Η φετινή χρονιά είναι μια χρονιά γέφυρα για την εκκίνηση έργων πολύ σημαντικών για τα έργα υποδομής στη χώρα μας. Πέρσι ήταν οι αυτοκινητόδρομοι που επιτέλους μετά από χρόνια μπήκαν σε μια σειρά. Φέτος έχουμε κάποιες παραδόσεις κυρίως σε έργα Μετρό αλλά και την ολοκλήρωση της Εγνατίας.
Περιμένουμε όμως τη δημοπράτηση πολλών, πάρα πολλών έργων. Έργα τα οποία ωρίμασαν και θα ολοκληρωθούν περίπου στο τέλος του ΕΣΠΑ (2012-2013).
Ελπίζω φέτος να γίνει η ανατροπή και η λίστα με τα υπό μελέτη έργα να είναι εντελώς ανανεωμένη.
Ποια έργα περιμένουμε να ολοκληρωθούν φέτος;
Μέσα στο πρώτο τετράμηνο: Η Εγνατία Οδός θα ολοκληρωθεί εκτός απο κάποια μικρά τμήματα που θα δοθούν το 2010. Μέσα στο πρώτο εννιάμηνο θα παραδοθούν : ο σταθμός Μεταμόρφωση και ο σταθμός ΣΚΑ του Προαστιακού, ο αυτοκινητόδρομος Σχηματάρι-Χαλκίδα και το τμήμα της Ανατολικής Πελοπονήσσου Τρίπολη- Αθήναιο, το Νέο Μουσείο Ακρόπολης. Προς το τέλος του έτους (εκτός απροόπτου) θα παραδοθούν και επεκτάσεις της Αττικό Μετρό: επέκταση από Άγιο Αντώνιο με 2 Σταθμούς (Περιστέρι και Ανθούπολη) , επέκταση από Αιγάλεω με το σταθμό Χαιδάρι και προσθήκη του Σταθμού Νομισματοκοπείο.
Σε πολλά έργα περιμένουμε φέτος να ξεκινήσουν τη δημοπράτηση τους και ίσως κάποια από αυτά να ξεκινήσουν και τις εργασίες κατασκευής τους.
Ποια είναι όμως αυτά που θα δημοπρατηθούν φέτος:
-Τραμ επέκταση από Φάληρο-Πειραιά σε κυκλική μορφή μονής τροχιάς (μάλλον εντός του πρώτου διμήνου)
-Υπογειοποίηση Ηλεκτρικού (Μετρό Γρ.1) από Φάληρο -Πειραιά και νέος ενδιάμεσος Σταθμός Καμίνια (τέλη του έτους)
-Επέκταση Γραμμή 1 (Ηλεκτρικού) από ΚΑΤ- Εθνική Οδό και υπογειοποίηση Σταθμού Κηφισιά (με πολύ μικρές πιθανότητες)
-Προσθήκη σταθμών Ιλισός και Ψαλίδι στο δίκτυο του Ηλεκτρικού. (προς το τέλος του έτους)
-Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης (εντός του έτους και μέχρι την Καρδία και όχι για το σύνολο του άξονα)
-Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού (χωρίς να υπάρχει σχετική ανακοίνωση)
-Νέοι Αυτοκινητόδρομοι Αττικής (μάλλον προς το τέλος του έτους)
-Επέκταση Γραμμή 3 από Χαιδάρι –Δημοτικό Θέατρο (επαναδημοπράτηση ανάδοχος μετά το καλοκαίρι).
-Έργα ΕΡΓΟΣΕ με κυριότερα τις δημοπρατήσεις για την αναβάθμιση σε διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή το τμήμα από το Αίγιο μέχρι τον Ψαθόπυργο.
-Μετρό Αθήνας Γραμμή 4 Άλσος Βείκου- Πανεπιστήμιο-Μαρούσι (με μικρές πιθανότητες)
-Επέκταση Μετρό Θεσσαλονίκης Πατρικίου Καλαμαριά (με μικρές πιθανότητες)
-Προαστιακός επέκταση Κορωπί -Λαύριο (με μικρές πιθανότητες)
Έτσι λοιπόν μεγάλες προσδοκίες γεννά το 2009 και θα δούμε αν όλα τα παραπάνω έργα θα αρχίσουν να παίρνουν σάρκα και οστά. Εργα τα οποία θα φέρουν μικρές ή μεγάλες αλλαγές στη ζωή μας, κυρίως όμως θα την βελτιώσουν.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
3 σχόλια:
Κ.ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ Κ.ΣΟΥΦΛΙΑΣ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΝ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2008 ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2008 Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΝ. ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ; ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΤΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 31.12.2008.
αγαπητέ ανώνυμε αναγνώστη. Εγω σίγουρα δεν είμαι επιτετραμένος του Υπουργού τάδε ή του Υπουργού δείνα. Πάντα υποθέτω με την κοινή λογική ότι όταν κάποιος επίσημος εξαγγέλει ημερομηνίες παραδώσεων έργων δεν είναι ευχολόγιο άλλα εμπεριστατωμένη ανακοίνωση.
Η εμπειρία μου όμως όλο αυτό τον καιρό που ασχολούμαι με τις υποδομές και τα έργα είναι ότι πέραν απο τα έργα της Ολυμπιάδας έ 90% των έργων παραδίδεται αργότερα απο την προγραμματισμένη ημεμομηνία παράδοσης και ακόμη απο την προγραμματισμένη μετάθεση της ημερομηνίας παράδοσης.
Αν σε εκνευρίζει που δεν κρατούν το λόγο τους, τι να πω.. εγώ μαζί σου είμαι..
Σουφλιάς Γεώργιος του Αθανασίου ή "καιροπέτας"
Παραδόσεις
1. Κακιά Σκάλα ρεύμα προς Αθήνα. Αρχική εξαγγελία παράδοσης 12/2004.
Παράδοση 12/2006!!!
2. Μετρό προς Αιγάλεω. Αναμενόμενη παράδοση 5/2005. Παράδοση 5/2007!!!
3. Εξαγγελία Μετρό γραμμή 4. 12/2005. Χρόνος δημοπράτησης άγνωστος μιας και χρήματα δεν υπάρχουν. Απλά κάνει ότι μπορεί για να μην μπει το τραμ στην Αθήνα.
Καλός άνθρωπος. Του έχω πάντα ιδιαίτερη αδυναμία...
Δημοσίευση σχολίου