Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

Χαλκίδα:Εδώ ο Προαστιακός εκεί ο Προαστιακός... Πού είναι;

Τον Μάιο που μας πέρασε μάθαμε ότι επιτέλους ξεκινούν τα δοκιμαστικά δρομολόγια του Προαστιακού στη γραμμή για Χαλκίδα. Όλοι χαρήκαμε που επιτέλους μια σημαντική γραμμή για τον Προαστιακό και την πόλη της Χαλκίδας ανοίγει..
Μάλιστα με περίσσια αυτοπεποίθηση λέχθηκε ότι τον Ιούλιο ξεκινούν τα δρομολόγια με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης.
Έκτοτε δέχθηκα αρκετά mail με αρνητικά σχόλια σε σχέση με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης και αμφισβήτησαν την ολοκλήρωση των έργων μέσα στον Ιούλιο. Εντέλει οι αναγνώστες βγήκαν σωστοί στις προβλέψεις τους και μάλιστα πανηγυρικά. Είμαστε στον Αύγουστο που ως γνωστόν στην Ελλάδα δεν κινείται τίποτα, άρα προς το παρόν με τις καλύτερες προβλέψεις η ηλεκτροκίνηση και η λειτουργία της γραμμής πάει για Σεπτέμβρη.
Επίσης οι ντόπιοι φωνάζουν για την μη ύπαρξη διπλής γραμμής από την Οινόη μέχρι τον τερματικό σταθμό της Χαλκίδας. Επίσης καταγγέλλουν ότι και το έργο της ανακαίνισης του σταθμού ήταν απλώς εξαγγελία και εντέλει το σύνολο του έργου θα παραδοθεί υποβαθμισμένο. Επίσης δεν έχει προσδιοριστεί η χρονοαπόσταση από την Αθήνα στη Χαλκίδα.
Εν πάση περιπτώσει επειδή δεν μπορούμε να πυροβολούμε το έργο πριν παραδοθεί ούτε να κάνουμε εικασίες. Αλλά... αυτό το τραγικά κακό φαινόμενο να γίνεται παραπληροφόρηση σχετικά με την πραγματική πρόοδο των έργων που αποσκοπεί; ποιος κερδίζει τη στιγμή που όταν αποκαλύπτεται το ψέμα τότε εκτίθεται αυτός που είπε ην ανακρίβεια...
Εκείνο όμως που απαιτείται είναι να υπάρξει μια σαφής εικόνα της κατάστασης και να δοθούν συγκεκριμένες απαντήσεις όσον αφορά τον ακριβή χρόνο της πλήρους ολοκλήρωσης και λειτουργίας του Προαστιακού, τις ώρες και τον αριθμό των δρομολογίων του, το χρόνο στον οποίο θα καλύπτεται η απόσταση Χαλκίδας-Αθήνας, όπως και κάθε άλλο στοιχείο που αφορά τους πολίτες (τιμές εισιτηρίων, σταθμός Χαλκίδας, ενδιάμεσοι σταθμοί κλπ.
Η απογοήτευση φυσικά είναι μεγάλη καθώς περιμένουμε πολλά από αυτό το μέσο καθώς η λειτουργία του σε άλλες μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις είναι καταλυτική ενώ στην περίπτωση της Αθήνας είναι ξεκάθαρο πως όχι μόνο δεν έχει συμβάλλει προς το παρόν στην εξομάλυνση των συγκοινωνιών αλλά έχει απομακρύνει και απογοητεύσει πολλούς υποψήφιους επιβάτες.
Σωστά επεσήμανε φίλος αναγνώστης τα καρκινώματα που παρουσιάζει σήμερα ο ΟΣΕ γενικότερα (βλέπε σχόλια) και παρότι διατηρώ μια καλόπιστη κριτική απέναντι στο σιδηρόδρομο δεν βλέπω την βελτίωση εκείνη που και εγώ θα επιθυμούσα αλλά φαντάζομαι και πολύς κόσμος που θα μπορούσε να χρησιμοποιεί αυτό το μέσο. Δεν ξέρω αν φταίνε πολιτικές ή λάθη. Το αποτέλεσμα σήμερα είναι ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ. Κύριοι νομίζω πως πρέπει ριζικά πλέον να γίνουν αλλαγές ουσιαστικές (και όχι λόγια). Το παράδειγμα της γραμμής της Χαλκίδας είναι μόνο ένα μέρος από τα λάθη του Προαστιακού. Αρχικά φαντάζομαι πως κάποιοι γνωρίζετε ότι ήταν η γραμμή αυτή ήταν να παραδοθεί το 2006. Τα τρένα θα διανύουν μια απόσταση 22 χιλιομέτρων από την Οινόη έως τη Χαλκίδα με ενδιάμεσους σταθμούς το Παντείχι και την Αυλίδα, ενώ σύντομα θα δοθούν στην κυκλοφορία και τρείς ακόμη στο Καλοχώρι, τον Αη-Γιώργη και το Στενό. Εκτιμάται ότι με 17 νέους σταθμούς έως το 2013, θα εξυπηρετούν (όταν ελεήσουν να ολοκληρώσουν τις εργασίες) τις καθημερινές τους μετακινήσεις περίπου 80.000 κάτοικοι της Βορειοανατολικής Αττικής, Βοιωτίας και Εύβοιας.

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τα τελευταία 5.5 χρόνια η μοναδική πρόοδος στον Προαστιακό ήταν η επέκταση της ηλεκτροκίνησης από τη Νερατζιώτισα στα Ανω Λιόσια!
Τα πανάκριβα Ντεζίρο είναι γεμάτα γγκράφιτι. Η κυβέρνηση δεν έχει λεφτά για φύλακες-σεκιούριτι στην ιδιοκτησία του ΟΣΕ και κατ' επέκταση του ελληνικού λαού, αλλά έχει λεφτά για αγροφύλακες!
Το ΥΜΕ ακολουθεί πιστά την υποστήριξη στα ΚΤΕΛ. Διαχρονικά. Η ηλεκτροκίνηση για Κόρινθο προβλεπόταν να παραδοθεί Ιούλιο 2009. Αν πάει κάποιος να δει την πρόοδο των έργων θα απελπιστεί.
Ο σταθμός της Μεταμόρφωσης είναι έτοιμος εδώ και 1 χρόνο και παραμένει κλειστός. Δρομολόγια του ΟΣΕ περικόπτονται αγρίως και εισιτήρια ακριβαίνουν για τις ίδιες άθλιες υπηρεσίες.
Η κυβέρνηση αυτή εκτίναξε το αθροιστικό έλλειμμα του ΟΣΕ από 3 δις ευρώ το 2004 κοντά στα 10 για να βρει μετά πρόφαση για την άγρια "σφαγή" του σιδηροδρόμου προς όφελος των ΚΤΕΛ. Πάρτε το χαμπάρι επιτέλους!

Ανώνυμος είπε...

Πές τα χρυσόστομε!

Ανώνυμος είπε...

Αισχος πια!

Ανώνυμος είπε...

Τα έργα του προαστιακού (και του ΟΣΕ) προχωρουν με ρυθμούς χελώνας ενώ πρόσφατα διαβάσαμε σε αυτό το blog ότι η ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης στο βασικό άξονα πάει για μετά το 2015!!! Είναι φανερό ποιοι επωφελούνται από αυτή την καθυστέρηση (παραπέμπω για να μην επαναλαμβανω στην πρώτη πολύ καλή ανάρτηση του φίλου 11"29).
Λίγο άσχετο αλλά πολύ παρεμφερές: Τά κόμιστρα των ταξί διπλασιάζονται σταδιακα από Απρίλιο 2009 μεχρι Απρίλιο 2010! Κι αυτό όταν το ταξί είναι είδος πρώτης ανάγκης σε περιοχές που εξυπηρετούνται ελλιπέστατα από τα υποανάπτυκτα ακόμα ΜΜΕ στην Αθήνα. Μην τυχόν και ζημιωθούν οι ταρίφες/ΚΤΕΛ από κανα δυο τρεις σταθμούς μετρό που έχουν το θράσος να εξυπηρετούν Σταθμό Λαρίσης ή αεροδρόμιο. Και ας πληρώνει η χώρα πολλαπλάσια ποσά για εισαγωγές πετρελαίου, κι ας μην εξυπηρετούνται οι επιβάτες.

DESIRO EMU είπε...

Αυτή η καθημερινή κοροϊδία και ο εμπαιγμός δεν εφαρμόζεται μόνο από δημόσιους οργανισμούς και πολιτικούς,αλλά ακόμη και από τον πιο απλό συνάνθρωπο μας...Ο πλανήτης και η ζωη πλησιάζει στο τέλος,ο κύβος ερρίφθη,βάζουμε τα χεράκια μας και βγάζουμε τα ματάκια μας,ο κύκλος των πολιτευμάτων τείνει να κλείσει,όλοι πλέον μετρούμε ανάποδα και μερικοί προσπαθούν ακόμη και σε αυτήν την τραγική κατάσταση να κοροϊδέψουν και να κλέψουν(χαρακτηριστικό είναι ότι μέσα στα εκατοντάδες εκατομμύρια που πληρώσαμε για την γραμμή της Χαλκίδας ήταν και η ριζική ανακαίνηση των σταθμών,το όνειρο μας ήταν γκρέμισμα και κατασκευή σύγχρονων σταθμών πχ.Κηφισίας,Πεντέλης.Το αποτέλεσμα ήταν πως ΚΑΝΕΝΑΣ σταθμός ΔΕΝ υπέστη ΚΑΜΙΑ (όυτε ελάχιστη) ανακαίνηση για να δέχεται το σύγχρονο επιβατικό κοινό.Παραμένουν τα καλυβάκια του ΟΣΕ,εικόνα ντροπής για την ευρωπαϊκή έννοια "προαστιακός",ενώ τα καλώδια ηλεκτροκίνησης κρέμονται άχαρα και φθαρμένα από τις κακοτεχνίες και τον χρόνο...) Μόνο η επαναφορά της ανθρωπιάς και της καλοσύνης θα μας σώσει,τίποτε άλλο,όπως μας διδάσκει και η ιστορία...

Ανώνυμος είπε...

...πάντως στο site του ΟΣΕ, στα δρομολόγια, φαίνεται ότι τα δρομολόγια εκτελούνται κανονικά ήδη. Μήπως τζάμπα γκρινιάζουμε;

Ανώνυμος είπε...

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του ΟΣΕ, όντως φαίνεται ότι τα δρομολόγια ξεκίνησαν κανονικά. 12 τραίνα την ημέρα πάνε Χαλκίδα σε μιάμιση ώρα περίπου, και άλλα 12 ξεκινάνε από Χαλκίδα. Δεν μένει παρά να κάνουμε επιτόπια έρευνα και να πάμε Χαλκίδα με τραίνο.

Ανώνυμος είπε...

Δεν γκρινιάζουμε φίλοι. Οποιος δεν πιστεύει για τα γκράφιτι και τα λοιπά εύστοχα που αναφέρονται στο πρώτο σχόλιο, ας πάει να τα διαπιστώσει με τα μάτια του. Είναι πανεύκολο.

DESIRO EMU είπε...

Τα δρομολόγια για Χαλκίδα που ξεκίνησαν ΔΕΝ γίνονται με ηλεκτροκίνητο προαστιακο που μας υποσχέθηκαν 1 μέρα πρίν τις Ευρωεκλογές,αλλά με απλά σαβουρότραινα-ΟΧΙ αυτά του τμήματος Κιάτο,τα απλά,του ΟΣΕ...
Τα καλώδια της ηλεκτροκίνησης περιμένουν με ανυπομονησία εδώ και χρόνια να τα αγγίξει κάποιος(ας είναι και άνθρωπινα χέρια!),μα μάταια! Και μία γέφυρα στη Σφενδάλη περιμένει κάτι χρόνια να γκρεμιστεί και να δώσει την θέση της στα καλώδια και να ολοκληρωθεί η ηλεκτροδότηση του τμήματος ΣΚΑ-Οινόη.
Τέλος,κάτι μήνες περιμένουν και οι στύλοι στο τμήμα ΣΚΑ-Κόρινθος να τους βάλουν καλώδια... Αυτό είναι και το πιο εκνευριστικό,κύριοι! Δεν μπορείς να νευριάσεις για κάτι που ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΙ δεν προβλέπεται να γίνει...ΟΤΑΝ όμως υπάρχει ή ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ και δεν καταλαβαίνουν μερικοί ότι μπορούν πλέον να το χρησιμοποιήσουν,εκεί είναι το ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟ!

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει να διοργανωθεί δημόσιος διάλογος για αυτά τα ΣΚΑΝΔΑΛΑ που προαναφέρθηκαν

Ανώνυμος είπε...

Οι αποστάσεις στην Ελλάδα,δικαιολογούν την ύπαρξη τρένων,όμως οι αρμόδιοι κωφεύουν.μετά μη θέλουμε τουρισμό ποιότητας.ας βολευτούμε με την μετριότητα των ΚΤΕΛ.

Νώντας Κ είπε...

Οι αποστάσεις στην Ελλάδα,δικαιολογούν την ύπαρξη τρένων,όμως οι αρμόδιοι κωφεύουν.μετά μη θέλουμε τουρισμό ποιότητας.ας βολευτούμε με την μετριότητα των ΚΤΕΛ.

Ανώνυμος είπε...

ΛΥΣΗ

Γιατί δεν γίνονται μέτοχοι τα ΚΤΕΛ στον ΟΣΕ μπας και δούμε επιτέλους σύγχρονο τρένο στην Ελλάδα;
Ετσι, για να μην αισθάνονται ανασφάλεια οι άνθρωποι!

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΧΑΛΚΙΔΑ ΟΙΝΟΗ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ.....ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.....ΚΑΝΤΕ ΣΩΣΤΟ ΕΡΓΟ ΜΕ ΔΙΠΛΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΧΑΡΑΞΗ!!!!!!!!!!!

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα