Υποδομές στην Ελλάδα

Κυριακή 5 Απριλίου 2009

Ποδηλατόδρομοι: 17χλμ στα Βόρεια Προάστια

Η αλλαγή στη στάση των πολιτικών σε σχέση με τη χρήση ποδηλάτων και ποδηλατοδρόμων μέσα στο αστικό περιβάλλον προχωρά και για πρώτη φορά στην μητροπολιτική περιοχή της Αθήνας θα δημιουργηθεί ένα ευρύ δίκτυο ποδηλατόδρομων θα αρχίσει να δημιουργείται. Μετά την ανακοίνωση πριν λίγους μήνες για ένα ποδηλατόδρομο που θα διασχίζει το κέντρο και θα καταλήγει στην παραλία ένα άλλο δίκτυο από την Εκάλη μέχρι το Χαλάνδρι μήκους 17χλμ είναι έτοιμο να πάρει σάρκα και οστά. Η μελέτη του έγινε από την Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και υλοποιείται από κάθε δήμο ξεχωριστά και όχι από κάποια εταιρεία σε ένα ενιαίο διαγωνισμό που μάλλον θα φέρει ένα περίεργο αποτέλεσμα καθώς το σπάσιμο των εργολαβιών ανά Δήμο δεν μπορεί να μας εγγυηθεί ταυτόχρονη παράδοση των ποδηλατόδρομων και πολύ φοβάμαι ότι για τα επόμενα 2 χρόνια ο ποδηλατόδρομος θα μοιάζει περισσότερο με πάζλ παρά με ενιαίο δίκτυο. Το συνολικό κόστος όλων των εργολαβιών είναι περίπου 12εκ€.
Το βασικό δίκτυο ξεκινά από τον Δήμο Εκάλης, με μήκος 2,5 χιλιομέτρων, περνά από τη Νέα Ερυθραία με βασικό δίκτυο ενός χιλιομέτρου (εδώ υπάρχουν και 3,5 χιλιόμετρα συμπληρωματικού δικτύου πλήρως μελετημένα), ακολουθεί η Κηφισιά, όπου κάνει μια διαδρομή 5 χιλιομέτρων, συνεχίζει στα Μελίσσια με 2,5 χιλιόμετρα (προβλέπονται και 400 μέτρα συμπληρωματικού δικτύου, αλλά δεν έχει γίνει ακόμα μελέτη), διασχίζει 2,5 χιλιόμετρα στα Βριλήσσια (όπου προβλέπονται άλλα τρία χιλιόμετρα τοπικό δίκτυο) και καταλήγει στο Χαλάνδρι, όπου προβλέπονται 3,5 χιλιόμετρα βασικού δικτύου. Ολόκληρο το βασικό δίκτυο θα στρωθεί με κυβόλιθους σε κόκκινο χρώμα, έτσι ώστε να είναι εύκολη η κίνηση των ποδηλάτων και η διάκριση για πεζούς και οχήματα.
Το πιο σημαντικό σημείο του συγκεκριμένου ποδηλατόδρομου των βορείων προαστίων είναι ότι μπορεί να αποτελέσει χρηστικό δίκτυο μετακίνησης και όχι χάραξη κάποιων μικρών διαδρομών απλώς για αναψυχή, όπως γινόταν μέχρι σήμερα. Συνδέει περιοχές κατοικίας με σταθμούς μετρό ή ΗΣΑΠ, με εμπορικά ή πολιτιστικά κέντρα γειτονιών, με σχολεία και άλλους πόλους κοινωνικού ενδιαφέροντος, δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε όποιον θέλει να αξιοποιήσει το ποδήλατό του στην καθημερινότητά του, για να κάνει μια πλήρη διαδρομή, αφήνοντας το αυτοκίνητό του.
Ένας ποδηλάτης μπορεί να αναπτύξει μια ταχύτητα περίπου 20 χλμ/ώρα σύμφωνα με τις μελέτες του ΕΜΠ και μπορεί να αντικαταστήσει τη χρήση των ΜΜΜ συμβάλλοντας στην αποσυμφόρηση τους, στην οικολογική συνείδηση των πολιτών και να αποτελέσει θετικό παράδειγμα για μίμηση. Επίσης η ανάπτυξη του βασικού και των συμπληρωματικών δικτύων ποδηλατοδρόμων θα συμβάλλει στη διαμόρφωση δρόμων ήπιας κυκλοφορίας. Σε αυτή την κατεύθυνση βρίσκεται και η προσπάθεια υλοποίησης των «Ζωνών 30», δηλαδή περιοχών κατοικίας όπου η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 30 χλμ/ώρα και οι ποδηλάτες μπορούν να κινούνται με ασφάλεια χωρίς ειδικό ποδηλατόδρομο.
Η πόλη με τη μεγαλύτερη χρήση είναι η Καρδίτσα!!! Μπράβο λοιπόν στην πόλη της Θεσσαλίας όπου το 22% των καθημερινών μετακινήσεων γίνεται με ποδήλατο και μπράβο στο Δήμο που κατάφερε αυτό το σημαντικό αποτέλεσμα. Μακάρι και άλλες πόλεις να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Καρδίτσας και η χρήση του ποδηλάτου να γίνει μαζικότερη.
Το αρνητικό στη καθημερινή χρήση του ποδηλάτου είναι η απαραίτητη παρουσία επίπεδης πόλης. Σε αυτό είναι τυχερή η Καρδίτσα καθώς βοηθά η γεωγραφία της περιοχής. Πόλεις όπως η Καβάλα που επεκτείνεται σε λόφους, η Καστοριά, τα Ιωάννινα δύσκολα μπορούν να πείσουν τους κατοίκους να χρησιμοποιήσουν το ποδήλατο.
Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα μετακίνησης τα επόμενα χρόνια είναι ο συνδυασμός της χρήσης ποδηλάτου και ΜΜΜ και ΜΣΤ καθώς ο συνδυασμός αυτός θα απάλλασσε πολλούς σταθμούς Μετρό και Προαστιακού από την υπερβολική στάθμευση και θα βοηθούσε ακόμα περισσότερο στην χρήση του ποδηλάτου. Μέχρι στιγμής δυστυχώς δεν υπάρχει ορθολογική αντιμετώπιση στη χρήση του ποδηλάτου ως τροφοδοτικό μέσο στα ΜΜΜ και οι πόλεις μας στερούνται των υπηρεσιών του.
Μήπως να το ξανασκεφτόμασταν;

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτή πραγματικά είναι μια ευχάριστη είδηση. Κατοικώ στη Νέα Ερυθραία και χαίρομαι που επιτέλους η μελέτη θα περάσει και στην πράξη, σε έργα δηλαδή. Οι ποδηλατόδρομοι είναι ήδη μια πραγματικότητα στο εξωτερικό, ένα μέσο 100% οικολογικό και άξιο σεβασμού. Για αυτό το λόγο προτιμάται σαν μέσο μεταφοράς εκεί όπου οι ποδηλατόδρομοι είναι απαραίτητο και αναπόσπαστο στοιχείο πόλεων-δήμων που σέβονται τον "εαυτό" τους και τους κατοίκους του. Δεν γνωρίζω την χάραξη που θα ακολουθεί αλλά καιρός ήταν να απαλλαχθούμε από τα αυτοκίνητα που είναι παρκαρισμένα παντού ακόμη και πάνω στις Ελευθερίου Βενιζέλου και Κηφισίας.
Αλέξης Παπαζήσιμος

Σπύρος Γιακουμάκης είπε...

Προς επίρρωση του προηγούμενου σχολίου και ως ποδηλάτης, πιστεύω ότι οι ποδηλατόδρομοι πρέπει να γίνουν αναπόσπαστο τμήμα της όδευσης τραμ στο κέντρο της πόλης μετά από μονοδρόμηση όλων των μεγάλων λεωφόρων (π.χ. Βασ. Σοφίας με κατεύθυνση Χίλτον). Το 50% τραμ και ποδήλατο, δηλαδή η εναλλακτική οικολογική μετακίνηση (Ε.Ο.Μ.) όπως την έχω ήδη προτείνει και στο ενημερωτικό δελτίο του ΤΕΕ (τεύχος 2510) και το υπόλοιπο 50% ταξί (αποκλειστική λωρίδα προς μεριά Βουλής) και οι υπόλοιπες λωρίδες "καθαρά" ΙΧ. Λεωφορεία και τρόλεϋ καταργούνται πλήρως εντός του μικρού δακτυλίου, τρόλεϋ δε, τελείως. Στις στάσεις του τραμ ενοικίαση ποδηλάτων. Οι ποδηλατόδρομοι έτσι μπαίνουν στην καρδιά της πόλης και η ζωή γίνεται ανθρώπινη. Οι δε ποδηλάτες θα προστατεύονται από την υπόλοιπη κυκλοφορία από το τραμ. Βλέπε π.χ. παραλιακή λ. Ποσειδώνος.

Ted είπε...

Σπύρο πολύ ωραία τα λες, αλλά στην Ελλάδα η μόνη "βιομηχανία" που υπάρχει είναι αυτή των κατασκευών. Αν βγει από την κουλτούρα του Έλληνα το Ι.Χ. και αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε ποδήλατα, ΜΜΜ κτλ, πώς θα δικαιολογούνται τα τερατώδη οδικά έργα; ΔΕΝ νοιάζονται να δώσουν λύσεις στα ουσιαστικά προβλήματα του τόπου, χρήμα τους νοιάζει να μοιράζουν.

Φρύνη είπε...

Μία πόλη δε χρειάζεται να είναι επίπεδη για να επιτρέπει τη χρήση του ποδηλάτου, για τους εξής λόγους:
1. Τα μοντέρνα ποδήλατα διαθέτουν τουλάχιστον 21 ταχύτητες που διευκολύνουν την ανάβαση/κατάβαση.
2. Η φυσική κατάσταση κάποιου που ποδηλατεί τακτικά βελτιώνεται κατά πολύ με τον καιρό, με αποτέλεσμα να μπορεί να ανεβαίνει και ανηφόρες στην καθημερινότητά του χωρίς μεγάλη δυσκολία.
3. Υπάρχουν και τα ποδήλατα με υποβοήθηση από μπαταρία, που όμως έχουν μεγαλύτερο κόστος.
4. Στο εξωτερικό η χρήση του ποδηλάτου δεν εξαρτάται από το ανάγλυφο. Πολλές πόλεις της Ιταλίας, Ελβετίας και Αυστρίας με έντονο ανάγλυφο έχουν εντάξει το ποδήλατο στις καθημερινές μετακινήσεις των κατοίκων τους.
5. Βοηθήματα για πολύ απότομες ανηφόρες υπάρχουν, όπως ο ανελκυστήρας ποδηλάτων, βλ. http://www.youtube.com/watch?v=JtB8DX70ihM

Unknown είπε...

Φρύνη, συμφωνώ απόλυτα με όσα λες, αλλά μην ξεχνάμε ότι αυτοί οι λαοί έχουν εντάξει το ποδήλατο σαν μέσο μεταφοράς εδώ και πολλά χρόνια στην καθημερινή ζωή τους. Εδώ και ποδηλατοδρόμοι να γίνουν σε μια μη- επίπεδη πόλη ή θα γίνουν πάρκινγκ για τ' αυτοκίνητα ή θα χορταριάσουν από την αχρηστία. Γι αυτό ας γίνουν πρώτα ποδηλατοδρόμοι στις 'κατάλληλες πόλεις' της χώρας, και ύστερα ακολουθούν και οι άλλες.

Φώτης είπε...

Ως τακτικός ποδηλάτης χαίρομαι που ακούω τέτοια νέα. Να προσθέσω την είδηση για το critical mass ride (CMR) που έγινε χθες 6/4/2009 το απόγευμα (www.podilates.gr). Είμασταν μια ομάδα περίπου 70 ποδηλατών που γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας σε ώρα αιχμής για να δείξουμε ότι υπάρχουμε και διεκδικούμε τον χώρο μας (=ποδηλατοδρόμους), επιβίβαση στο μετρό και τα λεωφορεία, κλπ.

Ανώνυμος είπε...

Προς Τάσο
Καλά εσύ μόνο μετρό ΙΧ και Σουφλιά!
Αει παράτα μας επιτέλους!

Ανώνυμος είπε...

Ναι κ. Τάσο και καλά κάνουν. Ίσως επειδή οι ποδηλάτες κάτι ξέρουν! Οι παππούδες και οι γιαγιάδες να μην κάνουν ποδήλατο, αν και απ'ότι φαίνεται μόνο οι παππούδες και οι γιαγιάδες της Ελλάδας "δεν μπορούν" σύμφωνα με τα λεγόμενά σας, στο εξωτερικό πετάνε δεν βαριούνται και δεν βρίσκουν δικαιολογίες...
Να επιτρέψετε όμως εμάς που μας αρέσει να κάνουμε ελεύθερα όπως γίνεται σε πολιτισμένες πόλεις του εξωτερικού. Τα μετρό εκεί μετατρέπουν ένα βαγόνι σε σκευοφόρο για ποδηλάτες και αναπηρικά καροτσάκια. Εδώ η Αττικό Μετρό βρίσκεται στο μεσαίωνα...και το μόνο που κοιτάει είναι μην λερωθούν οι γρανίτες των σταθμών...
Αν σέβεστε τον εαυτό σας θα πρέπει να αποδέχεστε και των άλλων την άποψη. Οι ποδηλάτες είναι μια χαρά. Ξεψαρωμένοι είναι οι οδηγοί αυτοκινήτων που παρκάρουν όπου γουστάρουν και αλωνίζουν με την άθλια συμπεριφορά τους

Αλέξης Παπαζήσιμος

Ανώνυμος είπε...

Paolo pou eimetha enas laos elafrws tempelhs kai akrws synthritikos, nomizw oti an pragmatika oriotheththei/dhmiourghthei mia megalh grammh gia podhlata, tote o kosmos (nearos kai mh Kyr Taso) tha to agkaliasei.
O logos pou oi Ellhnes apo ta 45 kai meta omoiazoun me paramorfwmenes ntoulapes einai kai o tropos zwhs, mases kai xazampouzoukia to brady kai aytokinhto gia tsigara kai fafe to meshmeri...

Ke Giakoumaki, tha eprepe na douleyete sto YPEXODE h sto metaforwn kai den asteieyomai, dysthxws ta profanh kai kala sthn Ellada xarakthrizontai syxna ws grafika (oust kyr Taso).

Den mas didetai h dynatothta na kanoume podhlato, giati kindyneyei h zwh mas apo oxhmata pou den kseroun pws na symperiferthoun apenanti stous podhlates.

Dysthxws den eimai aisiodoksos oti SYNTOMA tha ginei kati me tous 3 podhlatodrous, blepw syxna sto politiko grafeio tou prwthypourgou (Lykabhto) 5-6 kourses Mercedes, 15-20 kapnizontes, kinhtolhlountes mbrabous (gia ybridika aytokinhta ouden sxolion), to noistimo einai oti oi perisoteres apo aytes tis kourses enw o prwthypourgos einai sto grafeio tou exoun thn mhxanh anoikth, gia na thermenontai oi mbraboi... me ayth thn agnoia pws na ftasoume Ke Giakoumakh sto tram kai stous podhlatodromous??

Kalo Pasxa

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα