Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου ήταν τελικά η ανακοίνωση της Αττικό Μετρό για το διαγωνισμό που κατέληξε σε παρωδία αφού πρώτα κόπηκε ο σταθμός Ευαγγελίστρια και μετά από τις αλλεπάλληλες δικαστικές διαμάχες μεταξύ των εταιρειών.
Παρακάτω σας παρουσιάζω αυτούσια την ανακοίνωση της Αττικό Μετρό:
"Με απόφασή της η Αττικό Μετρό Α.Ε. ακύρωσε τον Διαγωνισμό για την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό στα Δυτικά Προάστια με κατάληξη τον Πειραιά και ήδη ξεκίνησε την επαναδημοπράτησή του με προκήρυξη νέου Διαγωνισμού εντός της εβδομάδας. Η απόφαση για την ακύρωση του Διαγωνισμού ήταν επιβεβλημένη για τους εξής λόγους:
1. Καταρχήν ο Μητροπολίτης Πειραιά, η Νομαρχία και η Δημοτική Αρχή διαφώνησαν με την κατασκευή του τερματικού σταθμού "Ευαγγελίστρια" μπροστά από το Γηροκομείο Πειραιά, με αποτέλεσμα να καταργηθεί ο σταθμός αυτός και η επέκταση πλέον να τερματίζει στο Δημοτικό Θέατρο.
2. Οι υποψήφιες Κοινοπραξίες μεγάλων ελληνικών και ξένων κατασκευαστικών εταιρειών για να εξυπηρετήσουν τα ιδιωτικά τους συμφέροντα επιδόθηκαν σε έναν ατελείωτο δικαστικό αγώνα ενστάσεων και προσφυγών στην Ελληνική Δικαιοσύνη και καταγγελιών στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή με στόχο τον αποκλεισμό από τον διαγωνισμό των αντιπάλων τους.
3. Μάλιστα παρά το γεγονός ότι τα Ελληνικά Δικαστήρια απέρριψαν όλες τις προσφυγές των υποψηφίων κοινοπραξιών, μία από αυτές βρήκε τελικώς ώτα ευήκοα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η Ε.Ε άλλαξε προηγούμενη θετική για τον διαγωνισμό θέση της - και μάλιστα χωρίς νέα στοιχεία όπως εγγράφως ομολόγησε πρόσφατα - και υιοθέτησε ερμηνείες που περιορίζουν τον αριθμό των υποψηφίων κατασκευαστών περιορίζοντας έτσι τον ανταγωνισμό και οδηγώντας σε νομικό αδιέξοδο τον Διαγωνισμό. Είναι άγνωστο τι θα αποφάσιζαν τα Ελληνικά Δικαστήρια εάν λάμβαναν γνώση των αντικρουόμενων διαδοχικών θέσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Η πολιτική στο ΥΠΕΧΩΔΕ στοχεύει με συνέπεια στην ενίσχυση του ανταγωνισμού για την προστασία του δημοσίου συμφέροντος.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, ακυρώσαμε τον Διαγωνισμό αυτό και ξεκινήσαμε νέα Δημοπράτηση".
Εγώ επανέρχομαι και λέω πως και τώρα ακόμα είναι ευκαιρία να σκεφτούν πως η Γραμμή από το Χαϊδάρι στον Πειραιά θα μπορούσε να είναι μια αυτόνομη γραμμή και όχι μια τεράστια επέκταση της Γραμμής 3.
Αγρίνιο: Διακοπή ρεύματος στις 15/3 λόγω εργασιών- Ποιες περιοχές αφορά
-
Από την αρμόδια διεύθυνση του ΔΕΔΔΗΕ ανακοινώθηκαν τα εξής: Προκειμένου να
εκτελεστούν απαραίτητες τεχνικές εργασίες του ΔΕΔΔΗΕ στα δίκτυα διανομής
ηλεκτ...
Πριν από 2 εβδομάδες
8 σχόλια:
ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΕΣΑΣ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ?ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΙ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ?ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΜΕΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ 3 ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ?Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ Η ΑΘΗΝΑ.ΑΙΣΧΟΣ!!!ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΗ ΑΛΛΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ.ΕΧΟΥΝ ΦΡΑΚΑΡΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ.ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ!
ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΤΙΣ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΕΡΓΑΤΟΩΡΕΣ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?ΘΛΙΒΟΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ.ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 5 ΧΡΟΝΙΑ?ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ?3 ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΠΟ ΤΟ 2004.3 ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑ 40% ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΤΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΕΧΟΥΝ ΚΟΡΕΣΤΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΑΡΤΗΡΙΕΣ (ΚΗΦΙΣΟΥ,ΚΗΦΙΣΙΑΣ,ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ,ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ ΚΤΛ)ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΧΕΙ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ.
Το τραγικο της υποθεσης ειναι οτι 2 ολοκληρα χρονια χαθηκαν μονο και μονο επειδη οι κατασκευαστικες εταιριες και το υπουργειο δεν μπορουν ποτε να συμφωνησουν.
Καλο θα ηταν οι παρεμβασεις να ειναι τετοιες ωστε οι δικαστηκες αποφασεις να λαμβανονται σε ελαχιστο χρονο, υπερ-επειγον.
Πιστευω οτι η ολη καθυστερηση οφειλεται και στο αφορητο δικαστικο κυκλωμα.
Πιστευω στις προσπαθειες του Κ. Σουφλια αλλα οι καθυστερησεις πια ειναι απαραδεκτες.
Η 4η γραμμη θα επρεπε ηδη να δημοπρατηται και οι μελετες να γινονται για την 5η γραμμη.
Οσο για κληρικους που αποφασιζουν για σταθμους μετρο, μονο στο Γιουνανισταν γινονται αυτα...
Κάποιοι δεν έχουν αντιληφθεί ακόμη ότι το μειοδοτικό σύστημα ανάθεσης έργων του ΥΠΕΧΩΔΕ είναι για τα μπάζα! Μόνο το μετρό είναι; Η υποθαλάσσια Θεσσαλονίκης; Μετά, το μετρό, ειδικά με προγραμματισμό ΥΠΕΧΩΔΕ, θα πάρει δεκαετίες! Γιατί δεν προχωρούν και το τραμ; Να λειτουργεί σωστά όμως και να το προτιμά ο κόσμος. Ως επιφανειακή επέκταση του μετρό. Εγώ πιστεύω ότι ούτε μετρό θέλουν εντέλει, καλά για το τραμ οι απόψεις του Σουφλιά είναι γνωστές και μας έχει πάρει όλους στο λαιμό του. Εκείνο που θέλουν είναι τον κόσμο μποτιλιαρισμένο στο δρόμο με το ΙΧ του να τα κονομάει το κράτος από τέλη και βενζίνες. Αυτό θέλουν και όλα τα άλλα είναι παχιά λόγια και...απλές οδοντόκρεμες.
Όλη η σημερινή κυβέρνηση είναι για τα μπάζα. Λογικά θα έπρεπε να εκπονηθεί σχέδιο δράσης για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και να επενδυθούν τουλάχιστον 6 δις ευρώ τα επόμενα 10 χρόνια. Με αυτό το ποσό ολοκληρώνεις άνετα τις υφιστάμενες γραμμές μετρό στην Αθήνα και κατασκευάζεις άλλες δύο, και κατασκευάζεις δεύτερη γραμμή στη Θεσσαλονίκη. Δεν υπάρχει άλλη σωτηρία για τις δυο πόλεις αλλά με τέτοια μυαλά που έχουν...
ΤΙΣ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΣΑΠ?3 ΝΕΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ,ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ,ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ,ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΑΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΑΙ ΔΕ ΣΥΜΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ.ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Σ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙ.ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ(ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ),ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΞΑΓΓΕΛΘΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΥΣΩΝΕΤΕ ΤΟ ΧΑΠΙ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΙΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΟΥΦΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΟΥΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ
ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ
ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥΣ
ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ & ΤΙΣ ΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ
ΜΠΑΜΠΟΥΝΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ
Η Αθήνα έμεινε με τα έργα του 2004. Εξαιτίας αυτής της απαίσιας κυβέρνησης δεν προχώρησε το τραμ που θα την ομόρφαινε αρκετά και θα έδινε μία εναλλακτική δυνατότητα σε οδηγούς ΙΧ. Τραμ γρήγορο όμως όπως στην Ευρώπη. Πότε θα φύγει αυτός ο Σουφλιάς από το ΥΠΕΧΩΔΕ; Βλαχαδερό περιωπής. Ολόκληρη η κυβέρνηση. Είναι μπασκλασαρία του κερατά, παλιάνθρωποι, μόνο λόγια και φούμαρα. ΗΣΑΠ, μετρό σε 100 τέρμινα. Μα δεν φταίνε αυτοί αλλά τα ζώα που τους ψηφίζουν!
Δημοσίευση σχολίου