κείμενο από το ypodomes.com
Με μία αναφορά στο υπό δημοπράτηση νέο έργο παραχώρησης του Ελευσίνα-Υλίκη απάντησε σε ερώτηση στη Βουλή ο αν.Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, στο θέμα των διοδίων, των αυτοκινητόδρομων αλλά και των παραχωρήσεων γενικότερα.
Επί της ουσίας ο κος Σπίρτζης, προανείγγηλε το ..τέλος αυτού του έργου και συγκεκριμένα είπε "με την ευκαιρία της επίκαιρης ερώτησης σας θα ήταν καλό να αναδείξουμε και για την ενημέρωση του Κοινοβουλίου, αλλά και του ελληνικού λαού πως ήταν προγραμματισμένη από την προηγούμενη Κυβέρνηση η αντιμετώπιση του θέματος και κυρίως της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας με μία νέα παραχώρηση, ένα νέο αυτοκινητόδρομο από την Ελευσίνα στη Θήβα με κατάληξη στην Υλίκη, με τα ίδια χαρακτηριστικά και με τα ίδια προβλήματα που έχουν και οι υπάρχοντες αυτοκινητόδρομοι.
Αυτή η νέα παραχώρηση με άλλοθι το μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο στο επαρχιακό δίκτυο θα έδινε εναλλακτική όδευση για τα διερχόμενα αυτοκίνητα από και προς την Πελοπόννησο και τη Δυτική Ελλάδα, αλλά και μεγάλο μέρος της Αττικής προς την Κεντρική και Βόρειο Ελλάδα.
Η υλοποίηση του όμως θα είχε δύο συνέπειες:
-Η πρώτη είναι η ύπαρξη επίσης, μεγάλων διοδίων όπως και στα υπάρχοντα έργα παραχώρησης.
-H δεύτερη θα ήταν η δημιουργία διεκδικήσεων από τη Νέα Οδό, δηλαδή την Ιόνια, λόγω της μείωσης του κυκλοφοριακού της φόρτου, θα κάναμε δηλαδή μία νέα παραχώρηση και η προηγούμενη παραχώρηση θα ζητούσε και νέα χρήματα και νέα αύξηση διοδίων γιατί θα μειωνόταν ο κυκλοφοριακός φόρτος.
Επομένως, προγραμματιζόταν μία λύση που θα έφερνε αύξηση των διοδίων στην ΠΑΘΕ, νέες διεκδικήσεις των παραχωρησιούχων από το ελληνικό Δημόσιο και επιδείνωση του προβλήματος."
Να θυμίσουμε ότι τόσο ο διαγωνισμός για το Ελευσίνα-Υλίκη όσο και της Υποθαλάσσιας Σαλαμίνας είναι προγραμματισμένοι για δημοπράτηση (μετά από επαναλαμβανόμενες μεταθέσεις στην ημερομηνία έναρξης) στο τέλος Ιουνίου. Ωστόσο όπως γίνεται αντιληπτό το πιθανότερο σενάριο είναι να έχουμε επ` αόριστον αναβολή μέχρι εξεύρεσης μίας νέας φόρμουλας για την κατασκευή τους.
Με μία αναφορά στο υπό δημοπράτηση νέο έργο παραχώρησης του Ελευσίνα-Υλίκη απάντησε σε ερώτηση στη Βουλή ο αν.Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, στο θέμα των διοδίων, των αυτοκινητόδρομων αλλά και των παραχωρήσεων γενικότερα.
Επί της ουσίας ο κος Σπίρτζης, προανείγγηλε το ..τέλος αυτού του έργου και συγκεκριμένα είπε "με την ευκαιρία της επίκαιρης ερώτησης σας θα ήταν καλό να αναδείξουμε και για την ενημέρωση του Κοινοβουλίου, αλλά και του ελληνικού λαού πως ήταν προγραμματισμένη από την προηγούμενη Κυβέρνηση η αντιμετώπιση του θέματος και κυρίως της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας με μία νέα παραχώρηση, ένα νέο αυτοκινητόδρομο από την Ελευσίνα στη Θήβα με κατάληξη στην Υλίκη, με τα ίδια χαρακτηριστικά και με τα ίδια προβλήματα που έχουν και οι υπάρχοντες αυτοκινητόδρομοι.
Αυτή η νέα παραχώρηση με άλλοθι το μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο στο επαρχιακό δίκτυο θα έδινε εναλλακτική όδευση για τα διερχόμενα αυτοκίνητα από και προς την Πελοπόννησο και τη Δυτική Ελλάδα, αλλά και μεγάλο μέρος της Αττικής προς την Κεντρική και Βόρειο Ελλάδα.
Η υλοποίηση του όμως θα είχε δύο συνέπειες:
-Η πρώτη είναι η ύπαρξη επίσης, μεγάλων διοδίων όπως και στα υπάρχοντα έργα παραχώρησης.
-H δεύτερη θα ήταν η δημιουργία διεκδικήσεων από τη Νέα Οδό, δηλαδή την Ιόνια, λόγω της μείωσης του κυκλοφοριακού της φόρτου, θα κάναμε δηλαδή μία νέα παραχώρηση και η προηγούμενη παραχώρηση θα ζητούσε και νέα χρήματα και νέα αύξηση διοδίων γιατί θα μειωνόταν ο κυκλοφοριακός φόρτος.
Επομένως, προγραμματιζόταν μία λύση που θα έφερνε αύξηση των διοδίων στην ΠΑΘΕ, νέες διεκδικήσεις των παραχωρησιούχων από το ελληνικό Δημόσιο και επιδείνωση του προβλήματος."
Να θυμίσουμε ότι τόσο ο διαγωνισμός για το Ελευσίνα-Υλίκη όσο και της Υποθαλάσσιας Σαλαμίνας είναι προγραμματισμένοι για δημοπράτηση (μετά από επαναλαμβανόμενες μεταθέσεις στην ημερομηνία έναρξης) στο τέλος Ιουνίου. Ωστόσο όπως γίνεται αντιληπτό το πιθανότερο σενάριο είναι να έχουμε επ` αόριστον αναβολή μέχρι εξεύρεσης μίας νέας φόρμουλας για την κατασκευή τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου