Yπάρχουν νέα σχετικά με τη μελέτη κόστους της γραμμής Πειραιάς- Ελληνικό; Με βάση μια δήλωση του Υπουργου ΠΕΧΩΔΕ Κου Σουφλιά όταν επιθεώρησε τις υπό κατασκευή επεκτάσεις της Αθήνας, μπορούν να αναφερθούν τα παρακάτω:
Είναι πολύ πιθανό να αναφέρεται στη συγκεκριμένη μελέτη κόστους – ωφέλους (Πειραιάς – Άγιος Δημήτριος) ο υπουργός, μιας και είναι ενεργή εδώ και τουλάχιστον 1,5 χρόνο που με βάση το χρονικό των μελετών είναι χρόνος ικανός για την ωρίμανση μιας μελέτης. Επίσης είναι γνωστή η εργασιακή σύνδεση μεταξύ του Πειραιά και των Νοτίων Προαστίων της Αθήνας.
Με αυτή τη λογική ίσως να αποφάσισαν τη μετακίνηση του τελικού σταθμού από το Ελληνικό στον Αγιο Δημήτριο, προκειμένου να υπάρχει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία, μιας και γύρω από τον Αγιο Δημήτριο υπάρχουν περιοχές πυκνοκατοικημένες.
Σίγουρα, με την επικαιροποίηση της νέας ΜΑΜ, σίγουρα θα υπάρξουν πολλές ιδέες στο τραπέζι για το μέλλον του Μετρό στην Αθήνα αλλά αφού υπάρχει ήδη μια μελέτη σχετικά με μια νέα γραμμή, ίσως ωφελήσει στην μέγιστη επιτυχία της γραμμής αυτής.
Η πιθανότερη χάραξη δεν θα είναι παραλιακή για να μην είναι ανταγωνιστική με το Τραμ αλλά και να καλύπτει και νέες περιοχές της Αθήνας.
Λογικά, για να γίνει αυτή η γραμμή θα έχει 2 άξονες. Τον Ανατολικό με πορεία από Πειραιά προς Αγιο Δημήτριο και τον Δυτικό με πορεία προς Αμφιάλη.
Ειδήσεις τέτοιες πρέπει να μας χαροποιούν πολύ καθώς είναι αυτό που χρειάζεται η Αθήνα και μιας και οι παρούσες επεκτάσεις φτάνουν στο τέλος τους, είναι μια καλή ευκαιρία να δοθούν νέες διαστάσεις σε αυτό το τόσο όμορφο μέσο.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
5 σχόλια:
ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ Η ΝΕΑ ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕΤΡΟ?ΣΤΟ SITE ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΓΡΑΦΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΗ ΜΑΘΟΥΜΕ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ...
Κ. Καραγιάννη επιτρέψτε μου να κάνω μια πρόταση. Θα μπορούσε το τμήμα της Γραμμής 3 του Μετρό από το Χαϊδάρι έως το Δημοτικό Θέατρο να γίνει ξεχωριστή γραμμή. Ασ την ονομάσουμε 5 χρώματος Μώβ. Από το Δημ. Θεάτρο μπορεί να επεκταθεί μέχρι την έξοδο της Λεωφ. Καλαμακίου στην Ποσειδώνος. Αναλυτικά μετά το Δημ. Θέατρο.: 1. ΦΑΛΗΡΟ(ΗΣΑΠ), 2. ΑΓ. ΙΩΑΝ. ΡΕΝΤΗΣ (ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ), 3. ΤΑΥΡΟΣ (ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ), 4. ΤΑΥΡΟΣ (ΗΣΑΠ), 5 ΛΕΩΦ. ΣΥΓΓΡΟΥ (στο υψος της Νεας Σμύρνης), 6.ΑΙΝΟΥ Κ' ΑΙΓΑΙΟΥ (στα ορια των Δήμων Ν. Σμύρνης, Αθηναίων κ' Αγ. Δημητρίου), 7. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ(Γραμμή 2), 8. (στην διασταυρωση των οδών Αγ. Δημητρίου κ' Αγ. Βαρβάρας στον Αγ. Δημήτριο, και τέλος 9. ΚΑΛΑΜΑΚΙ (στο τέρμα της Λεωφ. Καλαμακίου στην Ποσειδώνος). Αν μπορούσε ποτέ να πραγματοποιηθεί ένα τέτοιο σχέδιο θα ένωνε τα Δυτ. Προάστεια με τα Νότια και ίσως να επέτρεπε και τη έπέκταση της Γραμμής 3 με άλλον ένα σταθμό στο Χαϊδάρι στην περιοχή του Δαφνίου και έναν στον Άνω Κορυδαλλό. Ποια η άποψη σας επ'αυτού; Ευχαριστώ Αλέξης Παπαζήσιμος
Εχω αναρτήσει τουλάχιστον 3 φορές αρθρο με την αποψη μου να γίνει ξεχωριστη γραμμή το τμήμα Χαιδάρι- Θέατρο. Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο σου..Ομως εγώ είμαι ένας απλός πολίτης και όχι πολιτικός. Αλλοι αποφασίζουν, εμείς απλώς μπορούμε να διατυπώνουμε τη γνώμη μας.
Κατά τη γνώμη μου ο βέλτιστος συνδυασμός μέσων σταθερής τροχιάς στο λεκανοπέδιο πρέπει να ανατεθεί στον ΟΑΣΑ ως μητροπολιτικό φορέα άσκησης συγκοινωνιακής πολιτικής. Να ενισχυθεί με ειδικό επιστημονικό προσωπικό και να του παρασχεθούν σημαντικές αρμοδιότητες. Δεν μπορεί ο εκάστοτε υπουργός μεταφορών ή δημοσίων έργων να αυτοσχεδιάζουν.
Κατά την γνώμη μου προτεραιότητα για το Μετρό είναι η γραμμή 4. Πρότεινα και επαναλαμβάνω προς ΥΠΕΧΩΔΕ και Αττικό ΜΕΤΡΟ η επέκταση προς Πειραιά να έχει τερματικό σταθμό αυτόν του Προαστιακού Τρένου και εκεί σύνδεση με τραμ προς Πέραμα. Ενα τραμ όμως γρήγορο με υπόγεια διάβαση στην ακτή Κονδύλη, εντός του λιμένος για αποφυγή εμπλοκής στην κυκλοφορία, κοντά στον μαντρότοιχο και σε αντικατάσταση λεωφορειολωρίδας μεταξύ πυλών Ε6 και Ε4. Οι εξοικονομούμενοι πόροι (εκτιμώ 150 εκ. ευρώ) να διατεθούν για τη γραμμή 4. Το τραμ πρέπει να γίνει γρήγορο. Το φτιάξαμε,λεφτά ξοδεύτηκαν, καλά κάναμε, είναι ανεπίτρεπτο να σέρνεται ακόμη. "Πράσινο κύμα", ανισόπεδος κόμβος στην παραλιακή στου Πράπα, αποκλειστική λωρίδα στην Αρδηττού, επέκταση δακτυλίου, κατάργηση αριστερών στροφών για ΙΧ κλπ Κυρίως μείωση του αριθμού των εγκάρσιων διελεύσεων των γραμμών στις απολύτως αναγκαίες. Ετσι, Σύνταγμα Γλυφάδα 45 λεπτά βρέξει χιονίσει και Σύνταγμα Πειραιάς το ίδιο. Εξαιρετικοί χρόνοι για τραμ.
Στο προηγούμενο σχόλιο παρέλειψα από κεκτημένη ταχύτητα το όνομά μου. Σπύρος Γιακουμάκης.
Δημοσίευση σχολίου