Ο Σταθμός του Προαστιακού Μεταμόρφωση πριν ανοίξει έχει γράψει ιστορία! Είναι ο μοναδικός σταθμός ΜΜΜ κρατική περιουσία που δεν ανοίγει γιατί θεωρείται.... αυθαίρετος!!! Και τα γέλια δεν σταματούν εδώ. Εδώ και μήνες ο Δήμαρχος Μεταμόρφωσης διαμαρτύρεται, πηγαίνει από κανάλι σε κανάλι αλλά ο Σταθμός παραμένει ερμητικά κλειστός.
Ας γίνω σαφής. Αν και η κατασκευή του Σταθμού έχει ολοκληρωθεί από τον Σεπτέμβριο του 2008 δεν μπορεί να ανοίξει διότι για τις κρατικές υπηρεσίες παραμένει αυθαίρετος. Λόγω αυτού του γεγονότος δεν μπορεί η ΔΕΗ να ηλεκτροδοτήσει το Σταθμό με αποτέλεσμα να παραμένει κλειστός, στερώντας από σημαντικά έσοδα, την Προαστιακός ΑΕ, τον Δήμο και κατ` επέκταση το κράτος που χάνει έσοδα από τη φορολογία.
Όλα άρχισαν σχεδόν με την κατασκευή του σταθμού, όταν δηλαδή η «Προαστιακός Α. Ε.» έλαβε ανά χείρας τον φάκελο του σταθμού και έσπευσε προς αδειοδότηση στο πολεοδομικό γραφείο του βόρειου τομέα Αττικής στον Περισσό προκειμένου να εγκριθούν οι άδειες. Κι ενώ ο αρχικός σχεδιασμός του σταθμού τοποθετούσε την εμπορική του λειτουργία τον περασμένο Ιανουάριο, η διαφωνία μεταξύ ΔΕΗ και υπηρεσιών της Νομαρχίας δεν επέτρεψαν κάτι τέτοιο. Η νομαρχία αποφάνθηκε ότι επειδή ο σταθμός δεν βρίσκεται σε οικοδομικό τετράγωνο (αλλά επί της Αττικής Οδού) όπου δεν υπάρχουν όροι δόμησης που να τον προσδιορίζουν, δεν μπορεί να εκδώσει άδεια. Θα μας τρελάνουν εντελώς δηλαδή...
Μάλιστα κάποιοι υπάλληλοι της ΔΕΗ πήραν πάνω τους την υπόθεση καθώς παρέκαμψαν τη διάθεσης της ΔΕΗ για ηλεκτροδότηση του σταθμού.
Εγω προσωπικά θα ήθελα να δημοσιεύσει τα ονόματα αυτά η ΔΕΗ και να λογοδοτήσουν τόσο στους Δημότες Μεταμόρφωσης που στερούνται των υπηρεσιών του Προαστιακού όσο και των υπολοίπων πολιτών αυτής της (θεότρελης μάλλον) χώρας.
Εμείς περιμένουμε το επόμενο διάστημα την άμεση λύση του προβλήματος αυτού και ας υποστηρίξουμε τις -φιλότιμες όντως- προσπάθειες του Δημάρχου Μεταμόρφωσης Κου Τζίτζιφα να παλέψει το ΤΕΡΑΣ της Ελληνικής γραφειοκρατίας.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
16 σχόλια:
Αν είμασταν σοβαρή χώρα θα είχε επέμβει ο εισαγγελέας. Κάποιοι πρέπει να τιμωρηθούν αυστηρά για παράβαση καθήκοντος.
Μπράβο στην αρμόδια υπηρεσία της Νομαρχίας που δεν αδειοδοτεί το σταθμό. Σιγουρα πρέπει να είναι το μοναδικό "αυθαίρετο" στον τομέα ευθύνης της...Συγχαρητήρια!
Έχω βαρεθεί με την άθλια κατάσταση αυτής της χώρας που τίποτα δεν δουλεύει σωστά αλλά ταυτόχρονα ανακοινώνονται πανηγυρικά νέα έργα... Η γελοιότητα και ο ερασιτεχνισμός κυριαρχούν και είναι βάση για την λειτουργία του κρατικού μηχανισμού. Άσχετοι και άχρηστοι...
Άντε περαστικά μας...
Αλέξης Παπαζήσιμος
Λίγη υπομονή. Όταν ολοκληρωθεί η γραμμή 5 που εξήγγειλε πρόσφατα ο Γιώργος Σουφλιάς η Μεταμόρφωση θα εξυπηρετείται από αυτήν και δεν θα έχει ανάγκη τον προαστ(ε)ιακό.
Δεν είναι μόνο ο σταθμός της Μεταμόρφωσης που καρκινοβατεί εδώ και 8 μήνες. Η ηλεκτροδότηση της γραμμής έως Κιάτο προχωράει με ρυθμούς χελώνας και είναι βέβαιο ότι το ηλεκτρικό Ντεζίρο δεν θα φθάσει στο Κιάτο μέσα στο 2009. Πότε θα φθάσει; Αγνωστο. Σ' αυτή την προκομμένη κυβέρνηση άλλωστε ουδείς βιάζεται, μιας και ουδείς μπορεί να κάνει γρήγορα κάτι ή έστω, να κάνει κάτι! Απλά ξύνουν ολημερίς τα...μολύβια τους και μας...γράφουν μ'αυτά (σ' αυτά).
Είναι τουλάχιστον γελοίο και απαράδεκτο ένας μεγάλος δήμος όπως αυτός να στερείται τις ποιοτικές υπηρεσίες του ηλεκτροκινούμενου τμήματος του Προαστιακού (γιατί μόνο εκεί μπορούν να θεωρηθούν ποιοτικές) για την απαρχαιωμένη γραφειοκρατία μας και για δικαιολογίες που προκαλούν αηδία. Επίσης, η Μεταμόρφωση θα εξυπηρετείται από Μετρό όταν θα έχουν περάσει...ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ χρόνια! Αν η γραμμή 4 είχε όριο ολοκλήρωσης το 2009 και δεν έχει γίνει ακόμη ούτε μελέτη...φανταστείτε τι έχει να γίνει με τις υπόλοιπες γραμμές! Σε 100-150 χρόνια, αν η χώρα δεν έχει πωληθεί/χρεωκοπήσει, μπορεί να έχουν κατασκευαστεί σχεδόν όλες οι γραμμές που προβλέπει το ρυθμιστικό σχέδιο ανάπτυξης της πόλης 20010-2030. Δηλαδή με καμιά 70αρία χρονάκια καθυστέρησης! Καληνύχτα σας!
Αν ο σταθμός της Μεταμόρφωσης είναι αυθαίρετος, τότε ο σταθμός του Μετρό "Ελαιώνας" τι είναι;;;
Κανένα νεώτερο έχουμε?
Ελπίζω λόγο της αλλαγής της κυβέρνησης να δούμε και αλλαγή στάσης! Πού φτάσαμε να περιμένουμε και για τα αυτονόητα αλλαγή:
Τίποτα νεώτερο?? Όλοι λένε ότι ξεκόλλησε αλλά δεν βλέπω φως
Κάποια ενημέρωση πότε θα λειτουργήσει ο σταθμός?
Τωρα, εκτος απο την Νομαρχια Βορειου Τομεα που τελικα δεχτηκε την νομιμοποιηση του σταθμου, ξεπεταχτηκε η πολεοδομια ανατολικης Αττικης και δεν θελει να ανοιξει ο σταθμος!! Να θυμισω πως η Μεταμορφωση ειναι βορειοδυτικο προαστιο και ΑΡΑ ουδεμια σχεση εχει με την πολεοδομια Ανατολικης Αττικης...Κατι πολυ ασχημα βρωμαει πισω απο αυτην την ιστορια...
Η αντιμετὠπιση του θέματος του σταθμού της Μεταμόρφωσης απαιτεί μάλλον το μάζεμα μερικών χιλιάδων υπογραφών και την υποβολή τους στο Συνήγορο του Πολίτη, με αίτημα την άμεση απόλυση της Διευθύντριας της Πολεοδομίας του Περισσού, ει δυνατόν χωρίς συνταξιοδότηση!
753.000.000 Ευρώ στοίχησε το έργο του Προαστιακού, σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της ΕΡΓΟΣΕ. Μισά από τα χρήματα αυτά προέρχονται από Εθνικούς Πόρους, ενώ τα υπόλοιπα μισά από πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μήπως είναι καιρός να ενημερωθεί η αρμόδια υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης που ασχολείται με καταγγελίες των πολιτών της για κακοδιαχείρηση των κυβερνήσεων των κρατών μελών; Έτσι, για να τραβήξουν τα αυτιά εκείνων που ισχυρίζονται ότι θα συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την εξυγίανση της ελληνικής οικονομίας, αλλά από την άλλη δεν σκοτίζονται καν για έργα υποδομής που έχουν άμεση σχέση με την αναμενόμενη εξυγίανση της ελληνικής οικονομίας. Ή ακόμη και για να ξέρουν που δίνουν τα χρήματά τους που καταλήγουν οπουδήποτε αλλού παρά εκεί που προορίζονται. Μια τέτοια επιστολή βρίσκεται ήδη στα σκαριά και με πλήρη στοιχεία πρόκειται να αποσταλεί από τομ γράφοντα στο παραπάνω αναφερόμενο αρμόδιο γραφείο της ΕΕ.
Αγαπητέ κε Καραγιάννη,
συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενά σας και μπράβο σας για όσα γράφετε στο blog σας.
Όμως εγώ θα προσωρούσα και μερικά βήματα παρακάτω:
Για ολόκληρο το έργο του Προαστιακού έχουν δαπανηθεί συνολικά 753.000.000 ευρώ. Νομίζω ότι για ένα έργο αυτού του μεγέθους κόστους δεν δικαιολογείται κανείς να αφήνει με διάφορες χαζοδικαιολογίες και νομικίστικα τερτίπια, ένα σταθμό που είναι ήδη έτοιμος εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο(και εξυπηρετεί τους χιλιάδες εργαζόμενους, που προσέρχονται από κάθε σημείο του λεκανοπεδίου), κλειστό.
Νομίζω ότι πρέπει να μαζευτούν με κάποιο τρόπο μερικές χιλιάδες υπογραφές από όσους έχουν νόμιμο συμφέρον και ενδιαφέρονται να ανοίξει ο υπόψη σταθμός και να υποβληθούν στο Συνήγορο του Πολίτη με τα εξής αιτήματα:
α. Την άμεση λειτουργία του Προαστιακού Σταθμού Μεταμόρφωσης.
β. Την άμεση απόλυση όλων όσων παρεμπόδισαν ή παρεμποδίζουν σκόπιμα τη λειτουργία του Σταθμού (Διευθύντρια Πολεοδομίας Περισσού κλπ.) και απαίτηση αποζημίωσης σε όσους ζημιώθηκαν με τον οποιοδήποτε τρόπο από αυτό (εταιρεία ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ, Δήμος Μεταμόρφωσης κλπ), από αυτούς.
Άλλωστε οι υποσχέσεις της παρούσας κυβέρνησης προς τους αρμόδιους της ΕΕ, ότι θα λάβει αυστηρά μέτρα για την αποφυγή της χρεωκοπίας δεν υλοποιούνται με αντίστοιχες καλές εκθέσεις ιδεών. Πολύ περισσότερο θα μπορούσαν να υλοποιηθούν μάλλον με συγκεκριμένα μέτρα, ένα από τα οποία είναι και η λειτουργία των έργων που κατασκευάστηκαν (ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΑ) και πλήρωσε (και πληρώνει ακόμη) με αίμα ο φορολογούμενος Έλληνας, αλλά δεν μπορεί να ωφεληθεί από αυτά, αφού οι “αρμόδιοι” θεωρούν ότι είναι προτιμότερο να παραμένουν κλειστά. (Μήπως οι υπόψη "αρμόδιοι" νοιάζονται περισσότερο για την υπανάπτυξη και την ταλαιπωρία του Έλληνα, παρά για την ανάπτυξη και την ευημερία του;)
Ακόμη και η λεγόμενη "Πράσινη Ανάπτυξη" που τόσο πολύ διατυμπανίζεται δεν μπορεί να γίνει πραγματικότητα, όταν ένας σταθμός ενός μέσου σταθερής τροχιάς, κλείνεται και αναγκάζει τόσο κόσμο να κινείται από και προς τη Μεταμόρφωση με οχήματα που κινούνται με βενζίνη (λεωφορεία και ΙΧ), και εκλύουν αντίστοιχα μεγάλη ποσότητα ρύπων.
Για το λόγο αυτό θα ήθελα να σας προτείνω να φροντίσετε μέσω του blog σας την οργάνωση της διαδικασίας συλλογής των παραπάνω αναφερόμενων υπογραφών. Και μετά βλέπουμε...
Μόλις τώρα είχα μπει στη σελίδα του προαστιακου Αθηνών, όπου λένε για δρομολόγια κανονικά στο σταθμό Μεταμορφωση.Απ' όσο ξέρω δεν εχει ανοίξει ακόμα, όμως. Τι να πει κανεις...
Δημοσίευση σχολίου