** Θα ήθελα να πω πως αυτό το μήνα είχαμε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ σχόλια απο τους περισσότερους και πραγματικά δυσκολεύτηκα να διαλέξω και να καταλήξω σε μόνο 4. Νομίζω ότι ήταν ο κορυφαίος μήνας σχολιασμού για το ιστολόγιο. Μπράβο!
Σπύρος Καλόγηρος είπε...
Πράγματι είναι πολύ σημαντικά έργα υποδομής τα παραπάνω που θα βάλουν την Ελλάδα σε τροχιά ανάπτυξης(επιτέλους). Όμως θέλω να σταθώ σε ένα σημείο, ότι η αλήθεια είναι μία: Κοιτάμε περισσότερο τους αυτοκινητόδρομους και την πρόοδό τους γιατί πολύ απλά.... δεν υπάρχουν ΤΡΕΝΑ!! Είναι αδιανόητο να κάθεσαι και να περιμένεις κάθε Χ ώρες τρένο για αθήνα, όπως π.χ. εγώ από Λάρισα, να γίνεται σ αυτά τα 5 τρένα την ημέρα ο χαμός, και να ακούς το εκνευριστικό "κρουκου κρουκ" πάνω από τη λαμία και να πηγαίνεις με 20.. Δεν είναι πράγματα αυτά!! Όχι μόνο τιθορέα-λιανοκλάδι, αλλά 50 τέτοια έπρεπε να κατασκευάζονταν σ ολη την επικράτεια.. Αν υπήρχε η κατάλληλη υποδομή, υπερσύγχρονες ράγες, σταθμοί, συχνά δρομολόγια, κανείς από μας κύριοι δε θα ήθελε να πάρει την αμαξάρα του και να πάει στο άλλο άκρο της Ελλάδας.. Εξάλλου είναι και πιο οικολογικό ως μέσο το τρένο. Καλοί, χρυσοί οι αυτοκινητόδρομοι δε λέω, αλλά τρένο δεν είναι, και επίσης ωθούν τον κόσμο-σε κάποιο βαθμό- στο ΙΧ(εντάξει, τραβηγμένο αλλά ισχύει).. Και τελειώνω με τούτο: Ο κόσμος σήμερα θέλει ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΤΑΧΥΤΗΤΑ, και αυτό πρέπει να το δώσουν 80% τα τρένα και 20% οι εθνικές οδοί...Και ας κατασκευαστεί και δυτικός σιδηροδρομικός άξονας επιτέλους!!
5 Οκτώβριος 2009 11:03 μμ
Andreas είπε...
Διαφωνώ φίλε Ανώνυμε... Οι οδικοί άξονες:
1. Αθήνα-Θεσσαλονίκη
2. Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι
3. Ηγουμενίτσα-Κήποι (σύνολο Εγνατίας)
και μάλιστα με την σειρά που τους αναφέρω θεωρώ ότι είναι η ραχοκοκκαλιά των μεταφορών (ανθρώπων και εμπορευμάτων) της Ελλάδας και πρέπει πρώτα να αναπτύσσουμε και να εξελίσσουμε αυτούς και όταν φτάσουμε στο σημείο να είναι και οι τρεις εφάμιλλοι των ευρωπαϊκών να αναπτύξουμε το ίδιο δίκτυο και στις υπόλοιπες περιοχές. Πρώτα το νούμερο 1, μετά το 2 και τέλος το 3.
Η ζωή της χώρας (εμπορική, κοινωνική, πολιτική, κλπ) εξαρτάται από τα συγκεκριμένα δίκτυα επικοινωνιών που στην ουσία δεν είναι δίκτυα αλλά σημεία ένωσης.
13 Οκτώβριος 2009 10:38 πμ
Αλέξης Παπαζήσιμος είπε...
Όταν έγινε αυτός ο χάρτης προφανώς ο δημιουργός βιαζόταν να παρουσιάσει ένα πλάνο ανάπτυξης του μετρό. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπουμε εδώ, εν αρχή με την Γραμμή 5. Χάραξη από την Πανεπιστημίου ή την Σταδίου, αν είναι δυνατόν και άλλη γραμμή από το κέντρο προτείνεται, και αναρωτιέμαι πόσες γραμμές ακόμη θα φορτώσουν το κέντρο. Μάλλον θα πρέπει πριν τραβάνε γραμμές σε ένα χάρτη να τον δουν πρώτα και να τον μελετήσουν. Η Αθήνα σαφώς και χρειάζεται ανάπτυξη ΜΣΤ, δεν υπάρχει αμφιβολία. Όλα τα ΜΣΤ εννοώ και δεν τα ξεχωρίζω για αυτό και πιστεύω πως πρέπει με σοβαρότητα να γίνει μελέτη και όχι έτσι μια γραμμή και όπου πάει.
27 Οκτώβριος 2009
lectoras85 είπε...
Γενικά φαίνεται ότι είναι πιο ενδιαφέρουσα η επέκταση στο Λαύριο, για συγκεκριμένους λόγους.
1. Η σύνδεση του λιμένα του Λαυρίου με την Αθήνα είναι ένα βήμα προς τη αποσυμφόρηση του Πειραιά, κυρίως από τα πλοία των Κυκλάδων και του Ανατολικού Αιγαίου, τα οποία θα κερδίσουν εύκολα 1 ώρα στο ταξίδι τους (με αποτέλεσμα στη τιμή των εισιτηρίων). Πιστέυω ότι ένας από τους κυριότερους λόγους που έχει ανακόψει το σχέδιο ανάπτυξης των λιμανιών της Αθήνας (Πειραιάς, Ραφήνα, Λαύριο) μέχρι τώρα είναι η έλλειψη αξιόπιστης μεταφορικής λύσης. Σκεφτείτε μάλιστα πόσο καθαρότερος θα είναι ο Σαρωνικός αν γλιτώσουμε το πηγενέλα τόσων πλοίων!
2. Η επέκταση αυτή θα εξυπηρετήσει όλοκληρη την Ανατολική Αττική και θα προσφέρει ένα μέσο σταθερής τροχιάς. Μάλιστα η χρήση του διαδρόμου της Λαυρεωτικής μπορεί να συνδυαστεί μ΄ένα διαφορετικό τρόπο ανάπτυξης που θα υπάρχει αρμονικά με το σιδηρόδρομο. Με αυτό εννοώ την ανάπτυξη δραστηριοτήτων και πυκνής δόμησης γύρω από τους σταθμούς και όχι την συνεχή αραιή δόμηση που συνδέεται με τις οδικές μεταφορές.
3. Η Ραφήνα απορροφάει κυρίως από τη Βόρεια Αττική και τα Βόρεια προάστεια. Λόγω απόστασης λοιπόν εκείνοι θα είναι πάντα προθυμότεροι να πάρουν το αυτοκίνητό τους από το να κατέβουν μέχρι την Αττική όδό να πάρουν τον προαστειακό. Επίσης δεν είναι εύκολο για τη Ραφήνα να αποκτήσει την υποδομή για να γίνει ΤΟ κεντρικό λιμάνι της Αθήνας, όπως θα μπορούσε να είναι το Λαύριο.
Η επέκταση για Λαύριο διασχίζει ένα μεγάλο μέρος της 'νέας' Αθήνας, συνδέεει ένα σημαντικό πόλο εργασίας, αλλά και μια πύλη εισόδου στην πόλη, δίνει περισσότερες ευκαιρίες για μια ισορροπημένη ανάπτυξη και είναι πιο εύκολη να κατασκευαστεί.
29 Οκτώβριος 2009 2:08 πμ
Τι είπε ο 49χρονος φιλόλογος στην αντιτρομοκρατική για τη γιάφκα στο
Παγκράτι
-
O 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη, καθώς εντοπίστηκε οπλοστάσιο σε υπόγειο
που νοίκιαζε στο Παγκράτι, ανέφερε στην αντιμοκρατική ότι δεν έχει καμία
σχέσ...
Πριν από 3 ημέρες
1 σχόλιο:
Χρειάζεστε ή θέλετε να επενδύσετε σε διάφορους τομείς. Η τράπεζα BNP PARIBAS Finance Group είναι εδώ για να σας βοηθήσει με τα πάντα. Παρέχουμε δάνεια από € 2000 έως € 300.000 με επιτόκιο 3%. Για ό, τι θέλουν να επενδύσουν είμαστε επίσης στη διάθεσή σας για να σας καλωσορίσουμε τότε οι άνθρωποι μου έκαναν το αίτημα δανείου και τις επενδύσεις σας από τη διεύθυνση:
dimitridimopoulou@gmail.com
Δημοσίευση σχολίου