κείμενο από το ypodomes.com
Η ηλεκτροκίνηση έχει φτάσει στο Κιάτο εδώ και ένα μήνα. Μέσα σε αυτό το διάστημα έχουμε δει να γίνονται δοκιμαστικά δρομολόγια προφανώς για την εξασφάλιση της ομαλής λειτουργίας των ηλεκτρικών τρένων του Προαστιακού όταν αυτός ξεκινήσει τα επίσημα δρομολόγια με Desiro.
Από ανεπίσημες πληροφορίες (χωρίς να υπάρχει κάποια σχετική επιβεβαίωση) μαθαίνουμε πως «υπάρχει πιθανότητα να ξεκινήσουν την περίοδο των γιορτών». Η ιστοσελίδα μας απέστειλε συγκεκριμένα ερωτήματα για την επίσημη λειτουργία των ηλεκτρικών τρένων προς το Κιάτο αλλά δεν λάβαμε καμία απάντηση.
Κανείς υπεύθυνος δεν έχει βγει να πει μια κουβέντα που να οριοθετεί την περίοδο κατά την οποία ο κόσμος που χρησιμοποιεί αυτό το δρομολόγια θα μπορεί να χρησιμοποιεί αυτά τα τρένα και όχι τα rail bus.
Μιλώντας για τα rail bus πριν από λίγες μέρες είχαμε και άλλο περιστατικό δίωρης καθυστέρησης με αποτέλεσμα να εξαγριωθεί ο κόσμος που περίμενε μάταια το τρένο. Ενόψει εξελίξεων υπάρχουν κάποια σημάδια παρακμής και ελπίζουμε να σταματήσουν σύντομα.
Ένα άλλο νέο που μάθαμε είναι πως τα δρομολόγια ΔΕΝ θα είναι ανά 15 λεπτά αλλά και πάλι ωριαία. Η δικαιολογία που προβάλλεται είναι πως πρέπει ο κόσμος πρέπει πρώτα να εμπιστευτεί τον Προαστιακό και μετά να γίνουν συχνότερα δρομολόγια!!! Δυστυχώς αυτή την εποχή λειτουργεί μια φοβερή ράδιο- αρβύλα ενημέρωση η οποία μπερδεύει τον κόσμο δεν υπάρχει σαφήνεια της κατάστασης και γενικά θυμίζει καταστάσεις τριτοκοσμικές.
Το ypodomes.com θα συνεχίσει την προσπάθεια ενημέρωσης για τις εξέλιξης σε ένα μέσο που από πρωταγωνιστής τον υποχρεώνουν σε ρόλο κομπάρσου παρότι έχουν δαπανηθεί εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή του και την λειτουργία του από το δημόσιο χρήμα.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
3 σχόλια:
ίσως έχεις διαβάσει το proastiakos.net πραγματικά εκεί η πληροφορία φιλτράρεται μιας ο διάλογος που γίνεται είναι από άτομα διαφόρων πλευρών (επιβάτες, εργαζόμενους κτλ)
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αδυνατεί στο να κάνει μια απλή ανακοίνωση, να δημοσιεύσει ένα απλό χρονοδιάγραμμα.
Το αποτέλεσμα είναι πάντως το proastiakos.net να έχει φτάσει σε επισκεψιμότητα πάνω από 2000 ημερησίως από ανθρώπους που προσπαθούν και τελικά βρίσκουν απαντήσεις σε καθημερινές τουλάχιστον ερωτήσεις.
ίσως έχεις διαβάσει το proastiakos.net πραγματικά εκεί η πληροφορία φιλτράρεται μιας και ο διάλογος που γίνεται είναι από άτομα διαφόρων πλευρών (επιβάτες, εργαζόμενους κτλ)
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αδυνατεί στο να κάνει έστω και μια απλή ανακοίνωση, να δημοσιεύσει ένα απλό χρονοδιάγραμμα.
Το αποτέλεσμα είναι πάντως πως το proastiakos.net έχει φτάσει σε επισκεψιμότητα πάνω από 2000 ημερησίως, από ανθρώπους που προσπαθούν -και τελικά βρίσκουν- απαντήσεις σε καθημερινές τουλάχιστον ερωτήσεις.
Αγαπητοί μου το έχω γράψει πολλάκις θα το ξαναγράψω και τώρα: ο φορέας διαχείρισης του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα (τρενοσέ;) έχει αντίληψη και νοοτροπία όταν ο σιδηρόδρομος κινούνταν με ατμό!!! Π.χ. Για το προαστιακό χρησιμοποιεί πότε τα rail buses, πότε τα ΜΑΝ, αλλά αν δεν του βγαίνουν τα τρένα μπορεί να δείτε τετραβάγονες ή πενταβάγονες AEG - Intercity! Πάλι καλά που είναι εκτός λειτουργίας οι τριβάγονες ουγγρικές Ganz - Mavag, ειδάλλως θα τις βλέπατε κι εκείνες...Τα ίδια συμβαίνουν προς Χαλκίδα. Οι άνθρωποι του ΟΣΕ δεν διακρίνουν αν μεταφέρον επιβάτες, εμπορεύματα ή κτήνη! Δεν ενδιαφέρονται ούτε για την κατάσταση των συρμών (μόνο ένα επίπεδο ανεκτής ασφαλείας διατηρείται και από κει και πέρα τίποτα...), ούτε για την ακριβή τήρηση των δρομολογίων, ούτε για το αν θα κοπούν ή όχι εισιτήρια, ούτε για το αν θα μετακινηθούν όρθιοι, αν ξεπεραστεί το επιτρεπόμενο φορτίο, ούτε για την καθαριότητα, ούτε για την θέρμανση και τον κλιματισμό των επιβατών και πάει λέγοντας...Αυτά γινόντουσαν χρόνια στον σιδηρόδρομο είναι σιδηροδρομική νοοτροπία που έχει περάσει στο DNA του ΟΣΕ και δεν πρόκειται να μεταβληθεί ΠΟΤΕ. Γι' αυτόν τον λόγο πρέπει να αλλάξει ο φορέας διαχείρισης, όχι όμως με πινακίδες greeklish του τύπου proastiakos, αλλά ουσιαστικά! Οποιοσδήποτε άλλος φορέας διαχείρισης και να ήταν (ακόμα και ο ΗΣΑΠ ή τα...ΚΤΕΛ) θα ήταν τα πράγματα πολύ καλύτερα. Είναι επιτακτική η ανάγκη να δημιουργηθεί ένας σοβαρός φορέας διαχείρισης (όπως λ.χ. η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ), ο οποίος θα αναλάβει όλες τις προαστιακές σιδ/κες μετακινήσεις:1.Πειραιάς - Κιάτο, 2. Πειραιάς - Χαλκίδα, 3. Πειραιάς - Θήβα (ή καλύτερα Λιβαδειά) 4.Άγιοι Ανάργυροι - Παλαιός Σ.Σ. Κορίνθου και Λουτράκι (μετρική) και τις μελλοντικές επεκτάσεις προς Λαύριο και Ραφήνα τις οποίες είναι δυνατόν να πραγματοποιεί με συνδυασμένες μεταφορές (σιδηρόδρομος και λεωφορεία του ΚΤΕΛ) έως να επεκταθεί και προς τα εκεί ο προαστιακός σιδηρόδρομος! Ο φορέας αυτός μπορεί να είναι δημόσιος ή ιδιωτικός ή και τα δυο μαζί, στον οποίον είναι δυνατόν να εργαστούν και άνθρωποι από τον ΟΣΕ (που προηγουμένως αποδεχθούν οικειοθελώς το σοβαρό καθεστώς του νέου φορέα) προσφέροντας τις πολύτιμες γνώσεις τους και την εμπειρία τους, κάτι που αδυνατούν να κάνουν στον σημερινό ΟΣΕ. Τέλος τα δρομολόγια του προαστιακού ΔΕΝ πρέπει να παραμείνουν ωριαία, αλλά ανάλογα με την αιχμή της κίνησης των επιβατών να πυκνώνουν και να αραιώνουν από 15' έως και μιάμιση - δυο ώρες. Η χρήση της μετρικής γραμμής θα ανακούφιζε πολύ το δίκτυο προς Κόρινθο, αφού τις ώρες αιχμής θα ήταν δυνατό να δρομολογούνταν τρένα με ανταπόκριση (είτε στα Άνω Λιόσια είτε στους Αγίους Αναργύρους εξυπηρετώντας τόσο το οριζόντιο όσο και τον κάθετο άξονα του προαστιακού), τόσο από Ελευσίνα (κέντρο και όχι Μαγούλα) όσο και από Μέγαρα (κέντρο) καθώς επίσης θα ήταν δυνατόν να εξασφαλίζονταν μετακίνηση των επιβατών (με το αζημίωτο φυσικά...) απ'τον Νέο Σ.Σ.Κορίνθου στον παλιό (κέντρο) όσο και προς το Λουτράκι (που εξυπηρετείται από την Κόρινθο με αστικά ΚΤΕΛ και όχι γρηγορότερα από το τρένο). Μην προσδοκάτε καλύτερη διαχείριση, θα καταστραφούν, αν δεν έχουν ήδη καταστραφεί, και οι Desiro. Προτιμώ να καθυστερήσει λίγο η ηλεκτροκίνηση, αρκεί να συνοδευτεί με σόφρωνα και σοβαρό φορέα διαχείρισης.
Δημοσίευση σχολίου