Αστικά Μέσα Σταθερής Τροχιάς
Μετρό – Τραμ υπό κατασκευή
-Μετρό Θεσσαλονίκης ( 12 Σταθμοί)
-Γραμμή 2 από Άγιο Αντώνιο-Ανθούπολη (2 Σταθμοί)
-Γραμμή 2 από Άγιο Δημήτριο- Ελληνικό (4 Σταθμοί)
-Γραμμή 3 από Αιγάλεω-Χαιδάρι (1 Σταθμός)
-Γραμμή 3 προσθήκη σταθμών (3 Σταθμοί)
Μετρό –Τραμ υπό μελέτη και δημοπράτηση
-Νέα Γραμμή 4 Άλσος Βείκου-Κέντρο Αθήνας-Μαρούσι (20 Σταθμοί)
-Γραμμή 1 από Κηφισιά-Εθνική Οδό (4 Σταθμοί)
-Γραμμή 1 προσθήκη 2 σταθμών («Ιλισός» και «Ψαλίδι»)
-Γραμμή 1 υπογειοποίση Φάληρο-Πειραιάς (1 νέος Σταθμός)
-Γραμμή 3 Χαιδάρι- Δημ. Θέατρο (6 Σταθμοί)
-Γραμμή 2 Ανθούπολη-Ίλιον (3 Σταθμοί)
-Γραμμή 2 Ελληνικό- Γλυφάδα (2 Σταθμοί)
-Επέκταση Μετρό Θεσσαλονίκης (Δημοκρατίας-Σταυρούπολη)
-Επέκταση Μετρό Θεσσαλονίκης (Πατρικίου- Καλαμαριά)
-Αττικό Τραμ επέκταση από Φάληρο –Πειραιάς
-Τραμ Πάτρας
-Τραμ Ιωαννίνων- Τραμ Βόλου
-Αττικό Τραμ –επέκταση προς Χατζηκυριάκειο, Φρεαττύδα, Καμίνια, Κερατσίνι, Δραπετσώνα, Αργυρούπολη.
Το μεγαλύτερο έργο Μετρό στη χώρα μας αυτή την περίοδο είναι η κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης. Ένα μεγάλο έργο που θα βοηθήσει σημαντικά στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης. Κατασκευάζονται 9,6χλμ γραμμής με 13 Σταθμούς και η παράδοση τους προβλέπεται μάλλον εντός του 2013.
Επεκτάσεις του Αττικού Μετρό: Γραμμή 2 –Νότια Επέκταση από τον Άγιο Δημήτριο μέχρι το Ελληνικό (5,5χλμ γραμμής με 4 Σταθμούς) και παράδοση το 2010, Δυτική Επέκταση από Άγιο Αντώνιο έως Ανθούπολη (1,5χλμ με 2 Σταθμούς) με παράδοση το 2009. Γραμμή 3- πρόσθεση 3 Σταθμών στη Γραμμή προς Δουκίσσης Πλακεντίας με παράδοση σταδιακά από το 2009-2010-2011. Δυτική επέκταση από Αιγάλεω μέχρι το Χαιδάρι (1,5χλμ με 1 Σταθμό) το 2009.
Υπό δημοπράτηση είναι η επέκταση από Χαιδάρι προς Πειραιά (7,5χλμ γραμμής με 6 Σταθμούς) με παράδοση το 2015. Υπό δημοπράτηση σε μερικές μέρες θα είναι και η επέκταση του Αττικού Τραμ: προς Πειραιά (5,4χλμ) με παράδοση το 2011
Υπό μελέτη βρίσκονται
Α) Η νέα Γραμμή 4 – είναι σε φάση μελέτης η νέα αυτή Γραμμή (20χλμ με 20 Σταθμούς) ξεκινά από Γαλάτσι – Κέντρο Αθήνας- Ζωγράφου- και καταλήγει στο Μαρούσι)
Β) Η επέκταση της Γρ.1 από Κηφισιά έως Ε.Ο Αθηνών Λαμίας με 5 Σταθμούς.
Γ) Επεκτάσεις του Μετρό Θεσσαλονίκης : προβλέπονται 11,0 χλμ γραμμής με 10 νέους Σταθμούς προς Καλαμαριά και Σταυρούπολη και βρίσκονται σε φάση μελέτης.
Δ) Επέκταση του Τραμ προς Χατζηκυριάκειο και Φρεαττύδα και.
Ε) Επέκταση του Τραμ απο παραλία Ελληνικού στο Σταθμό Μετρό Αργυρούπολη.
Προαστιακός και Υπεραστικός Σιδηρόδρομος
-Αναβάθμιση σε τετραπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή από Αθήνα-ΣΚΑ για χρήση και από τον Προαστιακό και τον Υπεραστικό Σιδηρόδρομο (υπό κατασκευή).
-Επέκταση Προαστιακού μέχρι το Ξυλόκαστρο (υπό κατασκευή).
-Επέκταση Προαστιακού προς Χαλκίδα και Θήβα (υπό κατασκευή).
-Επέκταση Προαστιακού προς Λαύριο (υπό μελέτη και δημοπράτηση).
-Επέκταση Προαστιακού προς Ραφήνα (υπό μελέτη).
-Επέκταση Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Σέρρες (υπό μελέτη).
-Νέα Διπλή και Ηλεκτροκινούμενη Σιδηροδρομική Γραμμή από Τιθορέα-Λιανοκλάδι-Δομοκός (υπό κατασκευή).
-Νέα Διπλή και Ηλεκτροκινούμενη Σιδηροδρομική Γραμμή Κιάτο-Αίγιο (υπό κατασκευή).
-Νέα Διπλή και Ηλεκτροκινούμενη Σιδηροδρομική Γραμμή Αίγιο-Ψαθόπυργος (υπό δημοπράτηση)
-Ηλεκτροκίνηση ΣΚΑ-Τιθορέα
-Νέος Σταθμός Προαστιακού Μεταμόρφωση (υπό κατασκευή).
-Νέος Σταθμός Ταύρος (υπό μελέτη)
Πολλά σχέδια για το μέλλον υπάρχουν για τον ΟΣΕ τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο Αθηνών αλλά και του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης. Αυτή τη στιγμή τα έργα είναι υπό κατασκευή ενώ ηλεκτροκίνηση σε όλη τη χώρα υπάρχει μόνο στο κομμάτι Θεσσαλονίκη –Εύζωνοι και Θεσσαλονίκη-Λαρισα-Δομοκός και στο τμήμα του Προαστιακού Νερατζιότισσα- Αεροδρόμιο ενώ σε λίγο καιρό θα είναι έτοιμο το τμήμα ΣΚΑ-Τιθορέα.
Πολύ μεγάλα έργα εκσυγχρονισμού γίνονται σε όλη τη χώρα. Ο Προαστιακός Αθηνών θα προσθέσει 4 Σταθμούς από την Αθήνα στο ΣΚΑ. Το καλοκαίρι του 2010 θα παραδοθεί η επέκταση Κιάτο-Ξυλόκαστρο. Επίσης υπό κατασκευή είναι οι διαδρομές προς Χαλκίδα και Θήβα. Υπό μελέτη είναι οι επεκτάσεις προς Ραφήνα και Λαύριο με αυτή του Λαυρίου να δημοπρατείται σύντομα. Ξεκίνησε ο Προαστιακός Θεσσαλονίκης προς Λάρισα.
Ο ΟΣΕ κάνει μεγάλες προσπάθειες να αναπτύξει ένα μοντέρνο δίκτυο πανελλαδικά και αυτή τη στιγμή γίνονται μεγάλα έργα στη διαδρομή Λιανοκλάδι- Δομοκός και Κιάτο-Αίγιο και αναμένονται αυτά από Αίγιο προς Ψαθόπυργο Αχαίας. Τα έργα αυτά θα παραδίδονται σταδιακά από το 2010 έως το 2013. Η ηλεκτροκίνηση της Γραμμής Πάτρα- Αθήνα- Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι είναι υπό κατασκευή και πρόκειται να ολοκληρωθεί περί το 2014.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
3 σχόλια:
Δεν θα πώ τίποτα περισσότερο από αυτά που είχα πεί σε σχολιά μου στις 2 και 5 Ιανουαρίου,δηλαδή εύχομαι όλα ή τουλάχιστον τα περισσότερα από τα έργα αυτά να ολοκληρωθούν μέχρι το 2014.
Ευτυχώς που ο ανασχηματισμός άφησε ανέπαφο το Γιώργο Σουφλιά. Έτσι θα μπορέσει να συνεχίσει το παραγωγικό του έργο, δηλαδή την προώθηση των αυτοκινητοδρόμων και του μετρό.
Αντίθετα στο υπουργείο Μεταφορών είχαμε αλλαγή, που σημαίνει ότι μέχρι να μάθει το μάθημά του ο καινούργιος υπουργός θα περάσει κανένα εξάμηνο.
Ρε συ Τάσο μας δουλεύεις; Ποιό ήταν το παραγωγικό έργο του Σουφλιά στα 5 χρόνια; Η ακύρωση του διαγωνισμού του μετρό προς Πειραιά έπειατ από 2.5 χρόνια; Το γεγονός ότι δεν υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση για τη νέα γραμμή 4;
Στα σχέδια επί χάρτου είναι άριστος. Να τον χαίρεσαι!
Μετά, έχει αφήσει την Αθήνα μέσα στη βρώμα των ΙΧ, που αναμένεται να ακινητοποιηθούν σε ένα χρόνο το πολύ. Γιατί δεν μπήκε το τραμ στην Αθήνα όπως το σχεδίασαν οι ειδικοί; Ο Σουφλιάς είναι πιο ειδικός;
Δημοσίευση σχολίου