κείμενο από το ypodomes.com
Επαναπροκηρύχθηκε ο διαγωνισμός της Εγνατίας Οδού για την «Προμήθεια, εγκατάσταση προσωρινή λειτουργία και συντήρηση συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων (ΣΗΔ) απρόσκοπτης διέλευσης από πολλαπλές λωρίδες κυκλοφορίας στην Εγνατία Οδό, στους Κάθετους Άξονες και σε άλλες οδούς αρμοδιότητας της Εγνατίας Οδού ΑΕ».
Η νέα διαγωνιστική διαδικασία κρύβει ..εκπλήξεις καθώς η τοποθέτηση ηλεκτρονικών διοδίων δεν θα αφορά μόνο τον βασικό άξονα της Εγνατίας Οδού όπως αρχικά ήταν γνωστό αλλά και όποιο οδικό άξονα έχει την αρμοδιότητα ή την εποπτεία του! Έτσι λοιπόν εκτός από τον οδικό άξονα Ηγουμενίτσα- Θεσσαλονίκη- Κήποι Έβρου που είναι ο οριζόντιος άξονας προβλέπται τοποθέτηση ηλεκτρονικών διοδίων στους κάθετους Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή και Θεσσαλονίκη-Σέρρες.
Αυτά σε πρώτη φάση. Η δεύτερη φάση (η πιο μελλοντική) είναι η τοποθέτηση ηλεκτρονικών διοδίων και σε άλλους οδικούς άξονες όπως ο Άκτιο- Αμβρακία, Κλειδί-Χαλάστρα- Εύζωνοι και Θεσσαλονίκη - Νέα Μουδανιά!!!
Πρακτικά όταν κάποιος θελήσει μελλοντικά από την Θεσσαλονίκη να κάνει ένα μπάνιο στην Χαλκιδική θα πρέπει να πληρώσει διόδια και μάλιστα πολύ αλμυρά!! Το ίδιο ισχύει και για τους άλλους άξονες όπως ο Άκτιο - Αμβρακία που για ένα δρόμο μόλις 48χλμ θα πρέπει το χέρι να μπαίνει βαθειά στην τσέπη.
Το ΥΠΟΜΕΔΙ με χτεσινοβραδυνή του ανακοίνωσε ουσιαστικά εκθέτει την Εγνατία Οδό ΑΕ αναφέροντας ότι δεν ήταν ποτέ στα σχέδια της Κυβέρνησης να βάλει διόδια στη Χαλκιδική. Ζήτησε όπως γράφει και την απόσυρση του σχετικού κειμένου που αφορά τη Χαλκιδική.
Τα νέα δεν είναι και τόσο αισιόδοξα και αυτό που προκαλεί εντύπωση πλέον είναι η γενίκευση της τοποθέτησης διοδίων και εκτός των Αυτοκινητόδρομων που δόθηκαν με παραχώρηση. Πλέον διόδια θα μπουν και σε οδικούς άξονες που έχουν χρηματοδοτηθεί από το Ελληνικό Δημόσιο.
Άγνωστη παραμένει η αντίδραση των πολλών φορέων κατά των διοδίων που το φαινόμενο τους τα επόμενα χρόνια θα γιγαντωθεί και σε όλο και περισσότερους Ελληνικούς δρόμους θα καταλαμβάνουν χώρο δυσκολεύοντας τις μετακινήσεις λειτουργώντας αποτρεπτικά στην συχνή χρήση τους.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Είμαι της άποψης ότι πρέπει να μπουν διόδια στον άξονα Θεσσαλονίκης - Μουδανιών, με τα οποία θα χρηματοδοτηθούν τα οδικά έργα σε πρώτο και δευτερο πόδι που πρέπει να γίνουν άμεσα.
Τα έργα που απαιτούνται είναι ο άξονας Μουδανιών - Ποτίδαιας, Κεντρικός άξονας Κασσάνδρας, άξονας Μουδανιών - δεύτερο πόδι, παρακάμψεις οικισμών, με σημαντικότερη την Καλλιθέα (πρώτο πόδι) και Νικήτη (δεύτερο πόδι) με το "καταραμένο" φανάρι που κάνει ουρές > 10 χιλιομέτρων.
Είναι παράλογο να γίνονται εκατοντάδες χιλιάδες μετακινήσεις προς Χαλκιδική δωρεάν, οι οποίες επιβαρύνουν κατά συνέπεια και το τοπικό οδικό δίκτυο. Θα είναι καλό συνολικά, καθώς (σε συνδυασμό με την ακριβή βενζίνη) θα ωθήσει τον κόσμο να χρησιμοποιεί πιο συνετά το ΙΧ (4 άτομα σε ένα αυτοκίνητο), πιστεύω θα ενισχύσει τις διαμονές γιατί αυτή την στιγμή υπάρχουν πολλοί που πηγαινοέρχονται μια φορά το Σάββατο και μια την Κυριακή, ενώ ίσως τώρα επιλέξουν να διανυκτερεύσουν.
Κύριε Καραγιάννη, γράφετε:
[..Το ίδιο ισχύει και για τους άλλους άξονες όπως ο Άκτιο - Αμβρακία που για ένα δρόμο μόλις 48χλμ θα πρέπει το χέρι να μπαίνει βαθειά στην τσέπη...]
Γιατί σας κάνει εντύπωση ότι για 48 km θα μπουν διόδια? Στο τμήμα Λάρισα - Κατερίνη έχει 3 σταθμούς σε αποστάσεις 20 χλμ μεταξύ τους.
Στο Μεταμόρφωση - Λαμία (200 χλμ) έχουμε 4 σταθμους που σημαίνει ένας σταθμός κάθε 50 χλμ
Δημοσίευση σχολίου