Mε μια ανακοίνωση της ΕΔΙΣΥ ανακοινώθηκε ότι τέθηκε υπό τάση η διακλάδωση της σιδηροδρομικής γραμμής από την Οινόη μέχρι τη Χαλκίδα. Έκτοτε έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια να μάθουμε αν με την ηλεκτροκίνηση ξεκίνησαν και τα δρομολόγια του Προαστιακού προς τη Χαλκίδα. Προς το παρόν δεν υπάρχει ούτε στο site της τραινοσε ούτε κάποια άλλη ΕΠΙΣΗΜΗ ανακοίνωση για την έναρξη των δρομολογίων του Προαστιακού από την Αθήνα μέχρι τη Χαλκίδα. Τις επόμενες ημέρες λογικά θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια και περιμένουμε να μάθουμε την συχνότητα αφού μόλις ηλεκτροδοτηθεί και ο σταθμός της Αθήνας (Σταθμός Λαρίσης) τότε θα ξεκινήσουν τα ηλεκτρικά τρένα Desiro που διαθέτει η Προαστιακός.
Είναι ένα μεγάλο βήμα για τον Προαστιακό που σύντομα θα εντάξει στο δίκτυο της και τη Χαλκίδα και πρέπει να προετοιμαζόμαστε για την ηλεκτροδότηση του Κιάτου που έρχεται και αυτή σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Προς το παρόν λόγω της μη ηλεκτροδότησης μέχρι τον Κεντρικό Σταθμό Αθήνας τα δρομολόγια θα εξακολουθούν να διεξάγονται από τα rail-bus.
Η ανακοίνωση είναι η παρακάτω:
Ο Εθνικός Διαχειριστής Σιδηροδρομικής Υποδομής Α.Ε. (Ε.ΔΙ.Σ.Υ.), στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου, πρόκειται να θέσει υπό τάση από την Πέμπτη 29 Απριλίου 2010 και από ώρα 07:00, τις πάγιες εγκαταστάσεις ηλεκτρικής έλξης, στο τμήμα γραμμής Σ.Σ. Οινόης – Σ.Σ. Χαλκίδας .
Η τάση λειτουργίας του ηλεκτροδοτούμενου σιδηροδρομικού δικτύου είναι 25.000 V – 50 Hz. Κάθε προσέγγιση στην Ηλεκτροκινούμενη γραμμή και στις πάγιες εγκαταστάσεις αυτής καθώς και η αφαίρεση εξαρτημάτων από του πυλώνες στήριξης της εναέριας γραμμής (Γραμμή Επαφής) είναι « άκρως επικίνδυνη για την ζωή» .
ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ- ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ :
1. Να ανεβαίνετε στην οροφή των αμαξοστοιχιών.
2. Να αγγίζετε τους στύλους ή τις κατασκευές , που στηρίζουν τους εναέριους αγωγούς ηλεκτρικής έλξης (Γραμμή Επαφής)
3. Να πλησιάζετε από αμέλεια ή εκουσίως με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο τη Γραμμή Επαφής (π.χ. μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους ).
4. Να αγγίζετε τις σιδηροτροχιές , τους ιστούς φωτοσημάτων ή τις άλλες μεταλλικές κατασκευές που ευρίσκονται επί της σιδηροδρομικής γραμμής και στη γύρω από αυτή περιοχή, (σε απόσταση 10 μέτρων από τη σιδηροδρομική γραμμή).
5. Να ρίπτετε σύρματα, ράβδους ή άλλα αντικείμενα, νερό και άλλα υγρά επί της Γραμμής Επαφής .
6. Να κυκλοφορείτε στις περιοχές των εγκαταστάσεων ηλεκτροκίνησης ( υποσταθμοί , υπαίθριοι οικίσκοι, ερμάρια , κ.λ.π.).
7. Να διέρχεστε από τις ισόπεδες διαβάσεις με οχήματα ή φορτία επί οχημάτων, ύψους μεγαλύτερου των 4,5 μέτρων ή ύψους μεγαλύτερου του αναγραφόμενου επί των οδικών πινακίδων σήμανσης των ειδικών κατασκευών περιορισμού του ανώτατου οδικού περιτυπώματος διέλευσης ( θύρες περιτυπώματος ).
8. Να πλησιάζετε στους θραυσμένους αγωγούς ηλεκτρικής έλξης , οι οποίοι έχουν πέσει στο έδαφος , σε απόσταση μικρότερη των 10 μέτρων.
9. Να αφαιρείτε εξαρτήματα ή αγωγούς από τις πάγιες εγκαταστάσεις ηλεκτρικής έλξης .
10. Να παίζουν παιδιά στην περιοχή των στην περιοχή των πάγιων εγκαταστάσεων ηλεκτροκίνησης και στην περιοχή γύρω από την ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή.
11. Να πλησιάζετε τις εγκαταστάσεις ηλεκτροκίνησης (Υποσταθμούς ), σε απόσταση μικρότερη των 5 μέτρων από αυτές .
12. Να ρίπτετε αντικείμενα , νερό ή άλλα υγρά στην περιοχή γύρω από την ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή και στις εγκαταστάσεις της.
13. Να έλθετε σε επαφή με κάθε μέσο με τις μεταλλικές κατασκευές που φέρουν αγωγούς για την τροφοδοσία της Γραμμής Επαφής .
14. Να προκαλείτε από αμέλεια ή εκουσίως θραύση μονωτήρων ή κόψιμο αγωγών με τη χρήση κυνηγετικών όπλων ή με άλλο τρόπο.
15. Να διατηρείτε μόνιμες ή προσωρινές επιφανειακές σωληνώσεις άρδευσης παράλληλες ή διασταυρούμενες με τις σιδηροδρομικές σε απόσταση μικρότερη των 10 μέτρων.
Παρακαλούνται οι κάτοικοι των περιοχών , των νομών Βοιωτίας και Ευβοίας οι οποίες γειτνιάζουν με το ηλεκτροδοτούμενο σιδηροδρομικό δίκτυο Σ.Σ. Οινόης – Σ.Σ. Χαλκίδας να γνωστοποιούν άμεσα κάθε ανωμαλία ή βλάβη εξοπλισμού ηλεκτροκίνησης , που παρατηρούν, στα αστυνομικά τμήματα , σε άλλες Αρχές , στον πλησιέστερο σιδηροδρομικό σταθμό ή στο ρυθμιστή έλξης του Ε.ΔΙ.Σ.Υ. , τηλ. 2102422039.
3 σχόλια:
Δρομολόγια στη γραμμή Χαλκίδας εκτελούνται από τον Αύγουστο του 09!Οι συρμοί είναι τα μπλέ ΜΑΝ-ΒΟΜΒΑRDΙΕR και ενίοτε RΑΙLΒUS.Τα τρένα τερματίζουν περίπου 200 μέτρα πριν τον σταθμό της Χαλκίδας σε προσωρινή αποβάθρα μονής γραμμής.Τον Ιανουάριο που πήγα Χαλκίδα,υπήρχαν κολώνες ηλεκτροκίνησης χωρίς σύρματα σε τμήματα της γραμμής. Τα δρομολόγια είναι 1/ώρα-κατεύθυνση και αν θυμάμαι καλά, υπάρχει και ένα τοπικό Οινόη-Χαλκίδα.
Χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας το Βημα για την τυχη του ΟΣΕ
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=16&artid=328771&dt=29/04/2010
Χαρακτηριστικη είναι η εικονα που συνοδευει το αρθρο (καντε κλικ επανω της για να μεγαλωσει).
Το 2004 με 9.200!!!! εργαζομενους το κόστος μισθοδοσίας ήταν 240 εκατ. ευρω. Το 2009 με 7.500!!!! εργαζομενους χρειάστηκαν 400 εκατ. ευρω για τη μισθοδοσια. Δλδ μεσα σε 5 χρονια μειωθηκε το προσωπικο κατα 1.700 ατομα και αυξηθηκε το κοστος μισθοδοσιας κατα 160!!!! εκατ. ευρω.
Αληθεια τι χρειαζεται ο ΟΣΕ 7.500 άτομα?????
Και καποιοι ονειρευονται πανελλαδικη ηλεκτροκινηση, τρενα παντου και ιστοριες για αγριους. Ο ΟΣΕ εχει 4.6 δις ακινητη περιουσια και ειμαι σιγουρος οτι το 90% μενει ανεκμεταλλευτη.
Θα αργήσει πολύ ακόμα να φτάσει ηλεκτροκίνητο desiro στην Χαλκίδα. Η κατάσταση θα συνεχίσει όπως σήμερα με τα MAN.
H γραμμή Οινόη- Χαλκίδα τέθηκε υπό τάση όχι για να χρησιμοποιηθεί ακόμα αλλά μόνο και μόνο για να προστατευτεί η υποδόμη της Η/Κ από τις κλοπές.
Η δρομολόγηση desiro είναι αδύνατη καθώς η εγκατεστημένη εδώ και χρόνια Η/Κ ΣΚΑ - Οινόη είναι off και με αρκετές φθορές από κλοπές καλωδίων ενώ τα έργα ΣΚΑ - Στ.Λαρίσης (μαζί με την προσωρινή Η/Κ στην περιοχή των Σεπολίων) προχωράνε μεν αλλά έχουν δρόμο ακόμα.
Δημοσίευση σχολίου