΔΟΦΟΡΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ.ΤΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ;ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΛΥΣΕΙΣ
PETER
Agaphtoi Filoi,
Opws kai seis etsi kai egw eimai ena apo tous Athinaious polites pou agwnioun kai talaipwrountai me ta sygkoinwniaka ths polhs mas.
Prin liges hemeres egrapsa ena mynhma sthn attiko metro me emfash sthn epektash ston Peiraia kai thn grammh 4.
H apanthsh htan amesh kai nomizw oti aksizei na thn analysoume se sythn thn istoselida. H diadikasia mou eipan gia thn epektash ston Peiraia den exei kolhsei, aplws hdh etairies pou seymmetexoun ston diagwnismo exoun ypobalei enstaseis sta ellhnika dikasthria, ayto meta to anoigma twn prosforwn. Yparxei h pithanothta na synexistei ayto me enstaseis sthn eyrwpaikh epitroph.
Shmeiwste edw oti ayto symbainei prin apofasisthei o proswrinos anadoxos opou kai tote mporei (kai mallon) tha akolouthhsoun kai alles enstaseis.
Nomizw Ke Karagiannh kai agaphtoi sxoliastes oti mia pithanh lysh se ayto to ellhniko akraio fainomeno einai h anagkh mias neas strathgikhs apo to YPEXODE.
H plhrhs enhmerwsh twn politwn kathe trexousas diadikasias, dhladh shmera 11 Iouniou h etairia tade exei kanei enstash kata ths etairias tade, h apofash anamenetai tote...
Me ayton ton tropo kaneis den tha mporei na krybetai. Ayto tha odhghsei amesa kai sthn egrhgorsh tou ypourgeiou dikaiosynhs etsi wste oi nomikes diadikasies twn enstasewn na diekperewnontai taxista (katepeigon).
Katanohto oti ta ypourgeia syxna den kinountai glhgora alla yparxoun kai alloi endogeneis paragontes pou apaitoun antimetwpish.
Ke Karagiannh nomizw oti an syntaksete ena gramma me aytes tis genikes plhrofories tha bohthhsete isws poly.
Oso gia thn grammh 4, to provlhma einai pali plhroforhshs. Anagkaio na mas dwthoun hmeromhnies oloklhrwshs twn meletwn, oxi omws genikologes alla akribeis kai entelexeis, alloiws dikio exei o kathe polithw kai pisteyei oti empezetai.
Anastashs Tsirigkidhs
Το πρόβλημα έγκειται στο ίδιο το μειοδοτικό σύστημα με τις πολύ μεγάλες εκπτώσεις. Ισως η πολιτική της προηγούμενης κυβέρνησης να μοιράζει την πίτα σε περισσότερα κομμάτια να ήταν η πιο κατάλληλη. Δυστυχώς η κυβέρνηση αυτή, έχει δώσει έμφαση μόνο στο Μετρό, το οποίο έτσι κι αλλιώς και πανάκριβο είναι και δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για γρήγορη υλοποίησή του όπως σε άλλες προηγμένες χώρες και έχει αφήσει τις πόλεις ρημαδιό με όλες τις ρυθμίσεις υπέρ του ΙΧ, όπως π.χ. το τελευταίο μέτρο με τη μείωση του τέλους ταξινόμησης αλλά χωρίς απόσυρση παλαιών ΙΧ!
Το τραμ γιατί δεν επεκτάθηκε και τόσα χρόνια μας κοροϊδεύουν με μια αστεία επέκταση στο κέντρο του Πειραιά; Οι επεκτάσεις προς Ζωγράφου, Πατήσια κλπ;
Από την άλλη, για τη γραμμή 4 του Μετρό δεν υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Μιλάμε για πάνω από 2.5 δις ευρώ σημερινές τιμές. Πώς θα βρεθούν αυτά τα χρήματα; Κατά τη γνώμη μου η γραμμή 4, η οποία θα μπορούσε να σπάσει και σε δύο μικρότερα κομμάτια για λόγους εξοικονόμησης πόρων και χρόνου, δεν θα είναι έτοιμη ούτε το 2030!
Η ΑΘήνα στο μεταξύ είναι επιεικώς αβίωτη και η κατάσταση χειροτερεύει καθημερινά. Ειδικά το καλοκαίρι με τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες και το "νέφος".
Εγώ το μόνο που είδα 5 χρόνια τώρα από Μετρό είναι το... κόψιμο της γραμμής για αεροδρόμιο, ένας έρημος σταθμός στη μέση του πουθενά στην Ιερά οδό, υποσχέσεις για τον Πειραιά και μια γραμμή 4 που χρονολογούνται από το 2004!!!
Αντίθετα, είδα πολλά σχέδια επί χάρτου, καμμία ουσιαστική επέκταση του τραμ, του προαστιακού, ΗΣΑΠ κλπ.
Γιατί ο λαός πρέπει δηλαδή να ψηφίζει ΝΔ; Επειδή απλά διατηρεί στο... χαρτί έναν δαυλό αναμμένο; Οι κύριοι (που δεν ψηφίζω...με) τίποτα.
Καλά με το ΜΕΤΡΟ. Με το αίμα που χύνεται κάθε μέρα στην Γλυφάδα τι γίνεται; Σήμερα πάλι, είναι η 345η φορά που συμβαίνει στην ίδια διασταύρωση στην οδό Σάκη Καράγιωργα με την οδό Κύπρου το ίδιο ατύχημα καρμπόν. Δεν υπάρχουν φανάρια και κάθε μέρα ,λόγω της αυξθμένης κίνησης, συμβαίνουν 3-4 ατυχήματα (βλέπε βιβλίο συμβάντων της Τροχαίας Γλυφάδας και της ειδικής Μονάδας τροχαίων ατυχημάτων)και δυστυχώς τα περισσότερα από αυτά βάφονται με το αίμα των αθώων πολιτών/οδηγών που έχουν την ατυχία να οδηγούν στην ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΠΑΓΙΔΑ που έχει στήσει το ΥΠΕΧΩΔΕ.
Τα παράπονά σου στον Δήμαρχο λένε μερικοί και αυτός με την σειρά του ρίχνει το μπαλάκι στο ΥΠΕΧΩΔΕ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΙΓΗ ΝΤΡΟΠΗ. Στο σημείο την τελευταία τριετία είχαμε 3 νεκρούς και πάνω από 42 τραυματίες.
Σήμερα ένα ταξί μπήκε στην κεντρική είσοδο πολυκατοικίας.
Τι λέτε κύριε Σουφλιά;
Κάτοικος της οδού Σάκη Καράγιωργα.
Πολύ καλά τα λέει ο φίλος για το αίμα που τρέχει λόγω έλλειψης φαναριών στην διασταύρωση των οδών ΣΑΚΗ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑ και ΚΥΠΡΟΥ στην Γλυφάδα. Τι κάνει ο κος Σουφλιάς;
Επίσης το Τμήμα Τροχαίας Γλυφάδας θα έπρεπε ήδη να είχε ενημερώσει τις αρμόδιες υπηρε3σίες του ΥΠΕΧΩΔΕ για την συχνότητα των τροχαίων ατυχημάτων στην πιο πάνω διασταύρωση, προτείνοντας παραάλληλα τη λήψη συγκεκριμένωνν μέτρων (τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών). Ας ανοίξει επιτέλους τα Βιβλία Συμβάντων 2003-2009 και ας σεβαστεί τα αθώα θύματα ο διοικητής του Τμήματος. Τα γαλόνια κερδίζονται στο πεζοδρόμιο και όχι αναμένοντας να έλθουν σε ένα γραφείο μη κάνοντας τίποτε...
Φίλε από τη Σάκη Καράγιωργα .εχεις δίκαιο. Άνοιξες ένα πολύ μεγάλο θέμα που καίει όλους τους κατοίκους της περιοχής. Η Τροχαία αδρανεί 100%, ο Σουφλιάς το ίδιο, ο Δήμαρχος σφυρίζει αδιάφορος και το αίμα καθημερινά τρέχει και γίνεται το ποτάμι της οτγής. Οι Πολιτικοί τι κάνουν. Ο Συνασπισμός, το ΚΚΕ, ο ΛΑΟΣ, το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ; Κύριε Μητσοτάκη είναι κοντά στην γειτονιά σου τι κάνεις;
Ξυπνήστε επιτέλους πριν θα είναι πολύ αργά για όλους σας....
Φίλε από τη Σάκη Καράγιωργα .εχεις δίκαιο. Άνοιξες ένα πολύ μεγάλο θέμα που καίει όλους τους κατοίκους της περιοχής. Η Τροχαία αδρανεί 100%, ο Σουφλιάς το ίδιο, ο Δήμαρχος σφυρίζει αδιάφορος και το αίμα καθημερινά τρέχει και γίνεται το ποτάμι της οργής. Οι Πολιτικοί τι κάνουν. Ο Συνασπισμός, το ΚΚΕ, ο ΛΑΟΣ, το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ; Κύριε Μητσοτάκη είναι κοντά στην γειτονιά σου τι κάνεις;
Ξυπνήστε επιτέλους πριν θα είναι πολύ αργά για όλους σας....
Φίλε μη περιμένεις τίποτε από τους πολιτικούς. Θα καταλάβουν μόνον όταν οι ίδιοι τύχει να περάσουν από το ΄΄ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΙΛΙ΄΄ στην Σάκη Καράγιωργα και Κύπρου στην Γλυφάδα.
ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ σε όλους ΤΡΟΧΑΙΑ, ΔΗΜΟ, ΠΕΧΩΔΕ, πολιτικούς.
Τι καστίζει το φανάρι; Στο κάτω κάτω έρανο να κάνουν οι κάτοικοι της περιοχής θα μαζέψουν το ποσό που χρειάζεται προκειμένου να ησυχάσουν τα παιδιά τους από τοιν εφιάλτη που ζουν καθημερινά.
Ξαφνικά ακούς το δυνατό φρενάρισμα και αμέσως μετά το δυνατό στουκάρισμα. Τραυματισμοί, θάνατοι και καταστροφικές ζημιές για τους οδηγούς. Και μη μας πουν ότι υπάρχει ΣΤΟΠ και άλλες εύκολες δικαιολογίες. Τα πολλά και καθημερνινά τρακαρίσματα φανερώνουν ότι η πραγματική αιτία βρίσκεται στην αδιαφορία των ΕΓΓΚΛΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ.
Συνέλθετε κύριοι της καρέκλας...
Το θέμα είναι επίκαιρο.Θα πρέςπει άμεσα να επιληφθούν οι αρμόδιοι. Είναι αλήθεια ότι το αίμα ρέει καθημερινά στην Σάκη Καράγιωργα στην συμβολή της με την οδό Κύπρου στην Γλυφάδα. Ρωτήστε τους αστυνομικούς της Τροχαίας που καθημερινά παίρνου κλήσεις για σοβαρά ατυχήματα τρεις και τέσσερις φορές. Βαρ΄ςθηκαν και αυτοί να γράφουν αναφορές και μαρτυρικές καταθέσεις. Όλα σταματούν όμως εκεί. Καμία αναφορά από τον Διθοικητή τους προς το ΠΕΧΩΔΕ...
Τι γίνεται κύριε Διοικητά;
Δημοσίευση σχολίου