Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 9 Ιουνίου 2008

Α/Δ Βορειοδυτικής Πελοπονήσσου: Ερχονται τα πρώτα εργοτάξια

Ο πιο σημαντικός Αυτοκινητόδρομος της Ελλάδας ξεκινά επιτέλους. Εντός του Ιουνίου αναμένεται να ξεκινήσουν οι πρώτες εργασίες στο τμήμα Κορίνθου-Πάτρας, ενώ ήδη ξεκίνησε η τοποθέτηση νέου αντιολισθητικού τάπητα στα επικίνδυνα σημεία.
Το τμήμα μέχρι την Πάτρα και τον Πύργο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2012με παραδόσεις τμημάτων σταδιακά φυσικά, ενώ μέχρι το 2013 αναμένεται να έχει φτάσει μέχρι την Καλαμάτα.
Προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα του οδοστρώματος η εταιρεία «Ολυμπία Οδός», θα πραγματοποιήσει εργασίες τοποθέτησης νέου αντιολισθητικού τάπητα στα σημεία – καρμανιόλες του δρόμου Πατρών – Κορίνθου, υιοθετώντας μάλιστα μια τεχνολογία που για πρώτη φορά εφαρμόζεται στην Ελλάδα και αποκαλείται «μεταλλοβολή».
Αμέσως μετά και πιο συγκεκριμένα στα μέσα Ιουνίου, θα εγκατασταθούν οι πρώτες εργολαβίες στα σημεία όπου υπάρχει το ενδεχόμενο αρχαιολογικών ευρημάτων, ενώ το έργο θα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη στις αρχές του 2009.
Υπενθυμίζεται, ότι ο νέος αυτοκινητόδρομος θα έχει προϋπολογισμό 2,8 δις ευρώ, μήκος 365 χιλιόμετρα και πλάτος 26,5 μέτρα με 2 λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση. Η
χρηματοδότηση θα προκύψει από πόρους της παραχωρησιούχου Κοινοπραξίας ενώ χρήμα ύψους 200 εκατ. ευρώ θα προέλθει από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Η αναγκαιότητα του έργου αυτού είναι κατανοητή καθώς η Πάτρα αποτελεί τη φυσική θαλάσσια δίοδο προς την Ιταλία και την υπόλοιπη Ευρώπη. Πολλοί από εμάς άλλωστε έχουμε διανύσει την απόσταση από Κόρινθο έως την Πάτρα και σε όλη τη διάρκεια έχει χρειάζεται να κάνουμε δεκάδες προσπεράσεις σε φορτηγά διεθνών μεταφορών παίζοντας πολλές φορές τη ζωή μας κορόνα-γράμματα.
Η καθημερινή διέλευση όμως χιλιάδων αυτοκινήτων και φορτηγών καθημερινά είναι και το πρόβλημα στην κατασκευή των τμημάτων που περιέχουν και την σημερινή Εθνική Οδό.
Το 2009 και το 2010 θα είναι χρονιές ορόσημο για την πρόοδο του έργου ενώ από το 2011 θα έχουμε και τις πρώτες παραδόσεις τμημάτων.
Έως τότε υπομονή σε όσους χρησιμοποιούν το δρόμο αυτό. Κάτι καλό γίνεται..

12 σχόλια:

GeorgeM είπε...

Διόρθωση:

Τα 120 χλμ. του τμήματος Κόρινθος – Πάτρα, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και μεσαίο διαχωριστικό διάζωμα. Ο αυτοκινητόδρομος αυτός θα έχει πλάτος 26,5 μέτρα με εξαίρεση το τμήμα Έξοδος Πάτρας – Διόδια Ρίου μήκους 6 χλμ που θα διαθέτει 4 Λωρίδες κυκλοφορίας (αστικού τύπου) ανά κατεύθυνση με συνολικό πλάτος 33,15μ." (ΛΕΑ?)

"Τα 163,7 χλμ., του τμήματος Πάτρα – Πύργος- Αλφειός - Τσακώνα, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) και μεσαίο διαχωριστικό διάζωμα."

Agg3los είπε...

Το Πατρα -Κορινθος θα είχε αρχικα 3 λωρ.(2+λεα) αλλα θα είχε χωρο και για τριτη λωριδα(3+1)Το υπουργειο τωρα σκεφτεται επισημως να γινει 3+1 απο την αρχη ...

Ανώνυμος είπε...

Θετική εξέλιξη αν και πιστεύω ότι τα έργα θα ξεκινήσουν από τον Ιούλιο και μετά.Τώρα όσον αφορά το τμήμα Κόρινθος-Πάτρα θα έχει δύο λωρίδες σύν ΛΕΑ ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ πλάτους 3 μέτρα αντί 2,20 και εκεί που θα γίνουν τα τεχνικά όπως γέφυρες άνω-κάτω διαβάσεις οδού θα έχει υποδομή και για μία ακόμα λωρίδα κυκλοφορίας, αν και τώρα το ΥΠΕΧΩΔΕ εξετάζει να γίνει από την αρχή ο δρόμος με 3 λωρίδες σύν ΛΕΑ.

Ανώνυμος είπε...

Σε συνέχεια του από τις 11 Ιουνίου σχολιό μου θα ήθελα να προσθέσω ότι στη διαδρομή Κόρινθος-Πάτρα τα πρώτα 20 χιλιόμετρα έως το Κιάτο θα γίνουν με 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση σύν ΛΕΑ και από το Κιάτο έως τον κόμβο των Αραχωβίτικων θα γίνει με 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση όπου η 3η λωρίδα θα είναι η διευρυμένη λωρίδα εκτάκτου ανάγκης με πλάτος 3 μέτρα αντί 2,20 και τέλος από τον κόμβο των Αραχωβίτικων έως την είσοδο της Πάτρας θα γίνει με γίνει με 3+1 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.
Υ.Γ Τώρα το ΥΠΕΧΩΔΕ ομολογεί ότι σκέφτεται να γίνει όλη η διαδρομή από Κόρινθο έως Πάτρα από την αρχή με 3+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση αν και θα έπρεπε να είχε σχεδιαστεί από την αρχή έτσι, γιατί κατά την γνώμη μου μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερήσεις στην κατασκευή του έργου και πιθανώς σε αύξηση του κόστους που εύχομαι να μην είναι πολύ μεγάλη.

Ανώνυμος είπε...

Η εθνική οδός Αθήνας - Θεσσαλονίκης έχει 2 λωρίδες + ΛΕΑ εκτός από τα τμήματα έξω από την Αθήνα και έξω από τη Θεσσαλονίκη. Να περιμένουμε να γίνει η εθνική προς Πάτρα όλη με 3 λωρίδες είναι ουτοπία στη χώρα που ζούμε... Πουθενά δεν υπάρχει διορατικότητα

Ανώνυμος είπε...

Απ'όσο ξέρω στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη 3 λωρίδες+ΛΕΑ υπάρχει σε κάποια τμήματα από την Αθήνα έως την Υλίκη και από την Θεσσαλονίκη έως την Κατερίνη και η υπόλοιπη διαδρομή όπως και στα καινούργια τμήματα που παραδόθηκαν στον Μαλλιακό είναι με 2 λωρίδες+ΛΕΑ.Όσο για την διαδρομή Κόρινθος-Πάτρα λόγω της μεγάλης κίνησης εξαιτίας του λιμανιού της Πάτρας, αλλά και γιατί η Πάτρα και η ευρύτερη περιοχή της θα γίνει μέσω της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου και της Ιόνιας κόμβος πρός την Ήπειρο τα νησιά του Ιονίου και την Δυτική Πελοππόνησο,θα έπρεπε από την αρχή να είχε σχεδιαστεί με 3 λωρίδες+ΛΕΑ όπως ανέφερα και σε προηγούμενα σχολιά μου στις 11 και στις 13 Ιουνίου.

Ανώνυμος είπε...

Βρήκα σήμερα δημοσίευμα της εφημερίδας Σημερινή της Πάτρας με ημερομηνία 7 Ιουνίου όπου αναφέρουν οι αρμόδιοι από το ΥΠΕΧΩΔΕ ότι η εγκατάσταση της αναδόχου κοινοπραξίας αναμένεται εντός του Ιουνίου και πάντος εντός του καλοκαιριού χωρίς να αναφέρουν ακριβή χρόνο εγκατάστασης, αφού μένουν να διευθετηθούν θέματα που αφορούν κυρίως τις τοποθεσίες που θα εγκατασταθούν τα εργοτάξια, επειδή πρόκειται για αρκετά μεγάλο και πολυσύνθετο έργο το οποίο θα επιφέρει αρκετή ταλαιπωρία στους οδηγούς που θα κινούνται κυρίως στον άξονα Κορίνθου-Πατρών κατά την διάρκεια των έργων, για αυτό γίνεται προσπάθεια να μειωθεί η ταλαιπωρία.
Επίσης σε ερώτηση του Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Αχαίας Κώστα Σπηλιόπουλου τον περασμένο μήνα σχετικά με το χρόνο έναρξης των έργων, ο υφυπουργός ΥΠΕΧΩΔΕ Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος απάντησε ότι αυτό θα γίνει μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, αφού εξετάζεται ο δρόμος από Κόρινθο έως Πάτρα να γίνει με 3 λωρίδες+ΛΕΑ, εξαιτίας του μεγάλου κυκλοφοριακού φόρτου που είχε αρχικά βασιστεί σε στοιχεία που υπερεκτιμήθηκαν από το ΥΠΕΧΩΔΕ.
Υ.Γ Το τελευταίο αυτό στοιχείο επιβεβαιώνει την εκτίμηση που είχα κάνει σε σχολιό μου στις 11 Ιουνίου που μιλούσα για έναρξη εργασιών από τον Ιούλιο και πιο μετά.

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα πηγαίνοντας πρός Πάτρα είδα δύο βάν που έγραφαν στα πλαινά τους Ολυμπία Οδός Λειτουργία.Πρίν ένα μήνα έμαθα ότι η Άπιον Κλέος αυτοκινητόδρομος ΑΕ που είχε αναλάβει την κατασκευή,εκμετάλλευση και διαχείριση του άξονα ΕΛευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα μετονομάστηκε σε Ολυμπία Οδός ΑΕ.
Πρέπει να τονιστεί ότι αυτές οι δύο κοινοπραξίες αρχικά είχαν διεκδικήσει τον άξονα αυτό ως αντίπαλοι και ύστερα συγχωνεύτηκαν σε μία κοινοπραξία ως Άπιον Κλέος και ανέλαβαν και ύστερα μετονομάστηκε σε Ολυμπία Οδός στην οποία συμμετέχουν η γαλλική Vinci γνωστή από το Ρίο-Αντίρριο,η γερμανική Hochtief γνωστή από το αεροδρόμιο της Αθήνας και από ελληνικής πλευράς ο όμιλος Άκτωρ-ΕΛΤΕΒ,η J&P-Άβαξ και η Αθηνά που είναι πλέον θυγατρική της J&P-Άβαξ.
Υ.Γ Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω εάν γνωρίζει κάποιος αν έχει ενεργοποιηθεί η σύμβαση παραχώρησης αυτού του άξονα,αφού κατά την γνώμη μου,η παρουσία αυτοκινήτων της κοινοπραξίας αυτό μαρτυρά πως συμβαίνει,αλλά θα ήθελα καλύτερη πληροφόρηση πάνω σε αυτό το θέμα.

Ανώνυμος είπε...

Σε συνέχεια του προχθεσινού μου σχολίου χθές περνώντας από τον περιφερειακό της Πάτρας,είδα στο κτίριο ελέγχου των σηράγγων βάν που έγραφαν Ολυμπία Οδός Λειτουργία.Αυτό σημαίνει ότι ο άξονας Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα έχει περάσει στην διαχείριση της παραπάνω εταιρείας,αλλά πέρα από κάποια μικρά κομμάτια που έχει στρωθεί καινούργιος ασφαλτοτάπητας δεν υπάρχει τίποτα άλλο.Βέβαια όπως είχα πεί και σε παλιότερα σχόλια μου περιμένω από τον Ιούλιο και μετά να ξεκινήσουν εργασίες στον άξονα αυτό,αλλά θα μπορούσαν τουλάχιστον να βελτίωσουν τον υπάρχοντα δρόμο Κορίνθου-Πατρών με πιο γρήγορους ρυθμούς,αφού θα είναι πολύ δύσκολο να γίνουν μαζί και το έργο αναβάθμισης του υπάρχοντος δρόμου και η κατασκευή του καινούργιου δρόμου,γιατί θα δημιουργηθεί κυκλοφοριακή ασφυξία αφού εκτός από 5 σημεία στην Κορινθία (Κιάτο,Γεληνιάτικα,Ξυλόκαστρο,Λυκοποριά και Μαύρα Λιθάρια)και 8 σημεία στην Αχαία(Αιγείρα,Πλάτανος,Ελίκη,Αίγιο,Σελιανίτικα,Αβυθός,Παναγοπούλα και Αραχωβίτικα),ο υπόλοιπος δρόμος θα υπερδιπλασιαστεί σε πλάτος φθάνοντας τα 26.5 μέτρα,οπότε στα σημεία που ο δρόμος ακολουθεί την υπάρχουσα χάραξη τα κυκλοφοριακά προβλήματα θα είναι μεγάλα έως την ολοκλήρωση των έργων.
Είναι λοιπόν απαραίτητο να μην περιμένει η Ολυμπία Οδός ΑΕ εάν δεν έχει γίνει ακόμα την έναρξη ισχύς της σύμβασης παραχώρησης για να μπορέσει να κερδίσει χρόνο ώστε να ολοκληρώσει εγκαίρως την βελτίωση του τμήματος Κόρινθος-Πάτρα,πρίν από την κατασκευή του καινούργιου δρόμου.
Υ.Γ Σύμφωνα με την σύμβαση παραχώρησης τα έργα βελτίωσης στο τμήμα Κόρινθος-Πάτρα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέσα σε ένα χρόνο από την έναρξη ισχύς της σύμβασης και η κατασκευή του νέου δρόμου Κορίνθου-Πατρών-Πύργου σε 3,5 χρόνια από την ημερομηνία έναρξης της σύμβασης παραχώρησης.

Ανώνυμος είπε...

Διάβασα σήμερα στο www.stadia.gr/forum ότι σύμφωνα με άνθρωπο που εργάζεται στην Ολυμπία Οδό ΑΕ,ότι η κοινοπραξία εξετάζει πλέον σοβαρά να γίνει εξαρχής ο δρόμος από Κόρινθο έως Πάτρα με 3 λωρίδες+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και συζητά με το ΥΠΕΧΩΔΕ τροποποίηση του οικονομικού αντικειμένου του έργου μιάς και η προσφορά είχε γίνει με 2 λωρίδες+ΛΕΑ.
Όπως είχα πεί σε προηγούμενα σχολιά μου,το ΥΠΕΧΩΔΕ είχε δηλώσει ότι αυτό το ενδεχόμενο το εξέταζε σοβαρά και ότι μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα είχαμε εξελίξεις.
Ελπίζω με την αναθεώρηση του οικονομικού αντικειμένου του έργου που ζητεί η Ολυμπία Οδός ΑΕ να μην προκύψει μεγάλη οικονομική επιβάρυνση και περισσότερη καθυστέρηση στην κατασκευή του έργου,αν και όπως έχω πεί σε αυτό το blogg πιστεύω ότι τα έργα θα ξεκινήσουν μετά τον Ιούλιο.
Υ.Γ Με την τροποποίηση του οικονομικού αντικειμένου το πιο πιθανόν είναι η κοινοπραξία να εκμεταλλευτεί περισσότερο χρόνο τον άξονα αυτό προκειμένου να αποσβέσει ευκολότερα τα χρήματα που θα επενδύσει.

Theo είπε...

Καλησπέρα,
Το ιστολόγιό μου http://carriageway-autostrada.blogspot.com/
ίσως μπορεί να συνεισφέρει στην ανάπτυξη ενός διαλόγου αναφορικά με τους υφισταμένους κινδύνους στο τμήμα Κόρινθος-Πάτρα

Theo είπε...

Στο τμήμα Κορίνθου - Πατρών άρχισαν κάποιες εργασίες που θα παράσχουν μεγαλύτερη ασφάλεια στον υφιστάμενο δρόμο πριν από την μετατροπή του σε αυτοκινητόδρομο.Βελτίωση δηλαδή του οδοστρώματος και επισκευή κάποιων σιδηρών στηθαίων ασφαλείας. Αυτό που δυστυχώς δεν σκέφτηκαν να ξεκινήσουν είναι η απαλλαγή των κρασπέδων της οδού, στις δεξιές σχετικά κλειστές στροφές, από τους αυτοφυείς θάμνους και τις τεχνητές πρασιές που στολίζουν μεν το περιβάλλον αλλά αποτελούν θανάσιμο κίνδυνο καθώς στερούν από τον οδηγό την ορατότητα και την δυνατότητα να αντιληφθεί έγκαιρα ένα σταματημένο όχημα που πχ έχει πάθει βλάβη, με συνέπειες που μπορεί εύκολα να φα ταστεί κανείς.

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα