Από το Σάββατο 14-02-2009, τα τρένα της Γραμμής 3 ...γύρισαν το χρόνο 5 χρόνια πριν όταν η μπλε γραμμη έφτανε μέχρι την Εθνική Αμυνα. Έξι μήνες θα χρειαστεί η κατασκευάστρια Κ/Ξ για να φτιάξει το κέλυφος του Σταθμού Αγία Παρασκευή, ο οποίος από απαράδεκτες ενέργειες έμεινε μόνο στα χαρτιά, με αποτέλεσμα για έξι μήνες ένα μεγάλο κομμάτι του επιβατικού κοινού να χρειαστεί να κάνει υπομονή και η Αττικό Μετρό να ζημιωθεί αρκετά εκατομύρια ευρώ από την πτώση των εισιτηρίων .
Να θυμίσουμε ότι η Κ/Ξ που είχε αναλάβει την επέκταση από την Εθνική Αμυνα μέχρι τη Δουκίσσης Πλακεντίας είχε χρόνο να έχει έτοιμους του 2 τελευταίους σταθμούς, Χαλάνδρι και Δουκίσσης Πλακεντίας, ενώ οι 3 υπόλοιποι σταθμοί (Χολαργός, Νομισματοκοπείο, Αγία Παρασκευή) θα είχαν έτοιμο το κέλυφος τους προκειμένου να ολοκληρωθούν μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004. Ο τότε δήμαρχος όμως της Αγίας Παρασκευής αντέδρασε έντονα γιατί ο σταθμός που θα κατασκευαζόταν στην πλατεία Αγίας Παρασκευής θα ......προκαλούσε έντονο κυκλοφοριακό στην ήδη κορεσμένη από κίνηση πλατεία. Αποτέλεσμα ήταν η μη κατασκευή του κελύφους του σταθμού αλλά και η μετατόπιση του σταθμού εκτός του κέντρου της Αγίας Παρασκευής.
Το διάστημα των έξι μηνών είναι απαραίτητο για την διάτρηση (ή καθαίρεση) της σήραγγας στο σημείο που κατασκευάζεται ο σταθμός Αγία Παρασκευή.
Στα μέσα Αυγούστου αναμένεται -εκτός απροόπτου- να επαναλειτουργήσει η γραμμή και μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου να δοθεί στην κυκλοφορία και ο σταθμός Νομισματοκοπείο. Ο σταθμός Χολαργός αναμένεται να παραδοθεί στα τέλη του χρόνου και στα μέσα του 2010 και ο σταθμός Αγία Παρασκευή.
Εν τω μεταξύ την Παρασκευή 13-02-09 στα γραφεία της Αττικό Μετρό, μετά τον αποτυχημένο διαγωνισμό του 2006 (σχεδόν 3 χρόνια μετά), δοθηκαν εκ νέου οι προσφορές για την επέκταση της Γραμμής 3 από το σταθμό Χαιδάρι στο Δημοτικό Θέατρο στον Πειραιά με μήκος 7,5χλμ και 6 Σταθμούς: ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ(ανταπόκριση με Γραμμή 1), ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ.
Οι εταιρείες που έδωσαν το παρόν ήταν οι: 1.IMPREGILO – ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ – SELI – ANSALDO STS, 2.FCC CONSTRUCCION S.A. – ALPINE BAU GMBH, 3.DRAGADOS S.A. – ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε, 4.ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ΤΕΡΝΑ ΑΕ, 5.ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΕ, 6.J&P – ΑΒΑΞ ΑΕ – GHELLA SPA – ALSTOM TRANSPORT SA.
Θα γίνει αξιολόγηση των προσφορών και στην επόμενη φάση θα δοθούν οι οικονομικές προσφορές. Αν δεν υπάρξουν ενστάσεις (πράγμα αδύνατο) τα έργα θα ξεκινήσουν στα τέλη του έτους και το 2015 το Μετρό θα φτάσει στο κέντρο του Πειραιά.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
8 σχόλια:
Δυστυχώς για άλλη μια φορά έλαβαν χώρα γεγονότα τα οποία έχουμε την τιμή και την χαρά να συμβαίνουν μόνο στην πατρίδα μας. Ναι για άλλη μια φορά πρωτοτυπήσαμε και ένας τοπικός παράγοντας μάζεψε, συγγνώμη για τη έκφραση, όχλους και κατάφερε να καθυστερήσει ένα έργο, να διπλασιαστεί το κόστος αυτού, γιατί μια μικρή μετατόπιση μιας χάραξης δεν είναι απλώς μια γραμμή στο χάρτη που την σβήνεις και την ξαναγράφεις. Με το φοβερό αυτό επιχείρημα "οτι θα τον ενοχλούσαν τα έργα στη ίδη επιβαρημένη περιοχή" έστειλε τον σταθμό που φέρει το όνομα του δήμου του...σχεδόν στα όρια του διπλανού δήμου... Ως αποτέλεσμα ένα έργο καθυστέρησε, ταλαιπωρούνται χιλιάδες μόνιμοι κάτοικοι και επισκέπτες αυτής της "πολύ καλά οργανωμένης συγκοινωνιακά πόλης" και άλλοι πολλοί θα αργήσουν να δουν μετρό στη γειτονιά τους, ενα μέσο που το επιζητούν. Και όχι μόνο αυτό αλλά απαιτεί, όπως άκουσα σε μια συνέντευξή του στην τηλεοράση να ζητά σύνδεση του σταθμού με λεωφορεία εως την πλατεία της περιοχής, εκεί που είχε αρχικά προγραμματιστεί να κατασκευασθεί ο σταθμός!!! Μήπως, λεω μήπως, θα έπρεπε η Αττικό Μετρό να αρνηθεί την κατασκευή του σταθμού τώρα και να μείνουν χωρίς σταθμό; Δεν μου αρέσει να σκέφτομαι έτσι γιατί ένα πρόσωπο πότε, το τονίζω ποτέ, δεν εκφράζει μια ολόκληρη κοινωνία και οι κάτοικοι της περιοχής αυτής δικαιούνται τον σταθμό τους. Απλά να μην ξαναγίνουν αποδεκτές ποτέ πια αντιρρήσεις και τέτοιες καταστάσεις γιατί μην ξεχνάμε και την περίπτωση της Ευαγγελίστριας στο Πειραιά. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!
Ευχαριστώ Αλέξης Παπαζήσιμος
Φοβούμαι ότι αυτή η διελκυνστίδα με τις ενστάσεις κατόπιν εορτής οφείλεται στο μειοδοτικό σύστημα ανάθεσης, διότι και άλλα έργα έχουν μπει έτσι στις καλένδες. Οταν όμως πρόκειται για τόσο σημαντικά έργα όπως η επέκταση του Μετρό στον Πειραιά, το χάσιμο τόσου χρόνου είναι επιεικώς απαράδεκτο. Κάποιοι δεν έχουν εννοήσει ακόμη ότι το ιδιαίτερα οξυμένο περιβαλλοντικό πρόβλημα των ελληνικών πόλεων πρέπει να αντιμετωπιστεί σύντομα και σίγουρα όχι με λεωφορεία,ταξί και τρόλεϋ.
Πρέπει να σταματήσει η γκρίνια για το κλείσιμο της γραμμής 3 του μετρό. Οι επιβάτες που εξυπηρετούσε αυτό το κομμάτι ήταν 25000 την ημέρα όλοι κι όλοι. Μπορούν άνετα να βολευτούν με τα λεωφορεία υποκατάστασης για ένα εξάμηνο.
Όταν ανοίξει το μετρό στο Νομισματοκοπείο η μετεπιβίβαση από λεωφορεία και ΙΧ στο μετρό και αντίστροφα θα γίνεται πολύ πιο άνετα απ' ότι στην Εθνική Άμυνα κι έτσι θα αποζημιωθούν και με το παραπάνω.
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΥΔΟΚΙΜΗΣΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΑΜΕ ΜΕ ΑΡΓΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ.ΗΜΟΥΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΡΗΤΟ.ΣΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ.ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ.Η ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΕΙΣ ΤΕΡΑΤΑ.ΑΦΙΛΟΞΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΕΣ.ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ( ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΝΝΟΩ.)Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΧΤΙΖΕΙ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΝΑ ΧΤΙΣΕΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ ΓΙ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ...
PETER
Ας ελπισουμε οτι οη αδηφαγες και συχνα ελεεινα φιλαργυρες κατασκευαστικες δεν θα ταλαιπωρησουν για αλλα 2-3 χρονια τους Πειραιωτες.
Επειδη καμνω την διαδρομη Εθνικη Αμυνα Χαλανδρι καθημερινα, πρεπει να σχολιασω οτι η οργανωση των Χ5, Χ6 ειναι αψογη και ετσι φθανω στην δουλεια μου με ηρεμια και ταχυτητα. Αυτο διοτι η γραμμη των λεωφορειων στην Μεσογειων ειναι πιο αυστηρη απο την αντισοτιχη της Κηφησιας, ασ καμνουν αυτοι οι πολισμανοι επιτελους την δουλεια τους.
Με λιγα λογια ο σχεδιασμος του Κπυ Χατζηδακη ηταν αρτιος (συμπεριλαμβανομενης και της νεασ γραμμης τρολλευ που καταληγει στο Χαλανδρι).
Γραμμη 4 ποτε? Πιεση Κε Καραγιαννη περισοτερες αναρτησεις, μητροπολιτικο παρκο?
Καλα αυτός ο Τασος έχει για όλα αποψη... Τα οικονομικα στοιχεία δεν τα βλέπει... Την αυθερεσία του δήμου της Αγ. Παρασκευής δεν τη βλέπει... Πετά ένα ηλ..ιο σχόλιο και ουτε γατα ουτε ζημια....
Φυσικά και έχω για όλα άποψη.
Για να πω την αλήθεια, ψιλοχάρηκα για τη διακοπή των δρομολογίων προς το αεροδρόμιο, ελπίζοντας ότι θα πυκνώσουν τα δρομολόγια στη γραμμή 2 που χρησιμοποιώ συνήθως.
Ο δήμαρχος της Αγ.Παρασκευής ήταν όντως απαράδεκτος, τους κατοίκους τους ρώτησε; Τεσπα, σημασία έχει πως η αναγκαία διακοπή δεν έπρεπε να γίνε παράλληλα με τα έργα αναβάθμισης του δικτύου του ηλεκτρικού, καθώς το αποτέλεσμα είναι οι 2 από τις 3(!) γραμμές να υπολειτουργούν. Η ταλαιπωρία θα ήταν πολύ λιγότερη αν λειτουργούσε ο προαστιακός όπως θα έπρεπε...Δρομολόγια ανα 15' στο αστικό τμήμα και προς τις 3 κατευθύνσεις (Πειραιάς,Μαγόύλα,Αεροδρόμιο) και φυσικά με ηλεκτροκίνηση...
Δημοσίευση σχολίου