Σήμερα Μεγάλη Παρασκευή η έξοδος των οχημάτων από τα αστικά κέντρα κορυφώνεται. Πολλά τα σημεία που πρέπει να προσέξετε. Στον Μαλιακό τα 2 εναπομείναντα έργα σε εξέλιξη έχουν κολλήσει ως φαίνεται. Πληροφορίες από την περιοχή αναφέρουν πως η καθυστέρηση των έργων οφείλεται στην υποχρηματοδότηση απο το Κράτος. Ειδικά το τμήμα της Παράκαμψης Λαμίας δείχνει όχι μόνο να έχει σταματήσει αλλά να έχει εγκαταλειφθεί. Δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για την εξέλιξη του έργου αυτού που ουσιαστικά μαζί με το Στυλίδα -Ράχες ολοκληρώνει τον Αυτοκινητόδρομο από την Αθήνα μέχρι και τα Τέμπη που είναι τα επόμενα έργα. Καθυστερήσεις φαίνεται όμως ότι θα υπάρξουν και σε αυτό το τμήμα κόβοντας τις ελπίδες των οδηγών για ολοκλήρωση των τμημάτων αυτών το Καλοκαίρι που έρχεται.
Σύμφωνα με τα επίσημα χρονοδιαγράμματα του πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ η Παράκαμψη Λαμίας έπρεπε να έχει παραδοθεί από τον Αύγουστο του 2009 (!!) αλλά η εικόνα όταν περνάς από τα έργα δεν είναι ενθαρρυντική. Η προθεσμία για το τμήμα Στυλίδα -Ράχες είναι για το Καλοκαίρι του 2010 (σε ελάχιστους μήνες από σήμερα) αλλά δεν είναι μεγάλες οι πιθανότητες για κάτι τέτοιο. Το Υπουργείο προς το παρόν δεν έχει δώσει στοιχεία για την εξέλιξη και περιμένουμε κάποια στιγμή να μας ανακοινώσει τις οριστικές ημερομηνίες αυτών των έργων.
ΤΑ 2 ΕΡΓΑ
Το αντικείμενο του πρώτου έργου είναι η κατασκευή τμήματος του ΠΑΘΕ (Νέα Οδός πλέον) από την Νέα Κοίτη Σπερχειού έως το τέλος του Α.Κ. Ροδίτσας, στο οποίο περιλαμβάνονται, α) η αρτηρία, μήκους περίπου 4,06km, ως διαπλάτυνση ή/και βελτίωση της χάραξης της υφιστάμενης Ν.Ε.Ο., β) ο ανισόπεδος κόμβος Ροδίτσας (μορφής "τρομπέτας"), που εξυπηρετεί την σύνδεση της πόλης της Λαμίας με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ., γ) οι παράπλευρες, οι εγκάρσιες οδοί και οι τοπικές οδοί, δ) η αναδιευθέτηση της Νέας Κοίτης του Σπερχειού, από την εκβολή αυτού μέχρι τη Χ.Θ. 5+561 (περίπου 250m ανάντη του ΠΑΘΕ), η οποία Χ.Θ. ταυτίζεται με την Χ.Θ. 5+600 της υδραυλικής μελέτης, ε) η αναδιευθέτηση της Τάφρου Λαμίας από τη εκβολή αυτής στην Νέα Κοίτη Σπερχειού (Χ.Θ. 0+000) έως τη Χ.Θ. 5+000, στ) η αναδιευθέτηση τμήματος του χειμάρρου Ξηριά, μήκους περίπου 660m και ζ) η αποκατάσταση των επηρεαζόμενων έργων των αρδευτικών δικτύων Ανθήλης - Ροδίτσας.
Το αντικείμενο του δεύτερου έργου είναι η κατασκευή τμήματος του ΠΑΘΕ (Νέα Οδός πλέον) από τον Α.Κ. Αγίας Μαρίνας έως τον Α.Κ. Ραχών, στον οποίο περιλαμβάνονται, η αρτηρία, μήκους περίπου 19,2 χλμ τυπικής διατομής 22,65 μ, εκ των οποίων τα 1,2 χλμ ως διαπλάτυνση ή/και βελτίωση της χάραξης της υφιστάμενης Ν.Ε.Ο. ενώ τα υπόλοιπα 18,00 χλμ διαμορφώνονται με νέα χάραξη, τρεις σήραγγες διπλού κλάδου συνολικού μήκους 3,00 χλμ (μονού κλάδου) με τα δύο κτίρια εξυπηρέτησης αυτών, τέσσερις κοιλαδογέφυρες ( τρεις διπλού κλάδου και μία μονού) συνολικού μήκους 1,8 χλμ (μονού κλάδου), τρείς ανισόπεδους κόμβους, μία γέφυρα, άνω και κάτω διαβάσεις και παράπλευρους και κάθετους οδούς συνολικού μήκους 25 χλμ.
Ελπίζω πολύ σύντομα να έχουμε νέα από το κομβικό αυτό σημείο της Εθνικής Οδού αφού όλες οι διαδρομές προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη περιλαμβάνουν αυτό το οδικό τμήμα της χώρας.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Μία μικρή διόρθωση σχετικά με τις ονομασίες του αυτοκινητόδρομου. Τα έργα που αναφέρεις δεν ανήκουν στη Νέα Όδο ούτε όλος ο ΠΑΘΕ ονομάζεται Νέα Οδός.
Τα όρια της Νέας Οδού είναι από την Μεταμόρφωση (στην Αθήνα) έως τα Σκαρφεία (μετά τα Καμένα Βούρλα).
Τα έργα αυτά ανήκουν στην σύμβαση παραχώρησης του Ε65 και ακόμα δεν έχουν εμπορική ονομασία καθώς δεν έχουν ακόμα λειτουργήσει διόδια στο τμήμα παραχώρησης.
Συνοπτικά ο πρώην ΠΑΘΕ (Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι) έχει πλέον τις εμπορικές ονομασίες και τις διαχειρίζεται η αντίστοιχη εταιρεία
Πάτρα - Ελευσίνα ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ
Μεταμόρφωση - Σκαρφεία ΝΕΑ ΟΔΟΣ
Σκαρφεία - Ράχες χωρίς όνομα
Ράχες - Κλειδί ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ
Κλειδί - Θεσσαλονίκη ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ τμήμα αυτής)
Πολύπαθη (Πολύ)ΠΑΘΕ: Οδός των Παθών!
Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος
Δημοσίευση σχολίου