Η πιο πολυσυζητημένη επέκταση ζωτικής σημασίας για την εταιρεία λειτουργίας του Τραμ καταλήγει με happy end από εχτές 4 Ιουνίου 2008 με την έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων από τη Νομαρχία Πειραιά. Με αυτό τον τρόπο τελειώνει μια διαμάχη 4 ετών μεταξύ του Υπουργείου Μεταφορών, του Δήμου Πειραιά και της τοπικής Νομαρχίας.
Μετά από αλλαγές επί αλλαγών στη χάραξη του Τραμ ορίστηκε η τελική , ανοίγοντας διάπλατα πλέον τον δρόμο για τη δημοπράτηση του Τραμ στο Κέντρο και το λιμάνι του Πειραιά εντός του επόμενου διμήνου. Ο ανάδοχος μέχρι το επόμενο καλοκαίρι αναμένεται να έχει εγκαταστήσει τα πρώτα εργοτάξια στους δρόμους του Πειραιά.
Το έργο αναμένεται σύμφωνα με τις εξαγγελίες να είναι έτοιμο το Καλοκαίρι του 2010 αλλά επειδή βρισκόμαστε στο βασίλειο των καθυστερήσεων ας το υπολογίσουμε εντός του 2011.
Η διαδρομή μήκους 5,3χλμ θα ακολουθεί την ακόλουθη πορεία: Μικράς Ασίας, Γρ. Λαμπράκη, Βασ. Γεωργίου, Ακτή Ποσειδώνος, Εθνικής Αντιστάσεως και επιστροφή στην Μικράς Ασίας όπου είναι και το μοναδικό διπλό τμήμα της διαδρομής καθώς το υπόλοιπο θα κινείται σε μονό διάδρομο.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου