Με όχι και τόσο γρήγορους ρυθμούς προχωρά το έργο της επέκτασης του αεροδιαδρόμου 10-28 στο Αεροδρόμιο Μακεδονία. Ενώ το έργο οφείλει να παραδοθεί προς χρήση σε ένα έτος από σήμερα οι εργασίες δεν συμβαδίζουν με το χρονοδιάγραμμα. Για την ιστορία θα πω, πως η κοινοπραξία ανέλαβε με την από 31.10.2005 σύμβαση την κατασκευή του έργου «επέκταση διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών 10-28 Κρατικού Αερολιμένα Θεσσαλονίκης Μακεδονία». Το έργο αφορά την επέκταση κατά 1.000 μέτρα του αεροδιαδρόμου προσαπογείωσης ακόμα και υπερατλαντικών πτήσεων για την αναβάθμιση του Αεροδρομίου. Από τότε οι πληροφορίες είναι συγκεχυμένες και αναφορικά με την ολοκλήρωση των εργασιών δεν υπάρχει ακόμα σαφής πληροφόρηση.
Εν τω μεταξύ συζητείται στους κύκλους του Υπουργείου ο τρόπος εύρεσης πόρων για την κατασκευή νέου Αεροσταθμού στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» που θα προσφέρει αναβαθμισμένες υπηρεσίες σύγχρονες και ανάλογες με εκείνο της Αθήνας.
Η προμελέτη υπάρχει από το 2003 και ο πορυπολογισμός κατασκευής του πλησιάζει τα 800εκ€. Πριν από λίγο καιρό είχε αναφέρει σε δηλώσεις του ο Υφυπουργός Υποδομών Κος Μαγκριώτης σε συνάντησης με τη διοίκηση του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βόρειας Ελλάδας (ΣΒΒΕ) το υπουργείο εξετάζει όλες τις δυνατότητες να ενταχθεί το έργο σε κάποιο πρόγραμμα. Επίσης υπογράμμισε πως με τις παρούσες υποδομές του αεροσταθμού «Μακεδονία», η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, ειδικά σε περιόδους αιχμής, είναι προβληματική.
Σύμφωνα με τον κ. Μαγκριώτη, η ηγεσία του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ, των προηγούμενων κυβερνήσεων της ΝΔ, ακύρωσε το έργο το 2004, με την προοπτική να το εντάξει στο Δ΄ ΚΠΣ, κάτι που, όπως σημείωσε ο κ. Μαγκριώτης «δεν έπραξε ποτέ».
Είναι μάλλον ένα έργο επόμενης γενιάς και προφανώς μετά το 2015 αφού και σήμερα να αποφασιστεί θα χρειαστεί χρόνος για τη μελέτη, χρηματοδότηση, δημοπράτηση και ολοκλήρωση ενός τέτοιου project. Πάντως είναι θετικό βήμα το ότι βρίσκεται έστω σε επίπεδο συζήτησης καθώς έτσι πρόκειται να ωριμάσει για να προχωρήσει στα επόμενα αναγκαία βήματα.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
6 σχόλια:
Μένοντας στη Θεσσαλονίκη (δυστυχώς!) και χρησιμοποιώντας (επίσης δυστυχώς!) συχνά το αεροδρόμιο για τις μετακινήσεις μου, μπορώ να σας πω με βεβαιότητα ότι είναι πραγματικά απαράδεκτο. Με τις αίθουσες αναχωρήσεων κάτι γίνεται, αλλά οι "αφίξεις" είναι πραγματικά άθλιες...Και αν σκεφτούμε ότι αυτή είναι η εικόνα που αντικρίζει κάποιος που έρχεται για πρώτη φορά στην πόλη, τότε η απογοήτευση γίνεται ακόμα μεγαλύτερη...
Δυστυχώς με την οικονομική κατάσταση, όχι το 2015, αλλά ούτε το 2055 δεν πρόκειται να ξεκινήσει η κατασκευή του νέου αεροσταθμού...
Πραγματικά αγαπώ αυτή την πόλη, αλλά έχει μείνει πολύ πίσω...
και με τη βοήθεια των Δημάρχων μας, του Νομάρχη μας και (τώρα τελευταία!) και του Μητροπολίτη μας (!!!) πηγαίνει ολοταχώς από το κακό στο χειρότερο...
Υ.Γ. Το πιο σύντομο ανέκδοτο θα είναι η μελέτη (αν υπάρξει) για σύνδεση του νέου αεροσταθμού με μέσο σταθερής τροχιάς...
Μία διόρθωση σε ενα συχνό λάθος,
είναι διάδρομος απογείωσης/προσγείωσης (runway) (διαδρομος α/π) και ΟΧΙ αεροδιάδρομος(airway),που ειναι κάτι εντελώς διαφορετικό στην αεροπορία.
συνέχισε τη καλή δουλειά!
Η Ελληνική Δημοκρατία, ακόμα και για πολυ καιρό ακόμα θα εξυπηρετεί μια μητρόπολη του 1 εκατ κατοίκων, την τουριστικη Χαλκιδική και την ευρύτερη Βορεια Ελλαδα, με ένα αεροδρομιάκι νοοτροπίας και λειτουργικότητας του 1970...
Την ίδια ωρα, η Κυπριακή Δημοκρατία, των 0.7 εκατ. κατοικων, με συμπραξη της γαλλικής εταιρίας Ηermes (στα προτυπα του Ελ.Βενιζελος) κατασκευασε και παρέδωσε προς χρήση εντός χρονοδιαγραμματων το νεο, υπερσυγχρονο, αερολιμενα της Λαρνακας το Νοεμβριο του 2009.
Φτανει μια ματια στον ιστότοπο
(www.cyprusairports.com.cy), για να
μελαγχολησει κανείς και να αναρωτηθει εύλογα, σε τι ανίκανη χώρα ζούμε συγκρινόμενοι ακόμα και με τους ομοαίματους μας, τους Κυπρίους. Τι πιθανότητες θα υπήρχαν να είχε κατασκευαστει αυτο το αεροδρομιο - και μάλιστα στην ώρα του - στην (απολύτως υποθετική) περίπτωση που η Κυπρος ειχε "ενωθεί" με την Ελλάδα εκείνα τα χρόνια του 60? Προφανώς καμία (βλέπε λεβεντογέννα Κρήτη...με το αεροδρόμιο Ηρακλείου και τον...ΒΟΑΚ)
Y.Γ. Επισης, ενα googling για τον αντιστοιχο ιστότοπο του αεροδρομιου Θεσ/κης (www.thessalonikiairport.gr) φέρνει ακομα μια δόση απογοήτευσης, αφου δεν πρόκειται για το επίσημο site του αεροδρομίου (που ΔΕΝ υπαρχει!!!), αλλα μαλλον για εμπορικό, ανεπίσημο ιστότοπο.
Ολα αυτα εν ετει 2010...
And suddenly, voting against the paphos car hire bailout is expected
until after the Cypriot election and I am!
Feel free to visit my blog; Car Hire Paphos Cyprus Prices
farmacia on line is the best and safest way possible.
Well, recognizing that a" balanced" so that your doctor may recommend that
you take allthe time.
My webpage: Home Page
You inject the drug into the spongy parts of
the body. Changing your Medicare plan can save
you up to $120 to find one cell phone number and it also might
take up to a week. In the Sept 2005 issue of" Circulation" notes that German researchers have found producing results on a par with farmacia on line.
Feel free to surf to my website bjorkely.Blogspot.com
Δημοσίευση σχολίου