Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη, 29 Απριλίου 2010

Σχόλια επισκεπτών μηνός Απριλίου 2010

Γεώργιος είπε...
1. Τεράστιο λάθος η μη υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος.
2. Θα μπορούσε ενα ικανό τμημα του παλαιου αεροδρομίου να οικοδομηθεί με συχρονα πρότυπα (-υπογεια όλα τα δίκτυα κοινης ωφελειας ακομα και το ρεύμα-) όπως το ολυμπιακό χωριό. Μετα την πώληση αυτών των ακινήτων θα μπορουσαν τα εσοδα να χρησιμευσουν στις απαλλοτριωσεις σε διαφορα τμηματα της Αθηνας για κατασκευή μεμονωμένων πάρκων. Το εναπομεινον τμήμα μπορουσε να γίνει πάρκο
3.Δε νομίζω οτι μια μητερα θα ξεκινησει με το παιδί της στο καρότσι απο το Γαλατσι π.χ. παίρνοντας συγκοινωνιες να παει στο παρκο. Και αν το κάνει θα ειναι μια κι εξω αφου θα χρειαστει αξιοσημείωτο χρονο για να φτασει. Κατά τον ίδιο τρόπο δε νομιζω οτι παιδια πέραν των γειτονικών δήμων θα μπορεσουν να χαρουν το παρκο.
Δεν ξερω αλλά πιο πολυ για θέμα γοήτρου μου κάνει η όλη κατασκευή του.
15 Απριλίου 2010 4:15 μ.μ.

ektoras είπε...
... και ευχαριστούμε τους έλληνες πολίτες που τους στήριξαν. Που τους άρεσε αυτό που άκουγαν στα δίαφορα μπαλκόνια και δεν το σύγκριναν με τη σκληρή πραγματικότητα. Που πίστευαν ακόμη και τον προηγούμενο πρωθυπουργό του 2009 που έλεγε ότι η Ελλάδα έδειξε ότι είναι μια ισχυρή οικονομία. Που επιβραβεύει το ψέμα και την αρπαχτή και γελάει με αυτούς που δουλεύουν σκληρά ως κορόιδα. Που το όνειρό του είναι ακόμη μια θέση στο δημόσιο για να τα ξ##$ εις βάρος των άλλων κορόιδων που τον πληρώνουν.
Που ενώ οι έλληνες έχουν την ικανότητα να κάνουν μεγάλα πράγματα (και το δείχνουν όταν φεύγουν στο εξωτερικό που βρίσκουν επιτέλους λίγη οργάνωση και αναγνώριση της προσπάθειάς τους) παρόλα αυτά το μόνο που σκέφτονται είναι η λούφα.
Και ναι, ολοι το κάναμε και όλοι φταίμε γι αυτό. Και μακάρι ας είναι αυτή τη φορά που θα βάλουμε μυαλό ως κοινωνία και θα αλλάξουμε. Και που το κράτος θα αναλάβει (ή θα το ανγκάσουμε εμείς οι πολίτες να αναλλάβει) το καθήκον του, δηλαδή την εγγύηση της ευτυχίας και της ευζωίας των κατοίκων!
Αλλά φτάνει πια με όλον αυτό το μηδενισμό. Ας αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας (πρώτα εμείς και μετά οι υπόλοιποι) και ας συνηδητοποιήσουμε πως ζούσαμε σ΄ένα ψέμα και πρέπει να αλλάξουμε μυαλά.
Ας σταματήσουμε να ζούμε με τα ψέμματα (τα δικά μας και των άλλων) και με δανεικά.
17 Απριλίου 2010 6:33 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
1. Αφήστε ρεύμα να τρέχει όλο το 24ωρο να δούμε αν θα κλέψει κανείς σύρμα.
2. Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει με την ηλεκτροκίνηση? Ξέρει κανείς ότι η βιομηχανική ζώνη της Άθήνας είναι στα οινόφυτα. Ξέρει κανείς πόσοι ανεβοκατεβαίνουν στην περιοχή καθημερινά για το μεροκάματό τους? (και οι υπόλοιποι κατεβαίνουν από Χαλκίδα). Αν υπάρχει μια γραμμή που έπρεπε να τρέχει εδω και χρόνια είναι αυτή. Και σε συνδυασμό με τοπικά λεωφορειάκια θα γινόταν η εξυπηρέτηση.
Prevezanos
27 Απριλίου 2010 6:33 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα