Στην Ελλάδα όλα αυτά τα τελευταία χρόνια έχουμε ακούσει για δεκάδες μεγάλα έργα. Κάποια από αυτά υλοποιούνται και πετσοκόβονται, κάποια αναβάλλονται, κάποια καταργούνται και κάποια απλώς ξεχνιούνται. Προσπαθούμε να πείσουμε τους εαυτούς μας ότι είμαστε μια μικρή χώρα στην Ευρώπη άρα δεν πρέπει να έχουμε προσδοκίες μεγάλες κλπ κλπ
Πειράζει να διαφωνήσω; Από πλευράς έκτασης αν εξαιρέσουμε μεγάλες χώρες της Ευρώπης όπως η Γαλλία, η Γερμανία η Ισπανία κλπ είμαστε κάπου στη δεύτερη δεκάδα. Γνωρίζετε ότι η Ελλάδα έχει την ίδια έκταση με την Αγγλία; -όχι τη Μεγάλη Βρετανία- ή ότι η Ολλανδία και το Βέλγιο έχουν έκταση όσο η Πελοπόννησος;
Από πλευράς πληθυσμού το ίδιο. Η Ελλάδα έχει παρόμοιο πληθυσμό με την Τσεχία την Πορτογαλία την Ουγγαρία και μεγαλύτερο πληθυσμό από τη Σουηδία την Αυστρία και διπλάσιο σχεδόν από την Ελβετία και την Δανία.
'Άρα η πιπίλα της μικρής χώρας στην Ευρώπη μάλλον πρέπει να σταματήσει. Πρέπει να αποκτήσουμε την αυτοπεποίθηση της ισχυρής χώρας με ισχυρή οικονομία και δυναμικούς στόχους.
Η εξέλιξη των υποδομών είναι ακόμα ελλιπής σε σχέση με πολλές χώρες της Ευρώπης, ακόμα και ανατολικές. Νομίζω ότι θα έπρεπε να συμπληρώνουμε έργα και όχι να περικόπτουμε ή να αναβάλουμε επ αόριστον κάποια άλλα.
Αυτή την περίοδο έχουμε αρχίσει να έχουμε ολόκληρη λίστα με έργα που κόβονται η αναβάλλονται.
Πρώτο και καλύτερο είναι αυτό της Υποθαλάσσιας Αρτηρίας Θεσσαλονίκης που μάλλον μένει ..κάτω από τη θάλασσα από τις αντιδράσεις και τις συνεχόμενες ενστάσεις στο ΣτΕ (Συμβούλιο της Επικρατείας).
Από τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού αυτή προς Ραφήνα μάλλον θα μείνει όνειρο και μαζί της και η επέκταση του Προαστιακού που χρειάζεται την υποδομή της Αττικής Οδού για να γίνει.
Πετσοκομμένα
Ο Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας και αυτός μάλλον θα είναι ένας εξαιρετικός ... χάρτης για να βλέπουμε την Ελλάδα γιατί ράγες δεν προβλέπονται. Θα γίνουν μάλλον κάποια τμήματα όπως το Καλαμπάκα- Κοζάνη και Καλαμπάκα- Ιωάννινα - Ηγουμενίτσα (μέχρι νεωτέρας και αυτά).
Το Μετρό στην επέκταση του Πειραιά σε λίγο θα γιορτάσει τα δεύτερα γενέθλια από ...την έναρξη του διαγωνισμού με κομμένο το Σταθμό Ευαγγελίστρια και να ψάχνουμε ακόμα για τον ανάδοχο.
Η επέκταση στη Θεσσαλονίκη του Μετρό για Καλαμαριά ακόμα περιμένουμε κάποια νέα για αυτό το έργο που αρχικά θα ήταν έτοιμο μαζί με την βασική γραμμή (είπατε κάτι;;;).
Το Μητροπολιτικό Πάρκο αφού θα περάσει από τα σαράντα κύματα μάλλον και αυτό θα είναι πετσοκομμένο αφού θέλουμε να χτίσουμε 1000 στρέμματα στην ...αραιοκατοικημένη Αθήνα.
Τα εξαφανισμένα
Επίσης το Τραμ της Λάρισας που προβλέπεται για τους Μεσογειακούς είναι ..άφαντο και κανείς δεν ξέρει τίποτα.
Κάποιοι κόμβοι επίσης στην Κηφισίας στο Χαλάνδρι εξαφανίστηκαν ως δια μαγείας μετά το 2004.
Η Γραμμή 4 του Μετρό είναι μυστικό αφού δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση για την τύχη του.
Όπως καταλαβαίνετε φίλοι μου αν είχα όρεξη θα έγραφα 2-3 σελίδες με πολλά παραδείγματα αλλά να μην σας κουράζω κιόλας.
Απλά θα ήθελα ως πολίτης να βγει κάποιος και να πει: το τάδε έργο το κόβουμε για αυτό και αυτό το λόγο, αυτό το ακυρώνουμε για αυτό το λόγο και αυτό το αναβάλουμε για τον τάδε λόγο, όπως βγαίνουν για να εξαγγείλουν ένα έργο ή να το ανακοινώσουν.
Κακό είναι; Μάλλον
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
3 σχόλια:
Asxeto: File mou mhpws boreis na 3anakoita3eis to blog sou? Den einai dynath h dhmosieysh sxoliwn ektos ean pathseis to koumpi ths wras. Eyxaristw
Οι μεγαλοι αυτοκινητοδρομοι και σιδηροδρομοι δεν ακυρωνονται :αυτο έχει σημασια....
τό χωροταξικό μιλάει για τα λιμανια της ραφήνας και του λαυρίου σχετικά με τον νέο ρόλο που καλούνται να παίξουν "ανακουφίζοντας" τον πειραιά....πως όμως θα γίνει αυτό εάν η αττική οδός δεν φτάνει μέχρι τα δύο αυτά λιμάνια...? δεν είναι αντιφατικό...??
Δημοσίευση σχολίου