Υποδομές στην Ελλάδα

Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Ανατολική Οδός: Απρίλιο και Οκτώβριο του 2011 το Παραδείσια - Τσακώνα

κείμενο από το ypodomes.com
Τη διαβεβαίωση ότι "σε κάθε περίπτωση ο αυτοκινητόδρομος θα κατασκευαστεί παρ? όλες τις καθυστερήσεις και τα προβλήματα" έδωσε για την Ολυμπία Οδό ο υφυπουργός Υποδομών Γιάν. Μαγκριώτης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Γιάν. Λαμπρόπουλου.

Παράλληλα όμως σημείωσε ότι η κυβέρνηση θα πάρει τις τελικές αποφάσεις για τον τρόπο που θα διαχειριστεί τα προβλήματα που έχουν ανακύψει, μετά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για την προσφυγή που έχουν καταθέσει κάτοικοι των Βραχνέικων για το τμήμα Πάτρα-Πύργος. Ήδη έχουν εκδοθεί δύο αποφάσεις μετά από προσφυγές ενδιαφερομένων, η μια για την περιοχή του Καϊάφα και η άλλη για την περιοχή του Δήμου Ζαχάρως με τις οποίες ακυρώνεται η κατασκευή των τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου.

Πρέπει να σημειωθεί ότι κατά τη συζήτηση τέθηκε το ερώτημα από τον κ. Λαμπρόπουλο για το ποιος δεν θέλει να κατασκευαστεί ο δρόμος στο τμήμα Καλό Νερό-Τσακώνα, για να απαντήσει ο ίδιος ότι δεν το θέλουν οι τράπεζες που έχουν υπογράψει συμφωνίες δανειοδότησης με όρους που σήμερα τις ζημιώνουν και οι κατασκευάστριες εταιρείες επειδή εκτιμούν ότι το τμήμα αυτό δεν θα είναι προσοδοφόρο.

Αναγνωρίζοντας το πρόβλημα ο κ. Μαγκριώτης σημείωσε ότι "ασφαλώς οι τράπεζες κοιτάνε τα συμφέροντά τους όπως και οι παραχωρησιούχοι, μόνο που θα έλεγα ότι οι τράπεζες αυτές έχουν υπογράψει τις συμβάσεις που έχουν κυρωθεί με νόμο στη Βουλή". Για να προειδοποιήσει στη συνέχεια: "Στέλνουμε και εμείς μήνυμα στις τράπεζες όπως και στους παραχωρησιούχους ότι στην περίπτωση αυτή δεν θα είναι το Δημόσιο και ο φορολογούμενος πολίτης και τα ίδια τα έργα που θα βγουν χαμένα.

Γι' αυτό θα πρέπει να κατανοήσουν ότι μόνο μια ανοικτή και δημόσια διαβούλευση και συζήτηση μπορεί να δώσει απάντηση και λύση στα θέματα, διαφορετικά το Δημόσιο έχει όλη τη δυνατότητα να διεκδικήσει τα δικαιώματά του".

ΤΣΑΚΩΝΑ-ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ
Εξ άλλου ο κ. Μαγκριώτης απαντώντας στα ζητήματα τα οποία αφορούν το τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα ανέφερε ότι το τμήμα θα παραδοθεί με μικρή παράκαμψη τον Απρίλιο του 2011, ενώ το τμήμα μαζί με τη γέφυρα στο σημείο κατολίσθησης θα έχει παραδοθεί στις 28 Οκτωβρίου 2011.

Ο υφυπουργός μίλησε για ευθύνες του Δημοσίου σχετικά με το εν λόγω έργο και σε διαφορετικές φάσεις για να διαβεβαιώσει ότι όλα τα προβλήματα έχουν ξεπεραστεί και η παράδοση θα γίνει την ημερομηνία που προαναφέρθηκε.

Πηγή: eleftheriaonline.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εχεις ακουσει τιποτα για προβλημα χρηματοδοτησης στο εργο της Κ/Ξ Μωρεα;

Το εργοταξιο Οιχαλιας που ειχε το πρωτο κομματι στον καμπο της Μεσσηνιας διαλυεται και μετακομιζει.Προφανως Τσακωνα-Καλο Νερο δε θα γινει.

Μου κανει ομως εντυπωση οτι η J&P δουλευει τη γεφυρα του Αλφειου απο Πυργο προς Κυπαρισσια.Αφου γραφτηκε οτι δε θα γινει ο δρομος προς Κυπαρισσια!

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα