Μετά από πολλές περιπέτειες και άδοξων διαγωνισμών επιτέλους έληξε ένα σήριαλ που είχε κρατήσει 3 χρόνια. Με χτεσινό δελτίο τύπου ο ΗΣΑΠ ανακοίνωσε ότι υπέγραψε σύμβαση με την εταιρεία ΑΚΤΩΡ έναντι 79εκατομυρίων € για την ανακαίνιση όλης της υποδομής της γραμμής από το Φάληρο μέχρι την Κηφισιά. Ενημερώνουμε ότι δεν περιλαμβάνεται το τμήμα Φάληρο-Πειραιά το οποίο προβλέπει βύθιση των γραμμών σε υπόγειες προκειμένου από πάνω να περάσει το Τραμ και είναι αντικείμενο άλλου διαγωνισμού.
24 χιλιόμετρα ξύλινης γραμμής θα ξηλωθούν και στη θέση τους θα τοποθετηθεί οπλισμένο σκυρόδεμα και από πάνω οι νέες γραμμές. Αυτό θα μετατρέψει σύμφωνα με τους υπευθύνους τον Ηλεκτρικό σε ..Μετρό!
Η χρονοαπόσταση μεταξύ Κηφισιάς-Πειραιά θα μειωθεί από 60 λεπτά σε 45 (15 λεπτά γρηγορότερα) και η ταχύτητα θα μπορεί να φτάνει τα 80χλμ/ ώρα, οι συρμοί θα μπορούν να διέρχονται ανά 2,5 λεπτά τις ώρες αιχμής και ο θόρυβος θα μειωθεί κατά πολύ από τον σημερινό όντως εκνευριστικό τρόπο που κινούνται οι συρμοί.
Επίσης η εργολαβία περιλαμβάνει και την ανακαίνιση της σήραγγας μεταξύ Μοναστηρακίου και Ομόνοιας η οποία μετράει σχεδόν ένα αιώνα.
Όλα αυτά προβλέπεται να ολοκληρωθούν σε 1,5χρόνο δηλαδή τον Αύγουστο -Σεπτέμβριο του 2009.
Να μην ξεχνάμε ότι ο Ηλεκτρικός (Γραμμή 1) έχει στο σύνολο των συρμών κλιματισμό σε αντίθεση με το Μετρό που ούτε τα μισά τρένα δεν κλιματίζονται.
Επίσης ο διαγωνισμός από Φάληρο έως Πειραιά με την προσθήκη ενός νέου Σταθμού, που θα ονομαστεί Καμίνια αναμένεται να ολοκληρωθεί με την ανάδειξη αναδόχου το 2009 και ολοκλήρωση (λέμε τώρα) στα τέλη του 2010.
***Όταν λέμε ταχύτητα 80χλμ/ωρα εννοούμε ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει ο συρμός μεταξύ των Σταθμών. Είναι λάθος ο υπολογισμός του φίλου στο σχόλιο διότι ο συρμός σταματάει σε κάθε Σταθμό, δεν κάνει απευθείας το δρομολόγιο από τον Πειραιά στη Κηφισιά. Το ίδιο ισχύει για όλα τα ΜΜΜ με στάσεις. Η υπογειοποίηση θα γίνει ταυτόχρονα με την επέκταση του Τραμ που θα περνά ΠΑΝΩ από τις γραμμές του Ηλεκτρικού.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
5 σχόλια:
Η διαδρομή Πειραιάς-Κηφισιά διαρκεί 51 λεπτά και έχει μήκος 25,6 χιλιόμετρα. Δηλαδή, η τρέχουσα μέση ταχύτητα είναι 30 km/h.
Αν η διαδρομή μετά το τέλος των εργασιών διαρκεί 44-45 λεπτά, τότε ανεβαίνουμε στα 34-35 km/h. Πιστεύω ότι επιβάλλεται να προσεγγιστούν τα *περίπου* 40 km/h που είναι η μέση ταχύτητα του μετρό, δηλαδή η διαδρομή Πειραιάς-Κηφισιά να καλύπτεται σε 38-40 λεπτά.
Επίσης, γράφεις: "Ενημερώνουμε ότι δεν περιλαμβάνεται το τμήμα Φάληρο-Πειραιά το οποίο προβλέπει βύθιση των γραμμών σε υπόγειες προκειμένου απο πάνω να περάσει το Τραμ και είναι αντικείμενο άλλυ διαγωνισμού."
Είχα την εντύπωση ότι αυτό το σχέδιο θάφτηκε και ότι στην τελική πρόταση το τραμ θα μοιράζεται τη δεξιά λωρίδα του οδοστρώματος της λεωφόρου Α.Παπανδρέου (Ομ.Σκυλίτση / Μ.Ασίας) και δεν θα περνάει πάνω από τις βυθισμένες γραμμές του ΗΣΑΠ. Τι ισχύει τελικά;
Σχετικά με το σχόλιο σου:
"Όταν λέμε ταχύτητα 80χλμ/ωρα εννοούμε ταχύτητα που μπορει να αναπτύξει ο συρμός μεταξύ των Σταθμών. Ειναι λάθος ο υπολογισμός του φίλου στο σχόλιο διότι ο συρμός σταματάει σε κάθε Σταθμό, δεν κάνει απευθείας το δρομολόγιο απο τον Πειραιά στη Κηφισιά."
Με όλο το σεβασμό, δεν μίλησα για την τελική ταχύτητα των συρμών, αλλά για τη μέση. Ξαναδιάβασε προσεκτικότερα τα σχόλια μου σε παρακαλώ.
Το μετρό της Αθήνας έχει _μέση_ ταχύτητα περίπου 40 km/h. Ο ΗΣΑΠ έχει σήμερα _μέση_ ταχύτητα περίπου 30 km/h. Είναι παράλογο μετά την αναβάθμιση της γραμμής να ζητάω την εξίσωση της ταχύτητα των δύο μέσων;
Σήμερα ο ΗΣΑΠ κάνει το δρομολόγιό του σε 51 λεπτά, όχι σε 60. Αν σε 2 χρόνια το ίδιο δρομολόγιο το κάνει σε 45 λεπτά, τότε η μέση ταχύτητα θα ανέβει από τα 30 km/h στα 34-35 km/h. Καλό αλλά δεν με ικανοποιεί απόλυτα κι αυτό γιατί με εξαίρεση ίσως το τμήμα Θησείο-Μοναστηράκι που οι σταθμοί είναι υπερβολικά κοντά, δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να υπολείπεται σε ταχύτητα ο ΗΣΑΠ σε σύγκριση με το μετρό.
Do I make myself clear now? :)
Kai pos mporei na einai kapoios toso sigouros oti i mesi tahitita tou Metro einai 40 km/h? Mporei na einai kai ligotero...
Episis i _mesi_ apostasi ton stathmon tou ISAP einai mikroteri apo afti tou Metro. Des kai monos sou sto www.ametro.gr/files/images/map_athensSM.jpg
"Καλό αλλά δεν με ικανοποιεί απόλυτα..."
Pare to elikoptero sou kai ase tous allous na pane me ton ISAP...
αν οι μισοι συρμοί σταματάγαν στις μονές στάσεις και οι υπόλοιποι μισοί σταματάγαν στις ζυγές τότε δεν θα είχαμε μεγάλη αύξηση στην συνολική μέση ταχύτητα του μέσου; Οι συρμοί θα μπορούσαν να βαφτούν με διαφορετικό χρώμα για να ξεχωρίζουν..
Δημοσίευση σχολίου