Υποδομές στην Ελλάδα

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

ΟΣΕ: Το 2013, ή το 2015. Τι κληρώνει;

Στον ΟΣΕ μας έχουν σε εγρήγορση. Μια πάνω και μια κάτω. Μόλις πριν λίγο καιρό σύμφωνα με τις ανακοινώσεις η ολοκλήρωση των εργασιών στο τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι-Δομοκός θα γινόταν σταδιακά το 2015. Στις αρχές του έτους πάντα σύμφωνα με τις ανακοινώσεις τα έργα θα ολοκληρώνονταν το 2013.
Εχτές λόγων της επίσκεψης του Υπουργού Μεταφορών τα έργα θα ολοκληρωθούν το 2013. Ας διαβάσουμε τη δήλωση: "Επισκεφθήκαμε σήμερα τη «Γέφυρα 10», που κατασκευάζει η ΕΡΓΟΣΕ στην περιοχή του Στύρφακα. Είναι η πρώτη σιδηροδρομική γέφυρα που κατασκευάζεται με την μέθοδο του «προωθούμενου φορέα» στη χώρα μας και αποτελεί ένα εξαιρετικά σημαντικό κομμάτι της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Λιανοκλάδι-Δομοκός. Πρόκειται για το πιο δύσκολο τμήμα της γραμμής, που διασχίζει το όρος Καλλίδρομο με δίδυμες σήραγγες και καταλήγει στο Λιανοκλάδι μέσω της κοιλάδας του Σπερχειού ποταμού, συνεχίζεται μέσω των επίσης δίδυμων σηράγγων της Όθρυος και της αποξηραμένης λίμνης Ξυνιάδας, φτάνει στο Δομοκό.
Με την ολοκλήρωση των έργων, το Δεκέμβριο του 2013 με ηλεκτροκίνηση, τηλεδιοίκηση και σηματοδότηση η διαδρομή Αθήνα-Λιανοκλάδι θα διαρκεί πλέον 90 λεπτά, η διαδρομή Αθήνα-Δομοκός 108 λεπτά, και η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη λιγότερο από 3,5 ώρες.
Η Κυβέρνηση επενδύει σημαντικά στον εκσυγχρονισμό του ελληνικού σιδηροδρόμου. Όπως γνωρίζετε ασφαλώς, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη μια διαρκής προσπάθεια, με σημαντικές επενδύσεις στην ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών, στην ανανέωση του τροχαίου υλικού, αλλά και στην εξυγίανση του Οργανισμού με ένα και μοναδικό στόχο: Την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υπηρεσιών για το πέρασμα του ελληνικού σιδηρόδρομου στη νέα, σύγχρονη εποχή. Προχωράμε λοιπόν με τόλμη και αποφασιστικότητα για τον σύγχρονο ελληνικό σιδηρόδρομο, το σιδηρόδρομο του αύριο. Ένα σιδηρόδρομο που αναβαθμίζει ριζικά την καθημερινότητα, βελτιώνει σημαντικά την ποιότητα ζωής των πολιτών με γρήγορες και ασφαλείς μετακινήσεις και καλύτερο περιβάλλον.
Ως Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών συνεχίζουμε απρόσκοπτα τα έργα εκσυγχρονισμού του σιδηρόδρομου. Επενδύουμε σημαντικά ποσά, της τάξης των €6,2 δις €. 4,6 δις από τα προγράμματα του Γ’ ΚΠΣ και του ΕΣΠΑ 2007-2013 και €1,6 δις από Εθνικούς πόρους".
Τι ακριβώς παραδίδεται το 2013 και τι το 2015; Στην παραπάνω δήλωση δεν γίνεται αναφορά για το τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι αν και αναφέρει ενδεικτικά τις χρονοαποστάσεις μετά την ολοκλήρωση των έργων. Από εδώ και μπρος οι δηλώσεις για την ολοκλήρωση των έργων θα αναρτούνται γιατί ειλικρινά δεν είναι παραπάνω από 2 μήνες όταν μας είπαν ότι " σταδιακά το 2014 και το 2015 θα ολοκληρωθούν τα τμήματα Ροδοδάφνη-Πάτρα και Τιθορέα-Λιανοκλάδι-Δομοκός".
Στην επόμενη επίσκεψη περιμένω με αγωνία τη δήλωση για το χρόνο ολοκλήρωσης των έργων. το 2013; το 2015; άντε να δούμε..

14 σχόλια:

DESIRO EMU είπε...

Είναι πολύ απλό...Επιταχύνουν το κυβερνητικό έργο και φυσικά ΟΧΙ στην πράξη αλλά στα λόγια...Έτσι,για να χρυσώσουμε το χάπι για τη σφαγή των δρομολογίων του ΟΣΕ...

Ανώνυμος είπε...

Αν δεν τον πάρουν τα ΚΤΕΛ τον ΟΣΕ ούτε το 2113 θα πηγαίνει σε 3.5 ώρες Θεσσαλονίκη...
Μετά μπορεί να μας φέρουν και TGV!

Ανώνυμος είπε...

Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΩΝ, ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΟΣΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑΧΥΤΑΤΑ. ΟΜΩΣ ΒΑΖΟΥΝ 5-10 ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΨΙΛΟΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ... ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι πολυ συχνός επιβάτης του οσε τα τελευταία 6 χρόνια και βλέπω από πρώτο χέρι μία συνεχής απαξίωση των σιδηροδρόμων η οποία δεν μου φαίνεται και πολύ αθώα. Με αποκορύφωμα το κόψιμο πολλών δρομολογίων και την κατακόρυφη αύξηση των εισιτηρίων. Πήγα Αθήνα στις 25 Ιουλίου με 11 ευρώ και επέστρεψα στις 5 Αυγούστου με 23 ευρώ (με τις 500άρες). Αυτό είναι η 30% αύξηση? Επιτρέπεται να υπάρχει ένα μόνο ζευγάρι απλών αμαξοστοιχιών στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη για το οποίο πρέπει να κλείσεις θέση 6 μέρες πιο πριν για να βρεις, και να μας λένε ότι ο οσε είναι ελλειματικός??? Γιατί δεν βάζουν περισσότερα βαγόνια ή περισσότερα δρομολόγια για να καλύψουν το "έλλειμα". Διώχνοντας τον κόσμο θα γίνει βιώσιμη η επιχείρηση? Μας δουλεύουν κανονικά! Και μετά από όλα αυτα το μονο που έχουν να πούνε είναι ότι το 2013 ολοκληρώνονται οι σύραγγες στο Δομοκό?? Έλεος!!!

neovoulos είπε...

Μιας και το δελτίο τύπου του Μεταφορών μιλάει για ΠΑΘΕ από Πάτρα, επισημαίνω ότι οι φορείς της Πάτρας πρέπει από τώρα να νοιαστούν για τον τρόπο διέλευσης του τρένου μέσα από την Πάτρα. Το τμήμα Ροδοδάφνη - Πάτρα είναι ακόμα στα σχέδια. Πρέπει πολίτες και φορείς να ζητήσουν από τώρα πλήρη υπογειοποίηση στο αστικό τμήμα και να μην το αφήσουν σαν αίτημα να το εγείρουν κατά το στάδιο της κατασκευής όπως στην Αθήνα. Τώρα θα είναι ένα δίκαιο αίτημα με πολλαπλά οφέλη, τότε θα είναι μια αντιδραστική κίνηση με πολλαπλές ζημιές.

Ανώνυμος είπε...

Κυριε neokopos, ο σιδηροδρομος στην Πατρα δεν πρεπει να υπογειοποιηθει, οι πολυκατοικιες πρεπει να κατεδαφιστουν. Κοιταξτε το Βερολινο, το Λονδινο, το Μοναχο, το Μιλανο, βλεπετε πουθενα υπογειους σταθμους;

Ανώνυμος είπε...

Mporeite na mou peite pote 8a anoixei o sta8mos sto SKA;

neovoulos είπε...

Σε απάντηση του Ανώνυμου (με ημερομηνία σχολίου 20 Αύγουστος 2009 1:37 μμ) σχετικά με τη μη υπογειοποίηση του σιδηρόδρομου στην Πάτρα έχω να πω ότι σέβομαι την άποψή του για κατεδάφιση των πολυκατοικιών. Πλην όμως δε μπορώ να την ... υποστηρίξω. Αντ' αυτού πιστεύω ότι τα 3 από τα 10 χιλιόμετρα σιδηρόδρομου που διαρρηγνύουν τον πυκνό αστικό ιστό της Πάτρας μπορούν σχετικά εύκολα να γίνουν υπόγεια με προφανή οφέλη στην ασφάλεια και την ταχύτητα διέλευσης, την ηχητική και περιβαλλοντική όχληση, τη διευκόλυνση των διελεύσεων κ.α.

Ανώνυμος είπε...

Τον κόσμο τον διώχνουν καθημερινά από το σιδηρόδρομο εσκεμένα. Αυτό είναι οφθαλμοφανέστατο! Τα τρένα στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη εμφανίζουν πολύ υψηλές πληρότητες και αντι να αυξήσουν τα δρομολόγια ή τον αριθμό των βαγονιών σου λένε δεν έχει θέση. Μετά μου μιλάνε για ελλειματικό οσέ? Ποιός άραγε τον έκανε ελλειματικό? Τι να το κάνω εγώ το 3,5 ώρες Αθήνα-Θεσσαλονίκη αν είναι το φθηνότερο εισιτήριο να έχει 50 ευρώ? Να το βράσω..!

i_lie_us είπε...

Δεν ξερω τι θα αποφασισει ο οσε να κανει, εγω ξέρω οτι οι αυξήσεις που εκανε μονο 33% δεν ειναι.. Ειχα πληρώσει 15 ευρώ για μετ' επιστροφής (πολυτεκτνικό -50%) πριν τις αυξήσεις, και τώρα πλήρωσα 36 ευρώ μετ' επιστροφής.. Εμένα αυτή η αυξηση μου φαίνεται 130%! Και μιλάμε φυσικά για το απλό τρένο. Αν πλήρωνα τόσα λεφτά με το έργο που είναι τώρα στα σκαριά, για 3.5 ώρες θα ήμουν ευχαριστημένος, αλλά...

alexis32 είπε...

agapitoi filoi:
diabazo sinexeia to teleyteo kairo sxolia gia ypobathmisi tou ose ktl.

tha prepi kirioi na thesoyme 2-3 vasika erotimata...

1,pote ypovathmistike tora?giati?
tora:pou kapoia dromologia kopikan?
epeidi akrivine to eisitirio?

o ose htan kai einai ypobatmhismenos kiroi dekaeties tora,tora diogothike giati eftase o kompos sto xteni.

o ose einai kataxreomenos ,den exei ypodomes kai pali kala einai ta pragmata.

prepi realistika na katargithoun dromoligia kai na ginei enas programatismos sostos
exo xanapei oti o ose exei polla akinita einai deyteros meta se ekklisia se akinita ,as ta ekmetaleyti as poulisi gia na mporesi na axiopoithi sosta.

oson afora ta erga den xero kai den mporo na krino dioti zo ston borra kai edo den exoume kan treno(kastoria)opos oloi h ditiki ellada.

kataxreomenos kai xoris ypodomi ti xeirotero!!!!

xreiazonte megales tomes!!!

ΟΣΕ ΠΟΥΛΑ!!!!ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

"Ένας προγραμματισμός σωστός"? Φίλε Alexis32 όντως φαίνεται ότι δεν χρησιμοποιείς το τρένο και δεν ξέρεις περι τίνος πρόκειται. Αν περνούσε τρένο από την περιοχή σου θα καταλάβαινες ότι οι κινήσεις του οσε τον τελευταίο καιρό μόνο για να σωθεί η εταιρία δεν γίνεται. Όταν σε μία περιοχή ο κοσμος δεν χρησιμοποιεί το τρένο προσπαθείς να το κάνεις πιο ελκυστικό και εξυπηρετικό! Με το να το κατεργήσεις ή να περικόψεις δρομολόγια δεν καταφέρνεις τίποτα παρά μόνο να επιδυνώσεις την κατάσταση. Άλλα δεν μιλάμε για γραμμές με περιορισμένη κίνηση... δες τι γίνεται στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη! Τα τρένα είναι συνέχεια υπερπλήρη και αντί να αυξήσουν τον αριθμο τον τρένων ή των βαγονιών σου λένε "δεν εχει θέση"! Έτσι θα μπαλώσεις τα χρέη? Μην είσαι τόσο καλόπιστος...

alexis32 είπε...

file anonime pou me rotas na eimai kalopistos h an telika den xrisimopoio ta trena?,mallon den me diabazeis sosta,monos mou eipa oti nai den xrisimopoio trena.Oson afora an einai h grammi athina saloniki gemati oyte ayto mou leei kati.
to programa tis kivernisis milai gia periokopes dromologion kai fisika gia miosi kai ethelousia exodo.

file h apantisi kai h apaxiosi egine edo kai dekaetias ,apla pleon kapoios apofasise na asxolithi prin asxolithi h eyropaiki enosi mazi mas opos me olympic.
mallon de xeris esi oti to 2012 mporoun na mpoun kai idiotikes eteries me apofasi tis e.u kai simera h simerini kivernisi trexi kai den ftani.

kai opos to eipa kai me humoristiko tropo kai epanalambano kai den vlepo na to apodexete kapoios o ose exei polla akinita
na ta axiopiisi ,kai na sou po kati file otan to intercity einai 5o euro giati na min petaxo me aegean pou exei 30?????


ta leme

Ανώνυμος είπε...

Το ότι όλοι οι πολιτικοί με μοναδική εξαίρεση τον Χαρίλαο Τρικούπη μισούσαν και εκακολουθούν να μισούν θανάσιμα τον σιδηρόδρομο είναι γνωστό τοις πάσι. Τη στιγμή κατά την οποία σε όλο τον πολιτισμένο αλλά και αναπτυσσόμενο κόσμο ο Σιδηρόδρομος τείνει να συναγωνιστεί το αεροπλάνο και να αποτελέσει το βασικό μέσο αστικής και περιαστικής μεταφοράς, στην Ελλάδα σαμποτάρεται και δολιεύεται πολυτρόπως. Όταν κάποιος μεταφέρεται με τα υπερπολυτελή διοικητικά και υπουργικά Ι.Χ. δωρεάν γιατί να ενδιαφέρονται για την μετακίνηση του κοσμάκη και δη των μη προνομιούχων;

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα