Aργά αλλά σταθερά ο Προαστιακός στην Αθήνα αρχίζει να γίνεται πραγματικός προαστιακός σιδηρόδρομος. Η ηλεκτροκίνηση στο δίκτυο επεκτείνεται από σήμερα, από το Σταθμό Νερατζιώτισσα στο Σταθμό Άνω Λιόσια. Έτσι η ηλεκτροκινούμενη διαδρομή Αεροδρόμιο – Νερατζιώτισσα – Αεροδρόμιο επεκτείνεται σε Αεροδρόμιο – Άνω Λιόσια – Αεροδρόμιο με 4 δρομολόγια ανά ώρα και ανά κατεύθυνση. Αυτή η εξέλιξη θα ωφελήσει σημαντικά τους επιβάτες από και προς Κιάτο, καταργώντας την επιπλέον μετεπιβίβαση για τους επιβάτες που μετακινούνταν μεταξύ Κιάτου - Αεροδρομίου.
Υπό κατασκευή είναι το υπόλοιπο δίκτυο στην πόλη και μέχρι το λιμάνι του Πειραιά, όπου πλέον είναι ορατοί οι στύλοι σε όλο το σιδηροδρομικό διάδρομο. Απομένει φυσικά η τοποθέτηση των καλωδίων προκειμένου για πρώτη φορά το ηλεκτρικό τρένο να διασχίσει την μητροπολιτική περιοχή της Αθήνας. Ακούγεται παράδοξο φυσικά να υπάρχει ηλεκτροδότηση σε περιοχές μικρότερης επιβατικής κίνησης όπως είναι ο Δομοκός ή η Κατερίνη και η πρωτεύουσα να κινείται ακόμη με πετρελαιοκίνητα τρένα.
Δεν έχει δοθεί σαφές χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης στην Αθήνα αλλά προφανώς το τμήμα που τελεί υπό κατασκευή ή υπογειοποίηση (Ρουφ-Τρεις Γέφυρες-ΣΚΑ) θα είναι το τελευταίο και σίγουρα δε θα παραδοθεί στο χρόνο που διανύουμε.
Φέτος αντίθετα περιμένουμε την επέκταση της ηλεκτροκίνησης μέχρι το Κιάτο και αυτό θα είναι το μεγάλο νέο της ηλεκτροκίνησης για το 2009, καθώς το δρομολόγιο θα μπορεί να εκτελείται με ηλεκτρικά τρένα από τα Άνω Λιόσια (που είναι ο πρώτος σταθμός που συναντά το τρένο μετά το ΣΚΑ) και μέχρι το Κιάτο.
Να θυμίσουμε ότι από το βασικό κορμό όλων των γραμμών και δρομολογίων του Προαστιακού ακόμα λείπουν οι νέοι σταθμοί Ταύρος, Θυμαράκια, Άγιοι Ανάργυροι, Πύργος Βασιλίσσης, Λυκότρυπα και φυσικά ο κεντρικός σταθμός διασταύρωσης και διακλάδωσης όλων των γραμμων Σ.Κ.Α (Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών). Επίσης στη γραμμή προς Κιάτο θα προστεθούν: ο σταθμός Ζεφύρι, η επέκταση και ο σταθμός Ξυλόκαστρο καθώς και το μικρό παρακλάδι με τους σταθμούς Ισθμός & Λουτράκι.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
5 σχόλια:
Στην επέκταση προς Λουτράκι εκκρεμεί η τελική χάραξη και η θέση του τερματικού σταθμού. Συνεπώς θα αργήσει πολύ η υλοποίηση του έργου.
Νικος
Μιας και μιλήσαμε για Λουτράκι, προτείνω ο σταθμός να γίνει όσο το δυνατόν πιο κοντά στο καζίνο, αφού αυτή είναι η κύρια ατραξιόν της πόλης.
Ως κάτοικος του Δήμου Μεταμόρφωσης Αττικής θα ήθελα να σας απασχολήσω με το θέμα της έναρξης λειτουργίας του προαστιακού σταθμού της Μεταμόρφωσης, που ενώ αποπερατώθηκε πριν από ένα εξάμηνο και περισσότερο (και αφού προηγήθηκαν μακρόχρονοι αγώνες γι' αυτό), κατά εντελώς ακατανόητο τρόπο, παραμένει ακόμη ερμητικά κλειστός.
Η Μεταμόρφωση αποτελεί μεγάλο βιομηχανικό και βιοτεχνικό κόμβο, όπου απασχολούνται πολλοί εργαζόμενοι, από όλο το λεκανοπέδιο. Πολλοί απ' αυτούς εξυπηρετούνται από τα ελάχιστα αστικά λεωφορεία (διέλευση 1 λεωφορείο ανά ώρα), που προκαλούν αφάνταστη ταλαιπωρία και άγχος.
Η ανάπτυξη κάθε Εθνικής Οικονομίας, απαιτεί προφανώς την ύπαρξη σύγχρονης συγκοινωνιακής υποδομής, όπως συμβαίνει αυτονόητα, σε όλο τον σύγχρονο κόσμο.
Δεκαπέντε χρόνια αγώνων του λαού της Μεταμόρφωσης έπεισαν τους αρμόδιους (κάτι που δεν μπορούσαν να το καταλάβουν μόνοι τους), ότι έπρεπε επιτέλους να κατασκευαστεί και στη Μεταμόρφωση σταθμός του Προαστιακού. Ο Σταθμός κατασκευάστηκε με καθυστέρηση 5 ετών από τότε που αποφασίστηκε η κατασκευή του και αυτονόητα, μετά από τόση ταλαιπωρία, θα έπρεπε να λειτουργήσει αμέσως.
Αλλά ω του θαύματος! Ο σταθμός σφραγίστηκε αμέσως μετά την κατασκευή του, ενώ δεν μιλά κανείς για πιθανή ημερομηνία έναρξης της λειτουργίας του (ή μάλλον λένε για τέλος 2009!!!). Μαζί με το σταθμό σφραγίστηκαν και τα στόματα όλων για το καυτό αυτό θέμα (δημοτική αρχή, αντιπολίτευση, τοπικά Μ.Μ.Ε).
Νομίζω πως ο λαός της Μεταμόρφωσης που μετά από τόσους αγώνες, τον έφεραν μεν στην πηγή, αλλά φροντίζουν να τον αφήνουν ακόμη διψασμένο, δηλαδή να τον εμπαίζουν ασύστολα, θα πρέπει να σκεφτεί τρία πράγματα:
α. Ποιοι είναι αυτοί που τον εμπαίζουν στο υπόψη θέμα, υποτιμώντας ασύστολα τη νοημοσύνη του και γιατί.
β. Στις επόμενες δημοτικές εκλογές να στείλει όσους τον εμπαίζουν, εκεί που τους αξίζει.
γ. Να απαιτήσει, χωρίς την οποιαδήποτε αναβολή, την άμεση λειτουργία του σταθμού, που εκτός των άλλων την κατασκευή του την έχουμε πληρώσει όλοι οι φορολογούμενοι!
Με εκτίμηση
Θωμάς Α.
Μεταμόρφωση Αττικής
Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει πρόβλημα με το μήκος του σταθμού της Μεταμόρφωσης. Η αποβάθρα είναι πολύ μικρή για να χωρέσει ολόκληρο το Desiro. Τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου δίνει όπως τη βλέπω μέσα από το τρένο. Εκτός αυτού είναι και πολύ στενή, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν θα τη χρησιμοποιούν πολλοί επιβάτες.
Όλοι ξέρουμε πως μέσα στο 2009 αποκλείεται να υπάρχει ηλεκτροκίνηση μέχρι τον Πειραιά.Αυτό που δεν ξέρουν πολλοί είναι όμως πως η ΕΕ θα απαιτήσει την επιστροφή κονδυλίων αν μέχρι το τέλος του 2009 δεν έχει ηλεκτροκινηθεί ο Πειραιάς...Πάλι ρεζίλι μας κάνει ο ΟΣΕ...
Δημοσίευση σχολίου