Ανώνυμος είπε...
Εργάζομαι στην Λυκόβρυση, πάνω στην Εθνική. Η κίνηση της εθνικής στην είσοδο (προς Αθήνα - Πειραιά) είναι αφόρητη, σχεδόν όλες τις ώρες.
Θα ήταν καλή ιδέα να καταλήξει μια γραμμή στην εθνική οδό πιο χαμηλά από το σημείο που προβλέπεται να "βγει" η επέκταση του ΗΣΑΠ. Εκεί υπάρχει χώρος για να γίνει σταθμός μετεπιβίβασης για τον κόσμο των βορείων προαστείων και φυσικά τους εργαζόμενους πάνω στην εθνική.
Φώτης
3 Νοέμβριος 2008 12:13 πμ
Ανώνυμος είπε...
Η πολιτική ανάπτυξης μέσων σταθερής τροχιάς θα πρέπει πριν από όλα να ενσωματώνει τη στρατηγική σχετικά με το ποιά μέσα σταθερής και μη τροχιάς χρειάζεται η Αθήνα, και σε ποιές διαδρομές και χαράξεις ωστε να αποφεύγονται οι αλληλοκαλύψεις. Το ελληνικό παράδοξο να εξακολουθούν να υπάρχουν αφετηρίες λεωφορείων από το κέντρο προς κατευθύνσεις που καλύπτονται από το - έστω ελλιπέστατο - δίκτυο μετρό (π.χ. γραμμές λεωφορείων από την Ακαδημία προς νότια προάστια μέσω Λ.Βουλιαγμένης και Συγγρού καθώς και πρός Βορειοανατολικά προάστια μέσω Λ.Μεσογείων, είναι ενδεικτικό.Από κει και έπειτα μπορεί κανείς να επισημανει αναρίθμητα λάθη ακόμα και του νέου,επικαιροποιημένου και πολυδιαφημισμένου συγκοινωνιακού χάρτη σε σχέση με τις συνδέσεις, τα ωράρια και τις πυκνότητες τους,την εμπνευσμένη ιδέα της γραμμής τρόλλεϋ στη Λεωφόρο Συγγρού,και αλλα πολλά δυστυχώς.Για να τα κατανοήσει κανείς όλα αυτά χρειάζεται να κατανοεί πρώτα απ'ολα την πραγματικότητα, το πολιτικό παιχνίδι και τη σπέκουλα και τέλος να σκέφτεται ως μαθητής γυμνασίου (ή και πιο κάτω)ώστε να μπορεί να αποδέχεται ότι ο χρόνος για κάλυψη ολοένα και μεγαλύτερης απόστασης είναι σταθερός στα 10-12 λεπτά (υπονοώντας πως υπάρχει και η διακτίνιση. Όπως έχω επισημάνει πολλές φορές στα σχόλια μου σε διάφορα άρθρα, το ζητούμενο είναι η σοβαρότητα και η ανάληψη της ευθύνης σε πολιτικό επίπεδο.Για την Αθήνα αυτό μεταφράζεται σε μια μελέτη ανάπτυξης μετρό που θα δηλώνει εξ αρχης πόσες νέες γραμμές μετρό χρειάζεται το συγκρότημα,με ποιό σκοπό και τι θα επιτυγχάνεται στρατηγικά μ'αυτές.Ταυτόχρονα θα προβλέπει τη σταδιακή απομάκρυνση των ρυπογόνων λεωφορείων και θα προβλέπει μέτρα για τα αυτοκίνητα.Και όλα αυτά στο πλαίσιο του ρυθμιστικού σχεδίου της Αθήνας που υπάρχει εδώ και 20 και πλέον χρόνια αλλά ποτέ δεν ακουσα να αναφέρεται από κανένα (εκτός από την περίοδο των Ολυμπιακών όπου χρειάστηκε να τροποποιηθεί γιατί ερχόταν σε αντίθεση με ήδη ειλημμένες αποφάσεις).Για το φίλο που αναφέρει ως πιθανή λύση την διατύπωση προτάσεων πρός το υπουργείο, δυστυχώς θα θεωρηθείτε γραφικός, γιατί εκεί καταλαβαίνουν μόνο από οργανωμένη πίεση (συνδυασμός ΜΜΕ και μεγάλων ομάδων πολιτών)(δείτε ΣΚΑΙ και περιβάλλον-χωρίς να αρνούμαι ότι και στην περίπτωση αυτή υπαρχουν άλλες σκοπιμότητες).Για τον απλό κόσμο,εμάς, το πρώτο βήμα είναι η διαπίστωση του προβλήματος συγκεκριμένα και σφαιρικά και όχι γενικώς και αορίστως.Αλλιώς το σκηνικό μοιάζει με το αμαρτωλό 80 όπου ένα δημοφιλές χάπι για τον κόσμο ήταν οι προσλήψεις στην Ολυμπιακή, ε λοιπόν τώρα είναι το μετρό που εν δυναμει θα φτάσει και στην πόρτα σας (ενώ ο γείτονας θα περιμένει την επόμενη δεκαετία).Εν κατακλείδι και για να μη κατηγορηθώ για στείρα αντίδραση ας επαναδιατυπώσω κι εγώ μια πρόταση (που περιλαμβάνεται στο προσχέδιο της συνολικής επεκτασης ΜΣΤ στην Αθήνα και υπάρχει αναρτημένη στο blog).Αντί να κοντεύουν να κάνουν τη γραμμή 1 προαστιακό ας τολμήσουν να προτείνουν γραμμές μετρό με τεράστιο εν δυναμει αριθμό μετακινήσεων.Με πρώτη την περιφερειακή (κυκλική γραμμή)γύρω από το κέντρο της Αθήνας, σε συνδυασμό με τον εδώ και μισό αιώνα εξαγγελόμενο εσωτερικό οδικό δακτύλιο,και φυσικά διόδια για τα αυτοκίνητα από το όριο αυτό πρός το κέντρο και εκτεταμένες αναπλάσεις σε ολο το μήκος του με την ευκαιρία των έργων. Το έχουν κάνει ήδη, δεν θα είμαστε οι πρώτοι - μάλλον μακραν οι τελευταίοι, αν ποτέ γίνει.Μέχρι τότε ας βολευτούμε με τη γραμμή σκουλίκι νούμερο 4, τη γραμμή που προέκυψε από αναγκαστικό πάντρεμα άλλων ημιτελών προτάσεων και θα είναι το νέο μοναδικό μας όνειρο για τα επόμενα 10-15 χρόνια (αν τελικά τιτλοποιηθούν τα έσοδα της Αττικής οδού,γιατί ξέχασα να αναφέρω τη λεπτομέρεια ότι ακόμα δεν έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση).Ευχαριστώ για την προσοχή σας.
Γ. Φραγκακης.
3 Νοέμβριος 2008 9:28 πμ
τραμάκιας είπε...
Ξεχνάτε όλοι εσείς δύο βασικές λεπτομέρειες. 1. δεν υπάρχουν χρήματα ούτε για τη γραμμή 4 2. η Αθήνα είναι ήδη μία κορεσμένη πόλη, οι συγκοινωνιολόγοι προβλέπουν πλήρη ακινησία έως το 2010 και εσείς μου λέτε για γραμμές μετρό, πού; στην Ελλάδα που όλα τα έργα χρειάζονται δεκαετίες για να γίνουν, πολλώ δε μάλλον το μετρό στα σαθρά εδάφη της Αθήνας. Θυμίζω στους υπεραισιόδοξους ότι ο ΠΑΘΕ ξεκίνησε από το 1985 και δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν το 2015, 30 ολόκληρα χρόνια! Τόσα θα φάει και η γραμμή 4 του μετρό, νάστε σίγουροι! Η μόνη λύση για την Αθήνα, γρήγορη, οικονομική, εφικτή είναι το τραμ! 200 χιλιόμετρα σε 5 το πολύ χρόνια να καλύψουν όλο το λεκανοπέδιο. Να αποκτήσει ο κόσμος άλλη κουλτούρα μετακίνησης και να αφήσει το ΙΧ στην άκρη. Με τις κατάλληλες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και την κατάργηση λεωφορειακών γραμμών και τρόλευ, μια χαρά θα ήταν!
9 Νοέμβριος 2008 2:09 πμ
Paris Dosios είπε...
Ωραίο το γήπεδο δε λέω, αλλά εγώ ανυπομονώ να δω τα 20 (είναι τόσα;) στρέμματα της Αλεξάνδρας πάρκο! Αυτό πότε θα είναι έτοιμο;
14 Νοέμβριος 2008 12:04 μμ
Kontopoulos Haris είπε...
Πολύ καλή ιδέα. Όντως μια σιδηροδρομική γραμή μέχρι τα Τίρανα και ίσως ένας άξονας που θα αγκαλιάζει την ανδριατική και θα μας ενώνει με την Δ.Ευρώπη θα είναι ενα έργο που θα δώσει αξία στις περιοχές απο όπου θα περάσει. Αλλά κομματάκι δύσκολο το βλέπω να συνενοηθούν τόσες βαλκανικές κυβερνήσεις μεταξύ τους.
12 Νοέμβριος 2008 4:46 πμ
καχύποπτος είπε...
Δεν σας κάνει εντύπωση που δεν βιάζονται καθόλου με τα έργα του Προαστιακού; Δεν σας κάνει εντύπωση που 5 χρόνια τώρα δεν έχει φθάσει το ηλεκτρικό τρένο ως την Κόρινθο τουλάχιστον;
Κάποιοι των ΚΤΕΛ με προσβάσεις σε ισχυρά κέντρα εξουσίας, δρουν παρασκηνιακά. Δεν εξηγείται αλλιώς.
14 Νοέμβριος 2008 6:32 μμ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου