κείμενο από το ypodomes.com
Τα νέα για το σύγχρονο τρένο στην Πάτρα δεν είναι και τα καλύτερα. Αυτό προκύπτει από την απάντηση σε ερώτηση του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας κου Μπεκίρη που έδωσε το Υπουργείο Υποδομών. Το ερώτημα ήταν η έλευση της διπλής γραμμής υψηλών ταχυτήτων και η ηλεκτροκίνηση μέχρι την πόλη της Πάτρας.
Το συμπέρασμα τουλάχιστον από την απάντηση όπως δημοσιεύτηκε είναι ότι η Πάτρα δεν πρόκειται να δει το ηλεκτρικό τρένο ούτε μέχρι το 2015. Αντίθετα το τμήμα από το Αίγιο (Ροδοδάφνη) μέχρι το Ρίο έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και είναι από τα μεγάλα έργα της περιόδου μέχρι το 2015 με προυπολογισμό 484.000.000 ευρώ. Συνολικά μέχρι το 2012(;) θα έχει ολοκληρωθεί το τμήμα Κιάτο- Αίγιο (Ροδοδάφνη) και μέχρι το 2015 και το τμήμα μέχρι το Ρίο και με την ηλεκτροκίνηση.
Παρακάτω είναι η απάντηση του Υπουργείου όπως δημοσιεύτηκε από την ιστοσελίδα του βουλευτή:
«Για το τμήμα Κιάτο - Πάτρα:
Νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή κανονικού εύρους Κιάτου - Πάτρας, κατ' επέκταση της πρόσφατα παραδοθείσας στην κυκλοφορία νέας διπλής γραμμής Κορίνθου - Κιάτου.
1.Τμήμα Κιάτο - Αίγιο: Η υλοποίηση του χρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής με εγκεκριμένο προϋπολογισμό 480.000.000 ευρώ και βρίσκεται σε φάση κατασκευής των έργων υποδομής. Η χρονική διάρκεια της απόφασης χρηματοδότησης από το Ταμείο Συνοχής λήγει τον Δεκέμβριο 2010. Ωστόσο, είναι σε εξέλιξη η διαδικασία χρονικής παράτασης της Απόφασης μέχρι το 2012. Τα έργα ηλεκτροκίνησης του ως άνω τμήματος θα χρηματοδοτηθούν και θα ολοκληρωθούν στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ.
2. Τμήμα Αίγιο - Πάτρα: Η κατασκευή της ΣΓΎΤ στο πρώτο υποτμήμα Ροδοδάφνη - Ρίο (28 χλμ) έχει ενταχθεί για συγχρηματοδότηση μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ενίσχυσης της Προσπελασιμότητας του ΕΣΠΑ 2007-2013 με συνολικό προϋπολογισμό 484.000.000 ευρώ. Το έργο αφορά στην πλήρη κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής κανονικού εύρους σε μήκος 28 χλμ (εργασίες υποδομής, επιδομής, Σιδηροδρομικών Σταθμών, σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης, φωνητικής επικοινωνίας και ηλεκτροκίνησης), καθώς και σε εργασίες για την εγκατάσταση της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη - Ρίο. Ο ορίζοντας ολοκλήρωσης του έργου είναι το 2015.
Για το υπολειπόμενο τμήμα Ρίου - Πάτρας (13 χλμ), η ΕΔΑ Μεταφορών δεν έχει λάβει πρόταση από τον αρμόδιο φορέα για αξιολόγηση. Άλλωστε, οι μελέτες δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη. Σε κάθε περίπτωση για το τμήμα αυτό θα πρέπει να οριστικοποιηθεί ο σχεδιασμός και να εξασφαλιστούν οι αναγκαίοι πόροι για την κατασκευή.
Σε άλλη είδηση της ιστοσελίδας μας υπάρχει η πληροφόρηση ότι τα έργα εκσυγχρονισμού του Σιδηρόδρομου θα γίνουν αλλά χωρίς την υπογειοποίηση. Το θέμα που είναι αρκετά σημαντικό και για όλο το δίκτυο αλλά και για τους κατοίκους της Πάτρας θα έχει ως φαίνεται εξελίξεις το επόμενο διάστημα. Το ypodomes.com θα είναι παρών και θα σας μεταφέρει τις εξελίξεις που αναμένονται σημαντικές το επόμενο διάστημα.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Ποιο είναι το συμπέρασμα αγαπητοί αναγνώστες; Ότι οι πολιτικάντηδες που διοίκησαν την δύσμοιρη τούτη χώρα τουλάχιστον τις τρεις προηγούμενες δεκαετίες μας δούλευαν ψιλό γαζί. Οι προσωπικές τους οικονομίες εκτοξεύτηκαν στα ουράνια, ενώ σε περίοδο ειρήνης και με πακτωλούς δισεκατομμυρίων από την Ε.Ε. κατάφεραν το ακατόρθωτο: να βουλιάξουν την χώρα στην αθλιότητα, να την κατάχρεοκοπήσουν και να την ταπεινώσουν όπως δεν ταπεινώθηκε ούτε στον πόλεμο του 1897 (στο κάτω - κάτω πόλεμος ήταν και όχι γαλήνια περίοδος ειρήνης με τεράστιες εισροές κεφαλαίων!!!). Αλήθεια που είναι η "ισχυρή Ελλάδα" που ευαγγελίζονταν μια σειρά "καταλληλότεροι" σωτήρες - μεγαλοηγέτες της; Που είναι ο δήθεν "ισχυρός της λόγος", ο δήθεν "ισότιμος εταίρος", η "ισχυρή φωνή της Ε.Ε." και άλλες τόσες παπ...ιές που μας βομβάρδιζαν από τα συνένοχα Μ.Μ.Ε. τους; Που είναι οι φανταστικές και παραμυθένιες εξαγγελίες τους για την σιδηροδρομική ΠΑΘΕ (ούτε την οδική δεν έχουν ολοκληρώσει), για την ηλεκτροκίνηση κ.λ.π. χονδροειδέστατα ψεύδη που με πιθήκιο θράσος εκστόμιζαν με κάθε ευκαιρία; Που είναι η δήθεν "εξίσωση των μισθών και ημερομισθίων" με τον μέσο όρο αυτών της Ε.Ε. σε ορίζοντα τριετίας ή πενταετίας; Ψέμα, ψέμα, ψέμα και πάλι ψέμα. Και τώρα από όσα με ντροπή και με σκυμμένο κεφάλι ψελλίζουν μέσα από τα δόντια τους, ότι δηλαδή τα έργα θα τιναχθούν στον αέρα και τίποτα τελικά δεν θα ολοκληρωθεί πάλι ψέματα είναι... Δεν δυνάστε κύριοι να φτιάξετε έργα; Δεν φτάνουν τα χρήματα; Επαναλειτουργείστε την μετρική του Λαυρίου, βελτιώστε την χάραξή της για επίτευξη υψηλότερων ταχυτήτων από την δεκαετία του '50 και βάλτε της τηλεδιοίκηση λόγω του αυξημένου φόρτου. Κάνετε και έναν κλάδο Κορωπί - Αεροδρόμιο. Ούτε διπλές γραμμές, ούτε διαπλατύνσεις ούτε φαραωνικά έργα του δήθεν Rroastiakos. Αν ισομοίραζαν τα κονδύλια μεταξύ αυτοκινητοδρόμων και σιδηροδρόμων δίχως διαπλατύνσεις, διπλασιασμούς γραμμής κ.λ.π. παρά μόνο με κατασκευή παραλλαγών, σηράγγων κοιλαδογεφυρών κ.λ.π. η Ελλάδα και ειδικά η Πελοπόννησος θα είχε έναν ταχύτατο μετρικό σιδηρόδρομο και όλες οι μεγάλες πόλεις της χώρας μας θα ήταν δυνατόν να συνδέονται σιδηροδρομικώς. Τώρα το μόνο που πετύχαμε είναι να κλείσουμε όλο το δίκτυο, αλλά και αυτό που βελτιώσαμε να το αφήσουμε τελικώς ανολοκλήρωτο και ατελές, καθιστώντας το τελικά άχρηστο (παράβλεπε σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας - Κοζάνης - Βέροιας που έμεινε ως μια σύνδεση φάντασμα...) Οι υπαίτιοι, αγαπητοί αναγνώστες αυτής της κατάστασης δε θα πληρώσουν ποτέ; Στο κάτω κάτω ο μ...κας ο ελληνικός λαός που τους βγάζει ηληθιωδώς τόσα και τόσα χρόνια την πληρώνει συνεχώς. Αυτοί ποτέ;
Θα συμπληρώσω το σχόλιο του αναγνώστη προηγουμένως. Φτιάχνουμε έργα με υπερβολές. Εθνική οδός Κορίνθου - Τριπόλεως: δώσαμε λεφτά για να αντικαταστήσουμε 2 (θεωρητικά) επικίνδυνες στροφές με 2 διπλές σήραγγες!!!! Την στιγμή που λείπουν δρόμοι από όλη την Ελλάδα.
Δημοσίευση σχολίου