Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή 1 Μαΐου 2009

Προαστιακός: Σταθμός Μεταμόρφωσης....

Ο Σταθμός του Προαστιακού Μεταμόρφωση πριν ανοίξει έχει γράψει ιστορία! Είναι ο μοναδικός σταθμός ΜΜΜ κρατική περιουσία που δεν ανοίγει γιατί θεωρείται.... αυθαίρετος!!! Και τα γέλια δεν σταματούν εδώ. Εδώ και μήνες ο Δήμαρχος Μεταμόρφωσης διαμαρτύρεται, πηγαίνει από κανάλι σε κανάλι αλλά ο Σταθμός παραμένει ερμητικά κλειστός.
Ας γίνω σαφής. Αν και η κατασκευή του Σταθμού έχει ολοκληρωθεί από τον Σεπτέμβριο του 2008 δεν μπορεί να ανοίξει διότι για τις κρατικές υπηρεσίες παραμένει αυθαίρετος. Λόγω αυτού του γεγονότος δεν μπορεί η ΔΕΗ να ηλεκτροδοτήσει το Σταθμό με αποτέλεσμα να παραμένει κλειστός, στερώντας από σημαντικά έσοδα, την Προαστιακός ΑΕ, τον Δήμο και κατ` επέκταση το κράτος που χάνει έσοδα από τη φορολογία.
Όλα άρχισαν σχεδόν με την κατασκευή του σταθμού, όταν δηλαδή η «Προαστιακός Α. Ε.» έλαβε ανά χείρας τον φάκελο του σταθμού και έσπευσε προς αδειοδότηση στο πολεοδομικό γραφείο του βόρειου τομέα Αττικής στον Περισσό προκειμένου να εγκριθούν οι άδειες. Κι ενώ ο αρχικός σχεδιασμός του σταθμού τοποθετούσε την εμπορική του λειτουργία τον περασμένο Ιανουάριο, η διαφωνία μεταξύ ΔΕΗ και υπηρεσιών της Νομαρχίας δεν επέτρεψαν κάτι τέτοιο. Η νομαρχία αποφάνθηκε ότι επειδή ο σταθμός δεν βρίσκεται σε οικοδομικό τετράγωνο (αλλά επί της Αττικής Οδού) όπου δεν υπάρχουν όροι δόμησης που να τον προσδιορίζουν, δεν μπορεί να εκδώσει άδεια. Θα μας τρελάνουν εντελώς δηλαδή...
Μάλιστα κάποιοι υπάλληλοι της ΔΕΗ πήραν πάνω τους την υπόθεση καθώς παρέκαμψαν τη διάθεσης της ΔΕΗ για ηλεκτροδότηση του σταθμού.
Εγω προσωπικά θα ήθελα να δημοσιεύσει τα ονόματα αυτά η ΔΕΗ και να λογοδοτήσουν τόσο στους Δημότες Μεταμόρφωσης που στερούνται των υπηρεσιών του Προαστιακού όσο και των υπολοίπων πολιτών αυτής της (θεότρελης μάλλον) χώρας.
Εμείς περιμένουμε το επόμενο διάστημα την άμεση λύση του προβλήματος αυτού και ας υποστηρίξουμε τις -φιλότιμες όντως- προσπάθειες του Δημάρχου Μεταμόρφωσης Κου Τζίτζιφα να παλέψει το ΤΕΡΑΣ της Ελληνικής γραφειοκρατίας.

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αν είμασταν σοβαρή χώρα θα είχε επέμβει ο εισαγγελέας. Κάποιοι πρέπει να τιμωρηθούν αυστηρά για παράβαση καθήκοντος.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο στην αρμόδια υπηρεσία της Νομαρχίας που δεν αδειοδοτεί το σταθμό. Σιγουρα πρέπει να είναι το μοναδικό "αυθαίρετο" στον τομέα ευθύνης της...Συγχαρητήρια!

Ανώνυμος είπε...

Έχω βαρεθεί με την άθλια κατάσταση αυτής της χώρας που τίποτα δεν δουλεύει σωστά αλλά ταυτόχρονα ανακοινώνονται πανηγυρικά νέα έργα... Η γελοιότητα και ο ερασιτεχνισμός κυριαρχούν και είναι βάση για την λειτουργία του κρατικού μηχανισμού. Άσχετοι και άχρηστοι...
Άντε περαστικά μας...

Αλέξης Παπαζήσιμος

Μετρόφιλος είπε...

Λίγη υπομονή. Όταν ολοκληρωθεί η γραμμή 5 που εξήγγειλε πρόσφατα ο Γιώργος Σουφλιάς η Μεταμόρφωση θα εξυπηρετείται από αυτήν και δεν θα έχει ανάγκη τον προαστ(ε)ιακό.

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι μόνο ο σταθμός της Μεταμόρφωσης που καρκινοβατεί εδώ και 8 μήνες. Η ηλεκτροδότηση της γραμμής έως Κιάτο προχωράει με ρυθμούς χελώνας και είναι βέβαιο ότι το ηλεκτρικό Ντεζίρο δεν θα φθάσει στο Κιάτο μέσα στο 2009. Πότε θα φθάσει; Αγνωστο. Σ' αυτή την προκομμένη κυβέρνηση άλλωστε ουδείς βιάζεται, μιας και ουδείς μπορεί να κάνει γρήγορα κάτι ή έστω, να κάνει κάτι! Απλά ξύνουν ολημερίς τα...μολύβια τους και μας...γράφουν μ'αυτά (σ' αυτά).

Desiro EMU είπε...

Είναι τουλάχιστον γελοίο και απαράδεκτο ένας μεγάλος δήμος όπως αυτός να στερείται τις ποιοτικές υπηρεσίες του ηλεκτροκινούμενου τμήματος του Προαστιακού (γιατί μόνο εκεί μπορούν να θεωρηθούν ποιοτικές) για την απαρχαιωμένη γραφειοκρατία μας και για δικαιολογίες που προκαλούν αηδία. Επίσης, η Μεταμόρφωση θα εξυπηρετείται από Μετρό όταν θα έχουν περάσει...ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ χρόνια! Αν η γραμμή 4 είχε όριο ολοκλήρωσης το 2009 και δεν έχει γίνει ακόμη ούτε μελέτη...φανταστείτε τι έχει να γίνει με τις υπόλοιπες γραμμές! Σε 100-150 χρόνια, αν η χώρα δεν έχει πωληθεί/χρεωκοπήσει, μπορεί να έχουν κατασκευαστεί σχεδόν όλες οι γραμμές που προβλέπει το ρυθμιστικό σχέδιο ανάπτυξης της πόλης 20010-2030. Δηλαδή με καμιά 70αρία χρονάκια καθυστέρησης! Καληνύχτα σας!

DESIRO EMU είπε...

Αν ο σταθμός της Μεταμόρφωσης είναι αυθαίρετος, τότε ο σταθμός του Μετρό "Ελαιώνας" τι είναι;;;

Ανώνυμος είπε...

Κανένα νεώτερο έχουμε?

Ανώνυμος είπε...

Ελπίζω λόγο της αλλαγής της κυβέρνησης να δούμε και αλλαγή στάσης! Πού φτάσαμε να περιμένουμε και για τα αυτονόητα αλλαγή:

Woody Allen είπε...

Τίποτα νεώτερο?? Όλοι λένε ότι ξεκόλλησε αλλά δεν βλέπω φως

Ανώνυμος είπε...

Κάποια ενημέρωση πότε θα λειτουργήσει ο σταθμός?

Ανώνυμος είπε...

Τωρα, εκτος απο την Νομαρχια Βορειου Τομεα που τελικα δεχτηκε την νομιμοποιηση του σταθμου, ξεπεταχτηκε η πολεοδομια ανατολικης Αττικης και δεν θελει να ανοιξει ο σταθμος!! Να θυμισω πως η Μεταμορφωση ειναι βορειοδυτικο προαστιο και ΑΡΑ ουδεμια σχεση εχει με την πολεοδομια Ανατολικης Αττικης...Κατι πολυ ασχημα βρωμαει πισω απο αυτην την ιστορια...

Ανώνυμος είπε...

Η αντιμετὠπιση του θέματος του σταθμού της Μεταμόρφωσης απαιτεί μάλλον το μάζεμα μερικών χιλιάδων υπογραφών και την υποβολή τους στο Συνήγορο του Πολίτη, με αίτημα την άμεση απόλυση της Διευθύντριας της Πολεοδομίας του Περισσού, ει δυνατόν χωρίς συνταξιοδότηση!

Ανώνυμος είπε...

753.000.000 Ευρώ στοίχησε το έργο του Προαστιακού, σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της ΕΡΓΟΣΕ. Μισά από τα χρήματα αυτά προέρχονται από Εθνικούς Πόρους, ενώ τα υπόλοιπα μισά από πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μήπως είναι καιρός να ενημερωθεί η αρμόδια υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης που ασχολείται με καταγγελίες των πολιτών της για κακοδιαχείρηση των κυβερνήσεων των κρατών μελών; Έτσι, για να τραβήξουν τα αυτιά εκείνων που ισχυρίζονται ότι θα συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την εξυγίανση της ελληνικής οικονομίας, αλλά από την άλλη δεν σκοτίζονται καν για έργα υποδομής που έχουν άμεση σχέση με την αναμενόμενη εξυγίανση της ελληνικής οικονομίας. Ή ακόμη και για να ξέρουν που δίνουν τα χρήματά τους που καταλήγουν οπουδήποτε αλλού παρά εκεί που προορίζονται. Μια τέτοια επιστολή βρίσκεται ήδη στα σκαριά και με πλήρη στοιχεία πρόκειται να αποσταλεί από τομ γράφοντα στο παραπάνω αναφερόμενο αρμόδιο γραφείο της ΕΕ.

Θωμάς Ακριτίδης είπε...

Αγαπητέ κε Καραγιάννη,

συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενά σας και μπράβο σας για όσα γράφετε στο blog σας.

Όμως εγώ θα προσωρούσα και μερικά βήματα παρακάτω:

Για ολόκληρο το έργο του Προαστιακού έχουν δαπανηθεί συνολικά 753.000.000 ευρώ. Νομίζω ότι για ένα έργο αυτού του μεγέθους κόστους δεν δικαιολογείται κανείς να αφήνει με διάφορες χαζοδικαιολογίες και νομικίστικα τερτίπια, ένα σταθμό που είναι ήδη έτοιμος εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο(και εξυπηρετεί τους χιλιάδες εργαζόμενους, που προσέρχονται από κάθε σημείο του λεκανοπεδίου), κλειστό.

Νομίζω ότι πρέπει να μαζευτούν με κάποιο τρόπο μερικές χιλιάδες υπογραφές από όσους έχουν νόμιμο συμφέρον και ενδιαφέρονται να ανοίξει ο υπόψη σταθμός και να υποβληθούν στο Συνήγορο του Πολίτη με τα εξής αιτήματα:

α. Την άμεση λειτουργία του Προαστιακού Σταθμού Μεταμόρφωσης.

β. Την άμεση απόλυση όλων όσων παρεμπόδισαν ή παρεμποδίζουν σκόπιμα τη λειτουργία του Σταθμού (Διευθύντρια Πολεοδομίας Περισσού κλπ.) και απαίτηση αποζημίωσης σε όσους ζημιώθηκαν με τον οποιοδήποτε τρόπο από αυτό (εταιρεία ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ, Δήμος Μεταμόρφωσης κλπ), από αυτούς.

Άλλωστε οι υποσχέσεις της παρούσας κυβέρνησης προς τους αρμόδιους της ΕΕ, ότι θα λάβει αυστηρά μέτρα για την αποφυγή της χρεωκοπίας δεν υλοποιούνται με αντίστοιχες καλές εκθέσεις ιδεών. Πολύ περισσότερο θα μπορούσαν να υλοποιηθούν μάλλον με συγκεκριμένα μέτρα, ένα από τα οποία είναι και η λειτουργία των έργων που κατασκευάστηκαν (ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΑ) και πλήρωσε (και πληρώνει ακόμη) με αίμα ο φορολογούμενος Έλληνας, αλλά δεν μπορεί να ωφεληθεί από αυτά, αφού οι “αρμόδιοι” θεωρούν ότι είναι προτιμότερο να παραμένουν κλειστά. (Μήπως οι υπόψη "αρμόδιοι" νοιάζονται περισσότερο για την υπανάπτυξη και την ταλαιπωρία του Έλληνα, παρά για την ανάπτυξη και την ευημερία του;)

Ακόμη και η λεγόμενη "Πράσινη Ανάπτυξη" που τόσο πολύ διατυμπανίζεται δεν μπορεί να γίνει πραγματικότητα, όταν ένας σταθμός ενός μέσου σταθερής τροχιάς, κλείνεται και αναγκάζει τόσο κόσμο να κινείται από και προς τη Μεταμόρφωση με οχήματα που κινούνται με βενζίνη (λεωφορεία και ΙΧ), και εκλύουν αντίστοιχα μεγάλη ποσότητα ρύπων.

Για το λόγο αυτό θα ήθελα να σας προτείνω να φροντίσετε μέσω του blog σας την οργάνωση της διαδικασίας συλλογής των παραπάνω αναφερόμενων υπογραφών. Και μετά βλέπουμε...

Ανώνυμος είπε...

Μόλις τώρα είχα μπει στη σελίδα του προαστιακου Αθηνών, όπου λένε για δρομολόγια κανονικά στο σταθμό Μεταμορφωση.Απ' όσο ξέρω δεν εχει ανοίξει ακόμα, όμως. Τι να πει κανεις...

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα