Ισχυρές σεισμικές δονήσεις καταγράφονται στη Θεσσαλονίκη αυτές τις μέρες. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα ωραίο πρωταπριλιάτικο ψέμα αλλά δυστυχώς έχει μία δόση αλήθειας. Πολύς λόγος γίνεται τις τελευταίες μέρες για τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η leader εταιρεία που έχει αναλάβει την κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης, η ΑΕΓΕΚ. Εδώ και πολύ καιρό είναι γνωστά τα προβλήματα της τεχνικής εταιρείας αλλά είχε γίνει προσπάθεια εξυγίανσης των οικονομικών της. Είχε υπάρξει και μία συμφωνία με μία ινδική εταιρία η οποία θα έβγαζε από τη δύσκολη θέση την ΑΕΓΕΚ. Δυστυχώς πριν την ολοκλήρωση της συμφωνίας οι Ινδοί αποχώρησαν με αποτέλεσμα η συμφωνία της εταιρείας με Τράπεζα να περιέλθει σε αδιέξοδο.
Το θέμα που απασχολεί πλέον είναι τι θα γίνει με την εξέλιξη του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης το οποίο έχει σοβαρή υποψηφιότητα ως το πιο "γκαντέμικο" έργο αφού έχει περάσει τα χίλια μύρια κι ακόμα και τώρα που κατασκευάζεται έχει σοβαρά προβλήματα.
Για την πορεία της εξέλιξης του έργου περιμένουμε τις επόμενες μέρες να δούμε τι θα ανακοινωθεί. Το έργο της κατασκευής του Μετρό το έχει αναλάβει η Κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ-Impregilo-Ansaldo-Seli- Ansaldobreda. Στο παρελθόν έχουν υπάρξει ανάλογες περιπτώσεις και η συνηθέστερη πρακτική είναι είτε η αντικατάσταση της εταιρείας από άλλη ή εξαγορά της εταιρείας (κάποιες από αυτές είναι ο ΑΚΤΩΡ και η J&P) ή την συνέχιση των εργασιών από τους υπόλοιπους συμμέτοχους στην Κοινοπραξία ανάληψης του έργου.
Εγώ πιστεύω ότι επειδή υπάρχει ισχυρή πολιτική βούληση για το έργο ότι δεν πρόκειται να μείνει ούτε μια μέρα πίσω ωστόσο επειδή ζούμε στην Ελλάδα κι όλα είναι πιθανά επιφυλάσσομαι. Θα ευχηθώ να ξεπεραστεί γρήγορα το πρόβλημα που ανέκυψε και όλα να πάνε όπως πρέπει.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Η θέση της ΑΕΓΕΚ είναι εξαιρετικά δύσκολη. Οι τράπεζες ανέλαβαν τη διαχείριση της εταιρίας απομακρύνοντας τα μέχρι τώρα "αφεντικά" της. Οι φήμες οργιάζουν. Κάποιοι μιλούν για κλείσιμο, άλλοι για πώληση ασημικών (if any!) και τέλος μερικοί μιλάνε για εξαγορά. Το -άμεσο- κλείσιμο το βρίσκω δύσκολο γιατί θα σημαίνει ζημιές για τις τράπεζες. Φαντάζομαι (ελπίζω δηλαδή!) να μπορέσουν αν όχι να σώσουν, τουλάχιστον να αντικαταστήσουν την ΑΕΓΕΚ με άλλη εταιρία στις κοινοπραξίες που αυτή εμπλέκεται, γιατί αλλιώς τα έργα που έχει αναλάβει η ΑΕΓΕΚ, με πρώτο και καλύτερο το μετρό της Θεσαλλονίκης, θα τιναχτούν στον αέρα...
Είμαστε σοβαροί????? Ήρθαν, αναστάτωσαν όλη την πόλη, γέμισε η θεσσαλονίκη εργοτάξια και τώρα σκέφτονται να τα παρατήσουν και να φύγουν χωρίς να φτιάξουν το μετρό????? Και πως θα δικαιολογήσουν ένα τέτοιο ενδεχόμενο στον κόσμο της θεσσαλονίκης????? Θα τους λυντζάρουν!!!!! Ούτε μέρα δεν πρέπει να καθυστερήσει το έργο γιατί αλλιώς θα γίνει πανικός!!! διαδώστε το
Δημοσίευση σχολίου