Από τις αρχές του 2007 και μέχρι τον Ιούλιο του ίδιου έτους υπογράφηκαν μια -μια οι συμβάσεις για τις παραχωρήσεις της κατασκευής και εκμετάλλευσης των Αυτοκινητοδρόμων που θα ενώσουν κάθε γωνία σχεδόν της Ηπειρωτικής Ελλάδας. Ενώ περιμέναμε λοιπόν να ξεκινήσουν τα έργα, να επιταχυνθούν μιας και θα είναι ανήκουν σε ιδιωτικά συμφέροντα τίποτα δεν άρχιζε.
Αντί αυτού ακόμα περιμένουμε κάποιες «διευκρινήσεις» από την ΕΕ και διάφορα άλλα γραφειοκρατικά τα οποία καθυστερούν την έναρξη των εργασιών. Επίσης δε γνωρίζουμε αν γίνονται προπαρασκευαστικές εργασίες όπως απαλλοτριώσεις κλπ.
Τι γίνεται με τους αυτοκινητόδρομους;
Ο πρώτος δρόμος που ξεκίνησε είναι ο Ανατολικής Πελοπονήσσου (Κόρινθος-Τρίπολη- Καλαμάτα) που οι πρόδρομες εργασίες έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί ενώ έχει ξεκινήσει η διάνοιξη της δεύτερης σήραγγας του Αρτεμισίου όπως επίσης και η σήραγγα Νεοχωρίου μήκους 600μ και ξεκίνησαν οι πρώτες εργασίες της σήραγγας Καλοκαιρινού μετά την Τρίπολη.
Επίσης ξεκίνησαν και να εγκαθίστανται τα πρώτα εργοτάξια στην Ιόνια Οδό. Το πρώτο τμήμα Αντίρριο- Αγρίνιο αναμένεται να παραδοθεί στα τέλη του 2010. Το υπόλοιπο τμήμα μέχρι τη συμβολή με την Εγνατία Οδό γύρω στο 2013.
Ο Κεντρικής Ελλάδας (Λαμία-Τρίκαλα-Γρεβενά) και ο Ράχες Μαλλιακού - Κλειδί Ημαθίας αναμένουν την τελική έγκριση από την ΕΕ για την έναρξη των εργασιών.
Ο Βορειοδυτικής Πελοπονήσσου (Κόρινθος-Πάτρα-Καλαμάτα) περιμένει την ολοκλήρωση των εγκρίσεων για να ξεκινήσουν οι εργασίες. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι οι ημερομηνίες παράδοσης των τμημάτων του κάθε έργου να μετατίθεται χρονικά οπότε θα επανέλθω σε μελλοντική ανάρτηση όταν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες παραχώρησης γιατί υπάρχει ένα «ψιλό» γράμμα στις ημερομηνίας παράδοσης.
Οι χρόνοι παράδοσης αρχίζουν να "μετράνε" ανάποδα όχι από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης αλλά από την ημερομηνία έναρξης της ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ του έργου. Άρα παρότι κάποιες συμβάσεις έχουν υπογραφεί εδώ και ένα χρόνο ουσιαστικά ο χρόνος εκκίνησης είναι κάποιους μήνες αργότερα.
Αυτό όμως που ενδιαφέρει πρώτιστα νομίζω είναι η σωστή και ποιοτική κατασκευή των Αυτοκινητοδρόμων έτσι ώστε να μην έχουμε τα φαινόμενα δρόμων οι οποίοι στο παρελθόν κατέρρευσαν ή υποχώρησαν λόγω κακών και λανθασμένων επιλογών.
*** Σε συνέχεια διευκρινίζω ότι: όντως είναι κατασκευασμένο το τμήμα Κόρινθος Τρίπολη ΑΛΛΑ θα γίνουν κατά τόπους αναβαθμίσεις και τροποποιήσεις (βλέπε δεύτερη σήραγγα Αρτεμισίου, Νέα σήραγγα Νεοχωρίου κλπ). Αυτό ισχύει και για όλες τις υπόλοιπες παραχωρήσεις που αφορά παλαιά τμήματα ή και τμήματα που ακόμα και τώρα κατασκευάζονται με δημόσια κονδύλια (Παράκαμψη Φιλλιπιάδας- Ιόνια Οδός), Μαλλιακός (ΠΑΘΕ) κλπ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
3 σχόλια:
Βρειοδυτικη οδος πελοποννησου ξεκιναει τελη Απριλιου, δειτε εδω:
http://www.mypatra.gr/patrazino/text/?id=2841
Θα ήθελα να ρωτήσω γιατί αναφερεστε και εσείς αλλά και οι εφημερίδες για το δρόμο "Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα"; Από όσο ξέρω ο δρόμος Κορίνθου-Τριπόλεως είναι ήδη κατασκευασμένος από τη δεκαετία του 90. Θα κατασκευαστεί άλλος στο συγκεκριμένο τμήμα; Ευχαριστώ
Leipei mia siragga (anti gia 2pli einai moni)... Notios Tripoleos hreiazontai pio polla erga.
Δημοσίευση σχολίου