Το ΕΣΠΑ 2007-2013 έχει ξεκινήσει και αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις εξελίξεις μετά τις εξαγγελίες για τους Νέους Αυτοκινητόδρομους Αττικής. Όπως έγινε γνωστό μέσω του ΕΣΠΑ 2007-2013 θα προστεθούν 28,5 χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων στα ήδη υπάρχοντα στην Αττική με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2013-2015.
Τα κυριότερα από αυτά είναι:
1. Επέκταση Λεωφόρου Κύμης έως και την Εθνική Οδό και σύνδεση με αυτήν.
2. Διαπλάτυνση Λ. Κηφισού από 3 Γέφυρες έως Μεταμόρφωση.
3. Νέος Περιφερειακός άξονας Παιανίας -Μαρκοπούλου με παράκαμψη του Κορωπίου.
4. Υπογειοποίηση 900 μέτρων στη Λ. Αλεξάνδρας
5. Επέκταση της Λ. Λαυρίου
Το κόστος των παραπάνω έργων υπολογίζεται σε 500εκ, ευρώ. Η ταυτόχρονη ανακοίνωση τους ίσως μας παραπέμπει σε ένα έργο πακέτο και όχι έργο ανά δρόμο. Το κόστος είναι σημαντικό αλλά σίγουρα τα οφέλη είναι πολλαπλά. Η Λ. Κύμης θα αποτελεί εναλλακτικό άξονα για τις μετακινήσεις από και προς την Εθνική Οδό. Η Λ. Κηφισού που ειδικά στο τμήμα που αναβαθμίζεται παρουσιάζει φαινόμενα πλήρης ακινησίας για πολλές ώρες θα μπορεί να δέχεται μεγαλύτερο αριθμό αυτοκινήτων και θα έχει ομαλότερο ροή. Η επέκταση της Λ. Λαυρίου και ο περιφερειακός Παιανίας- Μαρκοπούλου θα δώσει νέες δυνατότητες μετακίνησης ιδίως στους ολοένα και περισσότερους κατοίκους των Μεσογείων. Η Λ. Αλεξάνδρας με τν υπογειοποίηση 900 μέτρων αλλά και την κατεδάφιση του ποδοσφαιρικού γηπέδου εκεί θα μπορέσει να "πρασινίσει" όλο αυτό το τμήμα μετατρέποντας την σε όαση μέσα στο κέντρο της Αθήνας.
Οι δημοπρατήσεις των έργων λογικά θα αρχίσουν από τα τέλη του έτους με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2013 ή το αργότερο το 2015.
ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ - Νέο Υπόγειο Τμήμα
Με πολύ ενδιαφέρον περιμένουμε και τις εξελίξεις σχετικά με την υφιστάμενη Αττική Οδό στο τμήμα Μεταμόρφωση- Δ. Πλακεντίας. Εκεί η εταιρεία διαχείρισης προτείνει την κατασκευή ενός υπόγειου τμήματος χωρίς εξόδους με σκοπό την διαμπερή κυκλοφορία προς τις μακρινότερες εξόδους της Αττικής Οδού. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό έργο αφού θα ανακουφίσει μια και καλή το λανθασμένα σχεδιασμένο και κατασκευασμένο τμήμα που έπρεπε να έχει τουλάχιστον 5 λωρίδες ανά κατεύθυνση αφού βρίσκεται σχεδόν στο κέντρο των μετακινήσεων της Αττικής Οδού.
Δεδομένης της κυκλοφοριακής συμφόρησης της Αθήνας καιρός είναι μετά την ανακοίνωση όλων αυτών των έργων να περάσουμε σύντομα στο στάδιο κατασκευής καθώς η μετακίνηση γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη καθημερινά.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Να πω τη γνώμη μου ότι το πιο σημαντικό κατά τη γνώμη μου είναι η βελτίωση της λεωφόρου κηφισού (βλ. και blog http://khfi-sos.blogspot.com/2008/01/blog-post_05.html για λεπτομέρειες). Το βασικό πρόβλημα του δρόμου είναι η μεταβλητή διατομή του: 5 λωρίδες στις 3 γέφυρες, γίνονται 3 στην Αχαρνών... Στην κάθοδο τα ίδια στο ύψος των ΚΤΕΛ.
Είναι κρίμα η πιο σημαντική αρτηρία του λεκανοπεδίου να παρουσιάζει αυτή την κατάσταση - ΚΑΙ ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για δρόμο ΧΩΡΙΣ ΦΑΝΑΡΙΑ !!!!!!
Δημοσίευση σχολίου