Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Eγνατία Οδός: Μέχρι το καλοκαίρι ολοκληρώνεται, οι κάθετοι στο προσκήνιο


Η Εγνατία Οδός, ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος της χώρας μας μήκους 670χλμ ολοκληρώνεται το επόμενο διάστημα με τα τελευταία χιλιόμετρα να παραδίδονται στους οδηγούς που θα ενώνουν το λιμάνι της Ηγουμενίτσας με την Θεσσαλονίκη και τους Κήπους Έβρου. Το ενδιαφέρον από εδώ και μπρος στρέφεται στους εξίσου σημαντικούς κάθετους άξονες οι οποίοι θα ολοκληρώσουν το δίκτυο της Εγνατίας (ας το ονομάσουμε Εγνάτιο Οδικό Δίκτυο) και θα αναβαθμίσουν όλη τη Βόρεια Ελλάδα η οποία από αιώνια αδικημένη σε υποδομές θα μετατραπεί σε ατμομηχανή της Ελληνικής Οικονομίας για την επόμενη δεκαετία. Η σημασία τους μπορεί να αναλυθεί σε ατελείωτες σελίδες αλλά ας περιοριστούμε στα βασικά όπως η ταχύτατη σύνδεση σε όλα τα γειτονικά κράτη (Αλβανία, ΠΓΔΜ, Βουλγαρία, Τουρκία) και φυσική πύλη εισόδου προς την υπόλοιπη Ευρώπη. Πολλές πόλεις που βρίσκονταν σε φυσική απομόνωση λόγω της Γεωγραφίας της περιοχής πλέον θα γίνουν ισχυρά περιφερειακά κέντρα με φιλοδοξία τον τερματισμό της αιμορραγίας των νέων ανθρώπων προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Τι γίνεται με την ολοκλήρωση των κάθετων αξόνων της Εγνατίας;
1. Στη Δυτική Μακεδονία ο κάθετος άξονας Σιάτιστας - Κρυσταλλοπηγής θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι, με την παράδοση των τελευταίων οκτώ χιλιομέτρων, βγάζοντας από την απομόνωση την ιστορική πόλη της Καστοριάς που πλέον θα είναι κατά 2 ώρες γρηγορότερα στην Θεσσαλονίκη και διορθώνοντας τον απαράδεκτο δρόμο προς την Αλβανία.
2. Ο κάθετος άξονας Σέρρες - Προμαχώνας προχωρά ταχύτατα και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο μεγαλύτερο μέρος του σχεδόν ταυτόχρονα με την ολοκλήρωση του βασικού άξονα μέχρι το καλοκαίρι που περιμένουμε
3. Ο κάθετος άξονας Κομοτηνής - Νυμφαίας - Ελληνοβουλγαρικά σύνορα είναι υπό κατασκευή και θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2010 και η απόσταση από τα σύνορα στην Κομοτηνή θα διαρκεί περίπου 15 λεπτά.
4. Σε έναν άλλο σημαντικό κάθετο άξονα εκπονούνται οι οριστικές μελέτες προκειμένου τους επόμενους 12 μήνες να αρχίσει η δημοπράτηση του δρόμου αυτού και μέχρι το 2013 να ολοκληρωθεί. Παράλληλα προχωρά η αναβάθμιση του δρόμου προς την Ξάνθη και η μελέτη για το έργο της περιφερειακής οδού γύρω από την πόλη της Ξάνθης.
Αυτά είναι τα καλά νέα. Τα άσχημα νέα για τους οδηγούς που αλωνίζουν ελεύθεροι οι καλές μέρες τελειώνουν καθώς εντός του 2009 αρχίζει η πληρωμή για τη χρήση του δρόμου. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση του δρόμου ένας -ένας οι σταθμοί διοδίων θα αρχίσουν να εισπράττουν το αντίτιμο το οποίο θα κυμαίνεται προφανώς στα επίπεδα άλλων αυτοκινητόδρομων.
Όμως μαζί με τα διόδια έρχονται και οι πρώτοι Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (ΣΕΑ) οι οποίοι θα προσφέρουν στάθμευση, φαγητό και διασκέδαση προκειμένου ο δρόμος να έχει πλήρη κάλυψη και εμπορική επιτυχία. Συνολικά θα λειτουργήσουν 16 ΣΕΑ σε πρώτη φάση χωρίς να αποκλείεται η προσθήκη και άλλων αν αυτό κριθεί αναγκαίο.
Όλα αυτά είναι λογικά μιλώντας για σύγχρονο αυτοκινητόδρομο αλλά σε σχέση με τους υπόλοιπους υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομους δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα για προσωπικό ασφαλείας του αυτοκινητόδρομου που θα παρέχει υπηρεσίες σε οδηγούς που θα έχουν την ανάγκη του (τροχαία, τραυματισμοί, βλάβες, νοσοκομειακή υποστήριξη κλπ).

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ Ο Κ. ΣΟΥΦΛΙΑΣ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΝ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΑ ΟΤΙ Η ΕΓΝΑΤΙΑ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ 2008. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ 2009. ΕΙΔΟΜΕΝ...

Ανώνυμος είπε...

H Εγνατία είναι σπουδαίο έργο και κρίμα που δεν προβλέφθηκε από τον Λαλιώτη και η σιδηροδρομική Εγνατία όπως και η σιδηροδρομική γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου. Καλό να φτιαχτούν και ΣΕΑ και εννοείται φωτισμός σε όλο της το μήκος και όχι μόνο στις σήραγγες. Ισως ο πρώτος ολοκληρωμένος οδικός άξονας που θα παραδοθεί ως τις...ευρωεκλογές. Ο κ. Σουφλιάς συνδυάζει πάντα το τερπνόν μετά του ωφελίμου.

Ανώνυμος είπε...

O theos na pairnei xronia po vouligarakides, giakoumatous, loberdous, liapides, kastanides, kai loipous kai loipes axrhstous kai anhleous kai na ta dinei se anthrwpous pou den kanalizoun kai doulevoun stathera kai apodotika opws o Kos Souflias.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα αλλά ο κ Σουφλιάς παρότι γενικά κινείται στη σωστή κατεύθυνση είναι κάπως αργός. Προφανώς έχει να παλέψει με τους διάφορους άσχετους.

Ανώνυμος είπε...

Για την Εγνατία τα αισθήματά μου είναι ανάμεικτα. Από τη μία είναι ένα εντυπωσιακό έργο λόγω των πολλών σηράγγων και γεφυρών που διαθέτει. Από την άλλη όμως κάθε οδικό έργο είναι ένα καρφάκι στο φέρετρο του κλίματος της γης. Έπειτα δεν συνδέει πολυπληθείς ελληνικές πόλεις. Αν τα Ιωάννινα είχαν πληθυσμό 1.000.000 και η Ξάνθη 500.000 θα δικαιολογούσα τη δαπάνη των 7 δις ευρώ. Τώρα όμως μάλλον αποσκοπεί στην εξυπηρέτηση των Τούρκων φορτηγατζήδων παρά στην ανάπτυξη της Ελλάδας. Γι' αυτό και η Ευρωπαϊκή Ένωση δέχτηκε να την εντάξει στα διευρωπαϊκά δίκτυα.
Ακόμα πιο ασύμφορη θα ήταν η κατασκευή σιδηροδρόμου μέσω της Πίνδου. Αρκετά ελλείμματα έχει ο ΟΣΕ, ας μην του προσθέσουμε κι άλλα.

Ανώνυμος είπε...

Η Εγνατία είναι ένας δρομάκος εκεί που δεν υπήρχε τίποτα και η Θεσσαλονίκη πλησιάζει το εκατομμύριο. Το κόστος έχει ανέβει λόγω του αναγλύφου. Το πρόβλημα για μένα είναι ότι οι οδηγοί χρυσοπληρώνουν με τα υπέρογκα διόδια κάθε βηματάκι τους σε δρόμους απλά αποδεκτούς (δηλαδή για να μην πληρώνουν διόδια θα πρέπει να ρισκάρουν τη ζωή τους κινούμενοι σε δρόμους απαράδεκτους πχ μέσω Κατάρας). Και τώρα ανακοινώνονται και άλλα διόδια! Ας μπει έστω καταληκτική ημερομηνία σε αυτά.
Ο σιδηρόδρομος Πίνδου δεν είναι πρώτης προτεραιότητας αλλά ας μην ξεχνάμε ότι η Αλβανία έχει μεγάλες πιθανότητες να κάνει το οικονομικό άλμα μετα από κάποια χρόνια και μια σύνδεση (σε μια χώρα που σήμερα δεν έχει σιδηροδρομική σύνδεση με καμία χώρα) ίσως είναι εύστοχη.

Μάνος Μανδαλάκης

Ανώνυμος είπε...

Εγώ σαν υπέρμαχος των ΜΜΜ και δει των σταθερής τροχιάς νομίζω πως η Σιδηροδρομική Εγνατία και ο Σιδηρόδρομος Δυτικής Ελλάδας με σιδηροδρομικό πορθμείο Ρίου Αντιρρίου είναι ένα απαραίτητο έργο και θα το προτειμούσα εν συγκρίση με ένα νέο δρόμο. Δεν λέω καλή και η Εγνατία αλλά δεν είναι δυνατόν μεγάλο τμήμα της Ελλάδας να είναι χωρίς σιδηροδρομική υποδομή.

Αλέξης Παπαζήσιμος

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Δυστυχώς η χώρα μας δεν έχει σιδηροδρομική υποδομή της προκοπής, απαράδεκτο για ευρωπαϊκή -υποτίθεται- χώρα. Είμαι υπέρ του τρένου γενικά και του τραμ στις πόλεις. Και τούτο επειδή πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν και ασφαλείς δρόμοι για να μεταβεί κάποιος με το ΙΧ του μια εκδρομή στη φύση, ειδικά άμα έχει οικογένεια. Στον αυτοκινητόδρομο με 100 χλμ/ώρα, η κατανάλωση είναι πολύ χαμηλή και η ρύπανση ασήμαντη συγκριτικά με το κέντρο της πόλης, όπου δυστυχώς πολλοί νεοέλληνες χρησιμοποιούν το ΙΧ τους λόγω έλλειψης αξιόπιστης συγκοινωνίας.
Οσο για τον ΟΣΕ, εδώ που τον κατάντησαν όλοι τους πιστεύω ότι νέα σιδηροδρομικά έργα πρέπει να γίνουν τώρα και όχι σε μερικές δεκαετίες μέσω ΣΔΙΤ. Μια δελεαστική πρόταση και για τα ΚΤΕΛ να μπουν στο παιχνίδι του σιδηροδρόμου. Προκειμένου η Ελλάδα να αποκτήσει επιτέλους τρένο της προκοπής ας γίνει κι αυτό. Θυμάμαι με νοσταλγία πάντα το γαλλικό TGV. Τρένο πύραυλο! Λυών-Παρίσι 500 χλμ σε λιγότερο από 2 ώρες! Με καφέ σε μπαρ λουξ να νοιώθεις στον Παράδεισο και το τοπίο παραδίπλα να εξαφανίζεται με ταχύτητα σφαίρας...
Υ.Γ. Κάπου διάβασα σε προηγούμενο σχόλιο ότι ο κ. Σουφλιάς αργεί επειδή δεν έχει άξιους συνεργάτες. Μην τα φορτώνουμε τώρα όλα στους άλλους. Το μειοδοτικό σύστημα ανάθεσης δεν το έφτιαξαν οι συνεργάτες του μόνο. Θυμίζω στους φίλους του Μετρό ότι εξαιτίας του συστήματος αυτού, η επέκταση στον Πειραιά επαναπροκηρύχθηκε μετά από 2.5 ολόκληρα χρόνια και έχει ο Θεός! Οι πόλεις μας ωστόσο υποφέρουν από έλλειψη γρήγορων λύσεων. Δεν έχουμε καιρό. Η ρύπανση μας σκοτώνει. Αν είχε διατηρηθεί η δυναμική των Ο.Α. η Αθήνα σήμερα θα είχε ολοκληρωμένες γραμμές 2 και 3 του Μετρό και 50 χλμ τραμ που τα έχει επίσης ανάγκη. Κι εμείς δεν έχουμε δύο ζωές ή περισσότερες για το...περίμενε και βλέπουμε.

Ανώνυμος είπε...

ΔΥΟ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΊΝΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΑΣ ΕΠΡΗΞΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΕΙΝΑΙ (ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΟΥΦΛΙΑ ΤΙΣ 13/1/2009)ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΕΊΝΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ Ή ΜΑΛΛΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΕΡΓΑΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ, ΑΦΟΥ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΑΚΟΥΔΑΣ. ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ; ΠΡΟΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ!

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα