Με συναντήσεις από το τέλος του έτους με μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν με κοινά κεφάλαια με το Δήμο Βόλου προχωρούν οι εξελίξεις του Τραμ Βόλου. Το φιλόδοξο σχέδιο κέντρισε το ενδιαφέρον σχεδόν όλων των γνωστών εταιρειών κατασκευής Τραμ ανά τον κόσμο. Το δήμαρχο Βόλου Αλέκο Βούλγαρη επισκέφτηκε πολυμελής αντιπροσωπεία του μεγαλύτερου Ομίλου κατασκευής τρένων και τραμ της Κίνας την CNR.
Γνωστοποίησαν στο δήμαρχο Βόλου το ενδιαφέρον τους για την κατασκευή του τραμ, αφού η πληθυσμιακή κάλυψη και η αναμενόμενη επένδυση αφήνει περιθώριο για κέρδη.
Ο κ. Αλέκος Βούλγαρης ενημέρωσε την ξένη αντιπροσωπεία ότι αποτελεί κυρίαρχη προτεραιότητα του Δήμου Βόλου να εξαντλήσει όλα τα περιθώρια διερεύνησης για τη λειτουργία τραμ ενόψει μάλιστα και των Μεσογειακών Αγώνων του 2013.
Επισήμανε εξάλλου ότι η δημοτική αρχή βρίσκεται σε μία διαρκή συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών και την εξασφάλιση χρηματοδότησης της μελέτης που θα καταγράφει το σύνολο των έμμεσων ωφελειών σε σχέση με την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη, την απασχόληση, τις πολεοδομικές αναπλάσεις και την αισθητική της πόλης, με δεδομένη μάλιστα την περιβαλλοντική και ενεργειακή αξιολόγηση των συστημάτων σταθερής τροχιάς.
Οι εκπρόσωποι της CERN από την πλευρά τους παρουσίασαν αναλυτικά το προφίλ του Ομίλου, αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστικούς ομίλους διεθνώς, που κατασκευάζει τρένα, τραμ, ηλεκτροκίνητες ντιζελάμαξες, μετρό αλλά και υπερταχείες.
Απασχολεί 100.000 υπαλλήλους και έχει 20 θυγατρικές στην Κίνα, ενώ το εξαγωγικό της έργο εκτείνεται σε 41 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο.
Σημειώνεται ότι ο Δήμος Βόλου μέσω της ΔΕΜΕΚΑΒ έχει προχωρήσει στην εκπόνηση ενός στρατηγικού σχεδίου για μέσο σταθερής τροχιάς στην πόλη του Βόλου μέσω του ευρωπαϊκού προγράμματος TranSUrban.
Εξάλλου με την αναμενόμενη ανάπλαση της παραλίας της πόλης τα κομβικά σημεία του σχεδιασμού αποτελούν η χάραξη γραμμής τραμ, η δημιουργία πεζόδρομου και ποδηλατοδρόμου κατά μήκος της παραλίας, η αποκατάσταση και επαναχρησιμοποίηση κτιριακών συγκροτημάτων, η δημιουργία παραποτάμιων πάρκων, η αναβάθμιση δημοτικών πλαζ και η εγκαινίαση θαλάσσιων σταθμών.
Μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν καθοριστεί οι πολύ σφιχτές ημερομηνίες καθώς το Τραμ Βόλου πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εγκαίρως για τους Μεσογειακούς Αγώνες του 2013, πράγμα που δίνει προβάδισμα στον ιδιότυπο αγώνα για την πρώτη πόλη της περιφέρειας που θα αποκτήσει δίκτυο Τραμ στην πόλη του.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Κανουν τραμ στο Βόλο που εχει 123.119 κατοικους και δεν κανουν στο Ηράκλειο, οπου εχει 150.112 κατοικους,παρα πολυ τουρισμό και πολυ μεγόλο κηκλοφοριακο προβλημα.Και οπου ο πλυθησμός του αυξάνετε ραγδέα.
Δημοσίευση σχολίου