Ανώνυμος είπε...
Για τα περισσότερα από αυτά τα έργα που αναφέρονται εκτός των έργων που θα γίνουν με σύμβαση παραχώρησης,οι μελέτες τους έχουν προκυρηχθεί από το 2006 και μετά με χρόνο ολοκλήρωσης των μελετών από 12 έως και 30 μήνες ανάλογα,οπότε το 2014 είναι εφικτό τα περισσότερα από αυτά να έχουν ολοκληρωθεί,με την προυπόθεση οι μελέτες να ολοκληρωθούν το αργότερο μέχρι τα τέλη του 2010.
5 Ιανουάριος 2009 6:33 μμ
Ανώνυμος είπε... (σχετικά με το Τραμ στο Βόλο)
Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι στην Ελλάδα κανείς δεν βιάζεται! Θα προλάβουν τους Μεσογειακούς του 2013; Αν εξαιρέσεις Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καμμία επαρχιακή πόλη δεν διαθέτει αξιόλογη συγκοινωνία με αποτέλεσμα να υπάρχει υπερκατάχρηση του ΙΧ και να έχει επέλθει ήδη κυκλοφοριακός κορεσμός.
25 Ιανουάριος 2009 12:13 πμ
Fil είπε...
Τεράστιο έργο,επιτέλους..
Οφειλουμε να αναγνωρίσουμε όλοι στο σημερινό υπουργό ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ ότι προχώρησαν σε 5 χρόνια όλα σχεδόν τα έργα με ικανοποιητικούς ρυθμούς, ξεκίνησαν επίσης αρκετά και γενικά το συγκεκριμένο υπουργείο κινήθηκε πολύ ικανοποιητικά σε σχέση με προηγούμενα χρόνια. Μακάρι και σε άλλα υπουργεία να υπήρχε αντίστοιχη αποτελεσματικότητα.
13 Ιανουάριος 2009 4:52 μμ
Ανώνυμος είπε...
Είναι πολυ θετικό γεγονός η παράδοση στην κυκλοφορία αυτών των τμημάτων της Εγνατίας Οδού,με τα οποία μειώνονται οι αποστάσεις ανάμεσα στις πόλεις τις οποίες διασχίζει ο άξονας αυτός,αν και θα έπρεπε να είχαν δοθεί πρίν την Πρωτοχρονιά αφού ήταν ήδη έτοιμα από τα μέσα Δεκεμβρίου.
Τώρα όσον αφορά την αποτελεσματικότητα της σημερινής ηγεσίας του ΥΠΕΧΩΔΕ θα πώ ότι ειδικά στην περίπτωση της Εγνατίας τον Μάρτιο του 2004 που ανέλαβε τα περισσότερα προβλήματα είχαν επιλυθεί και ειδικά η Μεσόγεια χάραξη από τον Στρυμώνα έως την Νέα Πέραμο Καβάλας βρισκόταν σε εξέλιξη η μελέτη του έργου,καθώς επίσης και ο δεύτερος κλάδος της Σήραγγας Μετσόβου με τις προσβάσεις της ήταν στην φάση κατάρτισης της οριστικής μελέτης χάραξης,άρα συνέχισε από εκεί που σταμάτησε η προηγούμενη κυβέρνηση όσο και αν προσπάθησε να παρουσιάσει ότι αυτή ξεκίνησε από το μηδέν.Επίσης άκουσα τον Σουφλιά σήμερα να επαναλαμβάνει ότι αυτός ενεργοποίησε το μεγάλυτερο πρόγραμμα δημόσιων έργων που γνώρισε ποτέ η Ελλάδα προσθέτοντας σε αυτά και τις συμβάσεις παραχώρησης που τα περισσότερα από αυτά βρίσκονται ακόμα στην φάση εγκατάστασης των εργοταξίων.
13 Ιανουάριος 2009 6:02 μμ
Ανώνυμος είπε...
Με μεγαλη χαρα βλεπουμε ενα τεραστιο εργο στο τελος του. Συγχαρητηρια στον Κυριο Σουφλια προσωπικα, εναν ανθρωπο που απεχει απο τις καναλομαχιες και τα ευκολοσχολια (που ακμαζουν παντου στην χωρα μας) και με συνεχες και επιπονο εργο καταφερε να ολοκληρωσει εναν τοσο μεγαλο εργο.
Οσο για τους υπολοιπους δρομους, αλλοι ειναι ηδη στο σταδιο της κατασκευης η στο στησιμο των εργοταξιων.
Παρα τους πολεμους των κατασκευαστικων, που ποτε δεν σχολιαζεται απο τα καναλια (σε πολλες περιπτωσεις οι εθνικοφρονες κατασκευαστες ως τυπικοι Ελληνες και αυτοι παρεμποδιζουν ενα εργο με παμπολες ενστασεις, τις πταιει?), ο οδικος χαρτης τησ ηπειρωτικηε Ελλαδος προχωρει με ικανοποιητικους ρυθμους.
Ας πιεσουμε ολοι τωρα για την 4η γραμμη του μετρο, για το Μητροπολιτικο παρκο, και την αναπλαση των αθλιων Κουντουριωτικων...
καλη χρονια σε λους τους Βορειοελλαδιτες και με'γεια σας!
14 Ιανουάριος 2009 9:47 μμ
Λευτέρης Βρύσινας είπε...
Τα ΚΤΕλ έχουν κολλήσει σε λογικές του '50. Μπορούν μέσω ΣΔΙΤ να επεκταθούν και στον σιδηρόδρομο, να γίνουν μέτοχοι, να αναδιοργανώσουν τις γραμμές των λεωφορείων τους τροφοδοτικά προς το τρένο και θα βγάλουν φράγκα. Πολλά φράγκα! Δοκιμασμένη και πολύ πετυχημένη συνταγή στην Ευρώπη. Αλλά εδώ πού μυαλό!
Ειδικά στην Κρήτη μιλάμε για πολλά κέρδη αν η γραμμή που θα φτιαχτεί συνδεθεί με την ηπειρωτική Ελλάδα(δίκτυο ΟΣΕ,) μέσω rail ferries.
Κτελάδες ξυπνήστε επιτέλους!
18 Ιανουάριος 2009 8:32 μμ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου