Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

Υποδομές: Ποιες είναι οι επόμενες εξελίξεις;

Σημαντικά βήματα αναμένονται το επόμενα διάστημα σχετικά με τα έργα που περιμένουμε να ξεκινήσουν ή κάποια που πρόκειται να ολοκληρωθούν.
Πολλά έργα αναμένεται να αρχίσουν να φαίνονται στα μάτια μας αφού ωρίμασαν και είναι έτοιμα να μπουν στη ζωή μας.

Τον Φεβρουάριο 09 άρχισε εκ νέου ο διαγωνισμός μετά την τριετή σχεδόν αποτυχία του πρώτου. Με 7,5 χλμ και 6 Σταθμούς είναι σημαντικότατη επέκταση για την κάλυψη περιοχών του Πειραιά με Μετρό. Τέλος του χρόνου αναμένεται να ξεκαθαρίσει η συνέχεια εφόσον δεν υπάρξουν ενστάσεις (πράγμα απίθανο).
Περιμένουμε την εξέλιξη του διαγωνισμού για την επέκταση του Τραμ Νέο Φάληρο –Πειραιάς. Υπάρχει ο ανάδοχος αλλά και μια ντουζίνα ενστάσεις...
Προχωρούν με γοργούς ρυθμούς για την υπογειοποίηση του ΟΣΕ στο τμήμα του Δήμου Αθηναίων.
Ξεκινά ο διαγωνισμός για την πρώτη επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης από Πατρικίου –Καλαμαριά -Μίκρα μήκους 4,8χλμ και 5 Σταθμούς.
Δεν γνωρίζουμε ακόμη πότε και που θα αρχίσει η κατασκευή του Νέου Γηπέδου της ΑΕΚ.
Στο στάδιο της μελέτης είναι επίσης και η Υπογειοποίηση του Ηλεκτρικού από Νέο Φάληρο έως Πειραιά με το νέο Σταθμό Καμίνια.
Δεν γνωρίζουμε πότε θα διεξαχθεί ο διαγωνισμός της επέκτασης του Προαστιακού από Κορωπί –Λαύριο (εντός του 2010 μάλλον).
Σε στάδιο μελετών είναι η νέα γραμμή 4 Μετρό Άλσος Βείκου-Πανεπιστήμιο- Μαρούσι με πιθανή δημοπράτηση το τέλος του έτους. Σε στάδιο μελετών είναι η επέκταση του Ηλεκτρικού από Κηφισιά έως Εθνική Οδό και σε β` φάση στον Άγιο Στέφανο (εντός του 2010 μάλλον).
Στα μέσα βρίσκονται τα έργα του Μετρό Θεσσαλονίκης με τους Μετροπόντικες να έχουν διανύσει 1.100 και 400 μ αντίστοιχα.
Τα έργα του ΟΣΕ για τον ΠΑΘΕΠ είναι σε πλήρη εξέλιξη με εξαίρεση το τμήμα Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος-Πάτρα.
Οι Αυτοκινητόδρομοι είναι όλοι σε εξέλιξη.


ΠΟΙΑ ΕΡΓΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ 6 ΜΗΝΕΣ
Φέτος παραδόθηκαν: η Εγνατία οδός η Παράκαμψη Αγρινίου, η Γραμμή του Προαστιακού για Χαλκίδα (δοκιμαστικά προς το παρόν), το Νέο Μουσείο Ακρόπολης.
Για το επόμενο εξάμηνο προβλέπεται:
Σταθμός Προαστιακού Μεταμόρφωση (Φθινόπωρο αν και είναι έτοιμο από το 2008!!).
Αυτοκινητόδρομος Σχηματάρι-Χαλκίδα (Σεπτέμβριος 2009).
Επέκταση Μετρό Προς Ανθούπολη Περιστερίου με 2 Σταθμούς (Δεκέμβριος 2009)
Σταθμός Νομισματοκοπείο (Αύγουστος 2009).
Επέκταση Μετρό προς Χαϊδάρι με 1 Σταθμό (Δεκέμβριος 2009).
Σταθμός Χολαργός (Δεκέμβριος 2009)
Προαστιακός Γραμμή προς Θήβα (Σεπτέμβριος 2009).
Ηλεκτροκίνηση Προαστιακού μέχρι το Κιάτο (μεταφέρθηκε για το 2010).
Μαλλιακός , Παράκαμψη Λαμίας (Αύγουστος;)
Ανατολική Οδός, τμήμα Τρίπολη - Αθήναιο (Δεκέμβριος 2009-ίσως και νωρίτερα).
Αριστερός ημιδιάδρομος ΟΣΕ Αθήνα-ΣΚΑ (Δεκέμβριος 2009;)

8 σχόλια:

acaliptos είπε...

Η ηλεκτροκίνηση προς Κιατο πηγε αοριστα για το 2010 σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ(www.ergose.gr ενότητα
ολοκλήρωση έργων).

Ανώνυμος είπε...

Επειδή δεν είναι από Αθήνα, θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε σχετικά με τον ΟΣΕ στο νομό Αττικής: Τι ειναι το ΣΚΑ και γιατι ανακατασκευάζεται; Το τμήμα ΣΚΑ - Αθηνα θα γινει υπογειο, με 4 "λωριδες", ενω τωρα ειναι υπεργειο και εχει μονο 2; Στο χαρτη υπαρχει και μια γραμμη προς Ελευσινα, αυτη δε χρησιμοποιειται πια; Θα κατασκευαστει νεος σιδηροδρομικος σταθμος στην Αθηνα; Αλλος ειναι ο Λαρισης, και αλλος ο Πελοποννήσου; Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

gia to gypedo tis aek to thema den eine mono to pou kai to pote alla kai to an(milao gia to kontino mellon)
prosopika pisteuo oti alles omades tha kanoun neo gypedo prin tin aek.
an ekseresoume tin larissa pou exei idi ksekinisi, o iraklis, o aris kai asteras tripoli vriskonte se arketa pio proxorimenes diadikasies. I aek san eteria exei tosa oikonomika provlimata pou an to gypedo den ginei me kratika leuta, tote tha ginei se kamia 10aria xronia. An ipologisoume kai to oti apo to oaka tha figei kai o panathinaikos to proto endexomeno den fenete kai toso pithano

Ανώνυμος είπε...

Για τον/την Ανώνυμο 7 Ιούλιος 2009 3:08 μμ.
Φίλε ή Φίλη
1) Το Σ.Κ.Α. είναι το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών. Δεν ανακατασκευάζεται αλλά κατασκευάζεται επί περίπου 15 χρόνια...Όταν ολοκληρωθεί θα αποτελέσει το κεντρικότερο σημείο-κόμβο του Προαστιακού, καθώς εκεί θα διακλαδίζονται όλες οι γραμμές ή κατευθύνσεις, αν προτιμάς, του Προαστιακού. Είναι πολύ σημαντικό έργο γιατί με την ολοκλήρωσή του θα μπορεί να λειτουργεί το δίκτυο του Προαστιακού σωστά, με περισσότερα δρομολόγια. Λένε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου ο ένας κλάδος του Σ.Κ.Α. θα έχει ολοκληρωθεί.
2) Το τμήμα Σ.Κ.Α.- Αθήνα θα έχει υπόγειο τμήμα στην περιοχή των Σεπολίων γύρω στο 4 χλμ (;) ή και παραπάνω αλλά όχι ολόκληρο. Όντως θα είναι τετραπλός ο διάδρομος μέχρι το Σ.Κ.Α.
3) Αυτή η γραμμή προς Ελευσίνα είναι ή παλαιά γραμμή που πήγαινε στην Πελοπόννησο. Το τμήμα αυτό του δικτύου, μονή γραμμή μετρικού εύρους, δεν θα ξαναχρησιμοποιηθεί. Κατά καιρούς έχουν ακουστεί πολλά. Θα παραμείνει στον ΟΣΕ, θα γίνει Τραμ, Μετρό...αλλά μάλλον αβέβαιο το μέλλον της.
4) Ναι κατασκευάζεται τώρα ο νέος σταθμός στην Αθήνα (στο ίδιο σημείο με τον Σταθμό Λαρίσης) μετά από πολλά χρόνια και άπειρες αναβολές. Ήδη έχουν κατασκευασθεί επιπλέον 5 αποβάθρες και αναμένεται σύμφωνα και με τα σχέδια της ΕΡΓΟΣΕ να "ενωθεί" με τον Σταθμό Πελοποννήσου που έχει κλείσει και το κτήριό του θα ανακαινιστεί για άλλες χρήσεις. Μέχρι πριν από μερικά χρόνια ήταν δύο ξεχωριστοί σταθμοί. Μάλιστα από τον Σταθμό Πελοποννήσου ξεκινούσε και η παλαιά γραμμή προς Ελευσίνα.
Ελπίζω να απάντησα στα ερωτήματά σου. Αν έχω παραλείψει κάτι σίγουρα θα καλυφτεί από τους άλλους συναναγνώστες του ιστολογίου.

Αλέξης Παπαζήσιμος

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε Αλέξη

Γιώργος είπε...

Τελικά πότε θα ξανανοίξει το Μετρό για Αεροδρόμιο; Είναι απίστευτη ταλαιπωρία αυτή η κατάσταση με τα λεωφορεία.

Μετρόφιλος είπε...

@ Γιώργος:
Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες εκ στόματος Σουφλιά, το κλεισμένο κομμάτι της γραμμής 3 του μετρό θα ανοίξει στα τέλη Αυγούστου. Η πείρα όμως λέει ότι όταν γίνεται λόγος για παράδοση έργου στα τέλη κάποιου μήνα, στην πράξη παραδίδεται στις αρχές του επόμενου, δηλαδή του Σεπτεμβρίου.
Αυτή η εξάμηνη απουσία απέδειξε ακόμα μία φορά την αξία του μετρό.

ΓΙΩΡΓΟΣ είπε...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΩΘΗΣΗ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΣΤΟ ΤΡΑΜ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΞ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΟΥ ΤΡΟΛΛΕΥ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΚΡΑΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ!ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟ ΠΩΣ ΠΡΟΩΘΗΘΗΚΕ ΤΟΣΟ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΩΣ ΤΟ ΤΡΟΛΛΕΥ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΝΩ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΡΩΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΜ!!ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΧΑΡΝΩΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Η ΓΡΑΜΜΗ Νο 6 ΤΟΥ ΤΡΟΛΛΕΥ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗ ΜΕ ΤΡΑΜ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΡΜΑ ΤΗΣ,ΔΙΔΟΝΤΑΣ ΛΥΣΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΑΩΔΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ,ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΛΛΕΥ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ ΕΝΤΟΝΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΑΓ.ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΚΑΙ ΕΩΣ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΟ ΚΑΛΛΑΡΗ ΣΤΑ ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΜΦΙΔΡΟΜΑ!

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα