Προχωρούν τα έργα στο Μετρό Θεσσαλονίκης και ξεκινούν τα έργα στο σταθμό ΑΝΑΛΗΨΗ. Ο σταθμός αυτός ξεκινά μετά τους: Ν.Σ.Σταθμο, Δημοκρατίας, Βενιζέλου, Αγία Σοφία, Συντριβάνι, Πανεπιστήμιο, Ευκλείδη. Οι επόμενοι και τελευταίοι 3 σταθμοί που απομένουν να αρχίσουν οι εργασίες είναι οι Πατρικίου (όπου θα γίνει και η διακλάδωση για την επέκταση προς Μίκρα), Βούλγαρη, Νέα Ελβετία. Οι ρυθμίσεις που θα ισχύσουν για τους επόμενους 8 μήνες είναι:
1. Μετατοπίζεται ανατολικά ο άξονας της οδού Δελφών, στο τμήμα της από τη συμβολή της με την οδό Μ. Μπότσαρη μέχρι την οδό Αντωνίου Νάστου. Στο συγκεκριμένο τμήμα η οδός Δελφών θα διαθέτει μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.
2. Διακόπτεται η κυκλοφορία όλων των οχημάτων σε τμήματα της οδού Αναλήψεως, και συγκεκριμένα από τη συμβολή της με την οδό Δροσίνη μέχρι την οδό Δελφών και από την οδό Μυκηνών μέχρι την οδό Δελφών.
3. Μετατοπίζεται βορειοανατολικά ο άξονας της οδού Δροσίνη, στο τμήμα της από τη συμβολή της με την οδό Σόλωνος μέχρι την οδό Αναλήψεως με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.
4. Μετατρέπονται σε αδιέξοδες οι οδοί Χατζηλαζάρου και Ψυχάρη στο τμήμα τους από την οδό Μυκηνών μέχρι την οδό Δελφών.
5. Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση όλων των οχημάτων στις οδούς Δελφών και Δροσίνη κατά μήκος της ζώνης των έργων, και στο τμήμα της οδού Ψυχάρη, από την οδό Χαλκιδικής μέχρι την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.
6. Λόγω μεταφοράς της κύριας εισόδου του Νοσοκομείου Δερματικών και Αφροδίσιων Νοσημάτων επί της οδού Χαλκιδικής απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση όλων των οχημάτων στη δεξιά πλευρά της οδού Χαλκιδικής από την οδό Π.Συνδίκα μέχρι την οδό Ψυχάρη, κατά τη φορά της κίνησης των οχημάτων.
7. Η κυκλοφορία όλων των οχημάτων από την οδό Δελφών προς τα αποκλεισμένα τμήματα των οδών Αναλήψεως και Ψυχάρη θα γίνεται μέσω των οδών Π.Συνδίκα-Χαλκιδικής ή εναλλακτικά μέσω των οδών Μ.Μπότσαρη-Μυκηνών και των γύρω δρόμων. Επίσης, η κυκλοφορία όλων των οχημάτων από την οδό Δελφών προς την οδό Δροσίνη θα γίνεται μέσω της οδού Π.Συνδίκα.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
Μέρος της ανακοίνωσης των εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης αναφέρει: (...)Στις συγκεκριμένες απεργίες που είχαν ως αποτέλεσμα, με παράνομη εντολή της Αττικό Μετρό, να απαγορευθεί η εργασία στους εργάτες της αρχαιολογίας, επιβεβαιώθηκαν τα λεγόμενα μας.
Επιβεβαιώθηκαν τα κακώς κείμενα που αφορούν τον τρόπο λειτουργίας και συμπεριφοράς, που επέλεξαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας, με σκοπό να καταστρατηγήσουν κάθε θεμελιωμένο δικαίωμα των εργατών, να πατήσουν την αξιοπρέπεια απλών εργατών που καθημερινά μάχονται σε άθλιες συνθήκες για να εξασφαλίσουν το μεροκάματο τους, να δημιουργήσουν ένα καθεστώς φόβου προσπαθώντας να υποτάξουν τους εργάτες, χρησιμοποιώντας κάθε μέσο τρομοκράτησης και χειραγώγησης κι όλα αυτά με τη δύναμη που τους παρέχει η καρέκλα τους.
(...)Τώρα πλέον στο Υπουργείο γνωρίζουν και πρέπει να πράξουν τα ανάλογα, προς όφελος των εργαζομένων. Είναι αισιόδοξη η κίνηση της Αττικό Μετρό, μετά από τις "υψηλές" πιέσεις που δέχτηκε, να υποχωρήσει και να επιτρέψει στους εργάτες της αρχαιολογίας να εργαστούν αύριο, παρόλο που οι αρχαιολόγοι θα απεργήσουν ξανά. (...)
Εκτός όλων αυτών υπάρχει και δημοσίευμα εφημερίδας της πόλης που προβλέπει λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης το 2016 και μετά... Χωρίς να υπάρχει όμως κάποια σοβαρή πηγή που να επιβεβαιώνει τα παραπάνω. Μέχρι σήμερα αποδεδειγμένα είμαστε 8-10 μήνες πίσω από το χρονοδιάγραμμα κ το 2013 θεωρείται ως τώρα το έτος λειτουργίας. Σίγουρα όμως καλό θα ήταν να μάθουμε υπεύθυνα εάν και πόση καθυστέρηση στην πραγματικότητα υπάρχει στα έργα του Μετρό.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
4 σχόλια:
Η εφημερίδα Μακεδονία αποκαλύπτει επιστολή του προέδρου της Μετρό Θεσσαλονίκης που αποκαλύπτει ότι είναι τέτοια η προχειρότητα, η ανοργανωσιά και οι καθυστερήσεις του έργου που θα καιυστερήσει αλλά δυο χρόνια. δηλ. το 2016 (;)
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=42428
Μακεδονία, 26.07.09
Του Κώστα Καντούρη
* Η "ΜτΚ" αποκαλύπτει επιστολή-καταπέλτη του διευθυντή του έργου.
* "Μοιάζει να εκτελείται ένα σημαντικό έργο χωρίς μελέτη εγκαίρως εγκεκριμένη, χωρίς να είναι γνωστό ότι τα υλικά είναι εξαρχής κατάλληλα και με μία επίβλεψη, η οποία πάντα δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες που προκύπτουν", επισημαίνει ο διευθυντής του «Μετρό Θεσσαλονίκης» Ευάγγελος Γαλούσης σε επιστολή του, την οποία απέστειλε στον γενικό διευθυντή της εταιρείας τέσσερις μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του.
* Ακήρυχτος πόλεμος μεταξύ κοινοπραξίας και «Αττικό Μετρό Α.Ε.».Αλαλούμ στην επίβλεψη και στα υλικά.
Τουλάχιστον φτιάχνοντας τραμ γίνεται πολύ πιο γρήγορα και οικονομικά και δεν κινδυνεύεις από καθαίρεση σηράγγων λόγω κακοτεχνιών ή σεισμού. Τώρα, πεταμένα λεφτά προς όφελος της "κυκλοφορίας" σε μία πόλη ήδη πεθαμένη περιβαλλοντικά και κορεσμένη κυκλοφοριακά.
ο μετρο-φάγος σπύρος γιακουμάκης ξαναχτυπάει και μετά την αθήνα θέλει να δει και την θεσσαλονικη χωρίς μετρό... ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗ, ΤΑ ΠΑΜΕ ΑΥΤΑ
Δημοσίευση σχολίου