Ο Μαλλιακός κόλπος σταδιακά μετατρέπεται σε ένα ασφαλή αυτοκινητόδρομο. Το τελευταίο τμήμα του, αυτό που ξεκινάει από την παράκαμψη Στυλίδας και καταλήγει στις Ράχες είναι πραγματικά ένα μεγάλο τεχνικό έργο. Τον Σεπτέμβριο του 2007 δόθηκαν στην κυκλοφορία περίπου 37 από τα 74 φονικά χιλιόμετρα του Μαλλιακού. Τα μισά δηλαδή. Ένα ακόμη τμήμα αναμένεται να δοθεί το καλοκαίρι και είναι το Θερμοπύλες- Κοίτη Σπερχειού. Η παράκαμψη Λαμίας αναμένεται του χρόνου και το τελευταίο τμήμα το Καλοκαίρι του 2010.
Πρόκειται για ένα έργο με πολλές σήραγγες και γέφυρες το οποίο με την ολοκλήρωση του θα κάνει πιο ασφαλή τα ταξίδια μας. Αναλυτικά το έργο περιλαμβάνει την παράκαμψη Στυλίδας και Καραβόμυλου και θα καταλήγει στις Ράχες Φθιώτιδας. Το συνολικό μήκος είναι 19,3χλμ. Ο προϋπολογισμός του έργου που κατασκευάζεται εδώ και ένα χρόνο περίπου (από τον Ιούνιο του 2007) είναι 200εκατομυρια €.
Το έργο περιλαμβάνει:
• Τρεις σήραγγες διπλού κλάδου συνολικού μήκους 3,4 χλμ.
• Τέσσερις κοιλαδογέφυρες, τρεις διπλού κλάδου και μία μονού, συνολικού μήκους 1,8 χλμ.
• 1 γέφυρα (ρέματος Βελλιά)
• 3 άνω διαβάσεις και 11 κάτω διαβάσεις
• 3 ανισόπεδοι κόμβοι: Αγίας Μαρίνας Στυλίδας, Στυλίδας- Καραβόμυλου και Καραβόμυλου - Αχινού.
Ήδη ένα τμήμα του έργου είναι αρκετά προχωρημένο και όποιος κάνει τη διαδρομή μπορεί να διακρίνει τα έργα που είναι σε εξέλιξη.
Μετά το πέρας των εργασιών θα απομένει μόνο ένα τμήμα 25χλμ στα Τέμπη και τον Πλαταμώνα για να ολοκληρωθεί ο Αυτοκινητόδρομος που θα ενώνει τις 2 μεγαλύτερες πόλεις μας. Την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
όντως. την τρίτη που γύριζα απο Λάρισα-Αθήνα παρατήρησα τα έργα για τον Αυτοκινητόδρομο. απο τη Στυλίδα όμως μέχρι και πριν λίγο απο τη Λαμία ο δρόμος είναι διπλής λωρίδας ανα κατεύθηνση, μετα μέχρι τη Λαμία γίνεται μονής λωρίδας και μετά ξεκινάει το νεό κομματι. επίσης φαίνονται και οι εργασίες που γίνονται στο βουνό πάνω απο τη Στυλίδα για την κατασκευή σήραγγας.
Είδα πρόσφατα μια φωτοτογραφία από αυτό το τμήμα του Μαλλιακού σε ένα chat forum που ασχολείται με οδικά έργα και διαπίστωσα ότι αν και μόλις πρίν ένα χρόνο ξεκίνησαν τα έργα σε αυτό το κομμάτι προχωρούν πολύ γρήγορα, τόσο που το ΥΠΕΧΩΔΕ υποστηρίζει ότι μπορεί το έργο αυτό να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2009, παρόλο που η προθεσμία ολοκληρωσής του με βάση την σύμβαση είναι ο Σεπτέμβριος του 2010.
Δημοσίευση σχολίου