Υποδομές στην Ελλάδα

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

Προαστιακος: Ταλαιπωρία για ένα μήνα στα δρομολόγια προς Κιάτο


Οι εργασίες αναβάθμισης του κεντρικού άξονα Αθήνα-ΣΚΑ δημιουργεί προβλήματα στα καθημερινά δρομολόγια του Προαστιακού και του ΟΣΕ. Ειδικά τα δρομολόγια του Προαστιακού τροποποιούνται σχεδόν κάθε μήνα με αποτέλεσμα βέβαια την έλλειψη εμπιστοσύνης από το επιβατικό κοινό. Αυτή τη φορά τα αναγκαία βέβαια έργα που γίνονται στον κεντρικό άξονα της Πρωτεύουσας αναγκάζουν σε μεγάλες αλλαγές και ταλαιπωρία του επιβάτες της γραμμής Πειραιάς-Αθήνα-Κιάτο. Το δελτίο τύπου της Τραινοσέ λέει:
"Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενημερώνει ότι από Δευτέρα 19/10/09 έως και Δευτέρα 23/11/09, θα επέλθουν σημαντικές τροποποιήσεις στα δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα Πειραιά – Α. Λιόσια. Τα έργα εκτελούνται από τις ΕΡΓΟΣΕ (Γ’ ΚΠΣ) και ΕΔΙΣΥ, στην περιοχή Τρεις Γέφυρες– Αχαρνές, σε τμήμα του εθνικού άξονα και εισέρχονται στην τελευταία φάση τους.
Οι τροποποιήσεις έχουν ως αποτέλεσμα για τον Προαστιακό στο διάστημα αυτό, σημαντικός αριθμός δρομολογίων της διαδρομής Πειραιάς – Κιάτο – Πειραιάς, να έχουν αναχώρηση και τέρμα στο σταθμό των Άνω Λιοσίων αντί του σταθμού Πειραιά.
Το επιβατικό κοινό που επιθυμεί να μεταβεί στο σταθμό Αθηνών και Πειραιά (και τους ενδιάμεσους σταθμούς) θα μπορεί να εξυπηρετείται περαιτέρω εναλλακτικά:
•με τη Γραμμή του Προαστιακού Α. Λιόσια – Αεροδρόμιο, με μετεπιβίβαση στο σταθμό Νερατζιώτισσα (σύνδεση με Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο) ή στο σταθμό Πλακεντίας (σύνδεση με Μετρό).
•Με τις λεωφορειακές γραμμές της ΕΘΕΛ Α12 και Β12, οι οποίες πραγματοποιούν στάση εξωτερικά του σταθμού Α. Λιόσια (στάση Γέφυρα Αττικής Οδού) και έχουν τέρμα - αφετηρία την οδό Μάρνης.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι με βάση την ενημέρωση που διαθέτει, οι παρούσες τροποποιήσεις δρομολογίων, είναι οι τελευταίες εκτεταμένες που θα επέλθουν σε δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα αυτό, ενώ τα οφέλη είναι ενδεικτικά: η υπογειοποίηση περίπου 2 χλμ. στην περιοχή Αγ. Αναργύρων, η αύξηση της ασφάλειας κυκλοφορίας, η εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης προς την Αθήνα.
Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλ. 1110 ή με τους κατά τόπους Σταθμούς κατά τη διάρκεια λειτουργίας τους.
Για όσους λοιπόν χρησιμοποιούν ή προτίθενται να χρησιμοποιήσουν τις επόμενες μέρες και για ένα μήνα περίπου αυτούς τους συρμούς καλό θα ήταν να είναι πολύ ενημερωμένοι προκειμένου να αποφύγουν πολύωρη ταλαιπωρία.
Εδώ θα πρέπει επίσης να συμπληρώσει πως σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της ΕΡΓΟΣΕ μέχρι το τέλος του έτους θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ο αριστερός ημιδιάδρομος στο τμήμα 3 Γέφυρες -ΣΚΑ. Αυτό σημαίνει πως με την παράδοση αυτού του τμήματος προς χρήση λογικά θα ανοίξουν και οι σταθμοί που υπάρχουν σε αυτό το τμήμα δηλαδή οι: ΘΥΜΑΡΑΚΙΑ, ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ, ΠΥΡΓΟΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ, ΛΥΚΟΤΡΥΠΑ. Πρόκειται για σημαντικούς σταθμούς που βρίσκονται στα Δυτικά Προάστια και σε μέρη που δεν έχουν άλλο μέσο σταθερής τροχιάς. Αυτό πρακτικά σημαίνει επιβάτες για τον Προαστιακό που κάθε χρονιά είναι ζημιογόνος αλλά και καλύτερη μετακίνηση για τις περιοχές της Νέας Χαλκηδόνας, Αγίων Αναργύρων, Ίλιον, Καματερού. Υπό κατασκευή είναι επίσης ο κεντρικός σταθμός ΣΚΑ που θα είναι ο σταθμός διακλάδωσης όλων των γραμμών του Προαστιακού της Αθήνας ενώ επίσης υπό κατασκευή είναι και ο σταθμός ΤΑΥΡΟΣ που αναμένεται να παραδοθεί εντός του 2010.

10 σχόλια:

DESIRO EMU είπε...

Οι σταθμοι που θα παραδοθουν ειναι οι ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ και ΛΥΚΟΤΡΥΠΑ. Τα ΘΥΜΑΡΑΚΙΑ δεν εχουν κατασκευαστει γιατι οι κατοικοι με προσφυγες στο ΣτΕ εχουν παγωσει τα εργα γιατι δεν ανεχονται τριτοκοσμικες καταστασεις που σημαινει υπεργεια τρενα και απαιτουν υπογειοποιηση ΕΔΩ και ΤΩΡΑ! Μεγαλο πονοκεφαλο εχουν δημιουργησει στον ΟΣΕ που πρεπει μεχρι 31/12/09 να φτασει την ηλεκτροκινηση στην Αθηνα, αλλα δεν μπορει λογω των προσφυγων. Αν δεν εχει γινει μεχρι τις 31/12/09 θα πρεπει να επιστρεψουμε στην ΕΕ 300 εκατομμυρια ευρω (ειναι το ποσο για ολοκληρη την ηλεκτροκινηση του βασικου αξονα και συμφωνα με την ΕΕ ακομη και ενα εκατοστο να μην εχει ηλεκτροκινηθει,τα παιρνει ΟΛΑ πισω) που θα τα πληρωσει ο καθενας απο εμας για χαρη 20 κατοικων στα Σεπολια και στα Θυμαρακια...Εγω λεω παλι να βαλουν τα συγκεκριμενα ατομα να μαζεψουν 300 εκατομμυρια και να τα δωσουν στην ΕΕ! Γιατι πρεπει εγω να ειμαι αναγκασμενος να πληρωσω τα μαλια της κεφαλης μου παρεα με 10 εκατομμυρια Ελληνες για το καπριτσιο 20 ατομων???
Σε περιπτωση που παει να γινει κατι με την προσωρινη ηλεκτροκινηση, τους βλεπω τους κατοικους να επιτιθενται,να κλεινουν γραμμες και τοτε ειναι σιγουρο πως ο ΟΣΕ και το Δημοσιο θα μπει 300εκ.ευρω τα οποια θα παρουν απο εμας για τις επιθυμιες 20 ατομων...
Ο ΠΥΡΓΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣΣΗΣ δεν εχει κατασκευαστει ακομη και θα κατασκευαστει το 2011 απο τον δεξιο ημιδιαδρομο...Ο ΛΥΚΟΤΡΥΠΑ ειναι ηδη πανω στον δεξιο διαδρομο ενω ο ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ κανονικα ΔΕΝ επρεπε να φτιαχτει (φτιαχτηκε γιατι το απαιτησε ο δημαρχος) αφου το 2011 θα φτιαχτει αλλος ενας πανομοιοτυπος στον δεξιο ημιδιαδρομο...Παλι εκ.ευρω του Ελληνα φορολογουμενου εφυγαν για να φτιαχτουν διπλα εργα και ποσα θα φυγουν στο τελος του ετους χαριν 20 ατομων και ποσα χρονια αυτα τα 20+20 ατομα εχουν καθυστερησει την ηλεκτροκινηση στην Αθηνα...

Αυτα τα ηξερε ο διαχειριστης του ιστολογιου οταν σχεδον ολοι εμεις οι αναγνωστες σχολιαζαμε αρνητικα την υπογειοποιηση που απαιτουν 20 κατοικοι και δεχθηκαμε κεραυνους και αστροπελεκια?

Νίκος Καραγιάννης είπε...

Φίλε Desiro EMU o καθένας λέει την άποψη του ελεύθερα εδώ μέσα.
Και σεβόμαστε όλες τις απόψεις. Αλλά...
"Αυτα τα ηξερε ο διαχειριστης του ιστολογιου οταν σχεδον ολοι εμεις οι αναγνωστες σχολιαζαμε αρνητικα την υπογειοποιηση που απαιτουν 20 κατοικοι και δεχθηκαμε κεραυνους και αστροπελεκια?"
Ποιος είσαι εσύ; ο Desiro EMU; Και εγώ είμαι ο Ζορό και λέω ότι θέλω.
Οταν θα καθαρογράψεις την υπογραφή με το ονοματεπώνυμο σου τότε θα δίνεις και θα δέχεσαι κριτική.
Τώρα είσαι κάποιος με ψευδώνυμο που μπορεί να λέει κ να γράφει ότι θέλει εκμεταλευόμενος την ψευδωνυμία του.
Δεν εκπροσωπείς τους αναγνώστες φίλε μου παρά μόνο αυτά που γράφεις εσύ.

Ανώνυμος είπε...

Και επειδή και εγώ δεν εκπροσωπώ παρά μόνο τον εαυτό μου , θα πώ τα κάτωθι : Η ραμάδα η γραμμή του τρένου υπάρχει εκεί από τον Τρικούπη (1870 ;) , ενώ οι κάτοικοι μόλις 50 χρόνια . Δυστυχώς εδώ στην Ελλάδα έχουμε μιά παρέα γερόντων δημοσίων υπαλλήλων που κυβερνουν διδακτορικά την χώρα παραβιάζοντας το Σύνταγμα . Μιλάω γιά το στε , το οποίο αποφασίζοντας με ρυθμούς χαλασμένου αραμπά , αλλάζει αποφάσεις των εκλεγμένων από εμένα τον λαό βουλευτών , ακόμα και σε περιπτώσεις νόμων που έχουν ψηφιστεί με τεράστιες πλειοψηφίες 280 βουλευτών , όπως ο ΓΟΚ/85 . Ετσι το στε καθυστέρησε 6 χρόνια την περιφερειακή υμηττού επιβάλλοντας το φύτεμα 100 δέντρων , ενώ παράλληλα επί 6 χρόνια η ρύπανση των εκατομυρίων ακίνητων αυτοκινήτων σκότωνε ανθρώπους . Ετσι έχουμε τώρα το φαινόμενο , μιά κρατική εταιρεία , απόλυτα ζημιογόνος , αλλά και απόλυτα αναγκαία γιά την χώρα , να υποχρεώνεται σε έξοδα , καθυστερήσεις , γιά να μεγαλώσει η αξία της περιουσίας κάποιων οι οποίοι βρήκαν εκεί το τρένο όταν πήγαν να φτιάξουν τα σπίτια τους . Αν το στε ήταν δίκαιο έπρεπε να υποχρεώσει τους έχοντες πρόσωπο στην υπόγεια γραμμή , να πληρώνουν , ετήσιο φόρο υπεραξίας γιά την περιουσία τους . Και μην μου πεί κανείς ότι το στε είναι φύλακας της συνταγματικότητας των νόμων , γιατί θα του θυμίσω ότι οι αποφάσεις του λαμβάνονται ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΜΟΦΩΝΑ . Αρα η τυχαία πλειοψηφία της παρέας αυτής μπορεί να ακυρώνει αποφάσεις της εκλεγμένης λαικά πλειοψηφίας των βουλευτών . Καταλαβαίνετε βέβαια ότι πρόκειται ουσιαστικά γιά κράτος δικαστών , που πηγαίνει με τους ρυθμούς του και πρακτικά υπονομεύει κάθε προόδο της χώρας , όταν μπλοκάρει απαραίτητα δημόσια έργα γιά την βελτίωση της ζωής και της περιουσίας ορισμένων δεκάδων πολιτών . Αυτό το αίσχος είναι υπεύθυνο και γιά τα αυθαίρετα μιά και ο καθένας στην Ελλάδα κάνει ότι θέλει και μετά τραβάει και μιά προσφυγή .

Σπύρος Γιακουμάκης είπε...

Η Ελλάδα αποτελεί ακόμη ένα παγκόσμιο παράδειγμα προς αποφυγή μαζί με όλες σχεδόν τις αφρικανικές χώρες, Πακιστάν κλπ
Διότι μονάχα εκεί είτε δεν γίνεται τίποτα, είτε ό,τι γίνεται απαιτεί δεκαετίες. Ο πολύπαθος ελληνικός σιδηρόδρομος θα έπρεπε να είχε εκσυγχρονιστεί ήδη από τη δεκαετία του '80!!!
Σήμερα, εν έτει 2009, η πρωτεύουσα δεν έχει ακόμη σιδηροδρομικό σταθμό σύγχρονων προδιαγραφών, ενώ είναι η μοναδική πρωτεύουσα της Ευρώπης όπου δεν υπάρχει ηλεκτροκίνητο τρένο!!!
Ας γίνει υπογειοποίηση. Οχι σε 100 χρόνια όμως! Η νέα κυβέρνηση πρέπει να φροντίσει να επιταχυνθούν τα έργα του ΟΣΕ και το 2012 το αργότερο να έχουν τελειώσει. Θυμάστε τι έγινε με τους Ολυμπιακούς. Τρέξαμε και προλάβαμε. Ας κάνουμε το ίδιο και τώρα λες και θα έχουμε Ολυμπιακούς πάλι το 2012.

τρ είπε...

Θα εκφράσω για ακόμα μια φορά την πολυγρφομένη απορία μου πως δηλαδή είναι δυνατόν για την Αττική οδό να προσπεράστηκαν τόσο εύκολα και ταχύτατα όλες οι προσφυγές των 10, 20 και 43 δήθεν "αγανακτησμένων" κατοίκων και όταν πρόκειται για το σιδ/μο, προαστιακό, τραμ, οδοντωτό ή τρένο τύπου..Πηλίου, ώ του θαύματος βρίσκεται τόπος για την δικαίωση τους, παραμερίζοντας απόλυτα το δημόσιο συμφέρον άλλων χιλιάδων κατοίκων που δεν αντιδρούν, αλλά και άλλων που θέλουν να μετακινούνται με ασφάλεια και με την μικρότερη δυνατή επιβάρυνση στο κυκλοφοριακό, στη μόλυνση και με την κατά κεφαλήν μικρότερη δυνατή δαπάνη ενέργειας. Όταν δίνονταν η άδεια οικοδόμησης για καθεμιά από τις εκατοντάδες πολυκατοικίες κολλητά στις γραμμές, ώστε το τρένο να ξύνει στην κυριολεξία τα μπαλκόνια τους, που ήταν τότε τα Σ.τ.Ε. και η λοιπή δικαστική εξουσία; Οι συμπολίτες μας που αγόραζαν αυτά τα διαμερίσματα δίπλα στις τρισκατάρατες γραμμές, δεν ενοχλούνταν από τον θόρυβο των "κακών" τρένων; Με τον καιρό οξύνθηκε και η ακοή τους; Και τελωσπάντων με πια κριτήρια κρίνει αυτό το Σ.τ.Ε.; Παραμερίζει τα συμφέροντα χιλιάδων ανθρώπων για να ικανοποιήσει τα περίεργα γούστα μιας ισχνότατης μειοψηφίας; Τι θα γίνει επίσης με τους...βαρώνους της Τοπ. Αυτοδιοίκησης; Άλλοτε θα αποφασίζουν τον εξωστρακισμό της "μιασμένης" γραμμής και του "κακού" τρένου 50 και 100 χλμ. μακριά από την "καθαρή" περιοχή τους και άλλοτε θα επιδιώκουν την κατασκευή στάσης έξω από την πόρτα του σπιτιού τους, ή των συγγενών ή ακόμα και της...φιλενάδας τους; Έως πότε κάποιοι θα "σπάζουν πλάκα" με το μέλλον, τον κάματο και το συμφέρον της συντριπτικής πλειοψηφίας, δικαιώνοντας ομάδες δήθεν θιγομένων πολιτών; Όλα αυτά ας μας προβληματίσουν...Θα συμφωνήσω με τα γραφόμενα του αγαπητού Desiro EMU, πλην όμως θεωρώ ότι ο κ. Καραγιάννης πάμπολλες φορές και διαχρονικά έχει θίξει τις αδικαιολόγητες καθυστερήσεις που δημιουργεί η δήθεν απόδοση δικαιοσύνης από το Σ.τ.Ε. Όσον αφορά την υπογειοποίηση του διαδρόμου θα ήταν προτιμότερο να λειτουργήσει ευθύς εξαρχής το Σ.Κ.Α., να ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση Θεσ/κη-Σ.Κ.Α., οι προαστιακοί συρμοί να ξεκινούν από Δουκίσσης Πλακεντίας για Κιάτο, το Μηχανοστάσιο και γενικότερα την συντήρηση των τρένων να αναλάμβαναν για μια πενταετία τα ναυπηγεία Ελευσίνας (με μια απλή διακλάδωση από το σταθμό των Ανω Λιοσίων) και το τμήμα Σ.Κ.Α. - Στ.Λαρίσης - Πειραιάς να υπογειοποιηθεί και να ηλεκτροκινηθεί άνετα και ωραία. Είναι φυσικό καθώς είναι σε λειτουργία το εν λόγω τμήμα όλα να καθυστερούν, να επικρατεί αλαλούμ και τίποτα τελικά μην μην γίνεται σωστά...

τρενομανής είπε...

Όπου "τρ..." στο ως άνω σχόλιο σημειώστε τρενομανής!

DESIRO EMU είπε...

Εχετε δικιο, κ.διαχειριστη...Ομως δεν μου απαντησατε το παρακατω...

Γιατι πρεπει να ειναι αναγκασμενοι να πληρωσουν τα μαλια της κεφαλης τους 10 εκατομμυρια Ελληνες για το καπριτσιο 20 ατομων???

Νίκος Καραγιάννης είπε...

Γιατί φίλε Desiro υπάρχει γενικότερο πρόβλημα στα έργα λόγω των διάτρητων διακηρύξεων και μελετών με αποτέλεσμα ακόμα και 1 άτομο να μπορεί να μπλοκάρει έργα ακόμα και εθνικής εμβέλειας.
Το πρόβλημα το έχω θέσει σε αναρτήσεις ουκ ολίγες φορές.

DESIRO EMU είπε...

Η αληθεια ειναι αυτη,οντως... Ελπιζουμε στο μελλον να αλλαξει αυτο...
Οσον αφορα το θεμα αυτο, εγω δεν ειμαι κατα της υπογειοποιησης επειδη δεν μου αρεσει το υπογειο τρενο αλλα γιατι δεν ειμαστε καμια χωρα σαν την Γερμανια (απο οικονομικης αποψης) ωστε να κανουμε τετοια μεγαλεια...Δεν μπορει η χωρα και ο ΟΣΕ να ειναι στα πρωθυρα χρεωκοπιας και να ασχολουμαστε με τετοιες πολυτελειες...
Ουτε πιστευω πως το τρενο ειναι παραγοντας υποβαθμισης οπως υποστηριζουν οι κατοικοι, αλλα το αντιθετο...εξωραϊσμος...
Και το κυριοτερο... Το τμημα ανωθεν των υπογειοποιημενων γραμμων δεν θα δινοταν και δεν θα δοθει ποτε για χωρο προασινου, αλλα θα γινει ενα απεραντο παρκινγκ ή δρομος... Επομενως, απο το να υπογειοποιησω το τρενο για να αραξει ή να περασει το αμαξι, προτιμω να παραμεινει η κατασταση ως εχειν...
Ιδου οι λογοι που επιμενω τοσο στις αποψεις μου και ευχομαι να βγω λαθος... Αλλα στην Ελλαδα μενουμε και νομιζω πως γνωριζουμε πως δουλευει (και μας δουλευει) πλεον...

Σπύρος Γιακουμάκης είπε...

Είναι αίσχος και όνειδος μέγα το γεγονός ότι ο έτοιμος σταθμός Προαστιακού Μεταμόρφωσης, έτοιμος ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2008(!!!), δεν έχει παραδοθεί ακόμη στο επιβατικό κοινό επειδή λέει κάποιοι ανόητοι, για να μην πω τίποτα χειρότερο, τον θεώρησαν "αυθαίρετο"(!!!) και δεν τού γίνεται σύνδεση με τα δίκτυα ΔΕΗ, ΟΤΕ και ΕΥΔΑΠ. Είναι να τρελαίνεσαι και να αναρωτιόμαστε όλοι σε τι χώρα ζούμε! Ο νέος υπερυπουργός Υποδομών τι λέει για το θέμα; Θα περιμένουμε μήπως ως τις επόμενες βουλευτικές εκλογές για να δούμε κόσμο στις αποβάθρες του;

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα