Οι ποδηλατοδρόμοι έκαναν "πρεμιέρα" κατασκευής πριν λίγες μέρες και αναμένεται η ολοκλήρωση τους στα μέσα Οκτωβρίου αυτού του έτους ( μόλις 2 μήνες). Έτσι σε περίπου 60 μέρες οι Θεσσαλονικείς θα έχουν στη διάθεση τους πολύ νωρίτερα από την Αθήνα (πάντα πρωτοπόρος η Θεσσαλονίκη) 12χλμ μοντέρνου ποδηλατοδρόμου που θα συνδέει την παραλία της πόλης με τις οδούς Αριστοτέλους, Αγίου Δημητρίου, Καυτατζόγλου, Αγγελάκη και Εθνικής Αμύνης.
Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Δημοτικής Αστυνομίας Θεόδωρο Αθανάσαρο, η εργολήπτρια εταιρεία έχει ήδη εγκατασταθεί και θα εκτελέσει εργασίες στους υπάρχοντες δρόμους και τα πεζοδρόμια ώστε ο ποδηλατοδρόμος να είναι ευδιάκριτος.
"Οι ποδηλατοδρόμοι θα διέρχονται από σημεία που σήμερα απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση, συνεπώς δεν πρόκειται να αφαιρεθούν θέσεις στάθμευσης», δήλωσε ο κ. Αθανάσαρος και πρόσθεσε ότι οι δημοτικοί αστυνομικοί, σε συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία θα πραγματοποιούν συνεχείς περιπολίες με στόχο την περιφρούρηση της ασφάλειας όσων επιλέξουν το ποδήλατο ως μέσο μετακίνησης.
Η πρεμιέρα των εργασιών είναι μια ικανοποίηση για τους ποδηλάτες της Θεσσαλονίκης που διοργανώνουν αν θυμάστε τις περίφημες "γυμνές" διαμαρτυρίες που κάθε χρόνο μαζεύουν όλο και περισσότερο κόσμο. Οι ηλικίες είναι από 6 έως 66 ετών, ώστε να γίνονται σεβαστοί από τα υπόλοιπα τροχοφόρα- οι ποδηλάτες ήταν σπάνιο θέαμα. Έπειτα από 112 «κρίσιμες μάζες», η Πρωτοβουλία για την Προώθηση του ποδηλάτου «Bikerespect.gr» αριθμεί 1.700 μέλη, ενώ η δημοτική αρχή όπως και η μείζονα αντιπολίτευση τους απευθύνει προσκλήσεις για να ακούσει συμβουλές και προτάσεις επί του θέματος.
Έτσι σε 2 μήνες από τώρα περιμένουμε τα γνωστά "εγκαίνια" προκειμένου και επίσημα το ποδήλατο να κατακτήσει την καρδιά των Θεσσαλονικέων.
6 σχόλια:
Ευχαριστώ πολύ που ακούσατε την παράκλησή μου! Ας ελπίσουμε ότι οι Ελληνάρες θα το αφήσουν επιτέλους το ΙΧ...
Από το στόμα σου και στου...κολλημένου με το αυτοκίνητο νεοέλληνα φίλε kostis1993...
Ελπίζω σύντομα και στην Αθήνα μήπως μπορέσουμε να βγάλουμε και το καημένο το ποδήλατο από την αποθήκη...
Η σημερινή κατάσταση είναι απαράδεκτη. Εμείς που αγαπάμε τα ΜΜΜ θέλουμε να τα χρησιμοποιούμε και να κάνουμε μετεπιβήβαση με το ποδήλατό μας.
Ας γίνουμε επιτέλους άνθρωποι, ας αποκτήσουμε συνείδηση γιατί δεν μας σώζει τίποτα πια.
Αλέξης Παπαζήσιμος
Όποιος ξέρει τη Θεσσαλονίκη θα ξέρει επίσης ότι όλοι οι κάφροι οδηγοί παρκάρουν πάνω στα πεζοδρόμια. Τώρα που ο ποδηλατόδρομος "αφαιρεί" τις παράνομες θέσεις στάθμευσης, τι πιστεύετε πως θα γίνει? Θα ψάξει ο κάφρος άλλο πεζοδρόμιο ή θα παρκάρει πάνω στον ποδηλατόδρομο?? Και πριν με πείτε μίζερο, κάνετε μια βόλτα στην πόλη και τα λέμε
Καταρχήν πολύ ενδιαφέρον το blog σου! Σήμερα αργά το απόγευμα πέρασα από Αγίου Δημητρίου όπου παραδόθηκε ήδη τά πρώτο κομμάτι στην κυκλοφορία...έβγαλα σχετικές φωτογραφιες για να τις μοιραστώ μαζί σας στο blog μου. Τα πασαλάκια που τοποθετήθηκαν τα περνάει άνετα αυτοκίνητο από πάνω με σκοπό το parking στο πεζοδρόμιο, μιας και είναι λαστιχένια. Οπότε χρειάζεται συνεχής αστυνόμευση όπως γίνεται ήδη από την ΄ποδηλατική΄ αστηνομία στην παραλία.
έεε αστυνομία ήθελα να πω :)
Αφού "πέταξαν" τα βαριά έργα υποδομής για τη Θεσσαλονίκη (υποθαλάσσια, εξωτερική περιφερειακή οδός, μετεγκατάσταση της ΔΕΘ, προαστιακός σιδηρόδρομος για Σέρρες, επέκταση της παραλίας παλαιότερα) για να μην αναφέρω ένα σωρό άλλα όπως σιδηροδρομική Έγνατία, θαλάσσια αστική και περιαστική συγκοινωνία, προαστιακός για αεροδρόμιο (να μην πω για Χαλκιδική) η Θεσσαλονίκη μπορεί να αρκεστεί σε...ποδηλατόδρομους. Όχι ότι τους υποτιμώ και θεωρώ ότι δεν είναι απαραίτητοι. Όμως οι ποδηλατόδρομοι έπρεπε να υπάρχουν εδώ και χρόνια, να συνοδεύνται από υποδομές για τη στάθμευση των ποδηλάτων σε κέντρο, σχολεία, πανεπιστήμιο κ.λ.π.. Οι Θεσσαλονικείς πρέπει να απαιτήσουν σοβαρά την υλοποίηση των βαρέων έργων υποδομής που τόσο ανάγκη έχει αυτή η πόλη και να μην αρκούνται σε έργα "μπογιάς και βιτρίνας".
Δημοσίευση σχολίου