Υποδομές στην Ελλάδα

Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

Σχόλια επισκεπτών Αυγούστου 2009

Ανώνυμος είπε...
Άκουσα χθές σε τοπικό κανάλι της Αχαίας και συγκεκριμένα στο Patratv ότι από μεθαύριο ξεκινούν οι εργασίες για την κατασκευή της σήραγγας μήκους 4 χιλιομέτρων στην Παναγοπούλα και θα ισχύσουν για τα επόμενα 2 με 2,5 χρόνια νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο σημείο αυτό προκειμένου να γίνει το έργο, με συνέπεια να υπάρξει για αυτό το διάστημα ταλαιπωρία στην διαδρομή από Κόρινθο πρός Πάτρα,αφού ανάλογες ρυθμίσεις θα γίνουν από τον Σεπτέμβριο και σε άλλα σημεία της διαδρομής,που είναι όμως απαραίτητες για να ολοκληρωθεί το έργο αυτό.
Αυτό είναι πολύ θετικό γεγονός γιατί αν και θα ταλαιπωρηθούμε για όλο το διάστημα των έργων,αυτό θα είναι προσωρινό αφού μετά το πέρας των έργων θα απολαμβάνουμε έναν άνετο και ασφαλή δρόμο.
23 Αύγουστος 2009 6:02 μμ

Ανώνυμος είπε...
χαίρομαι ιδιαίτερα που στο άρθρο σου θίγεις το δρόμο Ισθμού - Επιδαύρου - Ερμιόνης, καθώς είναι πράγματι κουραστικός και κρύβει παγίδες.
Βεβαίως οι αυτοκινητόδρομοι της Πελοποννήσου έχουν τεράστια σημασία, ωστόσο δε θα πρέπει να αφεθεί στην τύχη του το μικρότερο, πολυσύχναστο εθνικό δίκτυο. Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς (νομαρχίες Καρινθίας - Αργολίδας, περιφέρεια Πελοποννήσου, Κυβέρνηση) θα πρέπει να πιεστούν ώστε να αναβαθμιστεί η συγκεκριμένη διαδρομή, η οποία πέραν των μονίμων κατοίκων, παρουσιάζει ιδιαίτερο τουριστικό ενδιαφέρον (αρχαίο θέατρο Επιδαύρου, οδική πρόσβαση προς Πόρο, Ύδρα, Σπέτσες, πληθώρα μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων και εξοχικών κατοικιών στις περιοχές Ερμιόνης, Π. Χελίου, Αγ. Αιμιλιανού).
18 Αύγουστος 2009 2:30 πμ

Ανώνυμος είπε...
Είμαι πολυ συχνός επιβάτης του οσε τα τελευταία 6 χρόνια και βλέπω από πρώτο χέρι μία συνεχής απαξίωση των σιδηροδρόμων η οποία δεν μου φαίνεται και πολύ αθώα. Με αποκορύφωμα το κόψιμο πολλών δρομολογίων και την κατακόρυφη αύξηση των εισιτηρίων. Πήγα Αθήνα στις 25 Ιουλίου με 11 ευρώ και επέστρεψα στις 5 Αυγούστου με 23 ευρώ (με τις 500άρες). Αυτό είναι η 30% αύξηση? Επιτρέπεται να υπάρχει ένα μόνο ζευγάρι απλών αμαξοστοιχιών στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη για το οποίο πρέπει να κλείσεις θέση 6 μέρες πιο πριν για να βρεις, και να μας λένε ότι ο οσε είναι ελλειματικός??? Γιατί δεν βάζουν περισσότερα βαγόνια ή περισσότερα δρομολόγια για να καλύψουν το "έλλειμα". Διώχνοντας τον κόσμο θα γίνει βιώσιμη η επιχείρηση? Μας δουλεύουν κανονικά! Και μετά από όλα αυτα το μονο που έχουν να πούνε είναι ότι το 2013 ολοκληρώνονται οι σύραγγες στο Δομοκό?? Έλεος!!!
20 Αύγουστος 2009 12:32 πμ

5 σχόλια:

Γιάννης είπε...

Τελικά δεν έχω καταλάβει πότε θα λειτουργήσει ξανά το Μετρό για το Βενιζέλος. Έχει βγάλει κανείς συμπέρασμα;

Γράφει πριν λίγες ώρες το in.gr "θέμα ημερών να φθάσει το Μετρό ξανά έως στο αεροδρόμιο" και από κάτω συμπληρώνει πως "εκ παραδρομής μεταδόθηκε νωρίτερα ότι η γραμμή 3 του Μετρό από το τμήμα της Εθνικής Αμυνας έως το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος θα λειτουργήσει ξανά από την Δευτέρα 31 Αυγούστου".

Εν τω μεταξύ, σήμερα πάλι δεν είχε ηλεκτρικό από Λιμάνι Πειραιά, χωρίς να έχει ανακοινωθεί κάτι εγκαίρως. Υποτίθεται πως μόνο το Σ/Κ 22-23 Αυγούστου θα ήταν κλειστά, όπως έγραφαν και τα έντυπα, αλλά πάλι ο κόσμος πέρασε απίστευτη ταλαιπωρία στα λεωφορεία για Ταύρο (τετραπλάσιος χρόνος και συνθήκες κονσέρβας).

Κώστας είπε...

Για το Βενιζέλος ένας υπεύθυνος στον σταθμό Πλακεντίας είπε ότι θα ανοίξει Τετάρτη/Πέμπτη... Τι να πω.......

DESIRO EMU είπε...

Εγω σε οσους ειχα πει πως απο Σεπτεμβριο κι αν, με κοροϊδευαν...
Μα ειναι δυνατον να λειτουργησει κατι σωστο στην Ελλαδα?
(Ακομη κι αν βρισκεται στη στεγη του ΥΠΕΧΩΔΕ και οχι του ΥΜΕ...)

Ανώνυμος είπε...

Από αύριο 01/10/09 θα ΠΡΕΠΕΙ να λειτουργησει η γραμμη του προαστιακου ΑΘΗΝΑ-ΧΑΛΚΙΔΑ,καθως τα δρομολογια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για ΧΑΛΚΙΔΑ που εκαναν την εμφανιση τους 01/08 λήγουν στις 31/08...
Κατι μου λεει πως απλα αυριο καμια αλλαγη και καμια ανκοινωση ΔΕν θα προκυψει και θα συνεχισει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εξυπηρετει το κομματι που θα επρεπε να ειχε παραχωρησει προς κοινη χρηση στον προαστιακο...
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΑΣ!

Unknown είπε...

NAFTEBORIKI:
Εγκαινιάζεται σήμερα από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργο Σουφλιά, και παραδίδεται στο κοινό ο νέος σταθμός του Μετρό στο Νομισματοκοπείο.

Με την έναρξη λειτουργία του νέου σταθμού, στις 11:00 σήμερα το πρωί, το δρομολόγια του Μετρό θα φθάνουν και πάλι στο Αεροδρόμιο.

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα