κείμενο από το ypodomes.com
Ραγδαίες εξελίξεις θα έχουμε ως φαίνεται στην Ολυμπία Οδό. Ο υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομος με μήκος από την Ελευσίνα μέχρι την Καλαμάτα μέσω Κορίνθου και Πάτρας δέχεται άλλο ένα χτύπημα αυτή τη φορά οικονομικό. Μετά το πάγωμα των εργασιών στο τμήμα Πύργος- Τσακώνα έρχεται αυτή τη φορά η οικονομική κρίση να κάνει την κατάσταση εκρηκτική.
Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την παρουσίαση του έργου σε δημοσιογράφους και την ανακοίνωση για διετή καθυστέρηση του έργου λόγω προβλημάτων με τις απαλλοτριώσεις, την αρχαιολογική υπηρεσία, την χρηματοδότηση από Δημόσιο και Τράπεζες.
Τώρα το πρόβλημα επεκτείνεται καθώς παραμονές Χριστουγέννων η εταιρεία κατασκευής απέλυσε 27 άτομα λόγω της οικονομικής κατάστασης. Όπως εξήγησε η εταιρεία ο λόγος είναι πως τα μοναδικά έσοδα αυτή τη στιγμή του έργου είναι από τα διόδια και πως η χρηματοδότηση από Δημόσιο και Τράπεζες έχει παγώσει!
Εκπρόσωπος των εργαζομένων είπε πως "μέχρι το τέλος του Γενάρη υπάρχει κίνδυνος να μείνουν χωρίς δουλειά οι μισοί από τους εργαζόμενους που ανέρχονται συνολικά σε 2.800 άτομα"! Όλα τα παραπάνω αποτελούν ένα εκρηκτικό μείγμα καθώς οι φήμες για οικονομικά προβλήματα του έργου υπάρχουν εδώ και καιρό χωρίς όμως κανένας να τα επιβεβαιώνει ή να τα διαψεύδει.
Οι Τράπεζες από την πλευρά τους χαρακτηρίζουν επισφαλή τα δάνεια με αποτέλεσμα να μην γίνεται η εκταμίευση τους και το έργο να μην μπορεί να έχει την απαιτούμενη πρόοδο. Όλα αυτά σε ένα έργο που μέχρι τον Σεπτέμβριο στην κυριολεξία «πέταγε».
Τώρα για την επίλυση του πολύ σοβαρού προβλήματος που έχει ανακύψει το Υπουργείο Υποδομών είναι σε διαπραγματεύσεις με την Κοινοπραξία και αυτό θα διαρκέσει τουλάχιστον για τους επόμενους δύο μήνες. Η Ολυμπία Οδός είναι ένας από τους στρατηγικούς αυτοκινητόδρομους της Ελλάδας καθώς είναι ένας άξονας Ανατολής ? Δύσης που δίνει στην Αττική και την υπόλοιπη Νότια Ελλάδα την πρόσβαση μέσω του λιμανιού της Πάτρας στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης.
Αυτό καθιστά και την ολοκλήρωση του ως απαραίτητη ενώ και η πολλαπλή συνάντηση του με τα έργα που γίνονται για τον Σιδηρόδρομο έχουν περιπλέξει ακόμα περισσότερο την κατάσταση. Το Υπουργείο καλείται για μια ακόμα φορά να λύσει τον γόρδιο δεσμό που πλέον δεν αφορά μόνο την δική του συμμετοχή αλλά και την εξασφάλιση της χρηματοδότησης από τις τράπεζες που πλέον αμφισβητούν την χρηματοδοτική του συμβολή.
Οι εξελίξεις αμέσως μετά τη λήξη της εορταστικής περιόδου αναμένονται καταιγιστικές με τους χρήστες του δρόμου και τους φορείς της ευρύτερης περιοχής να ανησυχούν για την τύχη ενός από τα μεγαλύτερα υπό κατασκευή έργα στη χώρα.
Πηγή: ypodomes.com με πληροφορίες από την τοπική τηλεόραση Patra tv
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου