Υποδομές στην Ελλάδα

Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

Μετρό Αθήνας: Ακυρώθηκε ο διαγωνισμός για Πειραιά!!!

Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου ήταν τελικά η ανακοίνωση της Αττικό Μετρό για το διαγωνισμό που κατέληξε σε παρωδία αφού πρώτα κόπηκε ο σταθμός Ευαγγελίστρια και μετά από τις αλλεπάλληλες δικαστικές διαμάχες μεταξύ των εταιρειών.
Παρακάτω σας παρουσιάζω αυτούσια την ανακοίνωση της Αττικό Μετρό:
"Με απόφασή της η Αττικό Μετρό Α.Ε. ακύρωσε τον Διαγωνισμό για την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό στα Δυτικά Προάστια με κατάληξη τον Πειραιά και ήδη ξεκίνησε την επαναδημοπράτησή του με προκήρυξη νέου Διαγωνισμού εντός της εβδομάδας. Η απόφαση για την ακύρωση του Διαγωνισμού ήταν επιβεβλημένη για τους εξής λόγους:

1. Καταρχήν ο Μητροπολίτης Πειραιά, η Νομαρχία και η Δημοτική Αρχή διαφώνησαν με την κατασκευή του τερματικού σταθμού "Ευαγγελίστρια" μπροστά από το Γηροκομείο Πειραιά, με αποτέλεσμα να καταργηθεί ο σταθμός αυτός και η επέκταση πλέον να τερματίζει στο Δημοτικό Θέατρο.

2. Οι υποψήφιες Κοινοπραξίες μεγάλων ελληνικών και ξένων κατασκευαστικών εταιρειών για να εξυπηρετήσουν τα ιδιωτικά τους συμφέροντα επιδόθηκαν σε έναν ατελείωτο δικαστικό αγώνα ενστάσεων και προσφυγών στην Ελληνική Δικαιοσύνη και καταγγελιών στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή με στόχο τον αποκλεισμό από τον διαγωνισμό των αντιπάλων τους.

3. Μάλιστα παρά το γεγονός ότι τα Ελληνικά Δικαστήρια απέρριψαν όλες τις προσφυγές των υποψηφίων κοινοπραξιών, μία από αυτές βρήκε τελικώς ώτα ευήκοα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η Ε.Ε άλλαξε προηγούμενη θετική για τον διαγωνισμό θέση της - και μάλιστα χωρίς νέα στοιχεία όπως εγγράφως ομολόγησε πρόσφατα - και υιοθέτησε ερμηνείες που περιορίζουν τον αριθμό των υποψηφίων κατασκευαστών περιορίζοντας έτσι τον ανταγωνισμό και οδηγώντας σε νομικό αδιέξοδο τον Διαγωνισμό. Είναι άγνωστο τι θα αποφάσιζαν τα Ελληνικά Δικαστήρια εάν λάμβαναν γνώση των αντικρουόμενων διαδοχικών θέσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Η πολιτική στο ΥΠΕΧΩΔΕ στοχεύει με συνέπεια στην ενίσχυση του ανταγωνισμού για την προστασία του δημοσίου συμφέροντος.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, ακυρώσαμε τον Διαγωνισμό αυτό και ξεκινήσαμε νέα Δημοπράτηση".
Εγώ επανέρχομαι και λέω πως και τώρα ακόμα είναι ευκαιρία να σκεφτούν πως η Γραμμή από το Χαϊδάρι στον Πειραιά θα μπορούσε να είναι μια αυτόνομη γραμμή και όχι μια τεράστια επέκταση της Γραμμής 3.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΕΣΑΣ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ?ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΙ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ?ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΜΕΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ 3 ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ?Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ Η ΑΘΗΝΑ.ΑΙΣΧΟΣ!!!ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΗ ΑΛΛΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ.ΕΧΟΥΝ ΦΡΑΚΑΡΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ.ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ!

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΤΙΣ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΕΡΓΑΤΟΩΡΕΣ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?ΘΛΙΒΟΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ.ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 5 ΧΡΟΝΙΑ?ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ?3 ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΠΟ ΤΟ 2004.3 ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑ 40% ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΤΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΕΧΟΥΝ ΚΟΡΕΣΤΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΑΡΤΗΡΙΕΣ (ΚΗΦΙΣΟΥ,ΚΗΦΙΣΙΑΣ,ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ,ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ ΚΤΛ)ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΧΕΙ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Το τραγικο της υποθεσης ειναι οτι 2 ολοκληρα χρονια χαθηκαν μονο και μονο επειδη οι κατασκευαστικες εταιριες και το υπουργειο δεν μπορουν ποτε να συμφωνησουν.
Καλο θα ηταν οι παρεμβασεις να ειναι τετοιες ωστε οι δικαστηκες αποφασεις να λαμβανονται σε ελαχιστο χρονο, υπερ-επειγον.
Πιστευω οτι η ολη καθυστερηση οφειλεται και στο αφορητο δικαστικο κυκλωμα.
Πιστευω στις προσπαθειες του Κ. Σουφλια αλλα οι καθυστερησεις πια ειναι απαραδεκτες.
Η 4η γραμμη θα επρεπε ηδη να δημοπρατηται και οι μελετες να γινονται για την 5η γραμμη.
Οσο για κληρικους που αποφασιζουν για σταθμους μετρο, μονο στο Γιουνανισταν γινονται αυτα...

Ανώνυμος είπε...

Κάποιοι δεν έχουν αντιληφθεί ακόμη ότι το μειοδοτικό σύστημα ανάθεσης έργων του ΥΠΕΧΩΔΕ είναι για τα μπάζα! Μόνο το μετρό είναι; Η υποθαλάσσια Θεσσαλονίκης; Μετά, το μετρό, ειδικά με προγραμματισμό ΥΠΕΧΩΔΕ, θα πάρει δεκαετίες! Γιατί δεν προχωρούν και το τραμ; Να λειτουργεί σωστά όμως και να το προτιμά ο κόσμος. Ως επιφανειακή επέκταση του μετρό. Εγώ πιστεύω ότι ούτε μετρό θέλουν εντέλει, καλά για το τραμ οι απόψεις του Σουφλιά είναι γνωστές και μας έχει πάρει όλους στο λαιμό του. Εκείνο που θέλουν είναι τον κόσμο μποτιλιαρισμένο στο δρόμο με το ΙΧ του να τα κονομάει το κράτος από τέλη και βενζίνες. Αυτό θέλουν και όλα τα άλλα είναι παχιά λόγια και...απλές οδοντόκρεμες.

Ανώνυμος είπε...

Όλη η σημερινή κυβέρνηση είναι για τα μπάζα. Λογικά θα έπρεπε να εκπονηθεί σχέδιο δράσης για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και να επενδυθούν τουλάχιστον 6 δις ευρώ τα επόμενα 10 χρόνια. Με αυτό το ποσό ολοκληρώνεις άνετα τις υφιστάμενες γραμμές μετρό στην Αθήνα και κατασκευάζεις άλλες δύο, και κατασκευάζεις δεύτερη γραμμή στη Θεσσαλονίκη. Δεν υπάρχει άλλη σωτηρία για τις δυο πόλεις αλλά με τέτοια μυαλά που έχουν...

Ανώνυμος είπε...

ΤΙΣ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΣΑΠ?3 ΝΕΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ,ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ,ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ,ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΑΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ ΚΑΙ ΔΕ ΣΥΜΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ.ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Σ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙ.ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ(ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ),ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΞΑΓΓΕΛΘΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΥΣΩΝΕΤΕ ΤΟ ΧΑΠΙ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΙΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΟΥΦΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΟΥΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ
ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥΣ
ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ & ΤΙΣ ΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ

ΜΠΑΜΠΟΥΝΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ

Ανώνυμος είπε...

Η Αθήνα έμεινε με τα έργα του 2004. Εξαιτίας αυτής της απαίσιας κυβέρνησης δεν προχώρησε το τραμ που θα την ομόρφαινε αρκετά και θα έδινε μία εναλλακτική δυνατότητα σε οδηγούς ΙΧ. Τραμ γρήγορο όμως όπως στην Ευρώπη. Πότε θα φύγει αυτός ο Σουφλιάς από το ΥΠΕΧΩΔΕ; Βλαχαδερό περιωπής. Ολόκληρη η κυβέρνηση. Είναι μπασκλασαρία του κερατά, παλιάνθρωποι, μόνο λόγια και φούμαρα. ΗΣΑΠ, μετρό σε 100 τέρμινα. Μα δεν φταίνε αυτοί αλλά τα ζώα που τους ψηφίζουν!

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα