Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

Σχόλια Επισκεπτών Ιανουαρίου 2009 Νο1

Ανώνυμος είπε...
Για τα περισσότερα από αυτά τα έργα που αναφέρονται εκτός των έργων που θα γίνουν με σύμβαση παραχώρησης,οι μελέτες τους έχουν προκυρηχθεί από το 2006 και μετά με χρόνο ολοκλήρωσης των μελετών από 12 έως και 30 μήνες ανάλογα,οπότε το 2014 είναι εφικτό τα περισσότερα από αυτά να έχουν ολοκληρωθεί,με την προυπόθεση οι μελέτες να ολοκληρωθούν το αργότερο μέχρι τα τέλη του 2010.
5 Ιανουάριος 2009 6:33 μμ

Ανώνυμος είπε... (σχετικά με το Τραμ στο Βόλο)
Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι στην Ελλάδα κανείς δεν βιάζεται! Θα προλάβουν τους Μεσογειακούς του 2013; Αν εξαιρέσεις Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καμμία επαρχιακή πόλη δεν διαθέτει αξιόλογη συγκοινωνία με αποτέλεσμα να υπάρχει υπερκατάχρηση του ΙΧ και να έχει επέλθει ήδη κυκλοφοριακός κορεσμός.
25 Ιανουάριος 2009 12:13 πμ

Fil είπε...
Τεράστιο έργο,επιτέλους..
Οφειλουμε να αναγνωρίσουμε όλοι στο σημερινό υπουργό ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ ότι προχώρησαν σε 5 χρόνια όλα σχεδόν τα έργα με ικανοποιητικούς ρυθμούς, ξεκίνησαν επίσης αρκετά και γενικά το συγκεκριμένο υπουργείο κινήθηκε πολύ ικανοποιητικά σε σχέση με προηγούμενα χρόνια. Μακάρι και σε άλλα υπουργεία να υπήρχε αντίστοιχη αποτελεσματικότητα.
13 Ιανουάριος 2009 4:52 μμ

Ανώνυμος είπε...
Είναι πολυ θετικό γεγονός η παράδοση στην κυκλοφορία αυτών των τμημάτων της Εγνατίας Οδού,με τα οποία μειώνονται οι αποστάσεις ανάμεσα στις πόλεις τις οποίες διασχίζει ο άξονας αυτός,αν και θα έπρεπε να είχαν δοθεί πρίν την Πρωτοχρονιά αφού ήταν ήδη έτοιμα από τα μέσα Δεκεμβρίου.
Τώρα όσον αφορά την αποτελεσματικότητα της σημερινής ηγεσίας του ΥΠΕΧΩΔΕ θα πώ ότι ειδικά στην περίπτωση της Εγνατίας τον Μάρτιο του 2004 που ανέλαβε τα περισσότερα προβλήματα είχαν επιλυθεί και ειδικά η Μεσόγεια χάραξη από τον Στρυμώνα έως την Νέα Πέραμο Καβάλας βρισκόταν σε εξέλιξη η μελέτη του έργου,καθώς επίσης και ο δεύτερος κλάδος της Σήραγγας Μετσόβου με τις προσβάσεις της ήταν στην φάση κατάρτισης της οριστικής μελέτης χάραξης,άρα συνέχισε από εκεί που σταμάτησε η προηγούμενη κυβέρνηση όσο και αν προσπάθησε να παρουσιάσει ότι αυτή ξεκίνησε από το μηδέν.Επίσης άκουσα τον Σουφλιά σήμερα να επαναλαμβάνει ότι αυτός ενεργοποίησε το μεγάλυτερο πρόγραμμα δημόσιων έργων που γνώρισε ποτέ η Ελλάδα προσθέτοντας σε αυτά και τις συμβάσεις παραχώρησης που τα περισσότερα από αυτά βρίσκονται ακόμα στην φάση εγκατάστασης των εργοταξίων.
13 Ιανουάριος 2009 6:02 μμ

Ανώνυμος είπε...
Με μεγαλη χαρα βλεπουμε ενα τεραστιο εργο στο τελος του. Συγχαρητηρια στον Κυριο Σουφλια προσωπικα, εναν ανθρωπο που απεχει απο τις καναλομαχιες και τα ευκολοσχολια (που ακμαζουν παντου στην χωρα μας) και με συνεχες και επιπονο εργο καταφερε να ολοκληρωσει εναν τοσο μεγαλο εργο.
Οσο για τους υπολοιπους δρομους, αλλοι ειναι ηδη στο σταδιο της κατασκευης η στο στησιμο των εργοταξιων.
Παρα τους πολεμους των κατασκευαστικων, που ποτε δεν σχολιαζεται απο τα καναλια (σε πολλες περιπτωσεις οι εθνικοφρονες κατασκευαστες ως τυπικοι Ελληνες και αυτοι παρεμποδιζουν ενα εργο με παμπολες ενστασεις, τις πταιει?), ο οδικος χαρτης τησ ηπειρωτικηε Ελλαδος προχωρει με ικανοποιητικους ρυθμους.
Ας πιεσουμε ολοι τωρα για την 4η γραμμη του μετρο, για το Μητροπολιτικο παρκο, και την αναπλαση των αθλιων Κουντουριωτικων...
καλη χρονια σε λους τους Βορειοελλαδιτες και με'γεια σας!
14 Ιανουάριος 2009 9:47 μμ

Λευτέρης Βρύσινας είπε...
Τα ΚΤΕλ έχουν κολλήσει σε λογικές του '50. Μπορούν μέσω ΣΔΙΤ να επεκταθούν και στον σιδηρόδρομο, να γίνουν μέτοχοι, να αναδιοργανώσουν τις γραμμές των λεωφορείων τους τροφοδοτικά προς το τρένο και θα βγάλουν φράγκα. Πολλά φράγκα! Δοκιμασμένη και πολύ πετυχημένη συνταγή στην Ευρώπη. Αλλά εδώ πού μυαλό!
Ειδικά στην Κρήτη μιλάμε για πολλά κέρδη αν η γραμμή που θα φτιαχτεί συνδεθεί με την ηπειρωτική Ελλάδα(δίκτυο ΟΣΕ,) μέσω rail ferries.
Κτελάδες ξυπνήστε επιτέλους!
18 Ιανουάριος 2009 8:32 μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα