Υποδομές στην Ελλάδα

Τρίτη, 13 Απριλίου 2010

Αθλητικές Υποδομές: Ο Ολυμπιακός αποκτά Κολυμβητήριο στο Μικρολίμανο


Σημαντική απόφαση πήρε εχτές 12 Απριλίου ο Δήμος Πειραιά με την παραχώρηση για τα επόμενα 50 χρόνια έκτασης στο Μικρολίμανο για τη δημιουργία Κολυμβητηρίου.
Ο Δήμαρχος Πειραιά Κος Φασούλας δήλωσε: "Σήμερα είναι μια ιστορική μέρα για την πόλη του Πειραιά και τον Ολυμπιακό. Συμφωνήσαμε με τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού και φίλο, τον Γιάννη Συγγελίδη, για το πώς και πού θα προχωρήσουμε. Μετά από πολλά χρόνια, ο Δήμος αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να παραχωρήσει στον Ολυμπιακό τη χρήση για μια περίοδο πενήντα ετών του χώρου στο Δελφινάριο για να κατασκευάσει ένα σύγχρονο κολυμβητήριο. Ένα κολυμβητήριο που θα ανταποκρίνεται όχι μόνο στις σύγχρονες απαιτήσεις των αθλητών, αλλά κυρίως στην ιστορία και την προσφορά του Ολυμπιακού στον Αθλητισμό και στον υγρό στίβο. Βάζουμε, με την πρωτοβουλία μας αυτή, τέλος σε μια αδικία χρόνων. Αποτελούσε ντροπή ο Ολυμπιακός και ο Εθνικός, δυο ομάδες ιστορικές, να μην έχουν κολυμβητήριο. Σήμερα λύνουμε το πρόβλημα για τον Ολυμπιακό.
Παράλληλα ικανοποιούμε ένα αίτημα των πολιτών του Πειραιά για να αξιοποιηθεί ο χώρος στο Δελφινάριο. Να πάψουν οι πολίτες να ταλαιπωρούνται τους καλοκαιρινούς μήνες και να δουν την περιοχή να αναβαθμίζεται. Πιστεύουμε ότι ο Πειραιάς, με συγκροτημένα βήματα, γίνεται και στην πράξη αθλητική πρωτεύουσα της Ελλάδας. Είμαι αισιόδοξος ότι η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και η κυβέρνηση θα στηρίξουν τις προσπάθειές μας να αναβαθμιστεί η περιοχή γύρω από το ΣΕΦ και να στηρίξουμε τον Ολυμπιακό με τη στήριξη του σχεδίου μας. Στο κλειστό αυτό κολυμβητήριο είμαι βέβαιος ότι θα γραφτούν νέες σελίδες επιτυχιών για τον Ολυμπιακό και την Ελλάδα. Τέλος, με την απόφασή μας αυτή διαφυλάσσεται ο χώρος του κτήματος Δηλαβέρη και αποφεύγεται η τσιμεντοποίηση της περιοχής".
Για τον Ολυμπιακό πρόκειται για μια πολύ σημαντική μέρα καθώς μέσα στην καρδιά του Πειραιά σε στρατηγικά συγκοινωνιακό σημείο θα δημιουργηθεί το υγρό παλάτι του που όπως προσδοκά θα του φέρει τίτλους. Τεχνικά στοιχεία προς το παρόν δεν υπάρχουν αλλά λογικά το επόμενο διάστημα πρόκειται να δημοσιοποιηθούν. Το σίγουρο είναι πως η ομάδα του Πειραιά θα πάψει να βασανίζεται και να τρέχει από κολυμβητήριο σε κολυμβητήριο δημιουργώντας τη δική του στέγη.

11 σχόλια:

Spyros Kalogiros είπε...

Πολύ καλά νέα!!! Επιτέλους να αναπτυχθούν αθλήματα όχι και τόσο δημοφιλή!

Ακολουθεί σύντομα και το γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού στο Φάληρο ή Παλαιό Φάληρο!!!!

ANTONIS είπε...

μεγαλο σκανδαλο ειναι κυριοι.. ο δημαρχος πειραια δωριζει στον ολυμπιακο για λογους "δικαιοσυνης" 7000 στρεματα στο φιλετο του πειραια σε περιοδους ισχνων αγελαδων.. κ μετα ο δημος θα χρεωκοπησει οπως ελεγαν.. ο παναθηναικος 2 χρονια προσπαθει να χτισει το γηπεδο του και αλλοι μεσω δημαρχων και κυβερνησεων παιρνουν δωρεαν γηπεδα (βλ. καραισκακη)κ χωρους για κωλυμβητηρια.. ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΩΡΕΑΝ!

KouFa είπε...

δε θα σε χαλουσε ομως αν επαιρνε ο βαζελος τζαμπα φιλαρακο μου ε? :)

Ανώνυμος είπε...

Τι το ψαχνετε? Αφου η Μπιρμπιλη ειναι κρυπτοΣΥΡΙΖΑ γιαυτο και δεν αφηνει τον παναθηναικο να το φτιαξει!

Ανώνυμος είπε...

Αν και δεν υποστηρίζω ΚΑΜΙΑ ομάδα (όσο περίεργο και αν ακούγεται! διότι με απασχολούν σοβαρότερα θέματα της καριέρας μου, καθώς και του βιοεθνικού μέλλοντος της ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ!) θεωρώ ότι τόσο ο ANTONIS όσο και ο Ανώνυμος έχουν δίκιο! Δεν μου αρέσουν τα πολιτικά σχόλια, αλλά νομίζω ότι εδώ δεν υπάρχει άλλη απάντηση στο ζήτημα αυτό!

Δεν με πιστεύετε? Τότε απαντήστε μου, ΠΟΥ ήταν ο Τσίπρας και οι "131" όταν περιουσία του Ελληνικού Δημοσίου (το Καραϊσκάκη) μεταβιβάστηκε στον Κόκκαλη (ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΧΙ στην ΠΑΕ Ολυμπιακός, αλλά σε εταιρία του Κόκκαλη) ή όταν έγινε το Mall στην Νεραντζιώτισσα, ε?

Μόλις πήγε ο ΠΑΟ να φτιάξει γήπεδο, ΤΟΤΕ ξυπνήσανε και θυμηθήκανε "τα δεντράκια" σε έναν ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟ και "κάτω το μπήξε δήξε κεφάλαιο"????

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

Antonis είπε...

Θαυμασιο νεο

Μενω στην ευρυτερη περιοχη και για λογους υγειας ενα κολυμβητηριο θα μου ειναι απαραιτητο αλλα το πλησιεστερο κοντινο ειναι πολυ μακρια και πολυ παλαιο.

Αν πραγματι κατασκευαστει, ειναι κλειστο και εχει προσβαση το κοινο για εγγραφες ειναι πραγματι υπεροχο νεο.

Ανώνυμος είπε...

Ε αφού θα είναι θαυμάσιο νέο για εσένα, να μας πεις τι άλλο σου λείπει να το χρηματοδοτήσουμε! :)

Σοβαρά τώρα, πόσο ψηφοθηρική θεωρείται μια τέτοια ενέργεια λίγο καιρό πριν τις δημοτικές εκλογές;

Γεώργιος είπε...

Το Καραϊσκακη έγινε με σύμβαση παραχωρησης για 30~35 χρόνια.

Ανώνυμος είπε...

Για την ακρίβεια το 2003 για 49 χρόνια! Κοίταξέ το λίγο καλύτερα!

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

Ανώνυμος είπε...

Συγκρινετε τωρα το γηπεδο του μεγαλυτερου ελληνικου συλλογου με το τερατωδες σκανδαλο που παει να γινει στον βοτανικο και να βγαλετε¨"αδικημενο " το αιωνιο τσιρακι της χουντας,των SS και του βασιλια.ημαρτον,ακομα και εδω εφτασε η προπαγανδα σας.

Ανώνυμος είπε...

kolimbitirio -delfinario O mitropoulos itan sto SEF me basileiadi, soufleri to leilatisan kai dosan kai sto sokrati allo 1 tsamba stadio gia auto gurizei o tasos pali kato apo ti fterouga…ta aloga fenete den ta taizan.. boi8aei kai mantoubalos [ paradikastiko -boletsis... pou einai oeo?] kai i araxni palamakia ….sokratis=intracom=siemens re paidia to shisha club den enoxlei o markos mono? o periballontas xoros tou sef aneike ston taso ? eleos arketa poia...to sef epidoteite me 10 ekat. to xrono.. o gauros xrostaei kai 8a parei kai bonus? kai parkin tou kolimbitirio ?i 8alassa ?i 8a kleisoun omoiloi kai epixeiriseis gia ton agio sokrati? stadio au8airesias megalo olumpiako ergo-paketo.fagan kai trone kala. mono imarina tis agelopoulou mas emeine...

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα