Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

Εγνατία Οδός: Παραδόθηκε στην κυκλοφορία η μεγαλύτερη σήραγγα στην Ελλάδα

Η Εγνατία Οδός μεγαλώνει κατά 20 χιλιόμετρα. Το τμήμα από τον Α/Κ Ιωαννίνων μέχρι τη γέφυρα του Άραχθου παραδόθηκε στην κυκλοφορία και μειώνει την απόσταση κατά 20 λεπτά. Μέσα στο τμήμα αυτό ανήκει και η σήραγγα Δρίσκου η οποία είναι η μεγαλύτερη στην Ελλάδα (μήκους περίπου 4,6 χιλιομέτρων ο κάθε κλάδος).
Είναι το πλέον σημαντικό τμήμα στην περιοχή της Ηπείρου το οποίο σχεδόν ολοκληρώνεται αφού απομένουν κάποια μικρά τμήματα συνολικού μήκους 27 χιλιομέτρων (έτοιμα τα 96 από τα 123 χιλιόμετρα). Η πλέον σημαντική επόμενη παράδοση είναι αυτή από τον Α/Κ Γρεβενών έως τον Α/Κ Παναγιάς.
Το συνολικό κόστος κατασκευής ανήλθε στα 251 εκ. ευρώ και ο χρόνος κατασκευής ξεπέρασε τα 5 χρόνια.
Και σε αυτό το τμήμα της Εγνατίας Οδού, επιτρέπεται η κυκλοφορία επιβατικών αυτοκινήτων, λεωφορείων και φορτηγών μέχρι 3,5 τόνων σε πρώτη φάση, μέχρι να ολοκληρωθούν τα υπόλοιπα τμήματα οπότε θα μπορούν να κινούνται και φορτηγά.
Ο κ. Σουφλιάς, επισκέφθηκε επίσης την υπό κατασκευή γέφυρα Αράχθου μήκους 1.050 μέτρων που θα ολοκληρωθεί το 2009, καθώς και την γέφυρα Μετσοβίτικου που θα ολοκληρωθεί εντός του 2008.
Φιλοδοξία του ΥΠΕΧΩΔΕ είναι να ολοκληρωθεί ο βασικός άξονας μήκους 670 χιλιομέτρων με κάποια μικρά τμήματα να απομένουν για ολοκλήρωση το 2009. Εκατόν είκοσι τέσσερα χιλιόμετρα απομένουν για να ολοκληρωθεί πλήρως η Εγνατία Οδός και αυτό αναμένεται να γίνει στα τέλη του 2008, όπως δήλωσε προ ημερών ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού ΑΕ, Απόστολος Γούλας
Για την παράδοση του υπερσύγχρονου οδικού άξονα που ενώνει την Ηγουμενίτσα με τους Κήπους Έβρου, απομένουν άλλα 45 χλμ στην Καβάλα, 7 στην Ξάνθη, 37 στα Γρεβενά και 27 στα Ιωάννινα.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είναι θετικό το γεγονός της παράδοσης του τμήματος από Α/Κ Ιωαννίνων-Άραχθος έστω και μετά από πολλές καθυστερήσεις και αναβολές,έστω και αν δεν έχει ολοκληρωθεί πλήρως η σήραγγα εκαπνισμού και για αυτό και ο δρόμος δεν θα χρησιμοποιείται μέχρι το τέλος του 2008 οπότε και θα ολοκληρωθεί αυτή για φορτηγά μεγαλύτερα των 3,5 τόνων.
Τώρα όσον αφορά την γέφυρα του Αράχθου με τις προσβάσεις της, πιστεύω ότι θα ολοκληρωθεί το επόμενο καλοκαίρι,αφού η ΑΕΓΕΚ που το κατασκευάζει έχει οικονομικά προβλήματα,ενώ για το τμήμα από τον Άραχθο έως τον Α/Κ Μετσόβου που το έχει αναλάβει η ΑΚΤΩΡ,αυτό μπορεί να έχει ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2008 ή το αργότερο στο πρώτο τετράμηνο του 2009.
Για το τμήμα από Α/Κ Μετσόβου έως Παναγία που το έχει και αυτό η ΑΚΤΩΡ,μπορεί να ολοκληρωθεί και αυτό έως το τέλος του 2008 ή το αργότερο στο πρώτο τετράμηνο του 2009, όπως πιστεύω το ίδιο και για το τμήμα Παναγία-Γρεβενά,αλλά και για το υπόλοιπα τμήματα που είναι υπό κατασκευή,όπως η Μεσόγεια χάραξη Στρυμώνας-Άγιος Αννδρέας στον νομό Καβάλας και η γέφυρα του Νέστου με τις προσβάσεις της.
Είναι σίγουρο πάντως παρά τις διαβεβαιώσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ και της Εγνατίας Οδού ΑΕ,ότι η Εγνατία Οδός θα ολοκληρωθεί πλήρως μέσα στο 2009 και πάντως όχι μέσα στο 2008,αφού από φωτογραφίες που έχω δεί σε Chat Forum που ασχολείται με τα οδικά έργα και δημοσιεύτηκαν την προηγούμενη εβδομάδα,η εκτιμησή μου έιναι ότι με εξαίρεση το τμήμα από Νεοχώρι Θεσπρωτίας έως Ψηλορράχη Ιωαννίνων μήκους 9 χιλιομέτρων που θα παραδοθεί σίγουρα μέχρι το τέλος του 2008,για όλα τα υπόλοιπα υπό κατασκευή τμήματα ισχύουν οι εκτιμήσεις που ανέφερα προηγουμένως.
Υ.Γ Πάντως ακόμα και αν ισχύσει το ακραίο σενάριο που μιλάει για ολοκλήρωση της Εγνατίας στο τέλος του 2009 ή στις αρχές του 2010,θα έχουν έτσι και αλλιώς διαψευστεί το ΥΠΕΧΩΔΕ και όλοι όσοι μιλούν για ολοκλήρωση του έργου εντός του 2008,αλλά το σίγουρο είναι ότι η Εγνατία θα αλλάξει τον αναπτυξιακό χάρτη όλης της Βόρειας Ελλάδας,αφού οι αποστάσεις θα μειωθούν εντυπωσιακά.

Ανώνυμος είπε...

Btw,

τι συμβαίνει με το stadia.gr/forum τις τελευταίες μέρες?

Έχει πέσει ο server? Ξέρει κανείς πότε θα ξανανέβει?

Ανώνυμος είπε...

Σε συνέχεια του χθεσινού μου σχολίου θα αναφέρω και το τμήμα από Α/Κ Τύριας έως Αγία Αναστασία στον νομό Ιωαννίνων,το οποίο αφορά οδοποία μήκους 3 χιλιομέτρων και το οποίο περιλαμβάνει δίδυμη σήραγγα μήκους 850 μέτρων σε 2 κλάδους και στην οποία μένουν να διανοιχτούν 150 σήραγγας και στους δύο κλάδους τα οποία δεν είχαν ολοκληρωθεί λόγω σοβαρών γεωλογικών προβλημάτων στην περιοχή,αφού υπήρξαν και υπάρχουν ακόμα κατολισθήσεις.
Το έργο αυτό έχει αναλάβει η ΑΚΤΩΡ και σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας Ηπειρωτικώς Αγών των Ιωαννίνων,αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2008,αν και εγώ πιστεύω ότι θα παραδοθεί πλήρως στο πρώτο τετράμηνο του 2009,μιας και τα προβλήματα των κατολισθήσεων τώρα έχουν αρχίσει να αντιμετωπίζονται,ενώ σύμφωνα με περσινές ανακοινώσεις των στελεχών της Εγνατίας Οδού στην Ήπειρο το έργο θα παραδίδονταν τώρα,αλλά κάτι τέτοιο στάθηκε ανέφικτο,λόγω ότι τα προβλήματα που εξαιτίας δεν προχωρούσαν τα έργα της πλήρους διάνοιξης και στου δύο κλάδους της σήραγγας μόλις πρίν λίγο καιρό άρχισαν να επιλύονται και επίσης η σύμβαση του έργου προβλέπει ολοκλήρωση σε 12 μήνες.
Υ.Γ Η σύμβαση αυτή πρέπει να σημειώσω είχε υπογραφεί τον Ιούλιο του 2006.

Ανώνυμος είπε...

ειμαι απο κοζανη και χρησιμοποιω συχνα την εγνατια προς ιωαννινα και θεσσαλονικη και παρακολουθω στενα την εξελιξη της εδω και μια 7ετια περιπου... ειναι μεγαλη ανασα καθε κομματι που παραδιδεται μικρο η μεγαλο... η πολη μου που μεχρι πριν απο 4 χρονια ηταν πραγματικα απομονωμενη, αποκτα επιτελουσ εναν επαρκη δρομο(δεν λεω υπερσυγχρονο-γνωμη μου ειναι οτι οι 2 λωριδες κυκλοφοριας ειναι προσωρινα επαρκεις, ιδιαιτερα με την ολοκληρωση της και την αρση της απαγορευσης για μεγαλα φορτηγα) θα ηθελα να ρωτησω τον ανωνυμο φιλο αν μπορει να δωσει καποιο λινκ με φωτογραφιες , οπως αναφερει στο σχολιο του

ΑΓΡΙΝΙΩΤΗΣ είπε...

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ STADIA/FORUM; ΠΟΤΕ ΘΑ "ΞΑΝΑΑΝΕΒΕΙ"; ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ CORFU. ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΘΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΣΤΕΡΗΣΗΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

Οι φωτογραφίες που ανέφερα στο προχθεσινό μου σχόλιο βρίσκονται στο www.stadia.gr/forum.

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα επιτέλους μετά από πέντε ημέρες ξαναλειτουργεί το www.stadia.gr/forum με φωτογραφίες από την περιοδία Σουφλιά στην Εγνατία από Ιωάννινα έως Γρεβενά.
Από τις φωτογραφίες αυτές μπορώ να πώ ότι οι εκτιμήσεις που έκανα σε σχολιά μου στις 19 και 20 Ιουνίου ισχύουν σε μεγάλο βαθμό.
Συγκεκριμένα από Μπαλντούμα έως Άραχθο που περιλαμβάβει την γέφυρα Αράχθου και τις προσβάσεις της που το εκτελεί η ΑΕΓΕΚ πάει για το επόμενο καλοκαίρι.Από Α/Κ Αράχθου έως Α/Κ Μετσόβου με δύο εργολαβίες που τις εκτελεί η ΑΚΤΩΡ,οι πιθανότητες να ολοκληρωθεί εντός του 2008 είναι 70% και 30% εντός του πρώτου τετραμήνου ή εξαμήνου του 2009.Το ίδιο ισχύει και για το τμήμα από Α/Κ Μετσόβου έως Παναγία με δύο εργολαβίες που εκτελεί επίσης και αυτές η ΑΚΤΩΡ.
Τέλος από Παναγία έως Γρεβενά σε άλλα σημεία το έργο είναι αρκετά προχωρημένο και σε άλλα είναι πιο πίσω,με αποτέλεσμα κάποια σημεία να παραδωθούν μέσα στο 2008 και άλλα το πρώτο τετράμηνο ή εξάμηνο του 2009.
Τελικά το σίγουρο πως όσο και αν ο Σουφλιάς υποστηρίζει ότι το έργο θα τελειώσει μέσα στο 2008 με εξαίρεση κάποια μικρά τμήματα που θα τελειώσουν το 2009,η Εγνατία πλήρως και χωρίς παρακάμψεις θα λειτουργήσει το καλοκαίρι του 2009,εκτός και αν προκύψουν και άλλα απρόοπτα που παρατείνουν το χρόνο αυτό.

Ανώνυμος είπε...

Πληροφορήθηκα χθές ότι η Εγνατία Οδός ΑΕ προκήρυξε τέσσερις εργολαβίες που αφορούν την ολοκλήρωση της Εγνατίας από Α/Κ Σελλών έως Δυτικό Α/Κ Γρεβενών και μία εργολαβία που αφορά την ολοκλήρωση του κάθετου άξονα από Σιάτιστα έως Κρυσταλλοπηγή και συγκεκριμένα από Σιάτιστα έως Νέο Κωσταράζι.Τα έργα αυτά έχουν προυπολογισμό περίπου 240 εκ.ευρώ και χρόνο ολοκλήρωσης σύμφωνα με την προκήρυξη τους 6 μήνες.
Με βάση αυτές τις εξελίξεις δικαιώνομαι σε αυτά που είχα πει σε προηγούμενα σχολιά μου,όπου υποστήριζα ότι η Εγνατία πλήρης και χωρίς παρακάμψεις θα δοθεί το καλοκαίρι του 2009,εκτός και αν υπάρξουν και άλλα απρόοπτα που παρατείνουν τον χρόνο αυτό.
Όσοι ακόμα υποστηρίζουν μέσα σε αυτούς και ο Σουφλιάς ότι η Εγνατία θα παραδοθεί μέσα στο 2008,μάλλον θα πρέπει να πάψουν να το υποστηρίζουν αυτό γιατί εκτίθονται ανεπανόρθωτα,αφού έλεγαν ότι όλα τα έργα της Εγνατίας θα ολοκληρώνονταν μέσα στις συμβατικές προθεσμίες πράγμα το οποίο πλέον δεν ισχύει.

Ανώνυμος είπε...

Βρήκα χθές στο www.stadia.gr/forum φωτογραφίες από την Μεσόγεια χάραξη στον Νομό Καβάλας από χ.θ 14 έως χ.θ 36,5 λίγο πρίν την σήραγγα συμβόλου και μπορώ να πώ το έργο προχωράει αρκετά καλά,τόσο που μπορώ να πώ ότι μπορεί να ολοκληρωθεί στο μεγαλύτερο μέρος του μέσα στο 2008 με κάποιο μικρό τμήμα να ολοκληρωθεί το πολύ μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2009.
Για τα υπόλοιπα έργα της Εγνατίας ισχύουν ότι είχα πεί σε προηγούμενα σχολιά μου,δηλαδή παράδοση το αργότερο το καλοκαίρι του 2009,εκτός και αν προκύψουν απρόοπτα που παρατείνουν το χρόνο ολοκλήρωσης των έργων.

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα