Σημαντικά βήματα αναμένονται το επόμενα διάστημα σχετικά με τα έργα που περιμένουμε να ξεκινήσουν ή κάποια που πρόκειται να ολοκληρωθούν.
Πολλά έργα αναμένεται να αρχίσουν να φαίνονται στα μάτια μας αφού ωρίμασαν και είναι έτοιμα να μπουν στη ζωή μας.
Τον Φεβρουάριο 09 άρχισε εκ νέου ο διαγωνισμός μετά την τριετή σχεδόν αποτυχία του πρώτου. Με 7,5 χλμ και 6 Σταθμούς είναι σημαντικότατη επέκταση για την κάλυψη περιοχών του Πειραιά με Μετρό. Τέλος του χρόνου αναμένεται να ξεκαθαρίσει η συνέχεια εφόσον δεν υπάρξουν ενστάσεις (πράγμα απίθανο).
Περιμένουμε την εξέλιξη του διαγωνισμού για την επέκταση του Τραμ Νέο Φάληρο –Πειραιάς. Υπάρχει ο ανάδοχος αλλά και μια ντουζίνα ενστάσεις...
Προχωρούν με γοργούς ρυθμούς για την υπογειοποίηση του ΟΣΕ στο τμήμα του Δήμου Αθηναίων.
Ξεκινά ο διαγωνισμός για την πρώτη επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης από Πατρικίου –Καλαμαριά -Μίκρα μήκους 4,8χλμ και 5 Σταθμούς.
Δεν γνωρίζουμε ακόμη πότε και που θα αρχίσει η κατασκευή του Νέου Γηπέδου της ΑΕΚ.
Στο στάδιο της μελέτης είναι επίσης και η Υπογειοποίηση του Ηλεκτρικού από Νέο Φάληρο έως Πειραιά με το νέο Σταθμό Καμίνια.
Δεν γνωρίζουμε πότε θα διεξαχθεί ο διαγωνισμός της επέκτασης του Προαστιακού από Κορωπί –Λαύριο (εντός του 2010 μάλλον).
Σε στάδιο μελετών είναι η νέα γραμμή 4 Μετρό Άλσος Βείκου-Πανεπιστήμιο- Μαρούσι με πιθανή δημοπράτηση το τέλος του έτους. Σε στάδιο μελετών είναι η επέκταση του Ηλεκτρικού από Κηφισιά έως Εθνική Οδό και σε β` φάση στον Άγιο Στέφανο (εντός του 2010 μάλλον).
Στα μέσα βρίσκονται τα έργα του Μετρό Θεσσαλονίκης με τους Μετροπόντικες να έχουν διανύσει 1.100 και 400 μ αντίστοιχα.
Τα έργα του ΟΣΕ για τον ΠΑΘΕΠ είναι σε πλήρη εξέλιξη με εξαίρεση το τμήμα Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος-Πάτρα.
Οι Αυτοκινητόδρομοι είναι όλοι σε εξέλιξη.
ΠΟΙΑ ΕΡΓΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ 6 ΜΗΝΕΣ
Φέτος παραδόθηκαν: η Εγνατία οδός η Παράκαμψη Αγρινίου, η Γραμμή του Προαστιακού για Χαλκίδα (δοκιμαστικά προς το παρόν), το Νέο Μουσείο Ακρόπολης.
Για το επόμενο εξάμηνο προβλέπεται:
Σταθμός Προαστιακού Μεταμόρφωση (Φθινόπωρο αν και είναι έτοιμο από το 2008!!).
Αυτοκινητόδρομος Σχηματάρι-Χαλκίδα (Σεπτέμβριος 2009).
Επέκταση Μετρό Προς Ανθούπολη Περιστερίου με 2 Σταθμούς (Δεκέμβριος 2009)
Σταθμός Νομισματοκοπείο (Αύγουστος 2009).
Επέκταση Μετρό προς Χαϊδάρι με 1 Σταθμό (Δεκέμβριος 2009).
Σταθμός Χολαργός (Δεκέμβριος 2009)
Προαστιακός Γραμμή προς Θήβα (Σεπτέμβριος 2009).
Ηλεκτροκίνηση Προαστιακού μέχρι το Κιάτο (μεταφέρθηκε για το 2010).
Μαλλιακός , Παράκαμψη Λαμίας (Αύγουστος;)
Ανατολική Οδός, τμήμα Τρίπολη - Αθήναιο (Δεκέμβριος 2009-ίσως και νωρίτερα).
Αριστερός ημιδιάδρομος ΟΣΕ Αθήνα-ΣΚΑ (Δεκέμβριος 2009;)
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
8 σχόλια:
Η ηλεκτροκίνηση προς Κιατο πηγε αοριστα για το 2010 σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ(www.ergose.gr ενότητα
ολοκλήρωση έργων).
Επειδή δεν είναι από Αθήνα, θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε σχετικά με τον ΟΣΕ στο νομό Αττικής: Τι ειναι το ΣΚΑ και γιατι ανακατασκευάζεται; Το τμήμα ΣΚΑ - Αθηνα θα γινει υπογειο, με 4 "λωριδες", ενω τωρα ειναι υπεργειο και εχει μονο 2; Στο χαρτη υπαρχει και μια γραμμη προς Ελευσινα, αυτη δε χρησιμοποιειται πια; Θα κατασκευαστει νεος σιδηροδρομικος σταθμος στην Αθηνα; Αλλος ειναι ο Λαρισης, και αλλος ο Πελοποννήσου; Ευχαριστώ
gia to gypedo tis aek to thema den eine mono to pou kai to pote alla kai to an(milao gia to kontino mellon)
prosopika pisteuo oti alles omades tha kanoun neo gypedo prin tin aek.
an ekseresoume tin larissa pou exei idi ksekinisi, o iraklis, o aris kai asteras tripoli vriskonte se arketa pio proxorimenes diadikasies. I aek san eteria exei tosa oikonomika provlimata pou an to gypedo den ginei me kratika leuta, tote tha ginei se kamia 10aria xronia. An ipologisoume kai to oti apo to oaka tha figei kai o panathinaikos to proto endexomeno den fenete kai toso pithano
Για τον/την Ανώνυμο 7 Ιούλιος 2009 3:08 μμ.
Φίλε ή Φίλη
1) Το Σ.Κ.Α. είναι το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών. Δεν ανακατασκευάζεται αλλά κατασκευάζεται επί περίπου 15 χρόνια...Όταν ολοκληρωθεί θα αποτελέσει το κεντρικότερο σημείο-κόμβο του Προαστιακού, καθώς εκεί θα διακλαδίζονται όλες οι γραμμές ή κατευθύνσεις, αν προτιμάς, του Προαστιακού. Είναι πολύ σημαντικό έργο γιατί με την ολοκλήρωσή του θα μπορεί να λειτουργεί το δίκτυο του Προαστιακού σωστά, με περισσότερα δρομολόγια. Λένε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου ο ένας κλάδος του Σ.Κ.Α. θα έχει ολοκληρωθεί.
2) Το τμήμα Σ.Κ.Α.- Αθήνα θα έχει υπόγειο τμήμα στην περιοχή των Σεπολίων γύρω στο 4 χλμ (;) ή και παραπάνω αλλά όχι ολόκληρο. Όντως θα είναι τετραπλός ο διάδρομος μέχρι το Σ.Κ.Α.
3) Αυτή η γραμμή προς Ελευσίνα είναι ή παλαιά γραμμή που πήγαινε στην Πελοπόννησο. Το τμήμα αυτό του δικτύου, μονή γραμμή μετρικού εύρους, δεν θα ξαναχρησιμοποιηθεί. Κατά καιρούς έχουν ακουστεί πολλά. Θα παραμείνει στον ΟΣΕ, θα γίνει Τραμ, Μετρό...αλλά μάλλον αβέβαιο το μέλλον της.
4) Ναι κατασκευάζεται τώρα ο νέος σταθμός στην Αθήνα (στο ίδιο σημείο με τον Σταθμό Λαρίσης) μετά από πολλά χρόνια και άπειρες αναβολές. Ήδη έχουν κατασκευασθεί επιπλέον 5 αποβάθρες και αναμένεται σύμφωνα και με τα σχέδια της ΕΡΓΟΣΕ να "ενωθεί" με τον Σταθμό Πελοποννήσου που έχει κλείσει και το κτήριό του θα ανακαινιστεί για άλλες χρήσεις. Μέχρι πριν από μερικά χρόνια ήταν δύο ξεχωριστοί σταθμοί. Μάλιστα από τον Σταθμό Πελοποννήσου ξεκινούσε και η παλαιά γραμμή προς Ελευσίνα.
Ελπίζω να απάντησα στα ερωτήματά σου. Αν έχω παραλείψει κάτι σίγουρα θα καλυφτεί από τους άλλους συναναγνώστες του ιστολογίου.
Αλέξης Παπαζήσιμος
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε Αλέξη
Τελικά πότε θα ξανανοίξει το Μετρό για Αεροδρόμιο; Είναι απίστευτη ταλαιπωρία αυτή η κατάσταση με τα λεωφορεία.
@ Γιώργος:
Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες εκ στόματος Σουφλιά, το κλεισμένο κομμάτι της γραμμής 3 του μετρό θα ανοίξει στα τέλη Αυγούστου. Η πείρα όμως λέει ότι όταν γίνεται λόγος για παράδοση έργου στα τέλη κάποιου μήνα, στην πράξη παραδίδεται στις αρχές του επόμενου, δηλαδή του Σεπτεμβρίου.
Αυτή η εξάμηνη απουσία απέδειξε ακόμα μία φορά την αξία του μετρό.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΩΘΗΣΗ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΣΤΟ ΤΡΑΜ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΞ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΟΥ ΤΡΟΛΛΕΥ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΚΡΑΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ!ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟ ΠΩΣ ΠΡΟΩΘΗΘΗΚΕ ΤΟΣΟ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΩΣ ΤΟ ΤΡΟΛΛΕΥ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΝΩ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΡΩΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΜ!!ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΧΑΡΝΩΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Η ΓΡΑΜΜΗ Νο 6 ΤΟΥ ΤΡΟΛΛΕΥ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗ ΜΕ ΤΡΑΜ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΡΜΑ ΤΗΣ,ΔΙΔΟΝΤΑΣ ΛΥΣΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΑΩΔΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ,ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΛΛΕΥ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ ΕΝΤΟΝΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΑΓ.ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΚΑΙ ΕΩΣ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΟ ΚΑΛΛΑΡΗ ΣΤΑ ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΜΦΙΔΡΟΜΑ!
Δημοσίευση σχολίου