κείμενο από τo ypodomes.com
Εν μέσω γενικότερης σύγχυσης για το θέμα του ΟΣΕ, ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος βαδίζει στο άγνωστο. Μέσα στο 2010 υπήρξαν ελπίδες ότι αυτό το πολύ σημαντικό μέσο θα καταφέρει να παίξει το ρόλο για τον οποίο δημιουργήθηκε.
Είναι τουλάχιστον απογοητευτικό το γεγονός ότι ενώ την χρονιά που μας πέρασε ξεκίνησαν τη λειτουργία τους δύο σταθμοί στο δίκτυο (Άγιοι Ανάργυροι και Μεταμόρφωση) ξεκίνησε έστω και με χίλια ζόρια ο ηλεκτροκινούμενος Προαστιακός στο Κιάτο ωστόσο είναι τόσο θολό το τοπίο που ο επιβάτες δεν μπορούν να εμπιστευτούν το μέσο αυτό.
Με τις απεργίες να διαδέχονται η μία την άλλη, οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια να βγάζουν μάτι, οι γραμμές να υπολειτουργούν, έργα να μην τελειώνουν δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για αισιοδοξία όσον αφορά τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο Αθηνών.
Η ηλεκτροκίνηση δεν αναμένεται να τελειώσει σύντομα στον βασικό άξονα πράγμα τουλάχιστον παράδοξο καθώς θα έπρεπε να είναι το πρώτο τμήμα που θα είχε ηλεκτροκινούμενα τρένα. Αντ αυτού είναι παγιδευμένο ανάμεσα στα έργα διαπλάτυνσης των γραμμών, των έργων που δεν τελειώνουν ποτέ.
ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΣΤΑΘΜΟΙ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ
Ο κεντρικός σταθμός στην Αθήνα σήμερα έχει την ίδια εικόνα που είχε πριν από 3-4 χρόνια. Οι εργασίες είναι αφόρητα αργές και δεν φαίνεται να υπάρχει κανένα ενδιαφέρον σχετικά με το μέλλον του κεντρικότερου σταθμού στη χώρα.
Ο σταθμός του Πειραιά είναι κυριολεκτικά φάντασμα με δρομολόγια ανά μία ώρα! Όποιος κάνει μια βόλτα στον ιστορικό σταθμό του Πειραιά θα διαπιστώσει πως οι επιβάτες είναι ελάχιστοι και μυημένοι στα δρομολόγια μιας και αν κάνει κάποιος το λάθος να χάσει ένα τρένο πρέπει να περιμένει μια ώρα ακόμα και αν θέλει να πάει μέχρι την Αθήνα.
Προφανώς λόγω της πιθανολογούμενης πώλησης μέρους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πώλησης του δικτύου του Προαστιακού να έχουν παγώσει τα πάντα. Πόροι όχι μόνο δεν υπάρχουν αλλά γίνεται και προσπάθεια ισοσκέλισης του ισολογισμού του ομίλου.
Αυτά λειτουργούν εις βάρος της λειτουργίας του και δεν προβλέπεται η κατάσταση να καλυτερεύσει μέχρι να αποφασιστεί η επόμενη μέρα του Προαστιακού.
ΤΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΑΧΑΡΝΕΣ
Αναφορικά με τους σταθμούς Ταύρος και Αχαρνές είναι έτοιμοι εδώ και μήνες αλλά κανείς δεν τους εντάσσει στα δρομολόγια του Προαστιακού. Φυσικά οι σταθμοί αυτοί δεν θα φέρουν μεγάλες αλλαγές στα νούμερα του Προαστιακού αλλά είναι τουλάχιστον άδικο, σταθμοί που έχουν ολοκληρωθεί κατασκευαστικά να στέκουν άχρηστοι.
Ειδικά για τον σταθμό Ταύρος στο σημείο που έχει κατασκευαστεί μάλλον είναι απίθανο να έχει επιβατική κίνηση γιατί βρίσκεται σε σημείο εκτός της οικιστικής ζώνης και μακριά από οποιαδήποτε επαγγελματική ζώνη.
Αντίθετα ο σταθμός Αχαρνές με τη λειτουργία του θα δώσει την ευκαιρία σε κατοίκους της περιοχής που μέχρι σήμερα δεν έχουν την ευκαιρία να χρησιμοποιούν μέσα σταθερής τροχιάς να αποκτήσουν το δικό τους σταθμό.
Κλειδί σε όλα είναι η λειτουργία της βασικής γραμμής από τον Πειραιά μέχρι την Αθήνα και ακολούθως μέχρι το ΣΚΑ σε πολύ πιο τακτικά δρομολόγια που θα φέρουν κόσμο στο μέσο που θέλει να το χρησιμοποιεί αλλά αδυνατεί με τις σημερινές συνθήκες. Πάντως μέχρι νεωτέρας καλά νέα για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο δεν περιμένουμε..
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
1)ΕΠΙΣΗΣ ΑΤΥΧΗΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑ 1 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΛΙΟΣΙΑ (ΚΙΑΤΟ). ΩΣΑΝ ΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑΣ, ΛΕΩΦ. ΚΗΦΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΚΟΜΒΙΚΟΙ, ΕΝΩ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΜΑΚΡΙΝΟ! ΣΑΡΔΕΛΟΠΟΙΗΣΗ (ΤΟ ΠΡΩΙ) ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΝΗ (ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ). ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ. ΕΛΛΕΙΠΕΙ, ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ.
2) ΟΙ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ ΣΤΗ ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ. Η ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ, ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΤΑΘΜΟ, ΛΕΕΙ "ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ". ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΣΤΗ ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ, ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΝΑ ΠΝΙΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΜΑΣ(ΕΠΙΒΑΤΕΣ) ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ. ΓΚΡΑΦΙΤΙ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ. 3 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΣΟ, ΟΥΔΕΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΧΩ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΓΙΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ. ΠΛΗΡΗΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ
Λιγο πιο κατω απο το σταθμο μετρο του Κεραμεικού περνανε οι γραμμες του ΟΣΕ για Πειραια. Δεν θα ηταν πιο εξυπνο να κατασκευαστει εκει ενας σταθμος μετεπιβιβασης του ΟΣΕ παρα στο Ρουφ?
Δημοσίευση σχολίου