Ανώνυμος είπε...
Είναι θετικό το γεγονός της παράδοσης του τμήματος από Α/Κ Ιωαννίνων-Άραχθος έστω και μετά από πολλές καθυστερήσεις και αναβολές,έστω και αν δεν έχει ολοκληρωθεί πλήρως η σήραγγα εκαπνισμού και για αυτό και ο δρόμος δεν θα χρησιμοποιείται μέχρι το τέλος του 2008 οπότε και θα ολοκληρωθεί αυτή για φορτηγά μεγαλύτερα των 3,5 τόνων.
Τώρα όσον αφορά την γέφυρα του Αράχθου με τις προσβάσεις της, πιστεύω ότι θα ολοκληρωθεί το επόμενο καλοκαίρι,αφού η ΑΕΓΕΚ που το κατασκευάζει έχει οικονομικά προβλήματα,ενώ για το τμήμα από τον Άραχθο έως τον Α/Κ Μετσόβου που το έχει αναλάβει η ΑΚΤΩΡ,αυτό μπορεί να έχει ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2008 ή το αργότερο στο πρώτο τετράμηνο του 2009.
Για το τμήμα από Α/Κ Μετσόβου έως Παναγία που το έχει και αυτό η ΑΚΤΩΡ,μπορεί να ολοκληρωθεί και αυτό έως το τέλος του 2008 ή το αργότερο στο πρώτο τετράμηνο του 2009, όπως πιστεύω το ίδιο και για το τμήμα Παναγία-Γρεβενά,αλλά και για το υπόλοιπα τμήματα που είναι υπό κατασκευή,όπως η Μεσόγεια χάραξη Στρυμώνας-Άγιος Αννδρέας στον νομό Καβάλας και η γέφυρα του Νέστου με τις προσβάσεις της.
Είναι σίγουρο πάντως παρά τις διαβεβαιώσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ και της Εγνατίας Οδού ΑΕ,ότι η Εγνατία Οδός θα ολοκληρωθεί πλήρως μέσα στο 2009 και πάντως όχι μέσα στο 2008,αφού από φωτογραφίες που έχω δεί σε Chat Forum που ασχολείται με τα οδικά έργα και δημοσιεύτηκαν την προηγούμενη εβδομάδα,η εκτιμησή μου έιναι ότι με εξαίρεση το τμήμα από Νεοχώρι Θεσπρωτίας έως Ψηλορράχη Ιωαννίνων μήκους 9 χιλιομέτρων που θα παραδοθεί σίγουρα μέχρι το τέλος του 2008,για όλα τα υπόλοιπα υπό κατασκευή τμήματα ισχύουν οι εκτιμήσεις που ανέφερα προηγουμένως.
Υ.Γ Πάντως ακόμα και αν ισχύσει το ακραίο σενάριο που μιλάει για ολοκλήρωση της Εγνατίας στο τέλος του 2009 ή στις αρχές του 2010,θα έχουν έτσι και αλλιώς διαψευστεί το ΥΠΕΧΩΔΕ και όλοι όσοι μιλούν για ολοκλήρωση του έργου εντός του 2008,αλλά το σίγουρο είναι ότι η Εγνατία θα αλλάξει τον αναπτυξιακό χάρτη όλης της Βόρειας Ελλάδας,αφού οι αποστάσεις θα μειωθούν εντυπωσιακά.
19 Ιούνιος 2008 6:34 μμ
Ανώνυμος είπε...
ειμαι απο κοζανη και χρησιμοποιω συχνα την εγνατια προς ιωαννινα και θεσσαλονικη και παρακολουθω στενα την εξελιξη της εδω και μια 7ετια περιπου... ειναι μεγαλη ανασα καθε κομματι που παραδιδεται μικρο η μεγαλο... η πολη μου που μεχρι πριν απο 4 χρονια ηταν πραγματικα απομονωμενη, αποκτα επιτελουσ εναν επαρκη δρομο(δεν λεω υπερσυγχρονο-γνωμη μου ειναι οτι οι 2 λωριδες κυκλοφοριας ειναι προσωρινα επαρκεις, ιδιαιτερα με την ολοκληρωση της και την αρση της απαγορευσης για μεγαλα φορτηγα) θα ηθελα να ρωτησω τον ανωνυμο φιλο αν μπορει να δωσει καποιο λινκ με φωτογραφιες , οπως αναφερει στο σχολιο του
22 Ιούνιος 2008 2:39 πμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
χρειάζονται τουλάχιστον άλλες 2 γραμμές μετρό στην Αθήνα. Και κάτι αλλο, ας κοιτάξουν να φτιάξουν μετρό και σε κάποιες μεγάλες επαρχιακές πόλεις. π.χ. Πάτρα (είναι απαραίτητο), Λάρισα (απαραίτητο) και Ηράκλειο (επίσης απαραίτητο) και σε σχέση και με τις λεωφορειακές γραμμές θα είναι πολύ χρησιμο.
22 Ιούνιος 2008 11:33 πμ
Ο/Η sdakos είπε...
Δεν νομίζω ότι χρειάζονται μετρό αυτές οι πόλεις.. Ίσα ίσα με ένα τραμ θα ήταν πολύ καλά βολεμένες. Εδώ ακομά και στη Θεσσαλονίκη που είναι 5πλάσια ακόμα γίνεται συζήτηση αν χρειαζόταν μετρό ή tram-train..
Όσο για την Αθήνα, νομίζω πως η γραμμή 4 είναι απαραίτητη, και ίσως μια ακόμα που να ενώνει περιοχές που δεν έχουν μετρό. Πάντως και εδώ πιστεύω είναι επιβεβλημένη η επέκταση του τραμ, γιατί το μετρό είναι αρκετά ακριβό και πάντα πιο χρονοβόρο και περίπλοκο να κατασευαστεί..
22 Ιούνιος 2008 1:02 μμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Ελπίζω και εύχομαι τα περισσότερα από αυτά τα έργα και ιδίως στις πόλεις της περιφέρειας να υλοποιηθούν αν και στην Ελλάδα ισχύει το "όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι" μιας και μετά το 2013 θα περιοριστούν τα χρήματα που θα λαμβάνουμε από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
12 Ιούνιος 2008 6:33 μμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Το σίγουρο είναι ότι μέχρι το τέλος του 2012 οι φίλοι Θεσσαλονικείς θα υποστούν αρκετή ταλαιπωρία από τα έργα του μετρό, οπότε θα πρέπει να οπλιστούν με μεγάλη υπομονή αφού η ταλαιπωρία αυτή θα είναι προσωρινή ενώ το μετρό θα είναι μόνιμο και θα διευκολύνει τις μετακινήσεις τους, ενώ θα αναβαθμίσει και τις περιοχές απ΄όπου θα περάσει.
Υ.Γ Το ίδιο ισχύει και για τις επεκτάσεις του μετρό σε πρώτη φάση πρός Καλαμαριά και Σταυρούπολη που εύχομαι να έχουν ολοκληρωθεί έως το2014 και αργότερα πιθανώς πρός Κορδελιό και Αεροδρόμιο.
16 Ιούνιος 2008 6:45 μμ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου