κείμενο από το ypodomes.com
Παραδόθηκε πριν μερικές ώρες ο 30ος σταθμός του Μετρό της Αθήνας (34ος μαζί με τους σταθμούς που είναι κοινοί με τον Προαστιακό)!
Η ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ είναι ένας σταθμός που έχει προκαλέσει πολλές συζητήσεις για την κατασκευή του και που λόγω της κατασκευής του τα δρομολόγια στο τμήμα Εθνική Άμυνα- Αεροδρόμιο διεκόπησαν το 2009 για 6,5 μήνες!
Τα εγκαίνια έγιναν κεκλεισμένων των θυρών για προφανείς λόγους και μετά τις 1 το μεσημέρι τα τρένα άρχισαν να πραγματοποιούν στάσεις στον ολοκαίνουριο σταθμό.
Η ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ διαθέτει τρεις υπόγειους ορόφους εκ των οποίων ο ένας θα είναι για τα εκδοτήρια και ο άλλος θα είναι η αποβάθρα επιβίβασης - αποβίβασης.
Η αρχιτεκτονική του σταθμού είναι παρόμοια με τους άλλους δύο σταθμούς ΧΟΛΑΡΓΟ και ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ. Το γκρι χρώμα το αλουμίνιο και οι γρανίτες σε γκρι και μπορντό χρώμα κυριαρχούν. Ο Σταθμός ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ διαθέτει 3 υπόγεια επίπεδα, 2 εισόδους/εξόδους και αναμένεται να εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση 20.000 επιβάτες.
Ενδεικτικά σημειώνεται ότι η απόσταση από την Αγία Παρασκευή έως το κέντρο της Αθήνας (Σύνταγμα) θα καλύπτεται πλέον με το Μετρό στον χρόνο των 13 λεπτών.
Το σημείο που βρίσκεται (Αγίας Παρασκευής και Πολυδούρη) είναι στα όρια των Δήμων της Αγίας Παρασκευής και του Χαλανδρίου και θα εξυπηρετεί καθημερινά περίπου 20.000 επιβάτες.
Το ypodomes.com φυσικά θα είναι εκεί με επιτόπιο ρεπορτάζ και πολλές φωτογραφίες από τον 30ο σταθμό του δικτύου Μετρό της Αθήνας.
ΙΣΤΟΡΙΑ
Οι παραδόσεις του Μετρό της Αθήνας ξεκίνησαν το 2000 με την πρώτη λειτουργία των γραμμών 2 και 3 και μέχρι σήμερα κατασκευάζονται συνεχώς επεκτάσεις του δικτύου.
* 28-01-2000. Σύνταγμα- Εθνική Άμυνα (7 Σταθμοί -Γραμμή 3)
* 28-01-2000. Σεπόλια- Σύνταγμα (7 Σταθμοί - Γραμμή 2)
* 16-11-2000. Σύνταγμα- Δάφνη (5 Σταθμοί- Γραμμή 2)
* 22-04-2003. Σύνταγμα-Μοναστηράκι (1 Σταθμός -Γραμμή 3)
* 06-08-2004. Σταθμός Νερατζιώτισσα (1 Σταθμός- Γραμμή 1)
* 30-07-2004. Εθνική Άμυνα- Αεροδρόμιο (3 Σταθμοί- Γραμμή 3)
* 05-06-2004. Δάφνη- Άγιος Δημήτριος (1 Σταθμός- Γραμμή 2)
* 09-08-2004. Σεπόλια- Άγιος Αντώνιος (1 Σταθμός - Γραμμή 2)
* 10-07-2006. Σταθμοί Παλλήνη, Παιανία/Κάντζα, Κορωπί (3 Σταθμοί - Γραμμή 3)
* 26-05-2007. Μοναστηράκι- Αιγάλεω (3 Σταθμοί - Γραμμή 3)
* 02-09-2009. Σταθμός Νομισματοκοπείο (Γραμμή 3)
* 23-07-2010. Σταθμός Χολαργός (Γραμμή 3)
* 30-12-2010. Σταθμός Αγία Παρασκευή (Γραμμή 3)
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
6 σχόλια:
Πολύ ευχάριστο! :-)
Ο σταθμός είναι αριστούργημα.
Μακάρι να ήταν και στην κεντρική πλατεία Αγ.Παρασκευής και οχι στην ερημιά των ορίων Αγ.Παρασκευής-Χαλανδρίου, αλλά ας όψεται ο αχρείος δήμαρχος...
ο σταθμός όπως και του Νομισματοκοπείου υστερούν πολύ "κατασκευαστικά" ειδικότερα σε θέματα στεγανώτητας
Να σου πω ρε ανώνυμε, πότε πρόλαβες να δεις την στεγανώτητα?
Δεν πας να πάθεις ελληνικά πρώτα?
που κοντά είναι ο σταθμός;θα μπορούσε να είναι στην πλατεία της Αγίας Πρασκευής;εξυπηρετεί 20.000 κόσμο που λένε ή μούφες;
Εγώ πάντως θεωρώ ότι σταθμοί που δεν εξυπηρετούν τόσο κόσμο ώστε τα έσοδα των εισιτηρίων να καλύπτουν το κόστος κατασκευής και λειτουργίας των σταθμών πρέπει να κλείσουν! Έτσι δε μας διδάσκουν οι μοντέρνοι κυβερνητικοί και μη νεοφιλελεύθεροι οικονομολόγοι; Γιατί άνοιξε ο σταθμός Αγία Παρασκευή ή ο σταθμός του Ελαιώνα; Παρακαλώ πολύ τη στατιστική υπηρεσία ή φοιτητή πολυτεχνικού ή οικονομικού τμήματος οποιουδήποτε ανωτέρου ή ανωτάτου ιδρύματος να κάνει στα πλαίσια εργασίας του αυτήν την μελέτη! Οι μεγαλοεπιστήμονες οικονομολόγοι θαυμαστές του πιο σκληρού καπιταλισμού έκλεισαν ένα σωρό σιδηροδρομικές γραμμές, ακόμα και αυτές που επιτυγχάνουν καλύτερους χρόνους τόσο των ΚΤΕΛ όσο και των ΙΧ αυτοκινήτων! Λ.χ. οι σιδ/κές γραμμές Θεσσαλονίκη - Φλώρινα και Ν.Σ.Σ. Κορίνθου - Άργος - Ναύπλιο είναι ταχύτερες των ΚΤΕΛ στις διαδρομές τους αλλά καταργήθηκαν ως...ασύμφορες. Γιατί το Μετρό τυγχάνει τόσο προκλητικά ευνοϊκής μεταχείρισης έναντι λ.χ. του σιδηροδρόμου; Το ίδιο συμβαίνει και με το τραμ. Και για να ξεκαθαρίσω, είμαι ενάντια σε κάθε κλείσιμο σταθμών ή γραμμών μέσων σταθερής τροχιάς. Όμως να έχουμε το ίδιο μέτρο αντιμετώπισης προς όλα τα Μ.Σ.Τ.. Και κάτι τελευταίο: Έχουμε αποκτήσει την εμπειρία στην ηλεκτροκίνηση των σιδ/κων δικτύων. Γιατί το 2011, κε Καραγιάννη, να μην επεκταθεί η ηλεκτροκίνηση ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στο τμήμα ΣΚΑ - Οινόη (Οινόη - Χαλκίδα το δίκτυο είναι ήδη σε τάση) και Οινόη - Θήβα (ή καλύτερα Λειβαδιά); Η υποδομή (σχεδόν) υπάρχει, είναι ένα έργο που δύναται να ολοκληρωθεί εντός έτους! Και οι ανάγκες για γρήγορη, ασφαλή και καθαρή μετακίνηση, πολύ μεγάλες...
Η υποδομη φιλε τρενομανη δυστυχως δεν υπαρχει πλεον. Ας οψονται καποιοι, που με την ανοχη (αν οχι και συμμετοχη) υπαλληλων του ΟΣΕ, εχουν κοψει ολα τα καλωδια στη γραμμη απο Αφιδνες εως την Οινοη. Πριν απο ενα μηνα εκοψαν και τα τελευταια εναπομειναντα μερη στην περιοχη των Κιουρκων, προκαλωντας καθυστερησεις 3 ωρων στο δρομολογιο Αθηνα - Χαλκιδα. Κι εμεις πληρωνουμε...
Δημοσίευση σχολίου