ΓΡΑΜΜΗ 1 ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ
Πειραιάς - Κηφισιά (25,6 χιλιόμετρα)
ΣΤΑΘΜΟΙ 2007=24
ΣΤΑΘΜΟΙ ΥΠΟ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΤΟ 2009-2010: 05 (παράδοση:2011-2014)
ΣΤΑΘΜΟΙ ΥΠΟ ΜΕΛΕΤΗ = 02 (παράδοση:2018)
ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΚΑΜΙΝΙΑ(μελλοντικός σταθμός-2010 ή 2011), ΦΑΛΗΡΟ (ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΡΑΜ), ΜΟΣΧΑΤΟ, ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΤΑΥΡΟΣ, ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ, ΘΗΣΕΙΟ, ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ(ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΗ 3), ΟΜΟΝΟΙΑ (ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΗ 2), ΒΙΚΤΩΡΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ (ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΜΕ ΓΡΑΜΜΗ 2), ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ, ΑΓΙΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ, ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ, ΠΕΡΙΣΣΟΣ, ΠΕΥΚΑΚΙΑ, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΕΙΡΗΝΗ, ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ(ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΜΕ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ), ΜΑΡΟΥΣΙ, ΚΑΤ, ΚΗΦΙΣΙΑ, Λ. ΤΑΤΟΪΟΥ+ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ+ΚΑΣΤΡΙ+ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ(μελλοντικοί σταθμοί-2014), ΑΝΟΙΞΗ+ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ(μελλοντικοί σταθμοί 2018)
Τελευταία Νέα
Η Γραμμή 1 του Μετρό είναι και η πιο παλιά αφού έχει ξεκινήσει τη λειτουργία της από το 1869. Έχει μήκος 25,6 χιλιόμετρα και διαθέτει 24 Σταθμούς. Τελευταίος σταθμός που προστέθηκε στο δίκτυο είναι αυτός της Νερατζιότισσας με αφορμή τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 2004, ο οποίος είναι και σταθμός ανταπόκρισης με τον ομώνυμο σταθμό του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.
ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Αυτή την εποχή δεν υπάρχει καμία επέκταση αλλά σε φάση διαγωνισμού βρίσκεται η ανακαίνιση των τούνελ και των σιδηρογραμμών.
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
Για μελλοντικά σχέδια και επεκτάσεις έχουν ακουστεί διάφορα τα τελευταία χρόνια χωρίς όμως να υπάρχει καμία σοβαρή εξέλιξη. Σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Υπουργού Μεταφορών στις 22/11/07 η διαδρομή από το σταθμό Φάληρο ο οποίος θα υπογειοποιηθεί μέχρι τον τερματικό σταθμό Πειραιά προκειμένου να δημιουργηθεί χώρος για την επέκταση του Τραμ προς το κέντρο του Πειραιά και στο ενδιάμεσο της διαδρομής και συγκεκριμένα στο ύψος του Κεράνη θα κατασκευαστεί και ένας επιπλέον σταθμός που θα ονομάζεται ΚΑΜΙΝΙΑ. Τους επόμενους μήνες αναμένεται η έναρξη του διαγωνισμού και η κατασκευή του στα τέλη του 2009 και να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2010 ή το αργότερο αρχές του 2011. Προχωρούν οι μελέτες και αναμένεται το επόμενο έτος η δημοπράτηση για την επέκταση από τον τελικό σταθμό Κηφισιά (που θα γίνει υπόγειος) μέσω της Λεωφόρου Τατοΐου προς Νέα Ερυθραία μέχρι τον Άγιο Στέφανο.
Tο όλο έργο θα χωριστεί σε φάσεις:η πρώτη φάση μάλλον θα ολοκληρωθεί περί το 2014 και θα καταλήγει στην Εθνική Οδό με κόστος 500 εκ. € με δυνατότητα μεταφορά 100.000 επιβατών. Η δεύτερη φάση είναι από το Καστρί μέχρι τον Άγιο Στέφανο και σύνδεση με τον τοπικό σταθμό του ΟΣΕ και του Προαστιακού με κόστος 250 εκ. € και ολοκλήρωση περί το 2018. Οι θέσεις των σταθμών είναι.
Πρώτο τμήμα 6,5 χλμ: Υπογειοποίηση Σταθμού Κηφισιάς, 1.Υπόγειος Σταθμός επί της Τατοΐου στο Α.Ο Κηφισιάς, 2.Υπόγειος Σταθμός στην τριγωνική νησίδα πλησίον της διασταύρωσης Τρικούπη και Θησέως (Νέα Ερυθραία), 3.Υπόγειος Σταθμός παράπλευρα της Θησέως συμβολή Αγ. Σαράντα κ Ισμήνης (Καστρί), 4.Υπόγειος Σταθμός στο 20ο χλμ Αθ.- Λαμίας 1.100 μέτρα πριν τη γέφυρα του ΟΣΕ.
Δεύτερη φάση 4,6χλμ: 5.Υπόγειος Σταθμός 150 μέτρα εσωτερικά της Λεωφόρου Μαραθώνος στην Κοινότητα Άνοιξης, 6.Υπόγειος Σταθμός παράπλευρα του σημερινού Σταθμού του ΟΣΕ Άγιος Στέφανος.
Πρόσφατα στην ιστοσελίδα του ΗΣΑΠ έγινε γνωστό ότι γίνεται μελέτη κόστους – οφέλους για πιθανή επέκταση προς το Ελληνικό και σύνδεση με το μελλοντικό Σταθμό του Μετρό. Άλλα στοιχεία για την επέκταση αυτή δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου