Υποδομές στην Ελλάδα

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

Σχόλια Επισκεπτών Νοεμβρίου 2008 (Νο2)

Ανώνυμος είπε...
ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΕΣΑΣ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ?ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΙ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ?ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΜΕΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ 3 ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ?Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ Η ΑΘΗΝΑ.ΑΙΣΧΟΣ!!!ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΗ ΑΛΛΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ.ΕΧΟΥΝ ΦΡΑΚΑΡΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ.ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ!

11 Νοέμβριος 2008 7:50 μμ
Ανώνυμος είπε...
ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΤΙΣ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΕΡΓΑΤΟΩΡΕΣ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?ΘΛΙΒΟΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ.ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 5 ΧΡΟΝΙΑ?ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ?3 ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΠΟ ΤΟ 2004.3 ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑ 40% ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΤΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΕΧΟΥΝ ΚΟΡΕΣΤΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΑΡΤΗΡΙΕΣ (ΚΗΦΙΣΟΥ,ΚΗΦΙΣΙΑΣ,ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ,ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ ΚΤΛ)ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΧΕΙ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ.

12 Νοέμβριος 2008 1:32 μμ
Ανώνυμος είπε...
Το τραγικο της υποθεσης ειναι οτι 2 ολοκληρα χρονια χαθηκαν μονο και μονο επειδη οι κατασκευαστικες εταιριες και το υπουργειο δεν μπορουν ποτε να συμφωνησουν.
Καλο θα ηταν οι παρεμβασεις να ειναι τετοιες ωστε οι δικαστηκες αποφασεις να λαμβανονται σε ελαχιστο χρονο, υπερ-επειγον.
Πιστευω οτι η ολη καθυστερηση οφειλεται και στο αφορητο δικαστικο κυκλωμα.
Πιστευω στις προσπαθειες του Κ. Σουφλια αλλα οι καθυστερησεις πια ειναι απαραδεκτες.
Η 4η γραμμη θα επρεπε ηδη να δημοπρατηται και οι μελετες να γινονται για την 5η γραμμη.
Οσο για κληρικους που αποφασιζουν για σταθμους μετρο, μονο στο Γιουνανισταν γινονται αυτα...

12 Νοέμβριος 2008 1:57 μμ
ποδηλάτης είπε...
Κάποιοι δεν έχουν αντιληφθεί ακόμη ότι το μειοδοτικό σύστημα ανάθεσης έργων του ΥΠΕΧΩΔΕ είναι για τα μπάζα! Μόνο το μετρό είναι; Η υποθαλάσσια Θεσσαλονίκης; Μετά, το μετρό, ειδικά με προγραμματισμό ΥΠΕΧΩΔΕ, θα πάρει δεκαετίες! Γιατί δεν προχωρούν και το τραμ; Να λειτουργεί σωστά όμως και να το προτιμά ο κόσμος. Ως επιφανειακή επέκταση του μετρό. Εγώ πιστεύω ότι ούτε μετρό θέλουν εντέλει, καλά για το τραμ οι απόψεις του Σουφλιά είναι γνωστές και μας έχει πάρει όλους στο λαιμό του. Εκείνο που θέλουν είναι τον κόσμο μποτιλιαρισμένο στο δρόμο με το ΙΧ του να τα κονομάει το κράτος από τέλη και βενζίνες. Αυτό θέλουν και όλα τα άλλα είναι παχιά λόγια και...απλές οδοντόκρεμες.

12 Νοέμβριος 2008 4:48 μμ


Ανώνυμος είπε...
ΤΙΣ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΣΑΠ?3 ΝΕΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ,ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ,ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ,ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΑΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΑΙ ΔΕ ΣΥΜΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ.ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Σ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙ.ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ(ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ),ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΞΑΓΓΕΛΘΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΥΣΩΝΕΤΕ ΤΟ ΧΑΠΙ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΙΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΟΥΦΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΟΥΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ

12 Νοέμβριος 2008 7:37 μμ

Αντώνης είπε...
Η Αθήνα έμεινε με τα έργα του 2004. Εξαιτίας αυτής της απαίσιας κυβέρνησης δεν προχώρησε το τραμ που θα την ομόρφαινε αρκετά και θα έδινε μία εναλλακτική δυνατότητα σε οδηγούς ΙΧ. Τραμ γρήγορο όμως όπως στην Ευρώπη. Πότε θα φύγει αυτός ο Σουφλιάς από το ΥΠΕΧΩΔΕ; Βλαχαδερό περιωπής. Ολόκληρη η κυβέρνηση. Είναι μπασκλασαρία του κερατά, παλιάνθρωποι, μόνο λόγια και φούμαρα. ΗΣΑΠ, μετρό σε 100 τέρμινα. Μα δεν φταίνε αυτοί αλλά τα ζώα που τους ψηφίζουν!

15 Νοέμβριος 2008 10:30 μμ

Ανώνυμος είπε...
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ. ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΚΑΙ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ; ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΟΥΝΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2008 ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΛΟΓΩ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ... ΣΕ 45 ΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ ΟΛΗ Η ΕΓΝΑΤΙΑ (Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ) Ή ΟΧΙ.

13 Νοέμβριος 2008 11:34 μμ

22 Νοέμβριος 2008 8:30 μμ
ioanna είπε...
Οι υπεραστικές διαδρομές πρέπει να πραγματοποιούνται με άλλες προδιαγραφές.
Άλλωστε το λεει και το όνομα του : Προαστιακός, είναι για χρήση μέχρι τα προάστια.

24 Νοέμβριος 2008 1:20 πμ

24 Νοέμβριος 2008 10:17 πμ
ΜΙΛΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ είπε...
Συμφωνώ με το πνεύμα της ανάρτησης. Ισα-ίσα, που εξειδικεύοντας τα πράματα στο Ελληνικό χώρο, το ζητούμενο είναι να περιορισθεί -ει δυνατόν- η υπερσυγκέντρωση κατοίκων στο λεκανοπέδιο. Η εύκολη σιδηροδρομική ζεύξη -για τέτοιες αποστάσεις ο προαστιακός είναι ιδανικός- αποτελεί παράγοντα ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ.
Το κείμενο της ανάρτησης τεκμηριώνει κατά την γνώμη μου και τον αναπτυξιακό χαρακτήρα μίας τέτοιας πρότασης.
Το θέμα δυστυχώς βρίσκεται αλλού: στην προφανή απροθυμία του κράτους να προωθήσει τα μέσα σταθερής τροχιάς. Για τους αμφιβάλλοντες υπενθυμίζω τις τελευταίες αποφάσεις "εκσυγχρονισμού" του ΟΣΕ.

24 Νοέμβριος 2008 10:31 πμ
Ανώνυμος είπε...
o προαστιακος του μιλανου φτανει σε μεγαλες περιφερειακες πολεις οπως η νοβαρα η παβια και το βαρεζε που απεχουν καπως απο την πολη.

24 Νοέμβριος 2008 4:27 μμ
Ανώνυμος είπε...
ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ Η ΛΙΒΑΔΕΙΑ ΜΗΝ ΤΗ ΜΕΙΩΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ.ΒΓΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΑΠΟΨΗ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΟΜΩΣ,Η ΕΠΑΝΑΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ.ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΘΕΜΑ ΣΤΟ BLOG.ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΕΥΔΟΚΙΜΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.ΠΙΕΣΤΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΣΥΝΤΟΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ,ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 2013 ΔΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΡΟΥΣ???

24 Νοέμβριος 2008 6:00 μμ
Ανώνυμος είπε...
υπάρχουν δεκάδες blog ανευ περιεχομένου για να αστειεύονται ορισμένοι ανεγκέφαλοι (για να μην πουμε τιποτα χειρότερο).επι της ουσίας θα σχολίαζα ότι, ενώ δε διαφωνώ με την επέκταση του προαστιακού ως τη Λειβαδιά, η συζήτηση μου φαίνεται κάπως άκαιρη τη στιγμή που η Αθήνα συνεχίζει να έχει ως σιδηροδρομικό τέρμιναλ ένα "μαντρί" και το ΣΚΑ (το σιδηροδρομικό κέντρο δηλαδή όλης της Νότιας Ελλάδας) είναι προς το παρόν άσκηση επί χάρτου.Δυστυχώς η αλήθεια είναι αυτή: ένας ακόμα προοσρισμός στον προαστιακό είναι σαν να μαλώνουμε αν θα έχει ρίγανη η χωριατικη σαλάτα τη στιγμή που δεν έχουμε πιάτο να τη βάλουμε...έχω φίλους από το εξωτερικό (Ισπανούς μεταξύ άλλων)στους οποίους έχω αποφύγει συνειδητά να αναφέρω οτιδήποτε για τρένο για να μην τεθεί θέμα να επισκεφτούμε το σταθμό Λαρίσης οταν ξέρω πως είναι ο υπερσταθμός Atocha στη Μαδρίτη.Για να μην αναφέρω το δίκτυο που αφορά μέσα στα όρια περιοχής πρωτευούσης: μια που μιλήσαμε για Ισπανία δείτε το νέο "Túnel de la risa",το νέο διαμάντι του προαστιακού της Μαδρίτης και όλου του Εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου της Ισπανίας που διατρέχει υπογειως απο βορρά προς νότο όλη την πόλη συνδέοντας μεγάλα σιδηροδρομικά τερμιναλ και το μετρό στην καρδιά της πόλης (Puerta del Sol).Οταν το δείτε σκεφτείτε ξανά εκείνη την "καταραμένη" υπογειοποίηση του σιδηροδρομικού διαδρόμου ΣΚΑ-Πειραιάς και βέβαια ξανά τον τιμημένο σταθμό Λαρίσσης.
Γ.Φραγκάκης.

24 Νοέμβριος 2008 8:02 μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα