Υποδομές στην Ελλάδα

Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Ολυμπία Οδός: Τέλη του 2016 στην κυκλοφορία το Πάτρα-Πύργος και Καλό Νερό-Τσακώνα

κείμενο από το ypodomes.com
Μακροσκελή δελτίο τύπου εξέδωσε το Υπουργείο Υποδομών σχετικά με την προώθηση του δυτικού τμήματος της Ολυμπίας Οδού Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα. Από τα έργα εξαιρέθηκε το τμήμα που διασχίζει τον Καϊάφα λόγω των περιβαλλοντικών περιορισμών που έχει. Στα πολύ θετικά νέα είναι πως η δημοπράτηση του βασικού  τμήματος από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο είναι προ των πυλών.

Στο τμήμα Καλό Νερό-Τσακώνα (όπου θα συνδέεται η Ολυμπία Οδός με τον Αυτοκινητόδρομο Μορέα) ξεκινούν οι μελέτες και η δημοπράτηση θα ακολουθήσεις τους επόμενους μήνες. Είναι γεγονός πάντως πως ικανοποιείται το αίτημα των φορέων της Ηλείας, αλλά και των Περιφερειών Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου που ζητούσαν επιτακτικά να μην εγκαταληφθεί το δυτικό τμήμα της Ολυμπίας Οδού.

Ουσιαστικά ο Υπουργός Υποδομών με αυτό τον επίσημο τρόπο εκπληρώνει την υπόσχεση που έδωσε προ μηνών για την επανεκκίνηση όλου του έργου.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Υποδομών η δημοπράτηση των τμημάτων Πάτρα – Πύργος & Καλό Νερό  - Τσακώνατου αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα έχει 4 βασικούς άξονες:

1.    Με τον Νόμο 4219/2013 που ψηφίστηκε στην Βουλή τον περασμένο Δεκέμβριο έγινε η επανεκκίνηση της κατασκευής των τεσσάρων «παγωμένων» αυτοκινητοδρόμων με Συμβάσεις Παραχώρησης (Ολυμπία Οδός, Ιόνια Οδός, Ε65 και Μαλιακός – Κλειδί).

2.    Στον Νόμο αυτό, ο οδικός άξονας «Αυτοκινητόδρομος Πάτρα−Πύργος−Τσακώνα» χαρακτηρίστηκε ως έργο υποδομής άμεσης προτεραιότητας. Το έργο αυτό είναι ενταγμένο από το 1996 στα Διευρωπαικά Δίκτυα Μεταφορών (TransEuropeanNetworks - Απόφαση 1692/1996/ΕΚ - Παράρτημα 1).

3.    Ηδη μετά από την εξαίρεσή του από την Σύμβαση Παραχώρησης, με απόφαση που υπέγραψα πρόσφατα και δημοσιεύεται άμεσα στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως,την ένταξή του στο ΠΔΕ παράλληλα και με την εξασφάλιση της χρηματοδότησης από το Σ.Ε.Σ., δημοπρατείται άμεσα η ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος μήκους 75χλμμε πλήρες παράπλευρο δίκτυο και με προυπολογισμό 340 εκατομμύρια €,μέσω της αξιοποίησης εθνικών και κοινοτικών πόρων, με στόχο η κατασκευή του να έχει ολοκληρωθεί ταυτόχρονα με την ολοκλήρωση του έργου της Σύμβασης Παραχώρησης Ελεισίνα – Κόρινθος - Πάτρα.

4.    Το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου από τον Κόμβο Καλού Νερού έως τον Ανισόπεδο Κόμβο Κυπαρισσίας μήκους 30 χλμ με προυπολογισμό 130 εκατομμύρια € θα δημοπρατηθεί μετά την ολοκλήρωση των υπολειπομένων μελετών, προκειμένου να έχει περαιωθεί μέχρι το τέλος του 2016.



ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΥΝΤΟΜΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΡΓΩΝ

Α. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΠΑΤΡΑ - ΠΥΡΓΟΣ
Α1. ΚΥΡΙΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ

1)    Αρση της οδικής επικινδυνότητας. Ως γνωστόν η υφιστάμενη Νέα Εθνική Οδός Πατρών – Πύργου, αποπερατώθηκε περίπου προ 34 ετίας, και τα κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά της , είναι μίας δευτερεύουσας υπεραστικής οδού, που παρακάμπτει μόνο τους κυριότερους οικισμούς και όχι όλους, με πολλούς ισόπεδους κόμβους, που έχουν κατασκευαστεί με απλή διαγράμμιση και χωρίς κρασπεδώσεις, και ελάχιστες ανισόπεδες διασταυρώσεις.Η υφισταμένη ΝΕΟ Πατρών – Πύργου παρά το ότι δεν είναι κατάλληλη για υπερτοπικές μετακινήσεις, χρησιμοποιείται από ευρύ φάσμα οχημάτων, ανάμεσα στα οποία ευρίσκεται υψηλό ποσοστό φορτηγών και αγροτικών οχημάτων πάσης φύσεως, που κινούνται με ταχύτητες υψηλές, δεδομένου ότι η πεδινή χάραξη και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του δρόμου τις επιτρέπει.
2)    προστασία του περιβάλλοντος της ευρύτερης περιοχής, δεδομένου ότι ο νέος αυτοκινητόδρομος θα απορροφήσει όλη την βαριά κυκλοφορία, που σήμερα διέρχεται μέσα από τον οικιστικό ιστό, επιτρέποντας την ανάπτυξη των οικισμών σε αναβαθμισμένο περιβάλλον με την υλοποίηση αστικών πολιτικών βιώσιμης ανάπτυξης, καθόσον η μελετηθείσα /περιβαλλοντικά αδειοδοτημένη χάραξη διέρχεται σχεδόν εξ ολοκλήρου εκτός αστικών ζωνών και μακριά από οργανωμένη δόμηση.
3)αναβάθμιση της διεθνούς-ευρωπαϊκής ακτινοβολίας της Περιφέρειας ως Διεθνούς πολιτιστικού προορισμού, με επίκεντρο μεταξύ άλλων και την αρχαία Ήλιδα / Αρχαία Ολυμπία , λόγω της εγγύτητας του έργου με τον συγκεκριμένο αρχαιολογικό χώρο, τα ιαματικά λουτρά της Λ. Καϊάφα κλπ.
4)    τουριστική ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας και των Ιονίων Νήσων, με δεδομένη τη θέση  του ο νέου αυτοκινητόδρομου με τα λιμάνια της Πάτρας της Κυλλήνης, του Κατάκωλου και με τα αεροδρόμια της Ανδραβίδας και του Αράξου.

Α2.    ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Ολοκλήρωση του νέου κλειστού αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος από πέρας  της παράκαμψης Πατρών (Μιντιλόγλι) έως πέρας ανισόπεδου κόμβου Εισόδου Πύργου , μήκους 75 χλμ. περίπου(χ.θ. -288+0 ως χ.θ. 74+500).
Τεχνικά Χαρακτηριστικά του έργου :
1) Διατομή αυτοκινητοδρόμου :
Τετρά(4)-ϊχνη διατομή πλάτους 21,30μ. (χωρίς τις πλευρικές διαμορφώσεις) αποτελούμενη από :
(α) 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συνολικού πλάτους 14μ. (4x3,50μ.)
(β) Λωρίδες Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) με τις αντίστοιχες λωρίδες καθοδήγησης συνολικού
      πλάτους 4,60μ. (2x2,30μ.)
(γ) Λωρίδες ασφαλείας στην κεντρική νησίδα συνολικού πλάτους 2,10μ. (2x1,05μ.)
(δ) Κεντρική νησίδα με αμφίπλευρο στηθαίο τύπου New Jersey πλάτους 0,60 μ. και ύψους 0,80 μ.
2) Aνισόπεδοι Κόμβοι : 7
Α/Κ Μιντυλογλίου χ.θ. 0+000 (σύνδεση με Παράκαμψη Πάτρας)
A/KBI.ΠΕ χ.θ. 6+942
A/K Κάτω Αχαϊας χ.θ. 17+734
A/KBάρδαςχ.θ. 33+036
A/K Κυλλήνης χ.θ. 46+016(σύνδεση με λιμένα Κυλλήνης)
A/KΓαστούνης  χ.θ. 53+676
A/KΑμαλιάδας  χ.θ. 62+679
A/K Εισόδου Πύργου χ.θ. 73+842
3) Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.) : 2
Χ.θ. 21+000  (Σ.Ε.Α.Κάτω Αχαϊας) , χ.θ. 72+000 (Σ.Ε.Α. Πύργου)
4) Πλήρες Παράπλευρο και κάθετο (με ανισόπεδες διαβάσεις) δίκτυο, συνδετήριες οδοί

Α3.    ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ
Στο τμήμα Πάτρα –Πύργος έχουν ήδη συντελεσθεί το σύνολο των απαιτουμένων απαλλοτριώσεων για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου ενώ θα συντελεσθούν εντός του έτους και οι υπολειπόμενες απαλλοτριώσεις που αφορούν το παράπλευρο δίκτυο. Δεδομένης της σημασίας του έργου για την οικονομία/ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας, και των στενών χρονικών περιθωρίων για την ολοκλήρωση της κατασκευής του, και με σκοπό την επίσπευσητης διαδικασίας κατάληψης των αναγκαίων απαλλοτριούμενων εκτάσεων από το Δημόσιο, ήδη προωθείται ηέκδοση Ειδικής Πράξης του Υπουργικού Συμβουλίου,για την υπαγωγή των συμπληρωματικών αναγκαστικών απαλλοτριώσεων του Αυτοκινητόδρομου ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ  εντός της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας,  στις διατάξεις του άρθρου 7Α του Κώδικα Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων Ακινήτων.

Β. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ - ΤΣΑΚΩΝΑ
Β1. ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

1)     Αρση της οδικής επικινδυνότητας.
2)     αναβάθμιση της διεθνούς-ευρωπαϊκής ακτινοβολίας της Περιφέρειας ως Διεθνούς πολιτιστικού προορισμού, με επίκεντρο μεταξύ άλλων την εγγύτητα με : α)  προστατευόμενη περιοχή NATURA 2000 της Κυπαρισσίας, β) τον αρχαιολογικό χώρο της Μάλθης (Ακρόπολη Κάτω Μάλθης),
3)     τουριστική ανάπτυξη της Μεσσηνίας και της Νότιας Ηλείας με έμφαση στην παραλιακή περιοχή του Καλού Νερού και της Κυπαρισσίας, με δεδομένη τη θέση  του νέου αυτοκινητόδρομου με τον ήδη λειτουργούντα αυτοκινητόδρομο Κόρινθος – Τρίπολη –Καλαμάτα , το λιμάνι και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας.
4)     ανάπτυξη των κοινωνικοοικονομικών συνθηκών της ευρύτερης περιοχής, δεδομένου ότι μέσω του νέου αυτοκινητόδρομου θα γίνονται οι μεταφορές των αγαθών και των προσώπων προς και από άλλες ευρύτερες περιοχές. Σημειώνεται ότι η περιοχή έχει υψηλό οικονομικό δυναμικό, λόγω της αγροτικής εκμετάλλευσης υψηλής παραγωγικότητας και των πολλαπλών συγχρόνων καλλιεργειών.

Β2. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Κατασκευή του νέου κλειστού αυτοκινητοδρόμου Καλό Νερό  - Τσακώνα από Κόμβο Καλού Νερού έως τον Ανισόπεδο κόμβο Κυπαρισσίας , μήκους 30 χλμ. περίπου
Τεχνικά Χαρακτηριστικά του έργου :
1)     Διατομή αυτοκινητοδρόμου :
Τετρά(4)-ϊχνη διατομή πλάτους 17,50 μ. (χωρίς τις πλευρικές διαμορφώσεις) αποτελούμενη από :
(α) 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συνολικού πλάτους 14μ. (4x3,50μ.)
(β) Λωρίδες Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) με τις αντίστοιχες λωρίδες καθοδήγησης    
      συνολικού πλάτους 1,00μ. (2x0,50μ.)
(γ) Λωρίδες ασφαλείας στην κεντρική νησίδα συνολικού πλάτους 1,90 μ. (2x0,95μ.)
(δ) Κεντρική νησίδα με αμφίπλευρο στηθαίο τύπου New Jersey πλάτους 0,60 μ. και ύψους 0,80 μ.

2)     Aνισόπεδοι Κομβοι : 3
A/K Καλού Νερού   χ.θ. 47+971
A/KΔωρίου  χ.θ. 60+532
A/KΖευγολατιού  χ.θ. 72+635

3)     Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.) : 1
Χ.Θ.59+300   Σ.Ε.Α. Δωρίου

4)     Παράπλευρο και κάθετο (με ανισόπεδες διαβάσεις) δίκτυο, συνδετήριες οδοί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα